Patch 5.22 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 5.22 - změny ve hře

Patch 5.22 - změny ve hře

Giry

Giry

Jeden z nejrozsáhlejších patchů historie LoL je konečně ve hře.

Reklama

V noci se ve hře objevil nový patch. Pojďme se podívat, jaké změny přinesl

VICTORIOUS SIVIR

Kdo se dostal v jakékoli ranked frontě do Goldu nebo výš, dostane za odměnu tento skin na sivirku.

Patch 5.22 - změny ve hře

NOVÉ MASTERIES
Patch 5.22 - změny ve hře
Ferocity Tree - první sloupecTier 1
  • Fury: +0.8/1.6/2.4/3.2/4% Attack Speed
  • Sorcery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0% zvýšené zranění ze schopností a kouzel
Tier 2
  • Double Edged Sword: Melee - zraňuje za 3% víc, dostává zranění o 1,5% větší. Ranged - zraňuje a dostává zranění o 2% větší.
  • Feast: Zabití jednotky obnoví 20 HP (20 sekund cooldown).
Tier 3
  • Vampirism: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0% Lifesteal a Spell Vamp
  • Natural Talent: +2/4/6/8/10 AD a +3/6/9/12/15 AP na úrovni 18
Tier 4
  • Bounty Hunter: Rozdáváte o 1% vyšší zranění za každého unikátního šampiona, kterého zabijete.
  • Oppressor: Rozdáváte o 2,5% vyšší zranění do cílů s omezeným pohybem (zpomalení, stun, taunt...)
Tier 5
  • Battering Blows: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% Armor Penetration
  • Piercing Thoughts: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% Magic Penetration
Tier 6
  • Warlord's Bloodlust: Critical striky léčí za 15% rozdaného zranění a přidají 20% attack speed na 4 sekundy (2 sekundy cooldown).
  • Fervor of Battle : Vaše základní útoky a schopnosti vám přidají stack Fervor na 5 sekund (maximálne 10 stacků). Každý stack přidá 1-8 fyzického zranění do vašich základních útoků proti šampionům (zvyšuje se s úrovní).
  • Deathfire Touch: Vaše zraňující schopnosti poškozují nepřátele za 50% vašeho bonusového AD + 20% vaší AP jako magic damage během 3 sekund (AoE a DoT schopnosti pouze poloviční zranění během 1,5 sekundy)

Cunning Tree

 - druhý sloupecTier 1
  • Wanderer: +0.6%/1.2%/1.8%/2.4%/3% Movement Speed mimo boj
  • Savagery: základní útoky a schopnosti na jeden cíl zraňují miniony a monstra o 1/2/3/4/5 více.
Tier 2
  • Runic Affinity: Buffy jungle monster vydrží o 15% déle.
  • Secret Stash: Vaše potiony a elixíry vydrží o 10% déle. Vaše HP potiony jsou vyměněny za sušenky, které přidávají 20 HP a 10 Many okamžitě při konzumaci.
Tier 3
  • Merciless: Deal 1/2/3/4/5% increased damage to champions below 40% health
  • Meditation: Once every 5 seconds, regenerate 0.3%/0.6%/0.9%/1.2%/1.5% of your missing Mana
Tier 4 
  • Bandit: Přidá 1 zlato za každého miniona poblíž zabitého spojeneckým šampionem. Přidá další 3 zlata (nebo 10 pokud jsi melee) pokud zasáhnete nepřátelského šampiona základními útoky (max jednou za 5 sekund).
  • Dangerous Game: Kill nebo assist vám obnoví 5% chybějících HP a Many.
Tier 5
  • Precision: Přidá 0.6/1.2/1.8/2.4/3 + 0.06/0.12/0.18/0.24/0.3 za úroveň Armor a Magic Penetration.
  • Intelligence: Vaše CDR maximum je zvýšeno o 1%/2%/3%/4%/5%, přidá 1%/2%/3%/4%/5% CDR.
Tier 6
  • Stormraider's Surge: Zranění 30% do nepřátelského max HP během 2 sekund vám přidá 35%  rychlost pohybu během 3 sekud (10 sekund cooldown).
  • Thunderlord's Decree: Váš třetí útok nebo schopnost na nepřátelského šampiona zelektrizuje oblast kolem něj, zraní za 10-180 + 20% bonusového AD + 10% AP všechny nepřátele v oblasti.
  • Windspeaker's Blessing: Vaše healy a štíty jsou o 10% silnější. Vaše healy a štíty zvyšují resistence cíle o 15% na 3 sekundy (při použití na spojence nebo na sebe).

Resolve Tree

 - třetí sloupecTier 1
  • Recovery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 HP regen za 5 sekund
  • Unyielding: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% Bonusový Armor a Magic Resist
Tier 2
  • Explorer: +12 Movement Speed v křovích a v řece
  • Tough Skin: Dostáváte o 2 méně zranění ze základních útoků monster a šampionů
Tier 3
  • Runic Armor: +1.6%/3.2%/4.8%/6.4%/8% bonus do všech štítů a healů, které na vás jsou (včetně lifestealu a regenu).
  • Veteran's Scars: +0.8%/1.6%/2.4%/3.2%/4% Bonus HP
Tier 4
  • Insight: Vaše summoner spelly mají o 15% menší cooldown.
  • Perseverance: +50% Health Regen, zvýšen na +200% pokud máte méně než 20% HP.
Tier 5
  • Swiftness: +3%/6%/9%/12%/15% Tenacity a Slow Resist
  • Legendary Guardian: +0.6/1.2/1.8/2.4/3.0 Armor a Magic Resist za každého nepřátelského šampiona poblíž.
Tier 6
  • Grasp of the Undying: Každé 4 sekundy v souboji váš následující útok proti nepřátelskému šampionovi vysaje HP (3% vašeho max HP, 50% pro ranged šampiony).
  • Strength of the Ages: Velká monstra a cannon miniony které zabijete vy nebo spojenci poblíž vám přidají 10 (monstra) nebo 20 (cannon minioni) trvalých HP (maximum 300) po dosažení maxima vás smrt cannon miniona poblíž vyléčí za 100.
  • Bond of Stone: +4% redukce příchozího zranění.Pokud jste poblíž spojence je tento bonus zdvojnásoben a 8% zranění, které by od šampionů dostali oni dostanete vy místo nich (nesníží vám HP na méně než 15%).

BALANČNÍ ZMĚNY

Reworky ADC

Quinn

  • Základní staty:
    • AD za úroveň sníženo na 2.41 z 3.
    • Základní AD zvýšeno na 56.46 z 51.04.
  • Pasivka - Harrier
    • Bonusové zranění změněno ma 0,5 AD z 25-215 + 0,5 AD.
    • Cooldown schopnosti je snižován šancí na critical.
  • Q - Aerial Assault
    • Šířka projektilu snížena na 60 z 80.
    • Mana snížena na 50 na všech úrovních z 50/55/60/65/70.
    • Čas vyčarování snížen na 0,25 z 0,31.
    • Odstraněn oslepující efekt.
    • nyní označuje první zasažený cíl jako "zranitelný".
    • Zranění změněno na 20/45/70/95/120 + 0.7/0.75/0.8/0.85/0.9 bonusového AD +0.35 AP. Zranění se zvyšuje až o 100% na základě chybějících HP nepřítele.
    • Pokud schopnost zabije jednotku, má poloviční CD.
  • W - Heightened Senses
    • Movement speed z pasivky změněn na 20/25/30/35/40 procent z 20/30/40/50/60.
    • trvání sníženo na 2 sekundy ze 3
  • R - Tag  Team
    • mana snížena na 100/50/0 ze 100 na všech úrovních. 
    • Cooldown je nyní 0.
    • Trvání je nyní nekonečné.
    • Pokud je Quinn zasažena během kouzlení, cooldown schopnosti se nastaví na 3 sekundy.
    • přidá 70/100/130% movement speed.
    • zranění ze Skystrike změněn na 100% AD z 100/150/200 + 0,5 AD.
    • Již nepřidává zranění na základě chybějících HP nepřítele.
    • Útoky nebo přímé zranění, které Quinn způsobí, přeruší schopnost.
    • Zranění od šampiona nebo věže přeruší schopnost.
    • Veškeré ostatní zranění přeruší bonus k pohybu a zpomalí Quinn

Graves

  • Nová Pasivka - Destiny
    • Gravesovi základní útoky je nyní kornout čtyř střel, kterým scaluje AD ratio s úrovní.
    • Zranění z první střely: 0,7-1,1 AD.
    • Bonusové zranění: 25-33% za každou další střelu.
    • Střely se zasáhnou první cíl v cestě.
    • Budovy dostávají o 25% menší zranění z Gravesových autoattacků.
    • Graves má uložené dvě nábojnice, každá povoluje jeden útok. jakmile mu dojdou, musí nabíjet - to zdrží jeho následující útok.
    • Rychlost nabíjení je lehce zvyšována s attack speedem.
    • Rychlost střelby je značně zvyšována s attack speedem.
    • Gravesovy základní útoky nezpůsobují bonusové poškození, místo toho vystřelí 8 projektilů (s Infinity Edge celkem 10)
  • Q - End of the Line
    • 50/55/60/65/70 Mana
    • 14/13/12/11/10  Cooldown 
    • Vystřelí prachy který zraní za 60/80/100/120/140 +0.75 bonusového AD do nepřátel v přímce. 
    • Po dvou sekundách prach vybuchne a zraní za 90/155/220/285/350 +0.4/0.6/0.8/1.0/1.2 všechny nepřátele poblíž. Pokud zasáhne zeď, vybuchne okamžitě.
  • W - Smoke Screen
    • Cooldown zvýšen na 26/24/22/20/18 z 20/19/18/17/16.
  • E - Quickdraw
    • Již nepřidává attack speed. Nyní resetuje Gravesův AA a přidá jednu nábojnici.
    • Nyní přidává 10/15/20/25/30 armor a MR na 4 sekundy. Toto lze nastackovat až 4x. Zranění do ne-minionů obnovuje tuto pasivku.
    • Cooldown snížen na 18/17/16/15/14 sekund z 22/20/18/16/14.
    • Snížování cooldownu změněo na 0,5 sekund za každou střelu, která zasáhne.
  • R - Collateral Damage
    • Nyní odrazí Gravese o 300 jednotek zpět.

Corki

  • Základní staty:
    • Základní mana zvýšena na 350.16 z 305.16
    • Mana za úroveň snížena na 34 z 37
    • AD za úroveň sníženo na 2.5 z 3
    • Základní AD zvýšeno na 56 z 51.24
  • Nová Pasivka - Hextech Munitions
    • Hextech Shrapnel Shells 
      • Corkiho základní útok má 10% bonusové zranění a polovina jeho autoattacku zraňuje za magické poškození.
    • The Package 
      • Po Prvních 8 minutách přiletí Corkimu balíček k fontáně. Pokud si ho sebere, dočasně dostane 150% k rychlosti pohybu (mimo bázi 40%) a vylepší si W - Valkirie na Special Delivery.
    • Po 5 minutách přiletí balíček znovu.
  • W - Valkyrie
    • Special Delivery: Corki uletí značnou vzdálenost, zanechává za sebou ohnivou stopu na 5 sekund a odrazí všechny nepřátele v cestě. Ohnivá stopa zpomaluje o 90% a spaluje nepřátele za 30-100 +1,5 bonus AD +0,2 AP magického zranění za sekundu.
    • Range snížena na 600 z 800. 
  • E - Gatling Gun
    • Nyní je poloviná zranění magické.
    • Nyní navíc snižuje MR.
    • snižování MR a armoru sníženo na 1/2/3/4/5 z 2/4/6/8/10
  • R - Missile Barrage
    • Zranění sníženo na 100/130/160
    • AD ratio zvýšeno na 0,2/0,5/0,8

Kog'Maw

  • Základní staty
    • Základní HP sníženo na 517 z 546
    • HP za úroveň sníženo na 87 z 82
    • Základní AD zvýšeno na 54,46 z 52,04
    • Základní mana zvýšena na 348.88 z 298.88
    • Attack speed za úroveň snížen na 1,5 z 2,65
    • AD za úroveň sníženo na 2.41 z 3
  • Q - Caustic Spittle
    • Pasivní attack speed zvýšen na 15/20/25/30/35% z 10/15/20/25/30%.
  • W - Bio-Arcane Barrage
    • Trvání sníženo na 6 sekund z 8.
    • 40 Mana 
    • Cooldown změněn na 13/11.5/10/8.5/7 poté co buff vyprchá z 17 sekund při vyčarování schopnosti.
    • Bonusová range snížena na 90/120/150/180/210 z 130/150/170/190/210.
    • Nyní snižuje Kog'Mawovo zranění do ne-minionů o 55% pokud je aktivní.
    • Zraňuje za 1,25% za 100 AD + 0,75% za 100 AP z maxima HP cíle jako bonusové zranění.
    • Nyní zvojnásobuje Kog'Mawův attack speed o 100% a posouvá maximální hranici attack speedu na 5 za sekundu.
  • R - Living Artillery
    • cena zvýšena na 50 ze 40.
    • zranění sníženo na 70/110/150 z 80/120/160
    • AP ratio sníženo na 0,25 z 0,3
    • AD ratio zvýšeno na 0,65 z 0,5
    • Trvání vize na cíli sníženo na 2 sekundy ze 4.
    • Trvání debuffu na vyšší cenu schopnosti zvýšeno na 10 sekund z 6.
    • Již nedává o 100% vyšší zranění do šampionů.
    • Zraňuje za dvojnásobek cíle s HP mezi 25% a 50%
    • Zraňuje za trojnásobek cíle s HP niž než 25%.

