Patch 5.1 - velké změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 5.1 - velké změny ve hře

Patch 5.1 - velké změny ve hře

derk

derk

Ve hře je konečně nový Patch 5.1 - podívejte se, co všechno se mění!

Reklama

V noci se ve hře po více než měsíci objevil nový patch.

Patch 5.1 je úplně prvním patchem tohoto roku a zároveň pomyslným začátkem nové sezóny

. Mění se toho skutečně hodně. A dočkáváme se i několika "nečekaných změn" oproti těm z posledního PBE cyklu a těm, o kterých jsme psali v článku Co přinese Patch 5.1 . Proto doporučujeme důkladně pročíst tento článek.

  • Renekton Gameplay Update
  • Morgana a Volibear Texture Rebalance
  • Alistar Visual Update
  • Buffy a nerfy více než 10 šampionů
  • Změny více než 10 předmětů
  • Změny jungle a zásadní změna Smitu
  • Nový předmět Zz'Rot Portal
  • Nová funkce "swap" v obchodě
  • Nové brány u vstupů do báze
  • 2 nové skiny
  • 3 nové skiny na wardy
  • Změny starých summoner ikon
  • 19 nových summoner ikon

Podívat se můžete také na oficiální patch notes: angličtina ;

čeština

ZAČÁTEK SEZÓNY 2015

Sezóna ještě oficiálně nezačala, ale je součástí tohoto patche! Začátek je naplánován na 22. 1. 2015 - všechno, co vás k nové sezóně zajímá, najdete v tomto článku !


SUMMONER'S RIFT

  • Velmi nízké a nízké nastavení textur jsou nyní o dost "ostřejší" a přehlednější.
  • Flash a jiné schopnosti, které přemístí šampionův hitbox již neruší aggro věže - tedy alespoň pokud jsou použity ve stejné době jako útočící cyklus věže.
  • Objevily se nové brány v obou bázích (více níže v článku).
  • Update summoner spellu Smite (více níže v článku).

JUNGLE

Obecné

Monstra se nyní resetují po

5 tzv. "soft leashes"

(dříve 10). Tato změná je hlavně kvůli duo-lajnám, které využívali změnu aggra monster k tomu, aby je zabili ze začátku hry a přitom nedostali tolik poškození.

Šampioni získávají méně zkušenosti, pokud je zabitý kemp o

3 úrovně nižší

(dříve již stačilo o 2 úrovně nižší). Drak Nové: Drak nyní "odstrkuje" wardy, když je ve své spawnovací lokaci anebo se k ní pohybuje.

Došlo k upravení popisku za 2. a 4. buff za zabití draka a k jejich správnému prohození zpět.

Baron NashorZákladní Attack Damage

snížen na 240 (dříve 500), baron ale nyní získává více AD každou minutu - již od začátku hry! Reálně má tedy v době spawnu ve 20:00 400 AD (dříve 500).

Základní Zdraví

sníženo na 6400 (dříve 8000), baron ale nyní získává více zdraví každou minutu - již od začátku hry! Reálně má tedy v době spawnu ve 20:00 10000 zdraví (dříve 11600).

Změna útoků:

Snížen rádius AoE poškození jeho základních útoků a také došlo ke snížení přepočtů.

Změna kouzel:

Přidáno 0.05 AD ratio na Void Corruption auru (dříve 0). Baron nyní použije jedno kouzlo po každém šestém útoku (dříve 1 za 4-5 útoků). Došlo ke snížení všech přepočtů.

tl;dr baron je nyní v earlygame/midgame výrazně slabší

RENEKTON GAMEPLAY UPDATE

Renekton je v tomto patchi šampionem, který se dočká největších změn. Riot se cekově snaží upravit způsob generování fury, aby byl Renekton slabší na lajně, ale silnější v teamfightech.

Informace v tomto článku!

ŠAMPIONI

Corki

Valkyrie (W) 

Mana cost zvýšen na 100 (dříve 50).

Elise

Neurotoxin (Human Q) 

Max. bonusové poškození do monster zvýšeno na 75/100/125/150/175 (dříve 50/75/100/125/150).

Venomous Bite (Spider Q) 

Max. bonusové poškození do monster zvýšeno na 75/100/125/150/175 (dříve 50/75/100/125/150).

Evelynn

Shadow Walk (Pasivka) 

Nyní regeneruje 2%

chybějící

many každou sekundu (dříve 1%

maximální

many).

Ravage (E) 

Nyní aplikuje on-hit efekty (2x).

Gnar

Boomerang Throw (Mini Gnar Q) 

Cooldown reduction při chycení bumerangu je nyní 45 (dříve 60%). Zvyšuje se s úrovní ultimátky (50/55/60%).

GNAR! (R) 

Nyní zvyšuje cooldown redukci po chycení Boomerang Throw's (Q) na 50/55/60%.

Hecarim

Rampage (Q)

Mana cost snížen na 20/23/26/29/32 (dříve 24/26/28/30/32).

Spirit of Dread (W) 

Max. léčení z minionů a monster zvýšeno na 90/120/150/180/210 (dříve 60/90/120/150/180).

Janna

Howling Gale (Q)

Šířka hitboxu snížena na 120 (dříve 150).

Jayce

Hyper Charge (Cannon W) 

Útoky nyní udělují 70/80/90/100/110% poškození (dříve 70/85/100/115/130%).

Kalista

Sentinel (W)

Pasivka se může znovuaktivovat na jednom cíli po 6 sekundách (dříve 8 sek). Doba trvání Soul-Marked je nyní 1,5 sekundy (dříve 1 sek).

Nautilus

Titan's Wrath (W)

Hodnota základního štítu snížena na 65/70/75/80/85 (dříve 100/150/200/250/300).

Štít nyní scaluje s 7/9.5/12/14.5/17%

celkového

zdraví (dříve 15%

bonusového

zdraví).

Rek'Sai Queen's Wrath (Q)

Poškození sníženo na 15/30/45/60/75 (+0.3 Bonus AD) (dříve 15/35/55/75/95 (+0.4 Bonus AD)).

Prey Seeker (Burrowed Q)

AP ratio sníženo na 0.7 AP (dříve 1.0 AP).

Unburrow (Burrowed W)

Bonus AD ratio sníženo na 0.4 (dříve 0.5).

Skarner

Crystal Slash (Q) 

Mana cost snížen na 16/17/18/19/20 (dříve 16/18/20/22/24).

Fracture (E) 

Cooldown snížen na 12/11.5/11/10.5/10 sekund (dříve 12). Sona Základní movement speed snížen na 325 (dříve 330).

Hymn of Valor (Q) 

Power Chord bonusové poškození sníženo na 40% (dříve 50%).

Syndra

Dark Sphere (Q)

Poškození sníženo na 50/95/140/185/230 (dříve 70/110/150/190/230).

Scatter of the Weak (E)

Půjde o drobné zúžení zásahu této schopnosti.

Xerath

Shocking Orb (E)

"Stun nyní scaluje až k 2.25 sek (dříve 2 sek)."

Oprava popisku, ke změně nedochází!

PŘEDMĚTY

!!! POZOR

Trinkety, ne-enchantované jungle předměty a enchanty bot se nyní dají vyměnit za jinou položku. 

Farsight Orb

Cena snížena na 250 (dříve 475). Greater Stealth Totem Cooldown snížen na 60 (dříve 90).

Cena snížena na 250 (dříve 475). Greater Vision Totem Cooldown snížen na 120 (dříve 180).

Cena snížena na 250 (dříve 475). Oracle's Lens Cooldown zvýšen na 75 sekund (dříve 60). Guardian's Angel Cena kombinace snížena na 1200 goldů (dříve 1250). Hunter's Machete Nyní získáte 15 goldů za zabití velkého monstra (dříve 10). Skirmisher's Sabre, Ranger's Trailblazer, Stalker's Blade, Poacher's Knife Nyní získáte 30 goldů za zabití velkého monstra (dříve 20).

