i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 5.17 - změny ve hře
Přehled změn v novém patchi.
Reklama
Máme tu nový patch. Od dnešní noci se hraje na verzi 5.17 - pojďme se podívat, které změny se s novým patchem do hry dostaly.
Nové Project skiny
Pět nových
Project skinůse dostane do hry kolem 8. září. Detailně si je můžete prohlédnout v tomto článku .
HUD update
Nové změny - Spectator mód má nyní updatnutý HUD.
- Cena schopností lze nyní zobrazit v pravém horním rohu ikony schopnosti.
- Přidána lišta HP a many/energie, pokud máte zapnutou možnost "Show HUD Animations".
- Viktorovi a Kha'Zixovi byly přidány speciální ikony pro vylepšení Evolve/Augment.
- Okno hlasování o surrender je nyní mnohem menší a lehce průhledné.
- Ikony schopností se nyní lehce zablesknou, pokud je jejich cooldown snížen jiným efektem.
- Pozice okna chatu se nyní neresetuje s každou novou hrou.
- Otazník v tabulce skóre již nebude překrývat časovač smrti.
- Opraven bug, kdy ve spectator módu nešlo zobrazit "C" menu.
- Ikony pasivek šampionů nyní správně zešediví, pokud jsou na cooldownu.
Opravené bugy
- Opraven bug kdy Zeke's Harbinger přidával 250 HP.
- Skarner již nedostává Crystal Charge pokud jeho cíl zablokuje spell štítem R - Impale a nebo označení z E - Fracture.
- Duchové šampionů Mordekaiserova R - Children of the Grave nyní správně zdědí Mordeho úroveň kvůli scalovaní za úroveň.
- Olaf nyní správně ignoruje odražení z E - Scatter the Weak od Syndry pokud má nahozenou ultimátku R - Ragnarok.
- Animace Sionova vyhození z Q - Decimating Smash byla prodloužena aby odpovídala skutečnému efektu.
- Nocturnovy "provazy" na E - Unspeakable Horror již nepřetrvají přes efekt Guardian Angelu nebo Zileanova R - Chronoshift.
- Opraven bug, kdy v šlo v obchodě koupit jungle item po reconnectu, i když hráč neměl smite.
- Opraveny chyby v animacích Draka, které nastaly, když Drak změnil nebo ztratil cíl.
- Ramena Bioforge Dariuse se znovu rozsvítí když kouzlí Q - Decimate.
- Woad King Darius nyní vždy udělá animaci autoattacku při kouzlení W - Crippling Strike.
- Znovu přidána jedna z vrstev vody u efektu animace na E - Scatter the Weak Syndry.
Balanční změny
Šampioni:
Azir
- Movement speed snížen na 325 z 335.
- Q - Conquering Sands nepřátelé zasažení více vojáky dostanou zranění pouze od prvního.
- W - Arise
- vojáci nyní mohou používat pasivku Sated Devoureru.
- opraven bug, kdy nesynchronizovani vojáci udělovali plné poškození.
- R - Emperor's Divide opraven bug, kdy byly jednotky odraženy moc daleko.
Bard
- W - Caretaker's Shrine mana cost snížen na 90 na všech úrovních z 100/105/110/115/120.
- E - Magical Journey cooldown snížen na 18/17/16/15/14 z 20/19/18/17/16.
Darius
- Pasivka - Hemorrhage efekt přejmenován na Noxian Might z Bloodrage.
- Q - Decimate (HOTFIX - přidáno na live servery již 26.8.)
- poškození zvýšeno na 40/70/100/130/160 z 20/40/60/80/100.
- heal zvýšen na 15% chybějícího HP za nepřítele za zásah.
- Opraven bug kdy nešlo použít summoner spelly při otočce.
- W - Crippling Strike nový efekt: Crippling Strike vrací svůj mana cost a 50% cooldownu pokud zabije svůj cíl.
Draven
- Pasivka - League of Draven
- Nyní přidá dva bonusové stacky, pokud zabijete 6 minionů bez upuštění letící sekery.
- Na 150 stacích (a pak pokaždé za dalších 100) se objeví v chatu zpráva, kolik stacků má Draven v pasivce. Pokud Draven někoho zabije s více než 150 stacky, objeví se v chatu, kolik dostal bonusového zlata.
Fizz
- Q - Urchin Strike AP ratio zvýšeno na 0.35 AP z 0.3.
- W - Seastone Trident poškození aktivky změněno na 10/15/20/25/30 + 0.3 AP z 10/20/30/40/50 + 0.25 AP.
- R - Chum The Waters Nyní posiluje pouze magické poškození.
Gangplank
- E - Powder Keg
- Cooldown mezi pokládáním sudů zvýšen o 0.25 sekund.
- ignorovaný armor snížen na 50% z 60%.
Garen
- Základní movement speed snížen na 340 z 345.
- Q - Decisive Strike
- movement speed snížen na 30% z 35%.
- opraven bug, kdy se aktivka nespustila při útoku na Inhibitor nebo Nexus.
- W - Courage stacky pasivky se nyní přidávají dvakrát rychleji na jiných mapách než Summoner's Rift.
- E - Judgement Když při rotování kliknete pravým tlačítkem na cíl, měli byste se k němu více přiblížit.
- R - Demacian Justice změněn popisek, efekt zůstává stejný.
Gragas
- Upraveny doporučené předměty.
- W - Drunken Rage bonusové poškození za maximální HP sníženo na 8% z 8/9/10/11/12%.
Janna
- Pasivka - Tailwind opraven bug, kdy efekt nemizel ze spojenců včas.
- Q - Howling Gale
- minimální range snížena na 850 z 1100
- Bonusová vzdálenost při "nabíjení" zvýšena na 35% z 20%.
- R - Monsoon AP ratio sníženo na 1.5 AP z 1.8.
Jax
- E - Counter Strike mana cost snížen na 50/60/70/80/90 z 70/75/80/85/90.
Kalista
- W - Sentinel
- poškození z pasivky sníženo na 10/12.5/15/17.5/20% z 12/14/16/18/20%.
- cooldown pasivky zvýšen na 10 sekund ze 6.
- R - Fate's Call cooldown zvýšen na 120/90/60 sekund z 90/75/60.
Karma
- W - Focused Resolve cooldown snížen na 12 na všech úrovních z 16/15/14/13/12.
Lux
- Q - Light Binding
- mana cost snížen na 50/55/60/65/70 z 50/60/70/80/90.
- poškození a trvání zastavení druhého cíle je nyní stejně dlouhé, jako u prvního cíle (dříve 50%).
Maokai
- R - Vengeful Maelstrom cooldown zvýšen na 60/50/40 z 40/30/20.
Master Yi
- Q - Alpha Strike opraven bug kdy Phantom Hit z Devaureru nesnížil cooldown schopnosti.
Nocturne
- R - Paranoia range zvýšen na 2500/3250/4000 z 2000/2750/3500.
Pantheon
- Základní attack speed zvýšen na 0.644 z 0.625.
Rek'Sai
- Pasivka - Fury of the Xer'Sai odstraněn efekt: Následující útok nebo schopnost při zahrabání již negeneruje 15 bonus Fury.
Shen
- Q - Vorpal Blade základní HP za sekundu sníženo na 1/2/3/4/5 z 2/3.3/4.7/6/7.3.
Tahm Kench
- Pasivka - An Acquired Taste zvýšeno trvání stacků na nepřátelské jednotce na 7 sekund z 5.
- W - Devour range na pozření nepřátelského šampiona zvýšena na 200 ze 100.
Skarner
Všechny tyto úpravy byly již dodány na live server v Hotfixu 26.8.- Základní movement speed snížen na 335 z 345.
- AD sníženo na 57.156 z 61.156.
- W - Crystalline Exoskeleton štít snížen na 10/11/12/13/14% maximálního HP z 12/13/14/15/16% .
- E - Fracture
- poškození sníženo na 40/65/90/115/140 z 40/75/110/145/180.
- poškození pro Crystal venom sníženo na 25/35/45/55/65 z 25/50/75/100/125.
- cooldown zvýšen na 14/13.5/13/12.5/12 z 13/12.5/12/11.5/11.
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
Reklama
Reklama