Miss Fortune

  • Základní staty
    • Základní AD sníženo na 46 z 49,54.
    • AD za úroveň sníženo na 1 z 3.
    • základní mana zvýšena na 325,84 z 275,84.
    • mana za úroveň snížena na 35 z 38.
  • Nová Pasivka - Love Trap
    • Miss Fortune zraňuje o 0,6-1,0 AD víc (podle úrovně), pokud změní cíl (polovinu do minionů a věží).
  • W - Strut
    • Již pasivně nezraňuje za magické zranění.
    • Cooldown aktivky snížen na 8 sekund z 12, ale začíná až po vyprchání buffu.
    • Po 5 sekundách, kdy MF nedostává přímé zranění, si zvýší movement speed o 25. Zvyšuje se na 60/70/80/90/100 po dalších pěti sekundách.
    • Při aktivaci dostane MF automaticky nejvyšší bonusový movement speed.
    • Trvání buffu na attack speed sníženo na 3 sekundy z 6.
    • Attack speed zvýšen na 60/75/90/105/120% z 20/30/40/50/60%
    • Změna cíle AA prodlužuje buff o 1 sekundu (2 sekundy proti šampionům).
  • E - Make It Rain
    • Range zvýšen na 1000 z 800
  • R - Bullet Time
    • Trvání zvýšeno na 3 sekundy ze 2.
    • již neaplikuje efekt magického zranění z W - Strut
    • Nyní zraňuje za 0.7 AD + 0.2 AP s každou vlnou (12/14/16 vln celkem). 
    • Bullet Time může zasáhnou criticalem za 120% damage.

Caitlyn

  • Staty
    • Základní AD zvýšeno na 53.66 z 50.04
    • AD za úroveň sníženo na 2,18 ze 3
    • Autoattacky Caitlyn nyní scalují o 10% méně s bonusovým attack speedem
  • Pasivka - Headshot
    • Odstraněn armor penetration.
    • Má dvojnásobnou range proti jednotkám chyceným do W nebo E.
  • Q - Piltover Peacemaker
    • Zranění zvýšeno na 30/70/110/150/190 + 1,3/1,4/1,5/1,6/1,7 AD z 20/60/100/140/180 + 1,3 AD.
    • Šířka projektilu snížena na 60 z 90.
    • Zranění sníženo o 40%po zásahu prvního cíle (dříve sníženo o 10% s každým zasaženým cílem).
    • Po zasažení prvního cíle se projektil rozšíří o 30 jednotek.
    • Vždy zraní za 100% zranění jednotky chycené do W.
  • W - Yordle Snap Trap
    • Cooldown snížen na 0
    • Cena snížena na 20 ze 30.
    • Caitlyn nyní muže nosit celkem až 3/3/4/4/5 pastí
    • Nová past se nabije za 45/32,5/20/12,5/10 sekund
    • Zranění odstraněno
    • Caitlyn může zasáhnout pasivkou cíl chycený v pasti na vzálenost 1300 jednotek.
    • Caitlyn již nemůže znovu chytit do pasti cíl, který se z pasti zrovna dostal.
  • E - 90 Caliber Net
    • rychlost projektilu snížena na 1600 z 2000
    • šířka projektilu snížena na 70 z 80
    • vzálenost odražení snížena na 400 z 500
    • zranění sníženo na 70/110/150/190/230 + 0,8 AP z 80/130/180/230/280 + 0,8 AP
    • Trvání zpomalení sníženo na 1 sekundu z 1/1,25/1,5/1,75/2 sekundy.
    • Caitlyn může zasáhnout pasivkou cíl chycený v síti na vzálenost 1300 jednotek.

Další šampioni:

Ashe

  • Pasivka - Frost Shot
    • Základní slow snížen na 5/9/13/17/21/25% z 5/11/17/23/29/35%
    • Zvýšené zranění z pasivky se již "nepočítá" critical strike.
    • Ashe nyní může zasáhnou klasickým criticalem. Místo vyššího zranění ale poškodí za 1,0 celkového AD a slow se zdvojnásobí na 10/18/26/34/42/50%.
  • Q - Ranger's Focus
    • Nyní se může zakoulit pouze pokud máte 5 stacků
    • Cooldown snížen na 0 z 18
    • Zpomalení z pasiivky odstraněno
    • Již nelze získávat stacky z pasivky schopnosti pokud je schopnost aktivní
    • W a R již nepřidávají stacky.
  • W - Volley
    • Nyní automaticky zasáhne criticalem z pasivky (vyšší slow).

Draven

  • Staty
    • Animace útoku zrychlena o 30%
    • Rychlost projektilu útoku snížena na 1600 z 1700

Ezreal

  • Q - Mystic Shot
    • Efekt snižování cooldownu zvýšen na 1,5 sekundy za zásah z 1.
    • Cooldown zvýšen na 6.5/6/5.5/5/4.5 z 6/5.5/5/4.5/4.
  • E - Arcane Shift 
    • Cooldown zvýšen na 19/17.5/16/14.5/13 z 19/17/15/13/11

Jinx

  • Pasivka - Get Excited
    • Trvání zvýšeno na 6 sekund ze 4.
    • Nyní může nastackovat na sebe - zvyšuje celkový attack speed o 15% za stack.
  • Q - Switcharoo
    • Jinx má nyní -15% attack speed pokud střílí s Fishbones (raketomet).

Kalista

  • Staty
    • Základní Attack speed zvýšen na 0.694 z  0.658
    • Attack speed za úroveň snížen na 2,8 z 3,3.
    • Odstraněn bug, kdy si bylo možné koupit kopí po zbytek hry.
  • Pasivka - Martial Poise
    • rychlost skoku nyní scaluje s attack speedem + zpomalením attack speedu.

Lucian

  • R - The Culling
    • již nescaluje s Attack Speedem
    • Nyní vystřelí 20/25/30 střel.

Sivir

    • Staty
      • Základní attack speed snížen na 0,625 z 0,66
W - Ricochet
    • Cooldown nyní začíná při vyčarování schopnosti (dříve poté, co buff vyprchal). 
    • Cooldown zvýšen na 12/10.5/9/7.5/6 sekund z 9/8/7/6/5
    • Trvání buffu sníženo na 4 sekundy z 6.

Tristana

  • Q - Rapid Fire
    • Již se nesnižuje cooldown E.
    • Útok na nepřátele zasažené E již nesnižuje cooldown.
    • Cooldown snížen na 20/19/18/17/16 sekund z 20 na všech úrovních.
  • W - Rocket Jump
    • Zranění změněno na 60/110/160/210/260 z 80/105/130/155/180.
    • Již se nezvyšuje zranění za každý stack E.
    • Nyní se také resetuje cooldown při maximálnám nastackování E na nepřátelích.
  • E - Explosive Charge
    • Nyní detonuje okamžitě při maximálním stacku.
    • Tristaniny schopnosti také přidávají stack E.
    • Rychlost projektilu zvýšena na 2400 z 1800.

Twitch

  • Q - Ambush
    • Přidáno: Cooldown se resetuje pokud šampion zasažen jedem zemře.
    • Vstup do stealthu nyní přeruší Twitchův naplánovaný autoattack
  • R - Rat-ta-tat-tat
    • Trvání sníženo na 5 sekund ze 7.
    • Nyní nepřeruší stealth při vykouzlení schopnosti.
    • Cena snížena na 100 many na všech úrovních z 100/125/150.

Urgot

  • R - Hyper-Kinetic Position Reverser 
    • Již nepřidává 60/90/120 Armor a MR
    • Nyní přidá 30/40/50% snížení příchozího zranění.

Varus

  • R - Chain of Corruption
    • Nyní ukazuje maximalní range pro rozlézání šlahounů.
    • Zasažení šampioni dostanou 3 stacky W po dobu zastavení.
    • Zranění sníženo na 100/175/250 z 150/250/350.

Vayne

  • W - Silver Bolts
    • Základní zranění odstraněno
    • Zranění do % HP zvýšeno na 6/7.5/9/10.5/12% z 4/5/6/7/8%
    • Přidáno minimální zranění - 40/60/80/100/120.

Azir

  • R - Emperor's Divide
    • Byla opravena chyba, jež mohla přimknout Azira nebo jeho spojence k vytvořené zdi, pokud seslali schopnost, která narazila do terénní překážky.
    • Byla opravena podobná chyba, kvůli které nemohl spojenecký Gnar využít schopnost k omráčení úderem o zeď.
    • Byla opravena nepříjemná, avšak velice komická chyba, kvůli níž mohla schopnost zastavit spojeneckého Siona, který se ji snažil proběhnout s aktivovaným R.

Kindred

  • Základní staty
    • HP regen snížen na 1.4 z 2
  • Pasivka - Mark of the Kindred
    • procentuální zranění má nyní své maximum proti monstrům (75).
    • Při šesti stacích začne vlk lovit Rift Heralda a Barona.
    • Ikona buffu již neukazuje 1 stack, i když máte ve skutečnosti 0 stacků.
  • E - Mounting Dread
    • Opraven zvukový bug

LeBlanc

  • Pasivka - Mirror Image nyní má klon na sobě falešné jungle buffy.

Renekton

  • W - Ruthless Predator opraven bug kdy cíl nebyl zastunován pokud včas použil flash.

Riven

  • Q - Broken Wings opraven bug, kdy třetí útok nepřeskočil zeď.

Shaco

  • E - Two-Shiv Poison 
    • odstraněna šance na zásah od monster
    • nyní zpomaluje attack speed monster o 20/22,5/25/27,5/30%
  • R - Hallucinate
    • nyní má klon na sobě falešné jungle buffy
    • Klon je nyní při vyvolání otočený do náhodného směru
    • Zbývající čas nyní vidí jen Shaco

Sion

  • E - Roar of the Slayer opraven bug, kdy schopnost nezraňovala miniony vyhozené do vzduchu.

Volibear

  • Q - Rolling Thunder  Pokusy o zrušení útoku Drtivé rány už nezpůsobují pomalé chování

Wukong

  • Q - Crushing Blow pokusy o zrušení útoku Drtivé rány už nezpůsobují pomalé chování
  • W - Decoy nyní má klon na sobě falešné jungle buffy
  • E - Nimbus Strike Byla opravena chyba, kvůli které se Wukong vydal po použití schopnosti zpět ke svému předchozímu cíli.

Zed

  • W - Living Shadow Byla opravena chyba, kvůli které rychlé seslání schopnosti a následně Q způsobilo seslání W okamžitě, místo aby zabralo stanovenou dobu.

Těmto šampionům bylo lehce upraveno

základní AD

nebo

AD za úroveň

:

  • Ashe
  • Draven
  • Ezreal
  • Jinx
  • Kalista
  • Kindred
  • Lucian
  • Sivir
  • Tristana
  • Twitch
  • Varus
  • Vayne

Těmto šampionům byla lehce upravena

základní mana

nebo

mana za úroveň

:

  • Alistar
  • Ashe
  • Anivia
  • Blitzcrank
  • Brand
  • Draven
  • Evelynn
  • Ezreal
  • Fiddlesticks
  • Fizz
  • Galio
  • Hecarim
  • Irelia
  • Jax
  • Janna
  • Jayce
  • Kasadin
  • Karma
  • Lucian
  • Lulu
  • Lux
  • Maokai
  • Morgana
  • Nami
  • Nasus
  • Nautilus
  • Olaf
  • Pantheon
  • Ryze
  • Sion
  • Sona
  • Soraka
  • Swain
  • Syndra
  • Tahm Kench
  • Talon
  • Taric
  • Varus
  • Veigar
  • Vel'Koz
  • Xerath
  • Ziggs
  • Zilean
  • Zyra

Systém

  • Dodge Jaxe, Block Pantheona a Blind Teema- Tyto schopnosti budou nyní chránit proti efektům schopností na bázi autoattacku. To jsou:
    • Blitzcrang - Q
    • Darius - W
    • Ekko - Pasivka
    • Garen - Q
    • Jayce - R
    • Jax - W
    • Kassadin - W
    • Leona - Q
    • Master Yi - Pasivka
    • Nasus - Q
    • Nautilus - Pasivka
    • Rengar - Q
    • Renekton - W
    • Riven - Pasivka
    • Sejuani - W
    • Shyvana - Q
    • Skarner - E
    • Sona - Pasivka
    • Talon - Q
    • Trundle - Q
    • Twisted Fate - W
    • Udyr - E
    • Vayne - Q
    • Viktor - Q
    • Wukong - Q
    • Xin Zhao - Q
    • Ziggs - Pasivka
  • Grievous Wounds - efekt snižování healu byl snížen na 40% z 50%. Nyní navíc snižuje POUZE SELF HEAL!

Summoner's Rift:

Rift Herald

Rift Herald je nový jungle mob, který se spawnuje do dvacáté minuty v doupěti Barona.

Spawn
  • Poprvé se objeví v čase 4:00.
  • Po zabití se znovu objeví po 5 minutách.
  • Zmizí v čase 19:45 pokud není v souboji. Pokud je v souboji, zmizí až v 19:55 (ať se děje cokoli).
Souboj
  • Čas od času se otevře jeho oko - útočník může zaútočit zezadu a zraní za 15% celkového HP Rift Heralda.
  • Dostává 35% méně zranění z range autoattacků.
Odměny
  • 50 zlata gold všem spřáteleným šampionům.
  • Přidá buff "Doom's Eve" tomu, kdo mu dá poslední ránu.
    • +10% zvýšené zranění a +40 bonus k rychlosti pohybu.
    • Rychlejší recall (jako u buffu z Barona)
    • Přidá minionům poblíž 40% attack speed a 100 extra range cannon minionům.

Čas hry

  • Minioni se spawnují v čase 1:15 místo 1:30
  • Jungle campy se spawnují v čase 1:40 místo 1:55

Zlato

  • Přidávání zlata zvýšeno na 10,2 za 5 sekund z 9,5
  • Po dvanácti minutách dostanou dva hráči v každém týmu v jakýkoli moment s nejmenším počtem zlata další 2 zlata za 5 sekund (zvyšuje se p 0,1 za minutu)

Odměny za killstreak

Systém:
  • Odměna je nyní vidět pomocí ikony vedle šampiona
  • Odměna začne na dvou po sobě jdoucích killech
  • Odměna se zvyšuje s každým killem až do Tier 5.
  • Odměna se se smrtí neresetuje, pouze se sníží o tři tiery.
  • Odměna Tier 1 lze dosáhnout pouze tak, že zepřete s odměnou tier 4.
  • Odměna za zabití šampiona s několika po sobě jdoucími assisty odstraněna.
Zlato:
  • Tier 1: 20 Zlata pro tým
  • Tier 2: 30 Zlata pro tým
  • Tier 3: 60 Zlata pro tým
  • Tier 4: 70 Zlata pro tým
  • Tier 5: 90 Zlata pro tým

Věže

  • Resisty
    • Věže nyní získávají 2 armor a MR za minutu
      • Vnější věže začnou scalovat na začátku hry
      • Vnitřní věže začnou scalovat v čase 15:00
      • Inhibitor a Nexus věže začnou scalovat v čase 30:00
    • Bonusový armor a MR věží, pokud poblíž nejsou nepřátelští minioni snížen na 200 z 300.
  • Mechaniky
    • Vnitřní věže již nepřidávají štít
    • Základní útoky do věží nyní zraňují za základní AD + 100% bonusového AD nebo 0,5 AP - podle toho, co je vyšší (dříve 0,4 AP)
  • HP věží
    • Vnější věže - 3500 místo 2000
    • Vnitřní věže - 3500 místo 2500
    • Inhibitor věže - 4000 místo 2800
    • Nexus věže - 4000 místo 3000
  • Lokální zlato za zničení
    • Vnější věže - 220 místo 150
    • Vnitřní věže - 250 místo 100

Minioni

  • Pokud je průměrná úroveň vašeho týmu vyšší než nepřátelského týmu, zvýší se zranění vašich minionů do nepřátelských minionů o 10%. Pokud jste zničili víc věží nez nepřátelský tým, znanění vašich minionů do těch nepřátelských se zvýší o dalších 10%.
  • Pokud je vaše průměrná úroveň o 3 vyšší než ta nepřátelská a zabili jste alespoň dvě věže v dané lince, minioni na této lince zraňují nepřátelské miniony o 90% více.
  • Pokud je průměrná úroveň vašeho týmu vyšší než nepřátelského týmu, vaši minioni dostávají menší zranění od  od nepřátelských minionů o (rozdíl věží × rozdíl průměrné úrovně +1). Toto neklesne nikdy pod 1.
  • Pokud je vaše průměrná úroveň o 3 vyšší než ta nepřátelská a zabili jste alespoň dvě věže v dané lince, minioni na této lince dostávají od nepřátelských o 7 zranění méně.
  • Zlato za miniony
    • Melee
      • Základní zlato - 20 místo 18,5
      • Růst zlata za minutu - 0,125 místo 0,17
    • Ranged
      • Základní zlato - 17 místo 13,8
      • Růst zlata za minutu - 0,125 místo 0,17
    • Cannon minion
      • Základní zlato - 45 místo 34,8
      • Růst zlata za minutu - 0,425 místo 0,35

Jungle

Crimson Raptor

  • XP sníženo na 130 ze 140
  • zlato zvýšeno na 62 z 58

Raptor

  • Základní HP sníženo na 225 z 250
  • Základní Armor snížen na 0 z 5

Greater Murk wolf

  • Základní range zvýšen na 175 ze 125
  • XP sníženy na 132 z 142
  • Zlato zvýšeno na 75 z 68

Murk wolf

  • Základní HP sníženo na 380 z 420
  • Záladní Armor snížen na 0 z 6

Ancient Krug

  • Základní range snížen na 150 z 190
  • Základní AD sníženo na 68 z 73
  • XP sníženy na 140 ze 150
  • Zlato zvýšeno na 81 ze 75

Krug

  • Základní HP sníženo na 500 z 540
  • Základní Magic Resist zvýšen na 0 z -10
  • Základní AD sníženo na 32 z 35
  • Základní armor snížen na 0 z 12

Gromp

  • Základní Magic Resist snížena na -10 z 0
  • Základní AD sníženo na 75 z 83
  • XP sníženy na 190 z 200
  • Zlato zvýšeno na 86 z 80

Blue Sentinel

  • Základní armor snížen na 10 z 20
  • XP sníženy na 90 ze 100
  • Zlato zvýšeno na 58 z 51
  • Již nemůže zasáhnout criticalem
  • Blue buff nyní přidává 2 AP za úroveň

Sentries

  • Základní HP sníženo na 375 ze 400
  • Základní Magic Resist zvýšena na 10 z 0
  • Základní armor snížen na 0 z 8

Red Brambleback

  • AD za úroveň snížena na 0 z 1
  • Základní armor snížen na 10 z 20
  • XP sníženy na 90 ze 100
  • Zlato zvýšeno na 58 z 51
  • True damage nyní funguje i na věže

Cinderlings

  • Základní HP sníženo na 375 ze 400
  • Základní Magic Resist zvýšena na 10 z 0
  • Základní armor snižen na 0 z 8

Rift Scuttler

  • Zlato zvýšeno na 70 z 65.

