Patch 5.11 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 5.11 - změny ve hře

Patch 5.11 - změny ve hře

Giry

Giry

Ve hře se objevil nový patch. Zde jsou vypsány všechny změny.

Reklama

V dnešním patchi s pořadovým číslem 5.11 se objevily tyto změny:

  • Nové skiny
  • Změny na mapách Twisted Treeline a Crystal Scar
  • Různé
  • Balanční změny
Nové skiny
Patch 5.11 - změny ve hře
Anivia, Cho'Gath a Renekton

 se mohou pyšnit novými prahistorickými skiny. Pro více informací a podrobnější info klikněte  sem . Takhle vypadá jejich splash art:

Patch 5.11 - změny ve hře

Skiny ještě nejsou k dispozici. Zatím není řečeno kdy tomu tak bude.


Změny na 3v3 a Dominionu
  • Obě mapy mají nový loading screen:
  • Victory/Defeat na konci hry jsou nyní animované.
  • Přidány animace křoví při procházení.
Twisted Treeline
  • Golemové v jungli, minioni a budovy prošly vizuálním updatem.
  • Upraveny velikosti křoví, aby byly stejné na obou stranách.
  • Budovy nyní mají updatnuté health bary.
  • Upraveny death timery a rychlost získávání zkušeností.
  • Změny v Jungli
    • Všeobecné změny
      • První spawn campů posunut na 1:35 z 1:40.
      • Monstra začínají na úrovni 2 místo 1.
      • Jungler postoupí na druhou úroveň po zabití prvního campu a třetí po vyčištění celé jungle.
    • Big Golem
      • HP při prvním spawnu sníženo na 1240 z 1440.
      • Zranění při prvním spawnu sníženo na 70 z 73.
    • Golem
      • HP při prvním spawnu sníženo na 480 z 540.
      • Zranění při prvním spawnu sníženo na 33 z 35.
    • Wraith
      • HP při prvním spawnu sníženo na 1050 z 1200.
      • Zranění při prvním spawnu sníženo na 52 z 55.
    • Lesser Wraith
      • HP při prvním spawnu sníženo na 230 z 250.
      • Zranění při prvním spawnu sníženo na 18 z 20.
    • Giant Wolf
      • HP při prvním spawnu sníženo na 1120 z 1320.
      • Zranění při prvním spawnu sníženo na 40 z 42.
    • Wolf
      • HP při prvním spawnu sníženo na 390 z 420.
      • Zranění při prvním spawnu sníženo na 15 z 16.
  • Wilemaw má upravený healtbar, spawn time zvýšen na 6 minut místo 5, byl mu přidán timer v tab menu a byly mu upraveny staty:
    • HP zvýšeno na 5500 z 3500.
    • AD sníženo na 100 z 113.
    • Lehce zvýšena range, lehce sníženo AOE.
    • Prodleva mezi útoky snížena.
    • Útoky Wilemawa nyní s armorem a magic resistem snižují i attack speed.
    • Po zabití Wilemawa dostane váš team buff - budete ignorovat kolizi s jednotkami a buffovat spřátelené miniony:
      • Melle Minioni+20 armor a magic resist, + 20% attack speed, +15 AD, +75 range.
      • Ranged Minioni: +10 armor a magic resist, + 10% attack speed, +20 AD, +100 range.
      • Canon Minioni: +30 armor a magic resist, + 10% attack speed, +50 AD, +750 range.
      • Super Minioni: +10 armor a magic resist, + 10% attack speed, +10 AD.
  • Altary
    • Buff za jeden obsazený altar: +10% rychlost pohybu, přidá 3 zlata za zabití miniona/monstra.
    • Buff za dva obsazené altary: obnoví 1% maxima HP za zabití miniona/monstra.
  • Změny věží
    • Pokud nejsou nepřátelští minioni poblíž, dostanou věže +200 armor místo 75.
    • Přidána vnější věž na obou stranách na obě linky:
      • HP - 1850
      • armor a magic resist - 50
      • zranění - 152
      • globální zlato - 100.
    • Vnitřní věž
      • HP - 2050 (nezměněno).
      • zranění sníženo na 160 místo 190.
      • armor zvýšen na 100 z 67.
      • Magic resist - 100 (nezměněno).
      • globální zlato sníženo na 125 z 150.
    • Věž inhibitoru
      • HP - 2350 (nezměněno).
      • zranění - 170 (nezměněno).
      • Attack speed zvýšen na 1.25 z 0.83
      • armor zvýšen na 100 z 60.
      • Magic resist - 100 (nezměněno).
      • globální zlato sníženo na 100 z 150.
    • Věž Nexusu
      • HP - 2650 (nezměněno).
      • zranění - sníženo na 150 místo 180.
      • Attack speed zvýšen na 2.50 z 0.83
      • armor zvýšen na 100 z 67.
      • Magic resist - 100 (nezměněno).
      • globální zlato sníženo na 100 z 150.
  • Přidán nový trinket Hextec Sweeper
    • Odkryje cílovou oblast na 5 sekund, objeví pasti a nepřátelské šampiony, kteří do oblasti vejdou, na 3 sekundy.
    • Cooldown - 60 sekund.
  • Grez’s Lantern, Madred's RazorsHextech Sweeper a Lightbringer odstraněny kvůli novému trinketu.

Crystal Scar

  • Textury a barvy změněny.
  • Updatnuti minioni (stejní jako na SR).
  • Nový loading screen.

Různé

Hráči v Diamond 5, kteří jsou blízko sestupu do platiny, budou dostávat

stále málo LP, dokud se jejich MMR nezvýší

znovu na úroveň diamantu.

Champion mastery emote 

je nyní viditelný i pro nepřátele (dříve jen pro spojence).

Opravené Bugy

:

  • Azirovi vojáci nebudou opakovat animaci útoku i když by měli stát klidně.
  • Health bary Heimerdigerových turretů přesunuty zpět do správné pozice.
  • opraven bug, kdy Gromp buff, Cinderhulk aura nebo junglící damage-over-time předmět zabil velké monstrum místo toho, aby ho nechal na 1 HP.
  • Marumana již nekonzumuje manu, pokud útočíte na wardu.
  • Pasivka předmětu Ardent Censer nyní dává assist, i když healnete spojence s plnými HP.

Balanční změny

Šampioni:

Aatrox

  • Pasivka - Blood Well cooldown snížen na 225/200/175/150 na úrovních 1/6/11/16 z 225 na všech úrovních.

Ashe

  • Q - Ranger's Focus  flurry attack (po nabytí pěti staků) již nelze používat na budovy.
  • W - Volley zranění sníženo na 20/35/50/65/80 z 40/50/60/70/80.
  • E - Hawkshot radius vize během letu snížen na 1000 z 1500 (jestřáb nyní "updatuje" svou vision při letu častěji).

Brand

  • R - Pyroclasm - nyní nezmizí, pokud se cíl stane netargetovatelným během letu projektilu. Projektil najde jiný cíl.

Caitlyn

  • W - Yordle Snap Trap
    • čas nastražení pasti změněn na 1.1 sekund (dříve 1 až 1.25 sekund).
    • Opraven bug, kdy určité skoky přeletěly past, aniž by se šampion chytil.
  • R - Ace in the Hole nyní dává vision při začátku kouzlení (hned jak zmáčknete tlačítko).
  • Pasivka - Headshot přidán nový efekt: Nyní ignoruje 50% armoru cílového šampiona.

Ekko

  • Základní rychlost pohybu snížena na 340 z 345.
  • W - Parallel Convergence
    • mana cost zvýšen na 50/55/60/65/70 z 30/40/50/60/70.
    • vision dostanete až po dvou sekundách (dříve hned při kouzlení).
    • oblast detonace je nyní jasnější pro nepřátele.
Hecarim
  • Pasivka - Warpath cyklus aktualizace snížen na 0.25 sekundy z 1.
  • E - Devastating Charge ostatní bonusy k rychlosti pohybu se nyní sčítaji, nikoli násobí.

Jayce

  • R - Transform: Mercury Cannon / Hammer se nyní vylepšuje pasivně na úrovních 6/11/16
    • Transform: Mercury Hammer následující útok dá bonusové magické poškození 20/60/100/140 + 0.4 AP na úrovních 1/6/11/16. S kladivem v ruce Jayce získá 5/15/25/35 armor a magic resist (na úrovních 1/6/11/16).
    • Transform: Mercury Cannon  následující útok snižuje nepřátelský armor a magic resist o 10/15/20/25% (na úrovních 1/6/11/16).
  • Jaycovy schopnosti na Q/W/E mají nyní 6 úrovní.
  • Q - To The Skies (Kladivo)
    • Zranění změněno na 30/70/110/150/190/230 z 20/65/110/155/200.
    • Cooldown změněn na 16/14/12/10/8/6 z 16/14/12/10/8.
    • Slow změněn na 30/35/40/45/50/55 z 30/35/40/45/50.
  • Q - Shock Blast (Puška)
    • Zranění změněno na 70/120/170/220/270/320 z 60/115/170/225/280.
  • W - Lightning Field (Kladivo)
    • Zranění změněno na 100/160/220/280/340/400 z 100/170/240/310/380.
  • W - Hyper Charge (Puška)
    • % Bonusové zranění  změněno na 70/78/86/94/102/110 z 70/80/90/100/110.
    • Cooldown změněn na 13/11.4/9.8/8.2/6.6/5 z 13/11/9/7/5.
  • E - Thundering Blow (Kladivo)
    • Zranění změněno na 8/10.4/12.8/15.2/17.6/20% z 8/11/14/17/20%.
    • Cooldown změněn na 15/14/13/12/11/10 z 14/13/12/11/10.
  • E - Acceleration Gate
    • Bonusové rychlost pohybu změněna na 30/35/40/45/50/55% z 30/35/40/45/50%.
Katarina
  • E - Shunpo 
    • Zranění sníženo 40/70/100/130/160 z 60/85/110/135/160.
    • AP ratio sníženo na  0.25 z 0.4.

Kha'Zix

  • Q - Taste Their Fear radius izolace nepřátel snížen na 425 z 500.
LeBlanc
  • W - Distortion rychlost snížena na 1300 z 1600.
  • E - Ethereal Chains 
    • šířka projektilu snížena na 55 z 70.
    • nyní kontroluje vzdálenost 4x rychleji.
    • opraven bug, kde skill při různých situacích ignoroval Morganin Black Shield.
  • Obě změny platí také pro ultimátku v kombinaci s nimi.

Malphite

  • W - Brutal Strikes
    • Pasivka změněna: Zvýší armor o 10/15/20/25/30%.
    • Aktivka změněna: Základní útoky nyní zraňují za dalších 25/40/55/70/85 + 0.15 AP fyzického zranění do cíle a nepřátel poblíž (oblast je zvýrazněna při útoku).
    • Poznámka: základní útoky vedené se zapnutým W budou používat Malphitovu critical strike animaci.

Orianna

  • R - Command: Shockwave cooldown při překročení povolené range zvýšen na 0.75 sekund z 0.5.

Ryze

  • Pasivka - Arcane Mastery opraven bug kdy mohl Ryze použít W - Rune Prison E - Spell Flux na umírající cíl a přidat si tak jeden stack do pasivky i bez dokončení kouzla.

Sejuani

  • W - Flail of the Northern Winds Bonusové magické zranění sníženo na 4/4.5/5/5.5/6% maxima HP cíle z 4/5.5/7/8.5/10.

Shen

  • Základní magic resist zvýšen na 32.1 z 30.
  • Magic resist za úroveň zvýšena na 1.25 z 0.
  • Pasivka - Ki Strike cooldown snížen na 9/8/7 na úrovních 1/7/13 z 9 na všech úrovních.
  • E - Shadow Dash energy cost snížen na 100/95/90/85/80 ze 100 na všech úrovních.

Shyvana

  • W - Burnout 
    • Přidán nový efekt: 25% zranění se aplikuje znovu, pokud Shyvana zaútočí základním útokem na nepřítele s aktivovaným W.
    • Opraven bug kdy měl v dračí formě Burnout dvojnásobné AD ratio.

Sivir

  • R - On the Hunt prodleva mezi snížení rychlosti pohybu z 60% na 20% snížena na 2/3/4 z 2/4/6 sekund.

Předměty:

Luden's Echo

  • AP ratio na pasivce sníženo na 10% z 15%.
  • Stacky za použití kouzla sníženy na 10 z 20.
  • Stejné změny platí i pro Luden's Echo na Twisted Treeline a Crystal Scar.

Lord Van Damm's Pillager

 (Twisted Treeline a Crystal Scar)

  • ODSTRANĚNO: Pasivka - critical strike zraňuje za 250% místo 200%.
  • NOVÉ: Critical striky způsobují krvácení jako magické zranění za 150% z bonusového AD na 3 sekundy a odhalují jednotku po dobu krvácení. 

Overlord's Bloodmail

 (Twisted Treeline a Crystal Scar)

  • Celková cena je nyní 2500 zlata.
  • Recept změněn na Giant's Belt + Crystalline Bracer + 900 zlata.
  • HP sníženo na 800 z 850.
  • Nyní dává +100% regen základního HP.

Wicked Hatchet

 (Twisted Treeline a Crystal Scar)

  • Krvácení z pasivky předěláno na magické poškození z fyzického.
Zdroj: oficiální web anglickyčesky
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ ŠAMPIONI ZMĚNY 3v3 A DOMINIONU NOVÉ SKINY NA PBE

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama