Patch 5.10 - změny ve hře
Všechny změny, které se objeví v novém patchi 5.10 vypsané v tomto článku.
Dnes v noci se dostane do hry nový patch s pořadovým číslem
5.10. Co všechno se ve hře změní? čtěte dál a dozvíte se.
Dnes se podíváme na tyto změny:
- Nový šampion Ekko
- Možnost klidné mapy
- Nové skiny
- Změny Masteries
- Upozorňování na neaktivitu
- Balanční změny
Ve hře se objeví nový šampion
Ekko, the Boy who Shattered Time.Tady je výčet jeho schopností:
Pasivka - Z-Drive Resonance
- Ekkova útočná kouzla a základní útoky vytváří na cíli Resonance stacky. Každý třetí stack aktivuje pasivku - zpomalí nepřítele a zraní za bonusové poškození. Pokud je cílem nepřátelský šampion, Ekko dočasně získá značný bonus k rychlosti pohybu.
- Zpomalení 40/50/60/70/80% (na úrovních 1/6/11/16/18) na 2/2.5/3 sekund (na úrovních 1/6/11).
- Poškození 15 + 12 za úroveň + 0.7 AP
- Lze použít na stejnou jednotku maximálně jednou z a3 sekundy
Q - Timewinder
- Ekko vyhodí zařízení které zraňuje všechny ve své cestě. Po dosáhnutí maximalní vzdálenosti nebo po zásahu šampiona se zařízení rozloží a vytvoří sféru, která zpomaluje všechny nepřátelské a neutrální jednotky. Po chvíli se pak zařízení zase složí a vrátí se k Ekkovi udělujíc zvýšené poškození všem nepřátelským jednotkám v cestě.
- Mana cost 60/70/80/90/100.
- Cooldown 11/10/9/8/7 sekund.
- Poškození při odhozu 60/75/90/105/120 + 0.2 AP.
- Poškození při návratu 60/85/110/135/160 +0.6 AP.
- Zpomalení 32/39/46/53/60%
W - Parallel Convergence
- Pasivka - Ekkovi základní útoky udělují větší poškození do cílů s HP sníženým na 30% nebo méně.
- Aktivka - Ekko vytvoří vlastní kopii, která vyčaruje zpomalující sféru. Pokud do této sféry Ekko vstoupí, dostane štít a navíc zastunuje a udělí poškození všem nepřátelům uvnitř.
- Mana 30/40/50/60/70.
- Cooldown 22/20/18/16/14.
- Poškození pasivky 5% chybějícího HP cíle + 1% za 45 AP.
- Slow 40% na všech úrovních.
- Velikost štítu 150/195/240/285/330 + 0.8 AP.
- Stun 2.25 sekund na všech úrovních.
E - Phase Dive
- Ekko se přesune o krátkou vzdálenost. Po skoku dostane k prvnímu základnímu útoku bonusovou range a přiskočí k cíli, na který útok použil.
- Mana 40/50/60/70/80.
- Cooldown 15/13/11/9/7.
- Poškození k následujícímu útoku 50/80/110/140/170 +0.2 AP.
R - Chronobreak
- Ekko vrátí čas. Na chvíli se stane nezranitelným a pak se přesune na místo, kde byl před 4 sekundami. Jakmile se znovu objeví, vyléčí se mu část zdraví, o které za tento časový interval přišel a zraní všechny okolní nepřátele.
- Mana 0 na všech úrovních.
- Cooldown 110/90/70
- Léčení 100/150/200 + 20/25/30% + 1% za 30 AP z obdrženého poškození.
- Poškození 200/350/500 +1.3 AP.
Na popud profesionálních hráčů byla do hry přidána možnost
vypnout veškerý pohybprostředí Summoner's Riftu (Anglicky "Hide eye candy"). Odstraní se tím tak vážky, motýli, vlnky na hladině řeky a podobné efekty.
S tímto patchem přijdou do hry také
4 nové skiny. Pro podrobný náhled klikněte sem .
Bandit
- Změněno na: Přidá 3 zlata (8 zlata pro melee šampiony) při každém útoku na šampiona. Na stejného šampiona lze toto použít nejčastěji jednou za 5 sekund.
Expanded Mind
- Výměna místa s Meditation v Utility sloupci.
- Změněno na: +25/50/75 many z +2/3.5/5% maximum many.
Meditation
- Výměna místa s Expanded Mind v Utility sloupci.
- Změněno na: Obnovuje 0.5/1/1.5% chybějící many každých 5 sekund z +1/2/3 mana regen za 5 sekund.
Intelligence
- Změněno:+2/3.5/5% cooldown reduction a snižuje cooldown předmětů s aktivkou o 8/14/20%.
Inspiration
- Změněno: +10/20 Exp každých 10 sekund pokud je poblíž spřátelený šampion na vyšší úrovni.
Wanderer
- Změněno: +20 k rychlosti pohybu mimo boj.
Hráči budou nyní upozorňováni na možnost sestupu v ranked žebříčku
pokaždé, když se přihlásí do hry.
- Master a Challanger Solo - odečítání bodů začne po 10 dnech neaktivity, upozornění se objeví v průběhu posledních 3 dní.
- Master a Challanger Team - odečítání bodů začne po 28 dnech neaktivity, upozornění se objeví v průběhu posledních 9 dní.
- Platinum a Diamond Solo & Team - odečítání bodů začne po 28 dnech neaktivity, upozornění se objeví v průběhu posledních 9 dní.
- Bronze, Silver, Gold - nejsou postihováni sestupem za neaktivitu → upozornění není potřeba.
Šampioni:
Akali
- R - Shadow dance - Vzdálenost od šampiona, kde se Akali objeví po použití schopnosti, snížena o 50%.
Cassiopeia
- Pasivka - Aspect of the Serpent - bonusové AP ratio sníženo na 0.06 z 0.1.
- E - Twin Fang obnovená mana za zabití jednotky touto schopností snížena na 1,5% z 3%
Gragas
- E - Body Slam
- radius kolize při pohybu snížen na 180 z 200.
- radius kolize na konci snížen na 210 z 250.
- Q - Switcheroo rychlost minigunu snížena na 30/40/50/60/70% z 30/55/80/105/130% Ale nyní scaluje o 0/2/4/6/8/10/15/20/25/30/35/40/45/50/55/60/65/70% navíc za úroveň.
Karma
- Pasivka - Gathering Fire
- Snížení cooldownu Mantry po zasáhnutí kouzlem zvýšeno na 2/2.5/3/ sekund na úrovních 1/7/13 z 2 sekund na všech úrovních.
- Snížení cooldownu Mantry po zasáhnutí autoattackem zůstává na 50% tedy o 1/1.25/1.5.
- W - Focused Resolve
- Nyní lze kouzlem zacílit i monstra.
- AP ratio zvýšeno na 0.9 z 0.6.
- R + W - Reneval
- Odstraněno bonusové zranění.
- Pokud není spojení přerušeno, zvýší dobu trvání zastavení o 0.5/0.75/1/1.25 sekund.
- E - Insipire
- Cooldown snížen na 10/9.5/9/8.5/8 sekund z 10 sekund na všech úrovních.
- Mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 60/70/80/90/100.
- Hodnota štítu snížena na 80/110/140/170/200 z 80/120/160/200/240.
- R + E Defiance
- Již nezraňuje okolní nepřátele.
- Zvyšuje hodnotu původního štítu o 30/90/150/210 +0.3 AP.
- Štít pro okolní spojence má nyní hodnotu 50% původního štítu.
Leona
- E - Zenith Blade - Šířka projektilu snížena na 70 z 90.
Lulu
- Základní mana regen zvýšen na 8.5 z 6.
- Mana regen za úroveň snížen na 0.6 z 0.8.
Rek'Sai
- Základní HP sníženo na 570 z 611.2.
Ryze
- Pasivka - Arcane Mastery
- Trvání buffu zvýšeno na 6 sekund na všech úrovních z 3/4/5/6.
- Buff se nyní aplikuje při začátku kouzlení (dříve po ukončení kouzlení).
- Q - Overload zranění zvýšeno na 65/95/125/155/185 z 65/90/115/140/165.
- R - Desperate Power trvání zvýšeno na 6 sekund na všech úrovních z 4/5/6.
Sejuani
- W - Flail of the Northern Winds bonusové zranění sníženo na 4/4.5/5/5.5/6% celkového HP cíle z 4/5.5/7/8.5/10%.
Sion
- R - Unstoppable Onslaught opraven bug, kdy schopnost scalovala s AD cíle místo s AD Siona.
Taric
- Q - Imbue mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 60/80/100/120/140.
Předměty
Ardent Censer
- Heal a štít na spřáteleného šampiona mu přidá 15% attack speed a 30 magic damage na zásah na 10 sekund (dříve 25% attack speed na 6 sekund).
Ancient Coin
- Pasivka - zlato za smrt miniona v okolí zvýšeno na 3 z 2.
- Range pro získávání zlata zvýšen na 1400 z 1100.
Nomad's Medallion
- Pasivka - nyní přidává 4 zlata a 10 hp za smrt miniona (dříve 3 zlata a 5 HP).
- Mana regen zvýšen na 50% z 25%.
- Range pro získávání zlata zvýšen na 1400 z 1100.
Talisman of Ascension
- Pasivka - nyní přidává 4 zlata a 10 hp za smrt miniona (dříve 3 zlata a 5 HP).
- Cooldown aktivky snížen na 40 sekund z 60.
- Range pro získávání zlata zvýšen na 1400 z 1100.
Banner of Command
- Range aktivky zvýšena na 1200 z 1000.
Blade of the Ruined King
- Range aktivky zvýšena na 550 z 450.
- Range aktivky zvýšena na 550 z 450.
Minioni
Magic resist
super minionůsnížena na 30 z 40.
Summoner spelly
Mark/Dash
- Cooldown zvýšen na 40 z 20.
- Zranění mezi Mark a Dash rozděleno na 50% / 50%.