Patch 4.4 - velké změny ve hře
Přichází čtvrtý velký patch této sezóny. Rework Kassadina, VU Heimera, nerfy a buffy šampionů, předmětů. Update summoner spellů.
V patchi 4.4 jsme se dočkali řady změn. Mezi ty největší patří rework Kassadina, změny čtrnácti šampionů (včetně Annie, Elise či Vi), úpravy trinketů a předmětů a vizuálního updatu několika summoner spellů.
1) ŠAMPIONI
Kassadin REWORKKrom reworku schopností si Kassadin prošel také drobnými vizuálními změnami a přepracováním částic. Teď už ale pojďme na samotné schopnosti.
Attack range zvýšen na 150 (dříve 125).
Pasivka - Void StoneJiž nedává bonus attack speed.
Nyní dává pasivní ignorování kolize s jednotkami.
Q - Null SphereNyní dává Kassadinovi štít po dobu 1,5 sekundy.
Již nedává silence - místo toho pouze přeruší channeling kouzel.
Poškození sníženo na 80/105/130/155/180 (+0.7 AP) (dříve 80/110/140/170/200 (+0.7 AP)).
W - Nether BladePasivka: Již nedává manu, místo toho dává větší poškození (scaluje s AP).
Aktivka: Kassadinův další útok poškodí soupeře za 40/65/90/115/140 (+0.6 AP) a vrátí mu 4/5/6/7/8% chybějící many - vrácení many je zvýšeno proti šampionům.
Cooldown 6 sekund, nestojí žádnou manu, resetuje autoattack.
E - Force PulsePoškozeí sníženo na 80/105/130/155/180 (+0.7 AP) (dříve 80/120/160/200/240 (+0.7 AP)).
R - Rift WalkZměněno scalování poškození - již se nepočítá z AP ale z maximální many.
Každý následující Riftwalk stojí 2x více many (dříve vždy o 100 více many).
Již nevrací manu, pokud Kassadin trefí šampiona.
Cooldown snížen na 7/5/3 sekundy (dříve 7/6/5 sek).
Snížen mana cost na 75.
Maximální počet stacků je nyní 4 (dříve 10) a stacky se resetují vždy po 12 sekundách (dříve 8 sek).
Heimerdinger VISUAL UPDATEDonger si kromě změn ve hře prošel také kompletním vizuálním reworkem. Všechno potřebné včetně spousty obrázků a videí jeho základní podoby i všech skinů najdete v tomto článku .
Základní movement speed zvýšen na 340 (dříve 335).
Q - H-28G Evolution TurretŽivoty turrety nyní scalují s AP podle úrovně Heimerdingera.
Základní útoky turrety nyní vrací 1/2/3/4/5% "Beam charge".
Cooldown reduction již nepůsobí na Beam efekt.
Annie
Q - DisintegrateCooldown snížen na polovinu, pokud tato schopnost zabije miniona či šampiona.
Základní poškození sníženo na 80/115/150/185/220 (dříve 85/125/165/205/245).
AP ratio zvýšeno na 0.8 (dříve 0.7).
W - IncineratePoškození sníženo na 70/115/160/205/250 (dříve 80/130/180/230/280).
AP ratio zvýšeno na 0.85 (dříve 0.75).
R - Summon: TibbersZákladní poškození sníženo na 175/300/425 (dříve 200/325/450).
AP ratio zvýšeno na 0.8 (dříve 0.7).
Diana
Pasivka - Moonsilver BladeAP ratio zvýšeno na 0.8 (dříve 0.6).
Elise
Q - NeurotoxinPoškození sníženo na 40/75/110/145/180 (dříve 40/80/120/160/200).
Maximální % poškození proti monstrům sníženo na 50/75/100/125/150 (dříve 60/120/180/240/300).
Q - Venomous BitePoškození sníženo na 60/100/140/180/220 (dříve 60/110/160/210/260).
Maximální % poškození proti monstrům sníženo na 50/75/100/125/150 (dříve 60/120/180/240/300).
E - CocoonDoba trvání stunu změněna na 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy (dříve 1.5 sek).
E - RappelCooldown snížen na 26/23/20/17/14 sekund (dříve 26/24/22/20/18 sek).
R - Spider FormŽivoty Spiderlingů sníženy v začátku hry a zvýšeny v pozdějších fázích hry.
Ezreal
Q - Mystic ShotAP ratio zvýšeno na 0.4 (dříve 0.2).
Fizz
W - Seastone TridentAP ratio zvýšeno na 0.25 (dříve 0.15).
Kog'Maw
Q - Caustic SpittleJiž to není zaměřovací schopnost, nyní jde o skillshot.
Zvýšen dosah této schopnosti na 1000 (dříve 625).
Penetrace armoru a magic resistu zvýšena na 20/22/24/26/28% (dříve 5/10/15/20/25 flat).
Základní poškození zvýšeno na 80/130/180/230/280 (dříve 60/110/160/210/260).
AP ratio sníženo na 0.5 (dříve 0.7).
W - Bio-Arcane BarrageJiž nestojí žádnou manu (dříve 50).
Nautilus
W - Titan's WrathCooldown snížen na 18 sekund (dříve 22/21/20/19/18 sek).
Ratio bonusových životů zvýšeno na 15% (dříve 10%).
Sivir
Q - Boomerang BladeRedukce poškození do následujících zasažených cílů zvýšena na 15% (dříve 10%) -
pozn. pro jistotu upřesním, že jde o nerf, nyní dělá méně damageW - RicochetMana cost zvýšen na 60 (dříve 40).
E - Spell ShieldNyní vrací 80/95/110/125/140 many (dříve 60/75/90/105/120).
Skarner
E - FractureŠířka projektilu zvýšena na 70 (dříve 60).
Rychlost projektilu zvýšena na 1500 (dříve 1400).
Thresh
Pasivka - DamnationDuše nyní mizí ze země po 8 sekundách (dříve 15).
Tristana
Q - Rapid FireJiž nestojí žádnou manu (dříve 50).
Twisted Fate
W - Pick a CardAP ratio zvýšeno na 0.5 (dříve 0.4).
E - Stacked DeckAP ratio zvýšeno na 0.5 (dříve 0.4).
Vi
Q - Vault BreakerPoškození změněno na 50/75/100/125/150 (+0.8 Bonus AD) (dříve 50/80/110/140/170 (+0.7 bonus AD)).
R - Assault and BatteryCooldown zvýšen na 150/115/80 sekund (dříve 130/105/80 sek).
Knockback sekundárních cílů snížen na 0.25 sekundy (dříve 0.5 sek).
Knockback vzdálenost skundárních cílů snížena na 250 (dříve 350).
2) PŘEDMĚTY
Lich Bane
Pasivka nyní dává 75% základního AD (+ 0.5 AP) magického poškození (dříve 50 (+0.75 AP)).
V rámci tohoto nerfu Lich Bane dostala řada šampionů AP ratio buff na jejich schopnosti, které Lich Bane aktivují (Diana, Ezreal, Fizz, Twisted Fate - jak můžete vidět nahoře). Trinkety Počáteční cooldown po "koupení" trinketu zvýšen na 120 sekund (dříve 90 sek).
Počáteční cooldown po výměně trinketu zvýšen na 120 sekund (dříve 90 sek).
Madred's Razors
Nový recept:Dagger + Hunter's Machete + 50g (celkem 750g).
Již nedává armor.
Místo armoru dává +15% attack speed.
Pasivka nyní každým útokem do monster vrací 8 životů (dříve 5).
Wriggle's Lantern
Nový recept:Madred's Razors + Long Sword + Dagger + 140g (celkem 1650g).
Nyní dává 12 attack damage.
Attack speed zvýšen na 30% (dříve 25%).
Již nedává armor.
3) SUMMONER SPELLY
Teleport
Použití tohoto summoneru na přátelskou věž sníží jeho cooldown o 100 sekund. Vizuální update Celkem čtyři summoner spelly dostaly nový kabát a jeden summoner (Ghost) získal nové zvukové efekty. Pojďme se na tyto změny podívat.
Barrier
Heal
Ignite
Teleport
Když se teleportuje nepřátelský šampion, tak je vizuální efekt červený,
Originální patch notes najdete na oficiálním webu . Najdete tam i drobné změny v Dominionu, Twisted Treeline a opravy bugů a popisků schopností u šampionů, které v tomto článku nejsou, protože jsou poměrně nepodstatné.