Summoner spelly

  • Teleport již nemá nižší cooldown, pokud je použitý na věž.
  • Clarity a Clarvoyance byly odtraněny z Summoner's Riftu.

Předměty

Odstraněné předměty:

  • Avarice Blade
  • The Brutalizer
  • Crystalline Flask
  • Elixir of Ruin
  • Enchantment: Homeguard
  • Mana Potion
  • Poacher's Knife
  • Ranger's Trailblazer
  • Stealth Ward
  • Sword of the Occult
  • Twin Shadows
  • Zephyr

Předměty pro marksmany

BF Sword

  • Cena snížena na 1300 z 1550
  • AD sníženo na 40 z 50

Cloak of Agility

  • Celková cena zvýšena na 800 z 730
  • Critical Chance zvýšena na 20% z 15%

Infinity Edge

  • AD sníženo na 65 z 80
  • Cena snížena na 3600 z 3800
  • Recept: B.F. Sword + Pickaxe + Cloak of Agility + 625 zlata

Essence Reaver

  • 3600 zlata
  • Recept: B. F. Sword + Caufield's Warhammer + Cloak of Agility + 400 zlata
  • +65 AD
  • +20% Critical Strike Chance
  • +10% Cooldown Reduction.
  • Přidá dalších až +20% CDR podle vaší šance na critical z ostatních zdrojů.
  • Pasivka: Criticaly obnví 3% maxima vaší many

Recurve Bow

  • Celková cena snížena na 1000 z 1100
  • Attack Speed snížen na 25% z 30%
  • zranění za zásah zvýšeno na 15 z 10

Bilgewater Cutlass

  • Cena zvýšena na 1650 z 1400
  • Lifesteal zvýšen na 10% z 8%

Blade of the Ruined King

  • Celková cena zvýšena na 3400 z 3200
  • Pasivka: sníženo na 6% současného HP cíle z 8%.

Zeal

  • Recept: Dagger + Brawler's Gloves + 500 zlata
  • cena zvýšena na 1200 z 1100
  • Attack speed snížen na 15% z 20%
  • Crit Chance zvýšena na 20% z 10%

Phantom Dancer

  • 2700 zlata
  • Recept: Zeal + 2x Dagger + 900 zlata
  • +40% Attack Speed
  • +30% Critical Strike Chance
  • pasivka: pokud jste od nepřátelského šampiona ve vzdálenosti až 500 jednotek, dostanete +12% movement speed a ignorujete kolizi s jednotkami.
  • Pasivka - Lament: Poslední šampion, kterého zasáhnete, vás zraňuje o 12% méně po dobu následujících 10 sekund.

Runaan's Hurricane

  • Recept: Zeal + Recurve Bow + 300 zlata
  • Attack speed snížen na 40% ze 70%
  • Nyní přidává 30% critical chance
  • Nyní přidává 5% movement speed
  • Zranění vedlejších šipek sníženo na 25% z 50% ale můžou critnout.

Kircheis Shard

  • 750 zlata
  • Recept: Dagger + 450 zlata
  • +15% Attack Speed
  • Pasivka - pohyb a útoky přidávají stacky
  • Pasivka - Energized Strike: při 100 stacích bude následující útok nabitý a zraní za 30 bodů magického poškození navíc.

Statikk Shiv

  • Recept: Zeal + Kircheis Shard + 550 zlata
  • Attack speed snížen na 35% ze 40%
  • Critical Strike zvýšen na 30% z 20%
  • Movement speed snížen na 5% z 6%
  • Pasivka - Shiv Lightning
    • Zranění změněno na 50-150 (podle úrovně)
    • Zasáhne až 5 cílů (dříve 4)
    • 50% bonusového zranění do minionů

Rapid Firecannon

  • Cena 2500
  • Recept: Zeal + Kircheis Shard + 550 zlata
  • +30% attack speed
  • +30% critical chance
  • Pasivka - pohyb a útoky přidávají stacky
  • Pasivka - Firecannon: Při 100 stacích bude následující útok nabitý - dostane 35% bonus range (max 150) a zraní za 50-200 magického zranění navíc (záleží na úrovni). Funguje i na budovy.

Last Whisper

  • Cena snížena na 1300 z 2300
  • Recept: Pickaxe + 425 zlata
  • AD sníženo na 25 ze 40.
  • Nyní přidává 30% bonusový armor penetration (dříve ignoroval 35% armoru)

Giant Slayer

  • Cena 1000
  • Recept: Long Sword + 650 zlata
  • +10 AD
  • Pasivka - Giant Slayer: Přidá až 10% zranění proti šampionům s vyšším maximem HP (1% za každých 50 HP)

Executioner's Calling

  • Cena 800
  • Recept: Long Sword + 450 gold
  • +15 AD
  • Pasivka - Rxrcutioner : fyzické zranění způsobí Grievous Wounds (snížení efektivnosti self healu) na 3 sekundy.

Lord Dominik's Regards

  • Cena 2700
  • Recept: Last Whisper + Giant Slayer + 400 zlata
  • +40 AD
  • Pasivka - Giant Slayer: Přidá až 15% zranění proti šampionům s vyšším maximem HP (1.5% za každých 50 HP)
  • Pasivka - Last Whisper: +40% bonus armor penetration.

Mortal Reminder

  • Cena 2700
  • Recept: Last Whisper + Executioner's Calling + 600 zlata
  • +40 AD
  • Pasivka - Executioner: Fyzické poškození vyvolá efekt "Grievous Woulds" (snížení efektivnosti self healu) na 5 sekund.
  • Pasivka - Last Whisper: +40% bonus armor penetration

Mercurial Scimitar

  • AD sníženo na 75 z 80
  • Nyní přidává 10% lifesteal
  • Recept: Vamp Scepter + Pickaxe + QSS + 625 zlata

Bloodthirster

  • AD sníženo na 75 z 80
  • Recept: B.F. Sword + Vampiric Scepter + Long Sword + 1150 zlata
  • Cena zvýšena na 3700 z 3500

AP předměty

Luden's Echo

  • Cena zvýšena na 3200 z 3000

Rabadon's Deathcap

  • Cena zvýšena na 3800 z 3500.

Seeker's Armguard

  • AP sníženo na 20 z 25
  • Armor snížen na 25 z 30

Zhonya's Hourglass

  • Cena zvýšena na 3500 z 3000
  • Armor snížen na 45 z 50

Archangel's Staff

  • celková cena zvýšena na 3100 z 3000

Rod of Ages

  • Celková cena zvýšena na 3000 z 2700
  • AP increased to 80 from 60

Rylai's Crystal Scepter

  • Cena zvýšena na 3200 z 3000

Haunting Guise

  • Cena zvýšena na 1600 z 1500

Liandry's Torment

  • Celková cena zvýšena na 3200 z 3000
  • Haunting Guise + Blasting Wand + 750 zlata

Morellonomicon

  • Cena zvýšena na 2550 z 2300
  • Recept: Fiendish Codex + Forbidden Idol + 435 zlata

Athene's Unholy Grail

  • Celková cena zvýšena na 2800 z 2700
  • Recept: Chalice of Harmony + Fiendish Codex + Amplifying Tome + 565 zlata
Mejai's Soulstealer
  • Recept: The Dark Seal + 1000 zlata
  • Nyní přidává +200 many
  • Stackování reworknuto
    • Nová pasivka - Dread: přidá 5 AP za stack Glory, přidá 10% movement speed pokud máte alepsoň 15 stacků Glory
    • Nová pasivka - Do or Die: Přidá 4 stacky Glory za kill a 2 za assist (až na 25 max). Při smrti ztratíte 10 stacků.

Void Staff

  • Cena zvýšena na 2650 z 2500

Abyssal Scepter

  • celková cena snížena na 2350 z 2450

Lich Bane

  • Celková cena zvýšena na 3200 z 3000
  • Recept: Blasting Wand + Sheen + Aether Wisp + 450 zlata
  • +10% CDR
  • Movement speed zvýšen na 7% z 5%

Stinger

  • Cena snížena na 1200 z 1250
  • Attack Speed zvýšen na 50% z 40%

Nashor's Tooth

  • Attack speed zvýšen na 50% ze 40%

Defenzivní předměty

Glacial Shroud

  • Cena zvýšena na 1000 z 900

Warden's Mail

  • Armor snížen na 40 z 45

Frozen Heart

  • Cena zvýšena na 2800 z 2600

Randuin's Omen

  • HP zvýšeno na 450 z 400
  • Cena zvýšena na 3000 z 2700

Thornmail

  • Cena zvýšena na 2350 z 2300

Dead Man's Plate

  • Celková cena zvýšena na 2800 z 2750

Quicksilver Sash

  • Cena zvýšena na 1300 from 1250

Spectre's Cowl

  • Celková cena snížena na 1100 z 1200
  • MR sníženo na 35 z 40

Banshee's Veil

  • Cena zvýšena na 2900 z 2700
  • HP zvýšeno na 500 z 450
  • MR zvýšena na 70 z 60

Spirit Visage

  • Cena zvýšena na 2800 z 2700
  • HP zvýšeno na 500 z 400
  • MR zvýšeno na 70 z 60

Bami's Cinder

  • Celková cena zvýšena na 1100 z 1000

Warmog's Armor

  • Cena zvýšena na 2850 z 2750
  • HP zvýšeno na 850 z 800

Sunfire Cape

  • Cena zvýšena na 2700 z 2600
  • HP zvýšeno na 500 z 450

Guardian Angel

  • Cena zvýšena na 2900 z 2800
  • Armor zvýšen na 60 z 50
  • Magaic resist zvýšena na 60 z 50

Aegis of the Legion

  • Celková cena snížena na 1500 z 1600
  • MR aura snížena na 10 z 15.

Locket of the Iron Solari

  • cena snížena na 2500 z 2750

Jungle předměty

Hunter's Machete

  • Cena snížena na 350 z 400
  • Nyní přidává 8% lifesteal proti monstrům
  • JUNGLE Pasivka odstraněna
  • Nová Pasivka - Nail: Základní útoky dávají 20 bonusového zranění za zásah do monster, zabití velkého monstra přidá 15 bonusových zkušeností.

Hunter's Talisman 

  • 350 zlata
  • +150% Mana Regeneration pokud jste v jungli.
  • Pasivka - Tooth: Zranění do monster vysává 20 HP během 5 sekund. Přidává 15 bonusových zkušeností za zabití velkého jungle monstra.

Skirmisher's Sabre

  • Cena zvýšena na 1050 z 850
  • Recept: Hunter's Machete + Hunter's Talisman + 350 zlata
  • Lifesteal proti monstrům 10%
  • Odstraněna Jungler pasivka
  • Odstraněno zlato za zabití velkého monstra
  • Nová pasivka - Tooth/Nail: Základní útoky dávají 20 bonusového zranění za zásah do monster. Zranění do monster vysává 30 HP během 5 sekund. Přidává 30 bonusových zkušeností za zabití velkého jungle monstra

Stalker's Blade

  • Cena zvýšena na 1050 z 850
  • Recept: Hunter's Machete + Hunter's Talisman + 350 zlata
  • Lifesteal proti monstrům 10%
  • Odstraněna Jungler pasivka
  • Odstraněno zlato za zabití velkého monstra
  • Nová pasivka - Tooth/Nail: Základní útoky dávají 20 bonusového zranění za zásah do monster. Zranění do monster vysává 30 HP během 5 sekund. Přidává 30 bonusových zkušeností za zabití velkého jungle monstra

Tracker's Knife

  • Cena zvýšena na 1050 z 850
  • Recept: Hunter's Machete + Hunter's Talisman + 350 zlata
  • Lifesteal proti monstrům 10%
  • 150% mana regen, pokud jste v jungli
  • Pasivka - Tooth/Nail: Základní útoky dávají 20 bonusového zranění za zásah do monster. Zranění do monster vysává 30 HP během 5 sekund. Přidává 30 bonusových zkušeností za zabití velkého jungle monstra
  • Pasivka: Wardning (minor): drží v sobě 2 neviditelné wardy, které vydrží 150 sekund. Doplňují se v obchodě.

Enchantment: Runeglaive

  • Celková cena zvýšena na 2675 z 2250
  • Nový recept: Jungle Item + Amp. Tome + Sheen + 140 zlata
  • AP sníženo na 40 z 50
  • Mana zvýšena na 250 z 200

Enchantment: Cinderhulk

  • Celková cena zvýšena na 2625 z 2250

Enchantment: Warrior

  • Celková cena zvýšena na 2625 z 2250
  • Recept: Caulfield's Warhammer + Tier 2 Jungle Item + 475 zlata
  • AD zvýšeno na 60 z 45
  • Armor penetration odstraněn

Enchantment: Devourer

  • Celková cena zvýšena na 2450 z 2250
  • Recept: Recurve Bow + Tier 2 Jungle Item + 400 zlata
  • Attack speed snížen na 40% z 50%
  • Sated: magické zranění za zásah zvýšeno na 60 z 50.

Předměty supportů

Ancient Coin

  • Cena snížena na 350 zlata
  • Pasivní zlato zvýšeno na 4 ze 3.
Nomad's Medallion
  • Celková cena snížena na 850 z 865
  • Nyní se staví z Ancient Coin + F. Charm + Rejuv. bead + 225 zlata
  • Již nepřidává 10 k rychlosti pohybu
  • Již nepřidává 2 zlata za 10 sekund
  • HP regen zvýšen na 50% z 25%.
  • Pasivka: FAVOR zlato zvýšeno na 6 ze 4.

Talisman of Ascension

  • Celková cena zvýšena na 2200g z 2100g
  • Již nedává 20 movement speed
  • Již nepřidává 2 zlata za 10 sekund
  • Pasivka - Favor: zlato zvýšeno na 6 ze 4
  • Aktivka: cooldown zvýšen na 60 sekund ze 40.

Relic Shield

  • Cena snížena na 350 z 365
  • Nyní přidává 2 zlata za 10 sekund

Targon's Brace

  • Cena snížena na 850 z 865 
  • Recept: Relic Shield + Rejuv. Bead + 350 zlata
  • +2 zlata za 10 sekund

Face of the Mountain

  • HP sníženo na 450 z 500
  • +2 zlata za 10 sekund
  • Pasivka - Heal snížen na 50 z 50 +1% max HP
  • Aktivka - štít nyní exploduje a zpomalí o 40% na 2 sekundy místo zranění.

Spellthief's Edge

  • Pasivní generování zlata zvýšeno na 8 z 5.
  • Celková cena snížena na 350 z 365

Frostfang

  • Celková cena snížena na 850 z 865.
  • Nyní se staví ze Spellthief's Edge + Faerie Charm + 375 zlata
  • Mana regen zvýšen na 100% z 50%.
  • AP zvýšeno na 15 z 10.
  • Zlato za zásah kouzlem nebo útokem zvýšeno na 15 z 10.

Frost Queen's Claim

  • +150% Base Mana Regen (dříve 50%)
  • Pasivka - Tribute: zlato za zásah kouzlem nebo útokem zvýšeno na 15 z 10.
  • Stará aktivka odstraněna.
  • Nová aktivka: Vyvolá dva duchy na 6 sekund, kteří vyhledají nejbližší nepřátelské šampiony. Objeví je a zpomalí o 40% na 4 sekundy (60 sekund cooldown).

Ardent Censer

  • Celková cena zvýšena na 2200 z 2100

Mikael's Crucible

  • Celková cena snížena na 2300 z 2450
  • MR sníženo na 35 z 40

Zeke's Harbinger

  • Cena zvýšena na 2350 z 2250

Vision předměty

- wardy po své smrti zanechají na místě oblázek, viditelný pro oba týmy. Trvá 5 minut a je zbarvený podle týmu, kterému warda patřila.

- wardy nyní ukazují svou vision range, když je pokládáte.

Vision Ward

  • Cena snížena na 75 ze 100

Sightstone

  • Počet ward snížen na 3 ze 4

Ruby Sightstone

  • Cena zvýšena na 1800 z 1600
  • HP zvýšeno na 500 ze 400
  • počet wardek snížen na 4 z 5
  • Nová pasivka - 10% CDR pro aktivky předmětů.

Eye of the Watchers

  • 2200 zlata
  • Recept:  Sightstone + Frostfang + 550 zlata
  • +200 Health
  • +25 Ability Power
  • +2 zlata za 10 sekund
  • +150% Base Mana Regen
  • Pasivka - Tribute: Stejná jako u Frost Queen's Claim.
  • Aktivka - Warding: Stejná jako u Sightstone (4 wardy).

Eye of the Oasis

  • 2200 zlata
  • Recept: Sightstone + Nomad's Medallion + 550 zlata
  • +200 Health
  • +150% základní Health Regen
  • +150% základní Mana Regen
  • Pasivka - Favor: Stejná jako u Talisman of Ascension.
  • Aktivka - Warding: Stejná jako u Sightstone (4 wardy).

Eye of the Equinox

  • 2200 zlata
  • Build Path: Sightstone + Targon's Brace + 550 zlata
  • +500 Health
  • +100% základní Health Regen
  • Pasivka - Favor: Stejná jako u Face of the Mountain.
  • Aktivka - Warding: Stejná jako u Sightstone (4 wardy).

Trinkety

  • kupování, upgradování nebo vyměňování trinketu je nyní zdarma.
  • Výměna jakéhokoli žlutého trinketu za jakýkoli červený nastaví váš nový trinket na dvouminutový cooldown.

Warding Totem

  • Nyní může držet až 2 wardy.
  • trvání wardy 60 - 120 sekund (záleží na úrovni)
  • obnovení wardy 180-120 sekund (záleží na úrovní)

Farsight Alteration

  • Na úrovni 9 lze vyměnit za warding totem. Tento trinket pokládá viditelné wardy s 1 HP na velkou vzdálenost a krátce objeví okolní oblast.
  • cooldown 61-48 na úrovních 9-18.
  • range: 4000
  • trvání wardy: nekonečné
  • nepočítá se do limitu položených wardek

Sweeping Lens

  • Nyní kromě zenutralizování wardek také vyvolává varující částice, které upozorňují na jednotky, které nevidíte (pink wardy, šampiony atd.)
  • Range 500-2000 (záleží na úrovni)
  • Cooldown 90 - 60 (záleží na úrovni)
  • Velikost 450 - 575 (záleží na úrovni)

Oracle alternation


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama