Patch 4.7 - velké změny ve hře
Od čtvrtka je ve hře nový patch, který přináší celou řadu změn, reworků, nových skinů a dalších. Všechno najdete uvnitř článku.
V tomto patchi se Riot zaměřil na menší množství změn, ale za to je vzal více do hloubky. Změn se dočkali Gragas s Kassadinem, kteří se po reworku téměř přestali hrát, buff na top lajnu dostávají Malphite a Jarvan. Riot také není spokojen se stavem damage junglerů, kteří jsou velmi silní díky novému předmětu Feral Flare - ten se v tomto patchi dočkal nerfu a nějaký další bude možná následovat. Ve hře se objeví nový šampion Braum a také tři nové skiny - Dragonslayer Braum, Dragonslayer Pantheon a Night Hunter Rengar. No a to ještě není všechno. Pojďme se na to podívat!
ŠAMPIONI
Jako první se podíváme na změny, které se dotkly šampionů. Jak už jsme psali na začátku, změn není tolik, ale jsou podstatné. Braum Nový šampion Braum se objeví ve hře v tomto patchi. Jak už ale bývá zvykem, jeho příchod může trvat několik dní. Zpravidla se ve hře objevuje den po přidání patche do hry, takže jej můžeme očekávat ve čtvrtek večer či během pátku. Až se ve hře objeví, určitě vám dáme vědět na facebooku.
Gragas
Q - Barrel RollNyní dává vizi v oblasti dopadu, dokud sud nevybuchne.
W - Drunken Rage
Buff pro následující autoattack není zkonzumován po zasáhnutí wardky.
R - Explosive CaskDosah schopnosti zvýšen na 1150 (dříve 1050).
Jarvan IV
Pasivka - Martial CadenceNyní poškozuje na všech úrovních za 10% (dříve 6/8/10%).
Na jeden cíl se dá aplikovat vždy jednou za 10/8/6 sekund (na úrovních 1/7/13). Dříve se aplikovala na všech úrovních jednou za 6 sekund.
W - Golden AegisMana cost snížen na 30 (dříve 45/50/55/60/65).
Kassadin
Q - Null SphereŠtít absorbující magické poškození je snížen na hodnotu 40/70/100/130/160 (+0.3 AP) (dříve 40/80/120/160/200 (+0.8 AP)).
Kha'Zix
Q - Taste Their Fear / Evolved Enlarged ClawsCíl nyní musí být vzdálen alespoň 500 jednotek od nejbližšího spojence, aby se aplikovala pasivka této schopnosti (dříve 350 jednotek).
Věž se nyní počítá jako spojenec.
R - Void Assault / Evolved Active CamouflageStealth se dá znovupoužít až po 2 sekundách (dříve 1 sek).
Lissandra
R - Frozen TombTato schopnost nyní okamžitě zastaví pohyb nepřátelského šampiona (čili různé skoky a dashe budou zastaveny a nestane se, že nepřítel dokončení dráhu letu a zůstane zmražen dvě obrazovky od Lissandry).
Nyní se tato schopnost objeví na cooldownu až v momentě, kdy je skutečně použita - čili po dokončení castu.
Malphite
Pasivka - Granite ShieldTato schopnost se znovuaktivuje po 10/8/6 sekundách na úrovních 1/7/13 (dříve vždy po 10 sekundách).
W - Brutal StrikesMana cost snížen na 25 (dříve 50/55/60/65/70).
Miss Fortune
Q - Double UpPřidáno AP ratio pro zasažení prvního cíle - 0.35 AP.
Přidáno AP ratio pro zasažení druhého cíle - 0.5 AP.
SUMMONER SPELLY
Riot se podíval na zoubek také jednomu ze summoner spellů - konkrétně Healu - a upravil graficky upravil čtyři další. Více včetně videí ze hry najdete v tomto článku .
HealDlouho očekávaná změna z PBE se dostává konečně do hry. Použití Healu již neodstraňuje debuff Grievous Wound (snížení léčení o 50%).
CleanseNová animace a zvuk.
Clarity
Nová animace a zvuk.
Exhaust
Nová animace a zvuk.
Flash
Nová animace.
Revive
Nová animace a zvuk.
PŘEDMĚTY
Madred's Razors
Pasivka Maim- nyní +50 poškození proti monstrům (dříve +60).
Wriggle's LanternPasivka Maim- nyní +75 poškození proti monstrům (dříve +100).
Nyní se Killy a Assisty počítají stejně jako zabití velkého monstra a pomáhají k přeměně na Feral Flare.
Feral Flare
Pasivka Maim- nyní +75 poškození proti monstrům (dříve +100).
Již neléčí o to více, kolik máte stacků.
Attack Damage snížen na 12 (dříve 15).
Attack Speed snížen na 30% (dříve 35%). Sunfire Cape Update animace.
AGGRO SYSTÉM
Velmi zajímavou změnou je lepší značení postav a nepřátel, na které máte aggro - stručně řečeno těch, kteří po vás jdou. Již nebudou zvýřaznění tak, že se kolem nich vytvoří obrys oranžové barvy, místo toho se nad jejich health barem objeví nová animovaná ikonka. Barevný obrys kolem šampiona či miniona nyní uvidíte pouze v případě, že na něj budete cílit. To vy mělo znatelně "vyčistit" obrazovku a ulehčit hráčům identifikovat svůj cíl a případnou hrozbu.
SUMMONER'S RIFT
Změn se dočkala také hlavní mapa - tedy konkrétně trinkety, drak a věže. Trinkety Cooldown po zakoupení (tedy spíše "vyzvednutí) trinketu z obchodu je nyní 30 sekund (dříve 120 sekund). To by mělo zajistit daleko zajímavější early game na kompetitivní scéně. Drak Po zabití draka nyní získá každý hráč v týmu 145 goldů (dříve 125). Věže Všechny vnější věže mají nyní "Fortification" - přidáno věžím na spodní lajně.
Fortification trvá 420 sekund (dříve 480 sekund).
Fortification snižuje poškození do věží o 30 (dříve 20).
CRYSTAL SCAR
Drobných změn se také dočkali dva šampioni v Dominionu a nesmíme zapomenout také na zcela nové trinkety právě do této mapy.
Thresh
Pasivka - DamnationNyní má z jedné jednotky 2 duše (dříve 4). Thresh bez armor předmětů s 400 armorem je docela fun, jen co je pravda.
Kassadin
R - RiftwalkCooldown snížen na 9/7/5 sekund (dříve 9/8/7 sek). Soul Anchor (Trinket) Do této mapy byl všem hráčům přidán nový trinket, který hráčům dá Revive. Maximálně je možné mít dvě nabití najednou. Trinket vždy získá jeden náboj na úrovních 1/9/14.
BOTI
Riot pokračuje ve vylepšování botů a další změny opět přivádí boty o kus blíže k myšlení normálních hráčů.
- Do custom her se nyní dají přidat i Intermediate Boti
- Intermediate Boti budou nyní používat Flash jak ofensivně, tak defensivně.