Patch 5.19 - Změny ve hře
Do hry se dostal nový patch - co se v něm objevilo?
V noci na dnešek se do hry dostal nový patch s pořadovým číslem 5.19. Pojďme se podívat, jaké změny přinesl.
Poznámka: I když světový šampionát začne až zítra, tento patch se na něj neaplikuje. Aby měli hráči čas se přizpůsobit změnám, odehraje se celý turnaj na patchi 5.18.Během několika dnů se do hry dostane nový šampion
Kindred. Na detaily se můžete podívat v tomto čláku .
Hned šest nových skinů se v průběhu patche objeví ve hře. Jedná se o skiny na
Karmu,
Jaxe,
Malphita,
Alistara,
Olafaa
Kindred.
Monstra v jungli mají nyní vlastnost „
Trpělivost“. Monstrům už se nezresetuje agrese na základě vzdálenosti či pozice. Místo toho jakmile se trpělivost příšery sníží na nulu, příšera se
resetujea
vrátí sena svou původní pozici. Během tohoto resetu si velmi rychle obnoví zdraví a nebude reagovat na další agresi.
Monstrům dochází trpělivost za následujících podmínek:
- Když se monstrum nachází v agresivním stavu, ale nemůže najít žádné cíle, na které by zaútočilo (např. cíl zemřel či se stal nezacílitelným).
- Když je cíl monstra příliš daleko od jejího jungle campu nebo se monstrum VELMI vzdálí od svého výchozího místa.
- Když je monstrum donuceno změnit cíl.
U větších monster se zobrazuje trpělivost v ukazateli nad hlavou.
Jakmile se monstru obnoví zdraví na hodnotu 90 %, obnoví se jí trpělivost v plné výši.
Schopnosti, které monstra posouvají z místa, už agresivitu příšery neresetují kompletně, pokud měly předchozí cíl.
Balanční změny v jugnli:
- Attack range Grompa snížen na 250 z 550.
- Attack range velkého vlka snížen na 125 ze 175.
U těchto run byla trvale snížena cena:
- Greater Mark of Attack Damage: Zlevněno na 102 IP z 205 IP
- Greater Mark of Magic Penetration: Zlevněno na 205 IP z 410 IP
- Greater Seal of Armor: Zlevněno na 102 IP z 205 IP
- Greater Glyph of Magic Resist: Zlevněno na 102 IP z 205 IP
- Greater Quintessence of Attack Damage: Zlevněno na 512 IP z 1025 IP
- Greater Quintessence of Ability Power: Zlevněno na 512 IP z 1025 IP
Přidány tyto možnosty, které je možné zapnout:
- možnost skrytí jmen na tabulce skóre.
- možnost zrcadlového zobrazení tabulky skóre.
- možnost zobrazení portrétů spoluhráčů na levém kraji obrazovky (jako u starého HUD).
Barevný ukazatel pingu (červený/žlutý/zelený) byl odstraněn a nyní se místo něj zobrazuje skutečný ping.
- Byl vyřešen bug s náhodným odpojováním klienta. Pokud jste zakázali Windows IP helper (Pomocník Windows s IP), abyste tento problém odstranili, můžete jej zase bez obav zapnout!
- Opraven bug, kvůli kterému bonusy Sated Devoureru někdy přetrvávaly i poté, co byl předmět prodán.
- Schopnosti zaměřené na jednotku či zemi se automaticky spustí, pokud je sešlete mimo range a následně do range Flashnete.
- Byla opravena nekonzistence u cooldownu Bilgewater Cutlass.
- Bylo vyřešeno vícero bugů, kvůli kterým bylo nastavení Character Quality (kvalita postav) přepsáno jiným grafickým nastavením.
- Lissandra opět vypráví příběh o Howling Abyss, když počkáte dostatečně dlouho po výhře v ARAMu.
Šampioni:
Garen
- E - Judgement opraven bug, kdy schopnost působila poškození padouchům v hodnotě 1 % Garenova zdraví namísto padouchova zdraví.
Miss Fortune
- R - Bullet Time
- nyní scaluje o 0.1/0.175/0.25 bonusového AD s každou vlnou.
- celkové ratio 0.8/1.4/2 bonusového AD
- nyní scaluje o 0.1/0.175/0.25 bonusového AD s každou vlnou.
Shen
- E - Shadow Dash opraven bug kdy nepřátelé označení tauntem nedávali do Shena snížené poškození.
Zac
- E - Elastic Slingshot opraven bug, kdy minimální range schopnosti byla 300 místo 0.
Předměty:
Enchanment: Devourer
- Pasivka Phantom Hit se pro ranged šampiony nyní aplikuje každou čtvrtou ranou místo každé druhé.
- Pro melee šampiony je pasivka nezměněna.