Patch 4.6 a změny které přinesl
Dnešní patch přinesl hlavně buffy Kassadina a Rengara. Uskutečnily se i dlouho očekávané "nerfy" Wriggle's Lanterny a summoner spellu Heal.
Riot oznámil, že na tomto patchi (4.6) by se měl odehrát celý 2014 All-Star turnaj a proto se jedná pouze o menší změny, ve srovnání s posledním patchem.
Hezké buffy obdrželi Gragas, Kassadin, Rengar a Rumble. Riot se zmínil, že mají i nějaké plány se Skarnerem, jelikož mu rework moc neprospěl. Můžeme se taky těšit z vizuálního reworku Twitche, který je naprosto úžasný!Konečně jsme od Riotu uslyšeli, že jsou si vědomi hrozně nudné top linky a strašně nízkého počtu "viable" šampionů, které lze na topu momentálně efektivně zahrát. Hlavně třeba v LCS, kde se to točí kolem méně než desítky šampionů. Právě proto se Riot konečně rozhodl, že již nebude zbytečně nerfovat meta šampiony, jako jsou třeba Renekton, Shyvana, Trundle a Mundo. Co určitě všichni rádi uslyšíte je tento výrok Riot Pwyffa: "Instead, we're going to be buffing champions over time that have teamfight-oriented, healthy gameplay." Přesně tak lidičky, Riot se chystá buffovat top lane šampiony, kteří mají silný teamfight potenciál! Zatím nám prozradili, že by se mohlo jednat o Malphita a Jarvana, což by taky mohlo nepřímo ovlivnit jejich sílu a popularitu v jungli. Nicméně v tomto patchi jsme se zatím dočkali jenom buffu Rumbla, jelikož to byla jediná změna, kterou Riot stihl v rychlosti doladit. "Stay tuned, as this will be an ongoing project".Máme se prý těšit na víc!Teď již konečně ke změnám v 4.6 patchi:1) LOL PATCHER
V tomhle patchi byl opraven bug, který způsoboval vznik chyb u patchovacího procesu. Taky bylo přidáno zaznamenávaní případných chyb u patchování, což by Riotu mělo pomoct se sledováním a opravováním případných chyb u patchování i v budoucnu.- Opraven bug, který někdy bránil novým patchům ke správné aktualizaci herních souborů- Hráči teď můžou předložit záznam o chybách, když se jim patcher zhroutí2) ŠAMPIONI
AatroxW - Blood ThirstOpraven bug, kdy došlo ke spuštění pasivky a následnému lifestealu již po druhém útoku místo třetího.
GragasTeď když je Gragas spíš "rváč" než mág, zlepšili jsme jeho mobilitu v teamfightech.W - Drunken RageOdstraněno zpomalení po čas "kouzlení".E - Body SlamCooldown byl snížen z 16/15/14/13/12 podle úrovně kouzla na 12 vteřin na všech úrovních.
KassadinRiot se nechal slyšel, že je těší rework Kassadina a jsou spokojeni s jeho výsledkem, který z něj udělal víc tanky mága s vysokým počtem many a velkou mobilitou. Původní Kassadin ale dokázal přežít tak, že zničil své protivníky a neměl ho kdo zabít. Avšak po reworku utrpělo jeho poškození těžký zásah a přitom ho změny přinutili zdržovat se uprostřed boje mnohem víc než původně. Proto se Riot rozhodl zvednout mu čísla poškození na kouzlech a tím mu umožnit díky většímu poškození měnit průběh "potyček" a zároveň i přežít, jelikož je tanky.
ObecněRychlost pohybu byla zvýšena na 350 z 340.S každým levelem Kassadin dostane až 70 many, místo původních 45.
Q - Null SphereMagický štít byl zvýšen z 40/70/100/130/160 s Ability Power ratiem *0.3 až na 40/80/120/160/200 s Ability Power ratiem *0.8!Null Sphere nyní správně přeruší ultimátky Anivie, Twisted Fate a Urgota bez žádného bugování.
W - Nether BladeAktivní poškození bylo zvýšeno z 40/65/90/115/140 s *0.6 Ability Power ratiem na 40/75/110/145/180 s *0.7 Ability Power ratiem.
MaokaiKonečně byl opraven bug na Maokaiově Qčku, které protivníky zpomalovalo o hodně méně než mělo.Q - Arcane SmashNyní souhlasí s popiskem a opravdu zpomaluje o 20/27/34/41/48% podle úrovně kouzla.
RengarRiotu se nelíbí rework Rengara, což je pochopitelné. Opět si nechali poradit od komunity a vracejí mu náležitou sílu do dvou oblastí: Qčko a ultimátka. Kočka přece musí mít drápy!Q - SavageryRychlost animace útoku byla zvýšena o 40%.Bonusové poškození útoku bylo zvýšeno z 20/40/60/80/100 na 30/60/90/120/150.Q - Empowered SavageryRychlost animace útoku byla zvýšena o 40%.Bonusové poškození bylo zvýšeno na 30-240 podle úrovně nepřátelského šampiona z 20-235 podle úrovně nepřátelského šampiona.R - Thrill of the HuntUpozornění neviditelnosti - Nyní se zobrazuje pouze v tom případe, že by Vás protivníci po ukončení neviditelnosti viděli. Tzn. pokud na ně neskočíte a neviditelnost nijak neukončíte, protivníci ve Vaší blízkosti nedostanou žádné varovaní a Vy můžete v klidu utíkat, jestli to chápu správně.
RumbleRiot se rozhodl přidat lepší bonusy do "nebezpečné zóny", čehož dokáží využít hlavně ostřílení Rumble hráči.W - Scrap ShieldBonusový štít v "nebezpečné zóně" byl zvýšen až na 50% z původních 25%.Bonusová rychlost pohybu v "nebezpečné zóně" byla zvýšena až na 50% z původních 25%.E - Electro HarpoonBonusové poškození v "nebezpečné zóně" bylo zvýšeno na 50% místo původních 25%.Bonusové zpomalení nepřátel v "nebezpečné zóně" bylo zvýšena na 50% místo původních 25%.Opraven bug kdy se zpomalení nesčítalo tak, jak se mělo."Nebezpečná zóna" = když Rumble dosáhne 50 heatu (přečtěte si jeho pasivku).3) VIZUÁLNÍ UPDATE TWITCHE
TwitchTwitch obdržel vizuální vylepšení! Jeho kouzla dostali nové názvy, animace a zvuky! Článek se všemi jeho úpravami, desítky obrázků a videa pro jeho základní podobu i jednotlivé skiny najdete zde!
4) PŘEDMĚTY
Wriggle's LanternTento item byl bez pochyb až příliš silný a proto se ho Riot rozhodl lehce "nerfnout".Celková cena byla zvýšena z 1650 na 1800.Nyní se vylepší na Feral Flare až po zabití 30ti velkých monster, místo původních 25!5) SUMMONER SPELLY
HealRiot se ospravedlňuje za odstranění omezení "stackování" Healu. Neuvědomili si, jak moc velkou výhodu přinesou třeba na bot lince dva Healy ve srovnání s jakoukoliv jinou kombinací summoner spellů.Nový debuff po použití healu:Jakýkoliv další "Heal" summoner spell má o 50% slabší efekt na spojence, kteří byli vyhealováni tímto summoner spellem za dobu posledních 35 vteřin. Tento debuff platí jenom pro heal jako takový (obnova životů) z tohoto summoner spellu, jestli to chápu správně.6) ZMĚNY PRO MAPY TWISTED TREELINE A CRYSTAL SCAR A HOWLING ABYSS
Hextech SweeperNové složení itemu: Glacial Shroud + Kindlegem + 330 zlata.Celková cena: zdražení z původních 2000 na 2130.Bonusový počet životů: snížení z původních 250 na 225.Nově přidává +25 armoru a +250 many!Odstranění bonusové Ability Power (-40).20% Cooldown Reduction a aktivka zůstávají v původní verzi.6) ZMĚNY PRO MAPY TWISTED TREELINE A CRYSTAL SCAR
Blackfire TorchOdstraněna bonusová rychlost pohybu (-5%).
7) ZMĚNY PRO MAPU TWISTED TREELINEInhibitory se nyní respawnují každé 4 minuty, místo původních 5ti.Zničení jednoho inhibitoru vylepší Vaše miniony pouze na dané lince.Vylepšení zisku zkušeností a zlata z monster v jungli.Zvýšení času respawnování buffu uprostřed mapy (ten co léčí) až na 3 minuty z původních 1:55.8) ZMĚNY V CO-OP VS AIBoti budou nyní kupovat a používat Trinkety, Sight Wardy a taky Sighstone.- Wardy budou boti pokládat u "roamování", tak, aby poskytovali vizi v jungli- Pokud budete "utíkat" a vběhnete do křoví, boti tam položí wardu, aby si na Vás posvítili (next level sh*t)Boti mají nyní 50% šanci hrát za modrý tým, hráči by v tom případě hráli za fialový tým.Opraven bug kdy boti nepoužívali kouzla a itemy s okamžitým efektem (např. Health Potion, nebo Qčko u Ashe).Boti budou nyní lépe využívat recall, tzn. utečou z boje na mnohem větší vzdálenost, než se pokusí o recall.