Poacher's Knife

Pasivka - Scavenging Smite:

 Popisek nyní říká, že získáte polovinu nabití Smitu, dříve říkal, že sníží cooldown Smitu o polovinu.

Stalker's Blade

Pasivka - Chilling:

 Smite nyní

krade

20% movement speedu po dobu dvou sekund a zároveň nastaví smite na 60 sekund cooldown (dříve snižoval movement speed nepřítele o 50%). Infinity Edge Critical Strike Chance snížena na 20% (dříve 25%). Morellonomicon Cena receptu zvýšena na 880 (dříve 680).

Celková cena zvýšena na 2300g (dříve 2100g). Phantom Dancer Critical Strike Chance zvýšen na 35% (dříve 30%).


Patch 5.1 - velké změny ve hře
NOVÝ PŘEDMĚT - ZZ'ROT PORTAL

Ve hře se objevil nový předmět s velmi unikátní pasivkou. Předmět vytvoří bránu do Voidu, který spawnuje každé čtyři sekundy jednoho pomocníka, který pomáhá pushovat lajny.

Recept: Raptor Cloak + Negatron Cloak + 950 goldů

ALISTAR VISUAL UPDATE

Alistar i všechny jeho skiny se dočkávají zásadních vizuálních změn. 

Informace v tomto článku!

MORGANA A VOLIBEAR TEXTURE REBALANCE

Sice to není vizuální update, ale oba šampioni se dočkávají alespoň texturových úprav. Morgana se změnila znatelně - a vypadá o dost lépe. Podrobnosti i video ze hry najdete v samostatných článcích.

Informace v tomto článku!

NOVÉ BRÁNY PŘI VSTUPU DO BÁZE

V obou bázích jsou nyní uprostřed "hradeb"

dvě brány

, které umožňují vstup přátelským šampionům. 

Informace v tomto článku!

2 NOVÉ SKINY

Objeví se dva nové skiny -

Challenger Ahri

(Legacy) a

El Tigre Braum

. Oba skiny budou stát 975 RP a objeví se až několik dní po přidání patche do hry. Obrázky i video ze hry najdete v samostatných článcích (stačí kliknout na následující obrázek).

Informace v tomto článku!

3 NOVÉ WARD SKINY

Do hry přibudou také tři nové Poro ward skiny. Riot se nechal slyšet, že ve hře budou až se začátkem roku 2015.

Informace v tomto článku!

NOVÝ SPLASH ART AHRI

Patch 5.1 - velké změny ve hře

ZMĚNY SUMMONER IKON

Dočkáváme se také vizuálních změn pro čtyři starší summoner ikony. Nová verze ikony je vždy na levé straně. Napravo je ta stará.

Patch 5.1 - velké změny ve hře
Patch 5.1 - velké změny ve hře
Patch 5.1 - velké změny ve hře
Patch 5.1 - velké změny ve hře

OBECNÉ

A nesmíme opomenout několik drobných změn, které nemají zásadní dopad na hru, ale i tak řadu lidí potěší.

  • Guardian's Horn nyní lze v obchodě vyhledat i pomocí několika specifických frází - Golden Arm of Kobe, Golden Bicep of Kobe, Horn, Horn of the ManWolf a ManWolf (jde o narážku na IEM San Jose).
  • DJ Sona - nový skin má na PBE řadu nových souborů. Spekuluje se o tom, že by mohlo jít i o ultimátní skin. Podrobnosti ale zatím bohužel neznáme.
Patch 5.1 - velké změny ve hře
Obrázky převzaty ze serveru surrenderat20

SUMMONER SPELLY

Smite

Nyní má 75 sekund cooldown (dříve 60 sek).

Můžete mít ale dvě nabití místo jednoho.

Mezi použitím obou nabití je cooldown 15 sekund. 


PORTRÉTY A SUMMONER IKONY

Došlo také k úpravě hned několika portrétů šampionů a ve hře se objeví 19 nových summoner ikon.


WARDY ZA SEZÓNU 2015

Už také víme, jak budou vypadat nové skiny na wardy, jakožto odměnu za další sezónu.

Obrázky převzaty ze serveru surrenderat20
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama