Patch 5.15 - změny ve hře
Do hry se dostal nový patch
Do hry se dostal nový patch s pořadovým číslem 5.15.
- Na serveru EUNE se vypnou ranked hry v půl jedné ráno a celý server pak ve 3:00. Znovu budete moct zapnout hru kolem 9:00.
- Na serveru EUW se vypnou ranked hry v půl čtvrté ráno a celý server pak v 6:00. Znovu budete moct zapnout hru kolem 12:00.
Zítřejší patch přinese tyto změny:
- Nový skin na Fizz
- Rework Fiory
- Změny Gangplanka
- Nové Chroma Packs
- Změny HUD
- Výběr ward skinů v champion selectu
- Opravené bugy
- Balanční změny
Také
Fizzdostane svůj
Cottontailskin.
Fiora prošla jak vizuálním tak herním reworkem.
Základní staty:- Základní HP sníženo na 590 z 592,8.
- HP za úroveň sníženo na 80 z 85.
- Základní Mana zvýšena na 300 z 287,2.
- Mana za úroveň snížena na 37 z 40.
- Základní HP regen zvýšen na 1,65 z 1,3688.
- HP regen za úroveň snížen 0,11 z 0,16.
- Základní Mana regen zvýšen na 1,6 z 1,518.
- Mana regen za úroveň zvýšen na 0,14 z 0,1.
- Základní rychlost pohybu snížena na 345 z 350.
- Range zvýšen 150 z 125.
- Attack Speed za úroveň zvýšen 3.2 z 3.
- AD "zvýšeno" na 60 z 59,876
- AD za úroveň sníženo na 2,5 z 3,2.
- Základní armor zvýšen na 27 z 24,88.
- Fiora nalezne slabá místa v soupeřově obraně. Pokud zautočí ze správného úhlu, zraní za 3 + (0.028 až 0.045 AD) % z maximálního HP cíle, vyléčí se za 20 + 5 za úroveň a dostane 20% bonus k rychlosti pohybu který se postupně ztrácí po dobu 1,75 sekund (a zvyšuje se na 30/40/50% s úrovní ultimátky). Nové slabé místo se objeví vždy po útoku na předchozí slabé místo, nebo po 15 sekundách neútočení na předchozí slabé místo.
- 25/30/35/40/45 Mana
- 18/16/14/12/10 sekund Cooldown
- Fiora poskočí až o 400 jednotek a pak zaútočí na nepřátele poblíž, které zraní za 65/75/85/95/105 + 0.55/0.7/0.85/1/1.15 bonusového AD a aplikuje on-hit efekty. Tato schopnost upřednostňuje nepřátelské šampiony a jejich slabá místa. Pokud schopnost zasáhne nepřítele, sníží se cooldown o 60%.
- 50 Mana
- 21/19.5/16.5/15 sekund Cooldown
- Range 750
- Fiora zaujme obranou pozici a během 0.75 sekund odrazí všechno zranění a "hard crowd control" schopnosti (stun, zastavení...). Poté se Fiora přestane bránit a zautočí v určeném směru - tento útok zraní za 90/130/170/210/250 + 0.6 AP a zpomalí prvního nepřátelského šampiona, kterého zasáhne, o 50% na 1,5 sekundy. Pokud Fiora odrazila tímto útokem "hard CC" schopnost, místo zpomalení dostane nepřátelský šampion stun.
- 40/45/50/55/60 Mana
- 15/13/11/9/7 sekund Cooldown
- Fiora si zvýší attack speed o 50% na své následující dva základní útoky. První útok nemůže být critical, ale zpomalí svůj cíl na 1 sekundu o 40/45/50/55/60%. Druhý útok má jistý critical za 140/155/170/185/200% zranění.
- 100 Mana
- 110/90/70 sekund Cooldown
- Range 500
- Fiora zacílí nepřátelského šampiona, zrychlí se jí pohyb o stejnou hodnotu jako u pasivky a odhalí všechny jeho slabá místa. Po každém zásahu slabého místa zraní fiora za čtyřnásobek zranění z pasivky. Pokud zničí všechny čtyři během 8 sekund (nebo pokud zničí alespoň jedno, než její cíl zemře), objeví se oblast, která léčí Fioru i její spojence každou sekund o 80/110/140 + 0.6 AD po dobu 5 sekund.
Vizuální update:
Klasický skin
Gangplankův
základní skina
splash artse změní tak, aby lépe odpovídal příběhu z posledních týdnů.
S novým vzhledem dostane Gangplank také nové hlášky.
Současný základní skin se změní na skin
Captain Gangplank.
Připomínáme, že tento skin lze získat zdarma, pokud si Gankplanka koupíte a do 10.8. si s ním zahrajete alespoň jednu hru. Více informací v tomto článku .
,
Namia
Vaynedostali své chroma packs.
Vice informací se můžete dočíst tady a tady .
Nově si budete moct vybírat skin na vardy v Champion selectu.
HUD se postupně mění a tady jsou tyto změny vypsané.
- Fonty
- Text změněn na tlustší font.
- Text zvětšen na několika místech
- Přidán stín do chatboxu
- Staty
- Buffnuté staty používají jinou barvu.
- Ikony statů zvětšeny.
- Critical chance a Attack range si ve statech vyměnili pozice.
- Zvýšena světlost XP lišty.
- Lišta schopností
- Ukazatele cooldownů pokrývají nyní celý čvterec schopnosti.
- Ukazatelé Coodownů a nedostatku many jdou nyní lépe odlišit.
- Znovu přidána lišta kouzlení pro schopnosti s časem kouzlení.
- HUD animace schopností (toggle, level up schopnosti) jsou nyní zlaté (dříve modré).
- Snížena hlasitost HUD animací.
- Staty hry
- CS, KDA a teamový KDA byly přesunuty zpět do pravého horního rohu obrazovky.
- Zvětšeny ikony spoluhráčů nad minimapou.
- Indikátory pingu a FPS jsou nyní větší.
- Scoreboard (TAB menu)
- Různé prvky v TAB menu jsou od sebe nyní více vzdáleny.
- Ikony šampionů jsou nyní větší.
- Časovače summoner spellu jsou nyní větší.
- Tlačítko umlčení "mute" bylo přidáno vedle ikony každého hráče.
dostal nové ikony schopností.
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
Novou ikonu také dostal
attack speed buffz pasivky.
Takto vypadají tyto ikony v novém HUD.
Novou ikonu ultimátky mají také houbičky, pokud si je ve hře označíte.
- Enchantment: Teleport v herním módu Black Market Brawlers již vždy dostane cooldown po kouzlení.
- Po říčním krabovi nyní zůstane duše.
- Upgrade trinketu již neresetuje jeho cooldown.
- Použití potionů/sušenek již dočasně neruší efekt Devoureru.
- Galio nyní dostává assist po použití svého W na spojence.
- Obnoveny speciální VFK efekty u E - Shampoo pro Sandstorm a Slay Belle Katarinu.
Šampioni:
Ekko
- Pasivka - Z-Drive Resonance
- AP ratio zvýšeno na 0.8 z 0.7
- zpomalení a bonus k rychlosti pohybu mají nyní rozdílné hodnoty.
- Zpomalení sníženo na 30/40/50/60% na úrovních 1/6/11/16 z 40/50/60/70/80% na úrovních 1/6/11/16/18.
- Rychlost pohybu zvýšena na 40/50/60/80% na úrovních 1/6/11/16 z 40/50/60/70/80% na úrovních 1/6/11/16/18.
- W - Parallel Convergence
- hodnota štítu změněna na 80/100/120/140/160 + 1.5 AP z 150/195/240/285/330 + 0.8 AP.
- R - Chronobreak
- heal snížen na 20% obdržených zranění za poslední 4 sekundy z 20/25/30%.
- AP ratio healu zvýšeno na (0.066 AP) % obdržených zranění za poslední 4 sekundy z (0.033 AP) %.
Gangplank
- Q - Parrrley zmenšen okruh, ve kterém Parrrley automaticky zaměřuje sudy s 1 HP.
- R - Cannon Barrage popisek nyní ukazuje že shopnost zvyšuje maximální počet sudů na 3/4/5.
- Gangplank nyní pasivně dostává 1 Silver Serpent každou sekundu na mapách Dominion, Twisted Treeline, a Howling Abyss.
Nidalee
- Q - Javelin Toss (lidská forma)
- poškození sníženo na 50/70/90/110/130 z 50/75/100/125/150.
- čas vyčarování schopnosti zvýšen na 0.25 sekund z 0.125.
- W - Bushwhack (lidská forma)
- Vision range po zakouzlení snížena na 400 z 1200.
Sivir
- R - On the Hunt
- prvotní rychlost pohybu snížena na 40/50/60% z 60% na všech úrovních.
- Spojenci, kteří se připojí později nyní dostanou bonus k rychlosti pohybu pouze na "zbytek" času ultimátky. (Dříve dostali rychlost na 2/3/4 sekundy bez ohledu na to, kdy se k ultimátce připojili.)
Teemo
- Pasivka - Camouflage
- Teemo se stane neviditelným, pokud zůstane nehybně stát po dobu 1,5 sekund (dříve 2 sekundy)
- V křoví stačí na zneviditelnění pouze polovina času a poté se v křoví může Teemo pohybovat, aniž by neviditelnost ztratil.
- Attack speed po ukončení neviditelnosti změněn na 20/40/60/80% na úrovních 1/5/10/15 ze 40%.
- R - Noxious Trap
- Teemo nyní houby místo pokládání hází. Range zvýšena na 300/600/900 z 230.
- Pokud Teemo hodí houbu na místo, kde už nějaká je, odrazí se a zakoření až o 3/4/5 "Teemů" dál. Odrazit se houba může jen jednou
- Čas trvání houby snížen na 5 minut z 10.
- Zpomalení se nyní snižuje v průběhu 4 sekund.
- Čas položení houby zvýšen na 1,5 sekundy z 1.
- Houby nyní zemřou po dvou zásazích zblízka nebo po třech ranged.
Předměty:
Zeke's Harbinger
- Snížena rychlost získávání stacků
- Za základní útok na 4 z 6.
- Za schopnost na 8 z 12.
- Za základní útok spojence na 2 z 3.
- Za schopnost spojence na 4 z 6.
- Trvání buffu zvýšeno na 8 sekund z 6.
- Opraven bug kdy
- se nezměnil spojenec i po použití aktivky na nový cíl.
- předmět nedával assist.