Patch 5.12 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 5.12 - změny ve hře

Patch 5.12 - změny ve hře

Giry

Giry

Ve hře se objevil nový patch.

Reklama

Do hry se v noci dostal nový patch s pořadovým číslem 5.12. Pojďme se podívat, které změny přinesl.

Pool Party skiny

Pět nových 

Pool Party skinů

 přijde do hry v průběhu následujícího týdne (zatím neznámo kdy). Prohlédnout si je můžete v  tomto článku .

Patch 5.12 - změny ve hře

Nové Chroma packs

Šest šampionů dostalo své 

chroma packs

. prohlédnout si je můžete  tady  a  tady . V  tomto článku  se pak můžete podívat, jak budou vypadat 

v loading screenu

.

Patch 5.12 - změny ve hře

Splash art Anivie

Anivia dostala 

nový splash art

. Na její obrázky z loading screenu a při výběru šampiona se můžete podívat  tady .

Patch 5.12 - změny ve hře

VFX update

Několika šampionům byly 

vizuálně upraveny schopnosti

. Klikněte na jméno šampiona pro více informací.

Galio

Patch 5.12 - změny ve hře

Brand

Patch 5.12 - změny ve hře
Corkiho Q, ostatní schopnosti
Patch 5.12 - změny ve hře
Nautilus
Patch 5.12 - změny ve hře

Změny Recallu

K recallu přidal Riot dvě změny:

  • Pokud máte otevřené okno s obchodem během recallování, automaticky se zavře, pokud bude recall přerušen.
  • Čas ke konci recallu, kde ani příchozí zranění recall nepřeruší, stanoven pevně na 0.1 sekundy (dříve 0 až 0.25 sekundy)

Kódování skillshotů

Programátoři znovu nakódovaly všechny skillshoty a výsledek je tento:

  • Většina bugů, kdy skillshot proletěl nepřítelem bez zásahu, by měla být opravena. Stále však tato situace může nastat.
  • Většinu šampionů nyní zasáhne skillshot dříve, jelikož se pro kolizi bude počítat s jejich vnější hranou místo jejich středu.

Balanční změny

Šampioni:

Ashe

  • Q - Ranger's Focus nyní dostane pouze jeden stack za W - Volley nebo R - Enchanted Crystal Arrow

Braum

  • Q -Winter's Bite
    • poškození zvýšeno na 70/115/160/205/250 z 60/105/150/195/240.
    • mana cost snížen na 45/50/55/60/65 z 55/60/65/70/75.

Ekko

  • Základní rychlost útoků snížena na 0.625 z 0.644.
  • Rychlost útoků za úroveň zvýšena na 3.3% z 3%.
  • Mana za úroveň zvýšena na 50 z 40.
  • Pasivka - Z-Drive Resonance základní poškození sníženo na 10 + 10 za úroveň z 15 + 12 za úroveň.
  • Q - Timewinder AP ratio při odhozu sníženo na 0.1 z 0.2. 
  • R - Chronobreak 
    • mana cost zvýšen na 100 z 0.
    • radius poškození snížen na 375 z 400.

Elise

  • W - Skittering Frenzy již nehealuje Elise ze základních útoků jejích pavouků.
  • E - Rapper (forma pavouka) po dosednutí mají Elisini pavouci své bonusy zvýšené o 40/55/70/85/100% na 5 sekund.
  • R - Spider Form/Human Form v pavoučí formě se Elise healuje ze svých základních útoků za 4/6/8/10 +0.1 AP.

Galio

  • R - Idol of Durand 
    • base damage sníženo na 200/300/400 z 220/330/440.
    • zranění se nyní zvyšuje o 10% za každý obdržený útok během kouzlení - maximálně na +80% (dříve 5% a max 40%).
    • Maximální celkové poškození změněno 360/540/720 + 0.1 AP z 308/462/616 + 0.84 AP.

Gragas

  • Základní HP regen snížen na 5.5 z 8.675.
  • HP regen za úroveň snížen na 0.5 z 0.85.
  • Q - Barrel Roll
    • trvání zpomalení sníženo na 1.3 sekundy z 2.
    • trvání zpomalení se nyní také zvyšuje až na 150% pokud sud necháte "kvasit".

Jarvan IV

  • E - Demacian Standard cooldown snížen na 13/12.5/12/11.5/11 sekund z 13 na všech úrovních.
Jax
  • R - Grandmaster's Might magic resist a armor bonus na aktivce zvýšeny na 30/50/70 z 20/35/50.

Lux

  • W - Prismatic Barrier nyní přidává štít Luxce ihned.
  • E - Lucent Singularity 
    • nyní lze schopnost detonovat ihned po dosažení cílové lokace.
    • radius zóny zpomalení zvýšen na 350 z 300.

Malphite

  • W - Brutal Strikes
    • poškození změněno na 15/30/45/60/75 + 0.1 AP + 0.1 armor z 25/40/55/70/85 + 0.15 AP.
    • splash range zvýšen na 225 z 200.

Ryze

  • Pasivka - Arcane Mastery 
    • Trvání stacků sníženo na 10 sekund z 12.
    • Trvání buffu sníženo na 2.5 sekundy z 6 sekund.
    • Popisek již neukazuje, že cooldown kouzel lze snížit maximálně na 0.25 sekund.
  • Q - Overload
    • Poškození změněno na 60/95/130/165/200 z 65/95/125/155/185.
    • Mana cost změněn na 40 na všech úrovních z 30/35/40/45/50.
    • Nový efekt: zvyšuje trvání buffu pasivky na 3/3.5/4/4.5/5 sekund.
    • šířka projektilu zvýšena na 55 z 50.
  • W - Rune Prison
    • Poškození změněno na 80/100/120/140/160 z 65/95/125/155/185.
    • délka trvání vězení změněna na 1/1.1/1.2/1.3/1.4 sekund z 0.75/1/1.25/1.5/1.75.

Trundle

  • R - Subjugate drain z % maximálních HP cíle zvýšen na  20/27.5/35% z 20/24/28%.

Tryndamare

  • Zrychlena animace při critical striku - nyní je těžší ji přerušit.

Předměty:

Enchantment: Magus

  • Odstraněno!

Enchantment: Runeglaive

  • Recept: Jungle Item + Sheen + 200 zlata.
  • +40 AP
  • +10% cooldown reduction
  • +200 Mana
  • Unique paisvka - po použití schopnosti bude následující útok zraňovat za 0.75 AD + 0.3 AP jako AoE útok do okolí. Pokud je útok veden do monster, obnoví si šampion 8% chybějící many.

Enchantment: Cinderhulk

  • Předmětu se nyní zapne aura až pokud se šampion opravdu zapojí do boje.

Věže

Inhibitor Turret

  • Paprsek již nezpomaluje a nesnižuje poškození.

Masteries:

Swiftness (nahrazuje Enchanted Armor)
  • Přidá 7.5/15% slow resistance.

Tenacious 

(nahrazuje Oppression)
  • Snižuje trvání CC o 10%.
Adaptive Armor (nahrazuje Swiftness)
  • Přidá 4% bonusového armoru jako magic resist pokud máte více bonusového armoru než magic resistu NEBO přidá 4% bonusového magic resistu jako armor, pokud máte více bonusového magic resistu než armoru.
Enchanted Armor (nahrazuje Legendary Guardian)
  • Zvyšuje bonusový armor a magic resist o 2/4/6/8%.
Oppression (nahrazuje Runic Blessing)
  • Snižuje poškození od nepřátel o 2%.
Legendary Guardian (nahrazuje Tenacious)
  • +3 armor a magic resist za každého nepřátelského šampiona poblíž.

Opravy Bugů
  • Pokud chcete odejít z báze a kliknete na minimapu, již nezůstanete u fontány.
  • Odstraněn bug kdy hráči občas neviděli svůj chat text, pokud byla přerušena fronta na hru.
  • Vel'Kozovo W - Void Rift již není kódováno jako jednotka (nelze na něj použít Lee Sinovo Q, Threshovo Q atd.)
  • Triniti Force a Entropy nyní přidávají správné bonusy k rychlosti pohybu za zabití jednotky.
  • Opraven bug, kdy Dianina pasivka - Moonsilver Blade nedávala úplné zranění do věží.
  • Pasivka Ardent Censeru lze nyní aplikovat i na klony šampionů.
  • Baron Nashor již nemůže zabít kraba.
  • Pokud napíšete "pink" do vyhledávání v obchodu, objeví se nyní také předmět Twin Shadows.
  • Mafia Jinx znovu hraje hudbu při své animaci tance.
Zdroj: oficiální web anglickyčesky
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
NOVÉ CHROMA PACKS NOVÝ TEASER NA ŠAMPIONA ZMĚNY AP PŘEDMĚTŮ

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama