Patch 5.13 - změny ve hře
Přehled změn v nejnovějším patchi.
V noci vyšel
nový patch. Pojďme se podívat které změny to jsou.
- Nový šampion Tahm Kench
- Nové skiny
- Nové Chroma Packs
- VFX updaty
- Balanční změny
- Různé
Máme zde
nového šampiona. Do hry se pravděpodobně dostane několik dní po patchi.
- Základní HP: 610
- HP za úroveň: 95
- Základní mana: 325
- Mana za úroveň: 40
- Range základních útoků: 200
- Základní rychlost pohybu: 335
- Základní AD: 56
- AD za úroveň: 3.2
- Základní attack speed: --
- Attack speed za úroveň: 2.5
- Základní HP regen: 1.3
- HP Regen za úroveň: 0.11
- Základní mana regen: 1.1
- Mana regen za úroveň: 0.2
- Základní armor: 27
- Armor za úroveň: 3
- Základní magic resist: 32.1
- Magic resist za úroveň: 1.25
Ikony schopností:
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
Pasivka - An Acquired Taste
- Základním útokem nebo schopností označí Tahm svůj cíl stackem. Po aplikování třetího stacku může s cílem provádět různé neplechy - záleží na schopnosti.
Q - Tongue Lash
- Cooldown: 6 sekund
- Mana cost: 50
- Tahm se na chvíli znehybní a vystřelí svůj jazyk. Jazyk se zastaví, jakmile zasáhne cíl, který zraní za 80/115/150/185/220 + 0.7 AP a zpomalí o 30/40/50/60/70% na 2 sekundy. Pokud má cíl na sobě tři stacky z pasivky, místo zpomalení dostane stun na 1.5 sekundy.
W - Devour
- Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund
- Mana cost: 90
- Tahm spolkne cílovou jednotku na 4/4.5/5/5.5/6 sekund. Pokud se jedná o nepřítele, obdrží zranění 20/23/26/29/32% +0.02 AP z maxima svých HP. A navíc:
- Minioni a monstra: Tahm může znovu aktivovat schopnost a tím vystřelí spolknutou jednotku, která zraní všechny, které zasáhne, za 100/150/200/250/300 + 0.6 AP. Maximální zranění do nepřátelských minionů a monster je 400/450/500/550/600.
- Spojenecký šampion: Tahm dostane 30/35/40/45/50% bonus k rychlosti pohybu, pokud běží směrem k nepřátelskému šampionovi a polovinu hodnoty pokud běží od něj. Spolknutý šampion je imunní proti jakémukoli poškození. Jak Tahm tak i spojenecký šampion se můžou rozhodnout kdy z Tahma vyleze.
- Nepřátelský šampion: Tahm může spolknout nepřátelského šampiona pouze pokud jsou na něm aplikovány tři stacky z pasivky. Tahmova rychlost je pak snížena o 95% a nepřátelský šampion vidí pouze do svého okolí.
E - Thick Skin
- Pasivka: Veškeré zranění které Tahm obdrží se mění na takzvané šedé HP (pokud není schopnost na cooldownu). Po odchodu z boje se šedé HP spotřebovávají a healují Tahma za 20/26/32/38/44% z těchto šedých HP.
- Aktivka
- Cooldown: 16/15/14/13/12 sekund
- Mana cost: 50
- Tahm může aktivovat schopost a okamžitě přetvoří veškeré šedé HP na štít o stejné velikosti, který trvá 6 sekund, ale rychle se sám snižuje.
- Pasivka: veškeré Tahmovo poškození z útoků a kouzel se zvyšuje o 20 + 4/5/6% z Tahmových bonusových HP.
- Aktivka
- Cooldown: 160/130/100 sekund
- Mana cost: 100
- Range: 4000/5000/6000
- Tahm otevře tlamu a nabídne spojenci místo ve svém břichu na 15 sekund. Během tohoto času může spojenecký šampion vlézt do Tahma. Oba se pak přesunou na jiné místo na mapě. Tahm může schopnost reaktivovat a cestovat sám. Příchozí zranění tuto schopnost přeruší.
Skin na Gnara a také na nového šampiona Tahm Kenche se ve hře objeví v průběhu několika příštích dní. Podrobněji si je můžete prohlédnout v tomto článku .
(Bard, Dreadknight Nasus a Grim Reaper Karthus) si můžete prohlédnout v tomto článku . V plánu byl i
Shockblade Zed, ale vzhledem k VFX problémům bylo jeho vydání přeplánováno na pozdější patche.
Nunu, Rumble, Branda a Shyvana se dočkali vizuálních updatů svých schopností. Prohlédnout si je můžete v tomto článku .
Šampioni:
Ekko
- Upravena animace útoku.
- Updatnuty doporučené předměty.
Jayce
- R - Mercury Cannon / Hammer opraven bug kdy Jaycovi bonusy na ultimátce přidali pouze 5/10/15 místo 6/11/16
Kalista
- Základní AD zvýšeno na 57 z 53,5.
- AD za úroveň zvýšeno na 3,5 z 3,25.
- Pasivka - Nový efekt: Základní útoky Kalisty nyní zraňují pouze za 90% celkového AD.
- Q - Pierce nyní nelze kouzlit během skoku.
Kayle
- E - Righteous Fury
- AP ratio zvýšeno na 0,3 z 0,25.
- Nová pasivka: základní útoky zraňují navíc za 10/15/20/25/30 + 0.15 AP magického poškození.
Kennen
- Pasivka - Mark of the Storm popisek nyní ukazuje, že stun trvá 1.25 sekund (dříve 1 sekunda).
- W - Electrical Surge opraven bug, kdy tento skill někdy neaplikoval stak pasivky na cíle v kennenově ultimátce.
Nautilus
- E - Riptide
- poškození sníženo na 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220.
- Maximální poškození sníženo na 90/142,5/195/247,5/300 z 90/150/210/270/330.
Rek'Sai
- W - Unborrow plocha pro vyhození nepřátel snížena na 160 z 200.
Singed
- Základní magic resist zvýšen na 32.1 z 30.
- Magic resist za úroveň zvýšena na 1.25 z 0.
- E - Fling
- zastavení při dopadu nepřátelské jednotky do Mega Adhersive, zvýšeno na 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy z 1 na všech úrovních.
- Singed se nyní začne smát pokažde, když "přehodí" nepřítele.
Skarner
- Pasivka - Crystallizing Sting opraven bug, kdy mohla být pasivka použita na věže.
Syndra
- E - Scatter the Weak
- Sféry zastavené Yasuovou zdí nebo štítem Brauma se nyní nezničí ale pouze zastaví.
- Opraveno spoustu bugů kolem odražení a stunu na tomto skillu.
- Jednotky zastunované tímto skillem již nejsou odražené, ale zůstají na místě.
- R - Unleashed Power sféry zastavené Yasuovou zdí nebo štítem Brauma se nyní nezničí ale pouze zastaví.
Thresh
- Pasivka - Damnation
- Opraven bug, kdy duše přilétaly k Threshovi z velké dálky.
- Po zabití říčního kraba se nyní objeví duše.
- W - Dark Passage lucerna nyní nezmizí, pokud Thresh "letí" za svým zaháknutým cílem.
Veigar
- R - Primordial Burst velikost projektilu se nyní zvětšuje s množstvím AP.
Xin Zhao
- W - Battle Cry AP ratio sníženo na 0,5 z 0,7.
Zilean
- W - Rewind nyní nelze zakouzlit, pokud Q a E nejsou na cooldownu.
Předměty:
Enchantment: Devourer
- Při dosažení 30 staků se nyní vylepšuje na "Sated Devourer" dostává bonusové efekty.
- Základní magické poškození za útok zvýšeno na 30 z 25.
- Pasivka změněna na "Devouring Spirit"
- Zabití velkých jungle monster a šampionů zvyšuje magické poškození o 1.
- Zabití říčního kraba zvyšuje magické poškození o 2.
- Zabití epických monster zvyšuje magické poškození o 5. Na
- 30 stacích se předmět transformuje na "Sated Devourer".
- Během nabírání stacků vás sleduje malý růžový vlk, který roste společně se staky.
Enchantment: Sated Devourer
- Transformuje se z Enchantment: Devourer po dosažení 30 stacků. Dostává nový efekt a novou zlatou ikonu na junglícím předmětu.
- Pasivka - Phantom Hit - Každý druhý základní útok udělí váš "on-hit efekt" dvakrát
Enchantment: Runeglaive
- AP zvýšeno na 50 z 40.
- Pasivka: poškození zvýšeno na 100% AD + 30% AP z 75% AD + 30% AP.
- Opraven bug, kdy Runeglaive aktivoval efekty jako Rylai's Crystal Scepter, Liandry's Torment nebo Luden's Echo
Righteous Glory
- HP sníženo na 500 z 600.
- Cooldown aktivky zvýšen na 90 sekund z 60.
Spirit Visage
- Popisek pasivky změněn: "Zvyšuje veškeré příchozí healovací efekty o 20%." (dříve "zvyšuje self-healing, Health Regen, Lifesteal, a Spell Vamp effecty o 20%.")
Blasting Wand
- Cena snížena na 850 zlata z 860.
Needlessly Large Rod
- Celková cena snížena na 1250 zlata z 1600.
- AP sníženo na 60 z 80.
- Přidána i na mapy Twisted Treeline a Crystal Scar.
Rabadon's Death Cap
- Celková cena zvýšena na 3500 zlata z 3300.
- Nový recept: NLR + Blasting Wand + Amp Tome + 935 zlata.
- Bonusové AP z pasivky zvýšeno na 35% z 30%.
Zhonya's Hourglass
- Celková cena snížena na 3000 z 3300.
- AP sníženo na 100 z 120.
- Celková cena snížena na 3000 zlata z 3100.
- AP sníženo na 100 z 120.
- Rychlost pohybu zvýšena na 10% z 7%.
- Přidán na mapu Crystal Scar.
Rylai's Crystal Scepter
- Změněn recept: Needlessly Large Rod + Amplifying Tome + Giant's Belt + 715 zlata.
- Celková cena zvýšena na 3000 zlata z 2900.
- Pasivka pro single target: slow zvýšen na 40% z 35%
- Pasivka pro AoE: slow zvýšen na 40% z 15%.
- Pasivka pro DoT: 20% slow na 1 sekundu (dříve 15% slow na 1.5 sekundy).
- Vyvolaní minioni: 20% slow na 1 sekundu (např. ultimátky Annie nebo Mordekaisera.
- Poznámky:
- AoE = Area of efect (například Q Ziggse)
- DoT = Damage over time (například E Malzahara)
- Slow z DoT se uplatňuje při každém "ticku" zranění kouzla.
- Přidány textury pro zpomalené cíle.
- Celková cena zvýšena na 3000 zlata z 2700.
- Nový recept: NLR + Tear of the Goddess + 1030 zlata.
- AP zvýšeno na 80 z 60.
Seraph's Embrace
- AP zvýšeno na 80 z 60.
- Celková cena snížena na 2700 zlata z 2800.
- HP sníženo na 300 z 450.
- Mana snížena na 400 z 450.
- Pasivka
- Růst many zvýšen na 40 (400 max) z 20 (200 max).
- Růst AP zvýšen na 4 (40 max) z 2 (20 max).
Haunting Guise
- Celková cena zvýšena na 1500 zlata z 1480.
Liandry's Torment
- Celková cena zvýšena na 3000 zlata z 2900.
- Nový recept: Haunting Guise + Blasting Wand + 650 zlata.
- AP zvýšeno na 80 z 50.
- Celková cena zvýšena na 2500 zlata z 2295.
- AP zvýšeno na 80 z 70.
Nashor's Tooth
- Celková cena zvýšena na 3000 zlata z 2920.
- Attack speed snížen na 40% z 50%.
- AP zvýšeno na 80 z 60.
Will of the Ancients
- Spell wamp odstraněn.
- Nová pasivka: Tvé schopnosti a kouzla tě vylečí za 15% ubraných životů (počítáno PŘED TÍM, než se započítají resisty cíle), pro AoE kouzla platí pouze třetinový efekt.
Morellonomicon
- Nový recept: Fiendish Codex + Forbidden Idol + Amp Tome + 445 zlata.
Athene's Unholy Grail
- Nový recept: Fiendish Codex + Chalice of Harmony + Amp Tome + 545 zlata.
Wooglet's Witchcap
(TT & Crystal Scar)- Nový recept: Seeker's Armguard + Needlessly Large Rod + 1050 zlata.
- Celková cena snížen na 3500g z 3540g.
- Sníženy HP věží na Twisted Treeline
- Vnější věž: 1650 HP (dříve 1850)
- Vnitřní věž: 1850 HP (dříve 2050)
- Věž inhibitoru: 2250 HP (dříve 2350)
- Pulsfire má upravené animace základních útoků a Q - Mystic Shot.
- Slow se nyní nestackuje, je použito pouze to největší.
- Lišta updatu při patchování nyní ukazuje "Applying patches" místo stahovací rychlosti 0 KBps.
- Opraveny bugy:
- Rychle za sebou napsané zprávy v chat místnostech nebo v lobby se nyní zobrazují pro všechny ve stejném pořadí.
- Snížena odezva v chatech.
- Obnovené "zašednutí" po použití aktivek předmětů.
- Jarvanova vlajka nyní najde nejbližší místo kam spadne, místo toho, aby spadla "do zdi".
- Opraven bug kdy se Elisin pavouk z W - Volatile Spiderling občas v animaci zasekl, ale přitom neviditelný stále pokračoval jako normálně.
- Žádný z předmětů již nezastaví animaci předmětů Sunfire Cape a Cinderhulk.
- Soraka již nezmodrá, pokud použije Zhonya's Hourglass nebo Wooglet's Witchcap.
Zdroj: oficiální web: anglicky ;