Patch 4.9 - velké změny ve hře
Do hry se dostal nový patch s řadou úprav a novinek. Podívejte se, co všechno se mění.
Největší pozornost upřel Riot na Kha'Zixe, s jehož stavem nebyl dlouhodobě spokojen. Změnám se nevyhla ani jungle - konkrétně byla oslabena možnost zvyšovat svou výhodu, když se začátkem hry dostane jeden jungler do výhody. Karthus se dočkal kompletního vizuálního reworku a objeví se i nějaká ta odměna za team rankedy. Pojďme se na všechny změny podívat pěkně podrobně.
KARTHUS - VIZUÁLNÍ UPDATE
Ikonický šampion Karthus se dočkal trochu lásky ze strany Riot a dostal zbrusu nový kabát. Co všechno se změnilo a spoustu obrázků a video z hry najdete v tomto článku .
ŠAMPIONI
Větších změn se dočkalo celkem sedm šampionů. Tři z nich se v Patch Notes objevují už řadu týdnů - Kha'Zix, Kassadin a Rengar. Vypadá to, že je velmi složité je vybalancovat a Riot skutečně zkouší co je v jeho silách. Pojďme kouknout na jednotlivé změny.
Braum
ObecněZákladní Attack Damage snížen na 53 (dříve 56).
Pasivka - Concussive BlowsJiž nedává stun cílům, které mají aktivní spell shield.
Q - Winter's BiteZákladní poškození sníženo na 60/105/150/195/240 (dříve 80/125/170/215/260).
W - Stand Behind MeOpraven bug, který umožňoval některým efektům proniknout skrze štít.
Kassadin
ObecněZákladní Movement Speed snížen na 340 (dříve 350).
W - Nether BladePoškození sníženo na 40/65/90/115/140 (+0.6 AP) (dříve 40/75/110/145/180 (+0.7 AP)).
Kha'Zix
Q - Taste Their FearZákladní poškození sníženo na 55/80/105/130/155 (+1.2 bonus AD) (dříve 70/100/130/160/190 (+1.5 bonus AD)).
Bonus za izolovaný cíl snížen na 30% (dříve 45%).
Q - Evolved Enlarged ClawsNOVÉ:
Když je cíl izolovaný, bude zraněn za 10x úrověň šampiona (+2.6 bonus AD).
Již nezraňuje nepřítele podle toho, kolik mu chybí životů.
W - Void SpikeNOVÉ: Nyní dává 20% bonusového poškození do monster.
W - Evolved Spike RacksNOVÉ:
Nyní dává 20% bonusového poškození do monster. NOVÉ: Pokud je zasažen nepřátelský šampion, Kha'Zix získá vizi po dobu 2 sekund.
Zpomalení zvýšeno na 50% (dříve 30%).
R - Evolved Active CamouflageJiž nedává 60% redukce poškození ve stealthu.
Pantheon
R - Grand SkyfallPantheon nyní "odrazí" všechny projektily, které na něj letí při použití této schopnosti. Během Grand Skyfallu je na ně immuní a nedá se zacílit (např. když Sion použije stun předtím, než se Pantheon odlepí od země, tak tento stun prostě "zmizí" a nebude následovat Pantheona na místo dopadu).
Rengar
Pasivka - Unseen PredatorOpraven bug, kdy Rengar začne útočit až poté co dopadne a ne uprostřed letu.
Q - Savagery
Bonusové poškození ze Savagery (a Empowered Savagery) již nemůže critnout. AD část stále může.
Opraven bug, kdy se bonusové poškození z Empowered Savagery mohlo spustit hned několikrát díky pasivce Unseen Predator.
Rumble
Q - FlamespitterOpraven bug, kdy Flamespitter dával méně poškození, když byl Rumble na fialové straně anebo když útočil delší dobu na jeden cíl.
Soraka
Q - StarcallPokud Starcall zasáhne nepřátelského šampiona, je snížen cooldown na Astral Blessing o 10/11.25/12.5/13.75/15% (dříve 5/7.5/10/12.5/15%).
JUNGLE
Monstra v jungli již nedávají dodatečné zkušenostní body, počítané podle jejich úrovně. Tato změna se do hry dostala hlavně kvůli tomu, aby jungleři nebyli s dobrým začátkem "napřed" oproti ostatním lajnám a aby monstra v jungli nedávala více zkušenosti než minioni na lajnách.
FRIEND LIST
Řadou úprav a hlavně vylepšováků si prošel také Friend List. Jako první se podíváme na to, co všechno se přidalo.
- Vylepšení možností úpravy svého statusu.
- Možnost rozdělovat a filtrovat přátele.
- Přepínání, kde můžete vidět Offline přátele (a ti jsou následně vidět i ve skupinách).
- Místo původního statusu se nyní také objevila možnost "vyhledat přátele".
- Skupiny přátel se nyní dají posouvat nahoru a dolů v seznamu.
- Hráči, kteří ještě nepřijali vaši nabídku přátelství se ve vašem friend listu zobrazí šedou barvou.
- Možnosti "Sort Friends" a "Show Offline Friends" se nyní uloží lokálně na vašem počítači a vydrží i po odlogování.
TÝMOVÉ ODMĚNY
Týmové rankedy získávají kompletně nový systém odměn.
- Hráči získávají body za každý vyhraný team ranked, podle počtu bodů se následně odemkne speciální skin na wardku, který se s dalšími body vylepšuje a mění.
- Ve hře se objeví nové profilové stránky, kde se hráči budou moci dozvědět více informací o odměnách na konci sezóny a sledovat svůj postup k nim.
- Nově se také objeví upozornění ve vašem profilu i v profilu týmu, které vám dá jasně najevo, zda jste splnili podmínky k získání odměn (počet odehraných her).
- Odměny na konci sezóny nyní obsahují také unikátní summoner ikony, podle toho jakého tieru hráč dosáhne v 3v3 a 5v5.
WARDY
A jako poslední tu máme drobné úpravy u ward - spíše vizuální. Hlavně první bod bude pro většinu hráčů, kteří používají skiny na wardky, příjemnou zprávou.
- Wardy z trinketů nyní používají takový skin, jaký máte nastavený (dříve trinkety používaly pouze základní wardy, i když jste měli nastavený skin).
- Aby se odlišily klasické wardy a ty z trinketů, tak mají každé kolem sebe jinak barevný kruh vize. Základní wardy (a ty z Wriggle's a Feral Flare) mají kolem sebe zelený indikátor a wardy z trinketů mají žlutý indikátor.