Patch 5.11 - změny ve hře
Ve hře se objevil nový patch. Zde jsou vypsány všechny změny.
V dnešním patchi s pořadovým číslem 5.11 se objevily tyto změny:
- Nové skiny
- Změny na mapách Twisted Treeline a Crystal Scar
- Různé
- Balanční změny
se mohou pyšnit novými prahistorickými skiny. Pro více informací a podrobnější info klikněte sem . Takhle vypadá jejich splash art:
Skiny ještě nejsou k dispozici. Zatím není řečeno kdy tomu tak bude.
- Obě mapy mají nový loading screen:
- Victory/Defeat na konci hry jsou nyní animované.
- Přidány animace křoví při procházení.
- Golemové v jungli, minioni a budovy prošly vizuálním updatem.
- Upraveny velikosti křoví, aby byly stejné na obou stranách.
- Budovy nyní mají updatnuté health bary.
- Upraveny death timery a rychlost získávání zkušeností.
- Změny v Jungli
- Všeobecné změny
- První spawn campů posunut na 1:35 z 1:40.
- Monstra začínají na úrovni 2 místo 1.
- Jungler postoupí na druhou úroveň po zabití prvního campu a třetí po vyčištění celé jungle.
- Big Golem
- HP při prvním spawnu sníženo na 1240 z 1440.
- Zranění při prvním spawnu sníženo na 70 z 73.
- Golem
- HP při prvním spawnu sníženo na 480 z 540.
- Zranění při prvním spawnu sníženo na 33 z 35.
- Wraith
- HP při prvním spawnu sníženo na 1050 z 1200.
- Zranění při prvním spawnu sníženo na 52 z 55.
- Lesser Wraith
- HP při prvním spawnu sníženo na 230 z 250.
- Zranění při prvním spawnu sníženo na 18 z 20.
- Giant Wolf
- HP při prvním spawnu sníženo na 1120 z 1320.
- Zranění při prvním spawnu sníženo na 40 z 42.
- Wolf
- HP při prvním spawnu sníženo na 390 z 420.
- Zranění při prvním spawnu sníženo na 15 z 16.
- Všeobecné změny
- Wilemaw má upravený healtbar, spawn time zvýšen na 6 minut místo 5, byl mu přidán timer v tab menu a byly mu upraveny staty:
- HP zvýšeno na 5500 z 3500.
- AD sníženo na 100 z 113.
- Lehce zvýšena range, lehce sníženo AOE.
- Prodleva mezi útoky snížena.
- Útoky Wilemawa nyní s armorem a magic resistem snižují i attack speed.
- Po zabití Wilemawa dostane váš team buff - budete ignorovat kolizi s jednotkami a buffovat spřátelené miniony:
- Melle Minioni: +20 armor a magic resist, + 20% attack speed, +15 AD, +75 range.
- Ranged Minioni: +10 armor a magic resist, + 10% attack speed, +20 AD, +100 range.
- Canon Minioni: +30 armor a magic resist, + 10% attack speed, +50 AD, +750 range.
- Super Minioni: +10 armor a magic resist, + 10% attack speed, +10 AD.
- Altary
- Buff za jeden obsazený altar: +10% rychlost pohybu, přidá 3 zlata za zabití miniona/monstra.
- Buff za dva obsazené altary: obnoví 1% maxima HP za zabití miniona/monstra.
- Změny věží
- Pokud nejsou nepřátelští minioni poblíž, dostanou věže +200 armor místo 75.
- Přidána vnější věž na obou stranách na obě linky:
- HP - 1850
- armor a magic resist - 50
- zranění - 152
- globální zlato - 100.
- Vnitřní věž
- HP - 2050 (nezměněno).
- zranění sníženo na 160 místo 190.
- armor zvýšen na 100 z 67.
- Magic resist - 100 (nezměněno).
- globální zlato sníženo na 125 z 150.
- Věž inhibitoru
- HP - 2350 (nezměněno).
- zranění - 170 (nezměněno).
- Attack speed zvýšen na 1.25 z 0.83
- armor zvýšen na 100 z 60.
- Magic resist - 100 (nezměněno).
- globální zlato sníženo na 100 z 150.
- Věž Nexusu
- HP - 2650 (nezměněno).
- zranění - sníženo na 150 místo 180.
- Attack speed zvýšen na 2.50 z 0.83
- armor zvýšen na 100 z 67.
- Magic resist - 100 (nezměněno).
- globální zlato sníženo na 100 z 150.
- Přidán nový trinket Hextec Sweeper
- Odkryje cílovou oblast na 5 sekund, objeví pasti a nepřátelské šampiony, kteří do oblasti vejdou, na 3 sekundy.
- Cooldown - 60 sekund.
- Grez’s Lantern, Madred's Razors, Hextech Sweeper a Lightbringer odstraněny kvůli novému trinketu.
Crystal Scar
- Textury a barvy změněny.
- Updatnuti minioni (stejní jako na SR).
- Nový loading screen.
Hráči v Diamond 5, kteří jsou blízko sestupu do platiny, budou dostávat
stále málo LP, dokud se jejich MMR nezvýšíznovu na úroveň diamantu.
Champion mastery emoteje nyní viditelný i pro nepřátele (dříve jen pro spojence).
Opravené Bugy:
- Azirovi vojáci nebudou opakovat animaci útoku i když by měli stát klidně.
- Health bary Heimerdigerových turretů přesunuty zpět do správné pozice.
- opraven bug, kdy Gromp buff, Cinderhulk aura nebo junglící damage-over-time předmět zabil velké monstrum místo toho, aby ho nechal na 1 HP.
- Marumana již nekonzumuje manu, pokud útočíte na wardu.
- Pasivka předmětu Ardent Censer nyní dává assist, i když healnete spojence s plnými HP.
Šampioni:
Aatrox
- Pasivka - Blood Well cooldown snížen na 225/200/175/150 na úrovních 1/6/11/16 z 225 na všech úrovních.
Ashe
- Q - Ranger's Focus flurry attack (po nabytí pěti staků) již nelze používat na budovy.
- W - Volley zranění sníženo na 20/35/50/65/80 z 40/50/60/70/80.
- E - Hawkshot radius vize během letu snížen na 1000 z 1500 (jestřáb nyní "updatuje" svou vision při letu častěji).
Brand
- R - Pyroclasm - nyní nezmizí, pokud se cíl stane netargetovatelným během letu projektilu. Projektil najde jiný cíl.
Caitlyn
- W - Yordle Snap Trap
- čas nastražení pasti změněn na 1.1 sekund (dříve 1 až 1.25 sekund).
- Opraven bug, kdy určité skoky přeletěly past, aniž by se šampion chytil.
- R - Ace in the Hole nyní dává vision při začátku kouzlení (hned jak zmáčknete tlačítko).
- Pasivka - Headshot přidán nový efekt: Nyní ignoruje 50% armoru cílového šampiona.
Ekko
- Základní rychlost pohybu snížena na 340 z 345.
- W - Parallel Convergence
- mana cost zvýšen na 50/55/60/65/70 z 30/40/50/60/70.
- vision dostanete až po dvou sekundách (dříve hned při kouzlení).
- oblast detonace je nyní jasnější pro nepřátele.
- Pasivka - Warpath cyklus aktualizace snížen na 0.25 sekundy z 1.
- E - Devastating Charge ostatní bonusy k rychlosti pohybu se nyní sčítaji, nikoli násobí.
Jayce
- R - Transform: Mercury Cannon / Hammer se nyní vylepšuje pasivně na úrovních 6/11/16
- Transform: Mercury Hammer následující útok dá bonusové magické poškození 20/60/100/140 + 0.4 AP na úrovních 1/6/11/16. S kladivem v ruce Jayce získá 5/15/25/35 armor a magic resist (na úrovních 1/6/11/16).
- Transform: Mercury Cannon následující útok snižuje nepřátelský armor a magic resist o 10/15/20/25% (na úrovních 1/6/11/16).
- Jaycovy schopnosti na Q/W/E mají nyní 6 úrovní.
- Q - To The Skies (Kladivo)
- Zranění změněno na 30/70/110/150/190/230 z 20/65/110/155/200.
- Cooldown změněn na 16/14/12/10/8/6 z 16/14/12/10/8.
- Slow změněn na 30/35/40/45/50/55 z 30/35/40/45/50.
- Q - Shock Blast (Puška)
- Zranění změněno na 70/120/170/220/270/320 z 60/115/170/225/280.
- W - Lightning Field (Kladivo)
- Zranění změněno na 100/160/220/280/340/400 z 100/170/240/310/380.
- W - Hyper Charge (Puška)
- % Bonusové zranění změněno na 70/78/86/94/102/110 z 70/80/90/100/110.
- Cooldown změněn na 13/11.4/9.8/8.2/6.6/5 z 13/11/9/7/5.
- E - Thundering Blow (Kladivo)
- Zranění změněno na 8/10.4/12.8/15.2/17.6/20% z 8/11/14/17/20%.
- Cooldown změněn na 15/14/13/12/11/10 z 14/13/12/11/10.
- E - Acceleration Gate
- Bonusové rychlost pohybu změněna na 30/35/40/45/50/55% z 30/35/40/45/50%.
- E - Shunpo
- Zranění sníženo 40/70/100/130/160 z 60/85/110/135/160.
- AP ratio sníženo na 0.25 z 0.4.
Kha'Zix
- Q - Taste Their Fear radius izolace nepřátel snížen na 425 z 500.
- W - Distortion rychlost snížena na 1300 z 1600.
- E - Ethereal Chains
- šířka projektilu snížena na 55 z 70.
- nyní kontroluje vzdálenost 4x rychleji.
- opraven bug, kde skill při různých situacích ignoroval Morganin Black Shield.
- Obě změny platí také pro ultimátku v kombinaci s nimi.
Malphite
- W - Brutal Strikes
- Pasivka změněna: Zvýší armor o 10/15/20/25/30%.
- Aktivka změněna: Základní útoky nyní zraňují za dalších 25/40/55/70/85 + 0.15 AP fyzického zranění do cíle a nepřátel poblíž (oblast je zvýrazněna při útoku).
- Poznámka: základní útoky vedené se zapnutým W budou používat Malphitovu critical strike animaci.
Orianna
- R - Command: Shockwave cooldown při překročení povolené range zvýšen na 0.75 sekund z 0.5.
Ryze
- Pasivka - Arcane Mastery opraven bug kdy mohl Ryze použít W - Rune Prison a E - Spell Flux na umírající cíl a přidat si tak jeden stack do pasivky i bez dokončení kouzla.
Sejuani
- W - Flail of the Northern Winds Bonusové magické zranění sníženo na 4/4.5/5/5.5/6% maxima HP cíle z 4/5.5/7/8.5/10.
Shen
- Základní magic resist zvýšen na 32.1 z 30.
- Magic resist za úroveň zvýšena na 1.25 z 0.
- Pasivka - Ki Strike cooldown snížen na 9/8/7 na úrovních 1/7/13 z 9 na všech úrovních.
- E - Shadow Dash energy cost snížen na 100/95/90/85/80 ze 100 na všech úrovních.
Shyvana
- W - Burnout
- Přidán nový efekt: 25% zranění se aplikuje znovu, pokud Shyvana zaútočí základním útokem na nepřítele s aktivovaným W.
- Opraven bug kdy měl v dračí formě Burnout dvojnásobné AD ratio.
Sivir
- R - On the Hunt prodleva mezi snížení rychlosti pohybu z 60% na 20% snížena na 2/3/4 z 2/4/6 sekund.
Předměty:
Luden's Echo
- AP ratio na pasivce sníženo na 10% z 15%.
- Stacky za použití kouzla sníženy na 10 z 20.
- Stejné změny platí i pro Luden's Echo na Twisted Treeline a Crystal Scar.
Lord Van Damm's Pillager
(Twisted Treeline a Crystal Scar)
- ODSTRANĚNO: Pasivka - critical strike zraňuje za 250% místo 200%.
- NOVÉ: Critical striky způsobují krvácení jako magické zranění za 150% z bonusového AD na 3 sekundy a odhalují jednotku po dobu krvácení.
Overlord's Bloodmail
(Twisted Treeline a Crystal Scar)
- Celková cena je nyní 2500 zlata.
- Recept změněn na Giant's Belt + Crystalline Bracer + 900 zlata.
- HP sníženo na 800 z 850.
- Nyní dává +100% regen základního HP.
Wicked Hatchet
(Twisted Treeline a Crystal Scar)
- Krvácení z pasivky předěláno na magické poškození z fyzického.