Patch 4.4 - velké změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 4.4 - velké změny ve hře

Patch 4.4 - velké změny ve hře

derk

derk

Přichází čtvrtý velký patch této sezóny. Rework Kassadina, VU Heimera, nerfy a buffy šampionů, předmětů. Update summoner spellů.

Reklama

Patch 4.4 - velké změny ve hře

V patchi 4.4 jsme se dočkali řady změn. Mezi ty největší patří rework Kassadina, změny čtrnácti šampionů (včetně Annie, Elise či Vi), úpravy trinketů a předmětů a vizuálního updatu několika summoner spellů.

1) ŠAMPIONI

Kassadin   REWORK

Krom reworku schopností si Kassadin prošel také drobnými vizuálními změnami a přepracováním částic. Teď už ale pojďme na samotné schopnosti.

Attack range zvýšen na 150 (dříve 125).

Pasivka - Void Stone

Již nedává bonus attack speed.

Nyní dává pasivní ignorování kolize s jednotkami.

Q - Null Sphere

Nyní dává Kassadinovi štít po dobu 1,5 sekundy.

Již nedává silence - místo toho pouze přeruší channeling kouzel.

Poškození sníženo na 80/105/130/155/180 (+0.7 AP) (dříve 80/110/140/170/200 (+0.7 AP)).

W - Nether Blade

Pasivka: Již nedává manu, místo toho dává větší poškození (scaluje s AP).

Aktivka: Kassadinův další útok poškodí soupeře za 40/65/90/115/140 (+0.6 AP) a vrátí mu 4/5/6/7/8% chybějící many - vrácení many je zvýšeno proti šampionům.

Cooldown 6 sekund, nestojí žádnou manu, resetuje autoattack.

E - Force Pulse

Poškozeí sníženo na 80/105/130/155/180 (+0.7 AP) (dříve 80/120/160/200/240 (+0.7 AP)).

R - Rift Walk

Změněno scalování poškození - již se nepočítá z AP ale z maximální many.

Každý následující Riftwalk stojí 2x více many (dříve vždy o 100 více many).

Již nevrací manu, pokud Kassadin trefí šampiona.

Cooldown snížen na 7/5/3 sekundy (dříve 7/6/5 sek).

Snížen mana cost na 75.

Maximální počet stacků je nyní 4 (dříve 10) a stacky se resetují vždy po 12 sekundách (dříve 8 sek).

Heimerdinger   VISUAL UPDATE

Donger si kromě změn ve hře prošel také kompletním vizuálním reworkem. Všechno potřebné včetně spousty obrázků a videí jeho základní podoby i všech skinů najdete v tomto článku .

Základní movement speed zvýšen na 340 (dříve 335).

Q - H-28G Evolution Turret

Životy turrety nyní scalují s AP podle úrovně Heimerdingera. 

Základní útoky turrety nyní vrací 1/2/3/4/5% "Beam charge".

Cooldown reduction již nepůsobí na Beam efekt.

Patch 4.4 - velké změny ve hře

Annie

Q - Disintegrate

Cooldown snížen na polovinu, pokud tato schopnost zabije miniona či šampiona.

Základní poškození sníženo na 80/115/150/185/220 (dříve 85/125/165/205/245).

AP ratio zvýšeno na 0.8 (dříve 0.7).

W - Incinerate

Poškození sníženo na 70/115/160/205/250 (dříve 80/130/180/230/280).

AP ratio zvýšeno na 0.85 (dříve 0.75).

R - Summon: Tibbers

Základní poškození sníženo na 175/300/425 (dříve 200/325/450).

AP ratio zvýšeno na 0.8 (dříve 0.7).

Diana

Pasivka - Moonsilver Blade

AP ratio zvýšeno na 0.8 (dříve 0.6).

Elise

Q - Neurotoxin

Poškození sníženo na 40/75/110/145/180 (dříve 40/80/120/160/200).

Maximální % poškození proti monstrům sníženo na 50/75/100/125/150 (dříve 60/120/180/240/300).

Q - Venomous Bite

Poškození sníženo na 60/100/140/180/220 (dříve 60/110/160/210/260).

Maximální % poškození proti monstrům sníženo na 50/75/100/125/150 (dříve 60/120/180/240/300).

E - Cocoon

Doba trvání stunu změněna na 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy (dříve 1.5 sek).

E - Rappel

Cooldown snížen na 26/23/20/17/14 sekund (dříve 26/24/22/20/18 sek).

R - Spider Form

Životy Spiderlingů sníženy v začátku hry a zvýšeny v pozdějších fázích hry.

Ezreal

Q - Mystic Shot

AP ratio zvýšeno na 0.4 (dříve 0.2).

Fizz

W - Seastone Trident

AP ratio zvýšeno na 0.25 (dříve 0.15).

Kog'Maw

Q - Caustic Spittle

Již to není zaměřovací schopnost, nyní jde o skillshot.

Zvýšen dosah této schopnosti na 1000 (dříve 625).

Penetrace armoru a magic resistu zvýšena na 20/22/24/26/28% (dříve 5/10/15/20/25 flat).

Základní poškození zvýšeno na 80/130/180/230/280 (dříve 60/110/160/210/260).

AP ratio sníženo na 0.5 (dříve 0.7).

W - Bio-Arcane Barrage

Již nestojí žádnou manu (dříve 50).

Patch 4.4 - velké změny ve hře

Nautilus

W - Titan's Wrath

Cooldown snížen na 18 sekund (dříve 22/21/20/19/18 sek).

Ratio bonusových životů zvýšeno na 15% (dříve 10%).

Sivir

Q - Boomerang Blade

Redukce poškození do následujících zasažených cílů zvýšena na 15% (dříve 10%) -

pozn. pro jistotu upřesním, že jde o nerf, nyní dělá méně damageW - Ricochet

Mana cost zvýšen na 60 (dříve 40).

E - Spell Shield

Nyní vrací 80/95/110/125/140 many (dříve 60/75/90/105/120).

Skarner

E - Fracture

Šířka projektilu zvýšena na 70 (dříve 60).

Rychlost projektilu zvýšena na 1500 (dříve 1400).

Thresh

Pasivka - Damnation

Duše nyní mizí ze země po 8 sekundách (dříve 15).

Tristana 

Q - Rapid Fire

Již nestojí žádnou manu (dříve 50).

Twisted Fate

W - Pick a Card

AP ratio zvýšeno na 0.5 (dříve 0.4).

E - Stacked Deck

AP ratio zvýšeno na 0.5 (dříve 0.4).

Vi

Q - Vault Breaker

Poškození změněno na 50/75/100/125/150 (+0.8 Bonus AD) (dříve 50/80/110/140/170 (+0.7 bonus AD)).

R - Assault and Battery

Cooldown zvýšen na 150/115/80 sekund (dříve 130/105/80 sek).

Knockback sekundárních cílů snížen na 0.25 sekundy (dříve 0.5 sek).

Knockback vzdálenost skundárních cílů snížena na 250 (dříve 350).

2) PŘEDMĚTY

Lich Bane

Pasivka nyní dává 75% základního AD (+ 0.5 AP) magického poškození (dříve 50 (+0.75 AP)).

V rámci tohoto nerfu Lich Bane dostala řada šampionů AP ratio buff na jejich schopnosti, které Lich Bane aktivují (Diana, Ezreal, Fizz, Twisted Fate - jak můžete vidět nahoře). Trinkety Počáteční cooldown po "koupení" trinketu zvýšen na 120 sekund (dříve 90 sek).

Počáteční cooldown po výměně trinketu zvýšen na 120 sekund (dříve 90 sek).

Madred's Razors

Nový recept:

Dagger + Hunter's Machete + 50g (celkem 750g).

Již nedává armor.

Místo armoru dává +15% attack speed.

Pasivka nyní každým útokem do monster vrací 8 životů (dříve 5).

Wriggle's Lantern

Nový recept:

Madred's Razors + Long Sword + Dagger + 140g (celkem 1650g).

Nyní dává 12 attack damage.

Attack speed zvýšen na 30% (dříve 25%).

Již nedává armor.

3) SUMMONER SPELLY

Teleport

Použití tohoto summoneru na přátelskou věž sníží jeho cooldown o 100 sekund. Vizuální update Celkem čtyři summoner spelly dostaly nový kabát a jeden summoner (Ghost) získal nové zvukové efekty. Pojďme se na tyto změny podívat.

Barrier

Patch 4.4 - velké změny ve hře

Heal

Patch 4.4 - velké změny ve hře

Ignite

Patch 4.4 - velké změny ve hře

Teleport

Patch 4.4 - velké změny ve hře

Když se teleportuje nepřátelský šampion, tak je vizuální efekt červený,

Patch 4.4 - velké změny ve hře

Originální patch notes najdete na oficiálním webu . Najdete tam i drobné změny v Dominionu, Twisted Treeline a opravy bugů a popisků schopností u šampionů, které v tomto článku nejsou, protože jsou poměrně nepodstatné.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama