Patch 5.17 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 5.17 - změny ve hře

Patch 5.17 - změny ve hře

Giry

Giry

Přehled změn v novém patchi.

Reklama

Máme tu nový patch. Od dnešní noci se hraje na verzi 5.17 - pojďme se podívat, které změny se s novým patchem do hry dostaly.

Nové Project skiny

Pět nových

Project skinů

se dostane do hry kolem 8. září. Detailně si je můžete prohlédnout v tomto článku .


HUD update
Nové změny
  • Spectator mód má nyní updatnutý HUD.
  • Cena schopností lze nyní zobrazit v pravém horním rohu ikony schopnosti.
  • Přidána lišta HP a many/energie, pokud máte zapnutou možnost "Show HUD Animations".
  • Viktorovi a Kha'Zixovi byly přidány speciální ikony pro vylepšení Evolve/Augment.
  • Okno hlasování o surrender je nyní mnohem menší a lehce průhledné.
  • Ikony schopností se nyní lehce zablesknou, pokud je jejich cooldown snížen jiným efektem.
Opravené Bugy
  • Pozice okna chatu se nyní neresetuje s každou novou hrou.
  • Otazník v tabulce skóre již nebude překrývat časovač smrti.
  • Opraven bug, kdy ve spectator módu nešlo zobrazit "C" menu.
  • Ikony pasivek šampionů nyní správně zešediví, pokud jsou na cooldownu.

Opravené bugy
  • Opraven bug kdy Zeke's Harbinger přidával 250 HP.
  • Skarner již nedostává Crystal Charge pokud jeho cíl zablokuje spell štítem R - Impale a nebo označení z E - Fracture.
  • Duchové šampionů Mordekaiserova R - Children of the Grave nyní správně zdědí Mordeho úroveň kvůli scalovaní za úroveň.
  • Olaf nyní správně ignoruje odražení z E - Scatter the Weak od Syndry pokud má nahozenou ultimátku R - Ragnarok.
  • Animace Sionova vyhození z Q - Decimating Smash byla prodloužena aby odpovídala skutečnému efektu.
  • Nocturnovy "provazy" na E - Unspeakable Horror již nepřetrvají přes efekt Guardian Angelu nebo Zileanova R - Chronoshift.
  • Opraven bug, kdy v šlo v obchodě koupit jungle item po reconnectu, i když hráč neměl smite.
  • Opraveny chyby v animacích Draka, které nastaly, když Drak změnil nebo ztratil cíl.
  • Ramena Bioforge Dariuse se znovu rozsvítí když kouzlí Q - Decimate.
  • Woad King Darius nyní vždy udělá animaci autoattacku při kouzlení W - Crippling Strike.
  • Znovu přidána jedna z vrstev vody u efektu animace na E - Scatter the Weak Syndry.
Balanční změny

Šampioni:

Azir

  • Movement speed snížen na 325 z 335.
  • Q - Conquering Sands nepřátelé zasažení více vojáky dostanou zranění pouze od prvního.
  • W - Arise
    • vojáci nyní mohou používat pasivku Sated Devoureru.
    • opraven bug, kdy nesynchronizovani vojáci udělovali plné poškození.
  • R - Emperor's Divide opraven bug, kdy byly jednotky odraženy moc daleko.

Bard

  • W - Caretaker's Shrine mana cost snížen na 90 na všech úrovních z 100/105/110/115/120.
  • E - Magical Journey cooldown snížen na 18/17/16/15/14 z 20/19/18/17/16.

Darius

  • Pasivka - Hemorrhage efekt přejmenován na Noxian Might z Bloodrage.
  • Q - Decimate (HOTFIX - přidáno na live servery již 26.8.)
    • poškození zvýšeno na 40/70/100/130/160 z 20/40/60/80/100.
    • heal zvýšen na 15% chybějícího HP za nepřítele za zásah.
    • Opraven bug kdy nešlo použít summoner spelly při otočce.
  • W - Crippling Strike nový efekt: Crippling Strike vrací svůj mana cost a 50% cooldownu pokud zabije svůj cíl. 

Draven

  • Pasivka - League of Draven 
    • Nyní přidá dva bonusové stacky, pokud zabijete 6 minionů bez upuštění letící sekery.
    • Na 150 stacích (a pak pokaždé za dalších 100) se objeví v chatu zpráva, kolik stacků má Draven v pasivce. Pokud Draven někoho zabije s více než 150 stacky, objeví se v chatu, kolik dostal bonusového zlata.

Fizz

  • Q - Urchin Strike AP ratio zvýšeno na 0.35 AP z 0.3.
  • W - Seastone Trident poškození aktivky změněno na 10/15/20/25/30 + 0.3 AP z 10/20/30/40/50 + 0.25 AP.
  • R - Chum The Waters Nyní posiluje pouze magické poškození.

Gangplank

  • E - Powder Keg
    • Cooldown mezi pokládáním sudů zvýšen o 0.25 sekund.
    • ignorovaný armor snížen na 50% z 60%.

Garen

  • Základní movement speed snížen na 340 z 345.
  • Q - Decisive Strike
    • movement speed snížen na 30% z 35%.
    • opraven bug, kdy se aktivka nespustila při útoku na Inhibitor nebo Nexus.
  • W - Courage stacky pasivky se nyní přidávají dvakrát rychleji na jiných mapách než Summoner's Rift.
  • E - Judgement Když při rotování kliknete pravým tlačítkem na cíl, měli byste se k němu více přiblížit.
  • R - Demacian Justice  změněn popisek, efekt zůstává stejný.

Gragas

  • Upraveny doporučené předměty.
  • W - Drunken Rage bonusové poškození za maximální HP sníženo na 8% z 8/9/10/11/12%.

Janna

  • Pasivka - Tailwind opraven bug, kdy efekt nemizel ze spojenců včas.
  • Q - Howling Gale
    • minimální range snížena na 850 z 1100
    • Bonusová vzdálenost při "nabíjení" zvýšena na 35% z 20%.
  • R - Monsoon AP ratio sníženo na 1.5 AP z 1.8.

Jax

  • E - Counter Strike mana cost snížen na 50/60/70/80/90 z 70/75/80/85/90.

Kalista

 
  • W - Sentinel
    • poškození z pasivky sníženo na 10/12.5/15/17.5/20% z 12/14/16/18/20%.
    • cooldown pasivky zvýšen na 10 sekund ze 6.
  • R - Fate's Call cooldown zvýšen na 120/90/60 sekund z 90/75/60.

Karma

  • W - Focused Resolve cooldown snížen na 12 na všech úrovních z 16/15/14/13/12.

Lux

  • Q - Light Binding
    • mana cost snížen na 50/55/60/65/70 z 50/60/70/80/90.
    • poškození a trvání zastavení druhého cíle je nyní stejně dlouhé, jako u prvního cíle (dříve 50%).

Maokai

  • R - Vengeful Maelstrom cooldown zvýšen na 60/50/40 z 40/30/20.

Master Yi

  • Q - Alpha Strike opraven bug kdy Phantom Hit z Devaureru nesnížil cooldown schopnosti.

Nocturne

  • R - Paranoia range zvýšen na 2500/3250/4000 z 2000/2750/3500.

Pantheon

  • Základní attack speed zvýšen na 0.644 z 0.625.

Rek'Sai

  • Pasivka - Fury of the Xer'Sai odstraněn efekt: Následující útok nebo schopnost při zahrabání již negeneruje 15 bonus Fury.

Shen

  • Q - Vorpal Blade základní HP za sekundu sníženo na 1/2/3/4/5 z 2/3.3/4.7/6/7.3.

Tahm Kench

  • Pasivka - An Acquired Taste zvýšeno trvání stacků na nepřátelské jednotce na 7 sekund z 5.
  • W - Devour range na pozření nepřátelského šampiona zvýšena na 200 ze 100.

Skarner

Všechny tyto úpravy byly již dodány na live server v Hotfixu 26.8.
  • Základní movement speed snížen na 335 z 345. 
  • AD sníženo na 57.156 z 61.156. 
  • W - Crystalline Exoskeleton štít snížen na 10/11/12/13/14% maximálního HP z 12/13/14/15/16% .
  • E - Fracture
    • poškození sníženo na 40/65/90/115/140 z 40/75/110/145/180.
    • poškození pro Crystal venom sníženo na 25/35/45/55/65 z 25/50/75/100/125.
    • cooldown zvýšen na 14/13.5/13/12.5/12 z 13/12.5/12/11.5/11.
Zdroj: oficiální web anglicky; česky
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
Z ORIGEN ODCHÁZÍ TRENÉR SKUPINY WORLDS NEJBANOVANĚJŠÍ ŠAMPIONI

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama