Patch 4.9 - velké změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 4.9 - velké změny ve hře

Patch 4.9 - velké změny ve hře

derk

derk

Do hry se dostal nový patch s řadou úprav a novinek. Podívejte se, co všechno se mění.

Reklama

Největší pozornost upřel Riot na Kha'Zixe, s jehož stavem nebyl dlouhodobě spokojen. Změnám se nevyhla ani jungle - konkrétně byla oslabena možnost zvyšovat svou výhodu, když se začátkem hry dostane jeden jungler do výhody. Karthus se dočkal kompletního vizuálního reworku a objeví se i nějaká ta odměna za team rankedy. Pojďme se na všechny změny podívat pěkně podrobně.


 KARTHUS - VIZUÁLNÍ UPDATE

Ikonický šampion Karthus se dočkal trochu lásky ze strany Riot a dostal zbrusu nový kabát. Co všechno se změnilo a spoustu obrázků a video z hry najdete v tomto článku .

Patch 4.9 - velké změny ve hře

ŠAMPIONI

Větších změn se dočkalo celkem sedm šampionů. Tři z nich se v Patch Notes objevují už řadu týdnů - Kha'Zix, Kassadin a Rengar. Vypadá to, že je velmi složité je vybalancovat a Riot skutečně zkouší co je v jeho silách. Pojďme kouknout na jednotlivé změny.

 Braum

Obecně

Základní Attack Damage snížen na 53 (dříve 56).

Pasivka - Concussive Blows

Již nedává stun cílům, které mají aktivní spell shield.

Q - Winter's Bite

Základní poškození sníženo na 60/105/150/195/240 (dříve 80/125/170/215/260).

W - Stand Behind Me
Bonusový Armor a Magic Resist sníženy na 15/17.5/20/22.5/25 (+10/11.5/13/14.5/16% bonus) (dříve 20/22.5/25/27.5/30 (+14/15.5/12/18.5/20% bonus)).
E - Unbreakable

Opraven bug, který umožňoval některým efektům proniknout skrze štít.

 Kassadin

Obecně

Základní Movement Speed snížen na 340 (dříve 350).

W - Nether Blade

Poškození sníženo na 40/65/90/115/140 (+0.6 AP) (dříve 40/75/110/145/180 (+0.7 AP)).

 Kha'Zix

Q - Taste Their Fear

Základní poškození sníženo na 55/80/105/130/155 (+1.2 bonus AD) (dříve 70/100/130/160/190 (+1.5 bonus AD)).

Bonus za izolovaný cíl snížen na 30% (dříve 45%).

Q - Evolved Enlarged Claws

NOVÉ:

Když je cíl izolovaný, bude zraněn za 10x úrověň šampiona (+2.6 bonus AD).

Již nezraňuje nepřítele podle toho, kolik mu chybí životů.

W - Void Spike

NOVÉ: Nyní dává 20% bonusového poškození do monster.

W - Evolved Spike Racks

NOVÉ: 

Nyní dává 20% bonusového poškození do monster. NOVÉ: Pokud je zasažen nepřátelský šampion, Kha'Zix získá vizi po dobu 2 sekund.

Zpomalení zvýšeno na 50% (dříve 30%).

R - Evolved Active Camouflage

Již nedává 60% redukce poškození ve stealthu.

 Pantheon

R - Grand Skyfall

Pantheon nyní "odrazí" všechny projektily, které na něj letí při použití této schopnosti. Během Grand Skyfallu je na ně immuní a nedá se zacílit (např. když Sion použije stun předtím, než se Pantheon odlepí od země, tak tento stun prostě "zmizí" a nebude následovat Pantheona na místo dopadu). 

 Rengar

Pasivka - Unseen Predator

Opraven bug, kdy Rengar začne útočit až poté co dopadne a ne uprostřed letu.

Q - Savagery

Bonusové poškození ze Savagery (a Empowered Savagery) již nemůže critnout. AD část stále může.

Opraven bug, kdy se bonusové poškození z Empowered Savagery mohlo spustit hned několikrát díky pasivce Unseen Predator.

 Rumble

Q - Flamespitter

Opraven bug, kdy Flamespitter dával méně poškození, když byl Rumble na fialové straně anebo když útočil delší dobu na jeden cíl.

 Soraka

Q - Starcall

Pokud Starcall zasáhne nepřátelského šampiona, je snížen cooldown na Astral Blessing o 10/11.25/12.5/13.75/15% (dříve 5/7.5/10/12.5/15%).


JUNGLE

Monstra v jungli již nedávají dodatečné zkušenostní body, počítané podle jejich úrovně. Tato změna se do hry dostala hlavně kvůli tomu, aby jungleři nebyli s dobrým začátkem "napřed" oproti ostatním lajnám a aby monstra v jungli nedávala více zkušenosti než minioni na lajnách.


FRIEND LIST

Řadou úprav a hlavně vylepšováků si prošel také Friend List. Jako první se podíváme na to, co všechno se přidalo.

  • Vylepšení možností úpravy svého statusu.
  • Možnost rozdělovat a filtrovat přátele.
  • Přepínání, kde můžete vidět Offline přátele (a ti jsou následně vidět i ve skupinách).
  • Místo původního statusu se nyní také objevila možnost "vyhledat přátele". 
  • Skupiny přátel se nyní dají posouvat nahoru a dolů v seznamu.
  • Hráči, kteří ještě nepřijali vaši nabídku přátelství se ve vašem friend listu zobrazí šedou barvou.
  • Možnosti "Sort Friends" a "Show Offline Friends" se nyní uloží lokálně na vašem počítači a vydrží i po odlogování.

TÝMOVÉ ODMĚNY

Týmové rankedy získávají kompletně nový systém odměn.

  • Hráči získávají body za každý vyhraný team ranked, podle počtu bodů se následně odemkne speciální skin na wardku, který se s dalšími body vylepšuje a mění.
  • Ve hře se objeví nové profilové stránky, kde se hráči budou moci dozvědět více informací o odměnách na konci sezóny a sledovat svůj postup k nim.
  • Nově se také objeví upozornění ve vašem profilu i v profilu týmu, které vám dá jasně najevo, zda jste splnili podmínky k získání odměn (počet odehraných her).
  • Odměny na konci sezóny nyní obsahují také unikátní summoner ikony, podle toho jakého tieru hráč dosáhne v 3v3 a 5v5.

WARDY

A jako poslední tu máme drobné úpravy u ward - spíše vizuální. Hlavně první bod bude pro většinu hráčů, kteří používají skiny na wardky, příjemnou zprávou.

  • Wardy z trinketů nyní používají takový skin, jaký máte nastavený (dříve trinkety používaly pouze základní wardy, i když jste měli nastavený skin).
  • Aby se odlišily klasické wardy a ty z trinketů, tak mají každé kolem sebe jinak barevný kruh vize. Základní wardy (a ty z Wriggle's a Feral Flare) mají kolem sebe zelený indikátor a wardy z trinketů mají žlutý indikátor. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama