Patch 4.21 - změny ve hře!
Patch 4.21 mění více než 20 šampionů, 10 předmětů a dočkáváme se nové šampionky, herního módu a spousty skinů.
V noci z úterý na středu byl do hry nahrán Patch 4.21. Po třech týdnech se tedy konečně dočkáme dalších změn, které se objevují na live serverech. V tomto článku se podíváme na všechno, co se ve hře mění anebo co naopak přibude. A je toho opravdu hodně! Tak hurá na to.
CO NÁS ČEKÁ?
- Nový šampion Rek'Sai
- Nový herní mód
- 5 texturových rebalanců šampionů
- 5 nových skinů
- 6 nových summoner ikon
- 3 nové poro skiny na wardy
- Nový předmět
- Balanční změny šampionů
Nové skiny, nový mód a nová šampionka se objeví ve hře během následujících dnů!
NOVÝ ŠAMPION
V následujících dnech se ve hře objeví nová šampionka -
Rek'Sai. Jde o junglerskou příšeru z Voidu, která má unikátní schopnosti postavené kolem její schopnosti vykopávat tunely a pohybovat se pod zemí.
Všechno o nové šampionce Rek'Sai v tomto článku!NOVÝ HERNÍ MÓD
Dočkáme se také velmi unikátního herního módu s názvem
Legend of the Poro King. Již podle názvu jistě chápete, že se dočkáme "cuteness overload". K této příležitosti nás čeká také
šest zcela nových summoner ikon. Podobně jako nová šampionka se i tento mód objeví v následujících dních.
Všechno o novém herním módu v tomto článku!
ŠAMPIONIAzirArise! (W)Opraven bug, při kterém občas vojáci zaútočili, ale neudělili poškození, když byl Azir z dosahu.Shifting Sands (E)Opraven bug, kdy byl Azir mimo dosah anebo když byly použity schopnosti W a E najednou.Emperor's Divide (R)Nyní přidává správně asisty při zabití nepřítele.Cassiopeia
Již nedává stacky za zabité jednotky postižené jedem ani za použití Twin Fangu na šampiony.
Nyní přidává jeden stack každých 6 sekund a také za každou sekundu, co je nepřátelský šampion zasažen jedem.
Movement speed buff je nyní 20% (dříve 10/15/20/25/30%).
Opraven bug, kdy tato schopnost měla různě dlouhou dobu při aplikování.
Twin Fang (E)Mana cost změněn na 35/45/55/65/75 (dříve 30/45/60/75/90).
Nyní na cíl přidá debuff, který zvyšuje poškození jedem o 20% po dobu 5 seconds, stackuje se dvakrát.
AP Ratio změněno na 0.55 (dříve 0.4/0.45/0.5/0.55/0.6).
Cho'Gath
Feast (R)Pokud tato schopnost zabije miniona anebo monstrum, je cooldown snížen o 50% a je vráceno 50% many.
Cooldown zvýšen na 80 (dříve 60).
Corki
Phosporous Bomb (Q)Rychlost projektilu snížena na 1000 (dříve 1125).
Diana
Lunar Rush (R)Dianě se nyní správně zresetuje cooldown i když je přerušena uprostřed použití této schopnosti.
Fiddlesticks
Dread (Pasivka)Fiddlesticks svými útoky a kouzly snižuje Magic Resistance cíle o 10 na 2,5 sekundy.
Dark Wind (E)Doba trvání silence zvýšena na 1.25 sekundy (dříve 1.2).
Tato schopnost upřednostňuje cíle, které ještě nebyly zasaženy.
Galio
Idol of Durand (R)Doba trvání tauntu této schopnosti se již nedá snížit pomocí Tenacity.
Jarvan IV
Catyclysm (R)Opraven bug, kdy Jarvan občas nedal poškození, když byl zabit krátce po dopadu. Pokud bude Jarvan zabit uprostřed skoku, poškození stále neudělí.
Jax
Counterstrike (E)Cooldown snížen na 16/14/12/10/8 sekund (dříve 18/16/14/12/10).
Grandmaster's Might (R)Flat bonus magic resistu je nyní 20/35/50 (dříve 25/35/45).
Bonusový armor je nyní 20/35/50 + 50% bonusového AD (dříve 25/35/45 + 30% bonusového AD).
Jayce
Hyper Charge (W)Cooldown snížen na 13/11/9/7/5 sekund (dříve 14/12/10/8/6).
Cooldown nyní začíná v momentě, kdy dojde k vystřelení všech tří střel (dříve hned po aktivování schopnosti).
Jinx
Switcheroo! (Q)Ikona nyní ukazuje tu zbraň, kterou Jinx zrovna používá.
Při použití "Rockets" ikona problikne (podobně jako u Ashe a jejího Q).
Kennen
Slicing Maelstrom (R)Uděluje poškození každých .25 sekundy (dříve .5/.4/.33 sek).
Stejný cíl může být zasažen vždy jen jednou za .5 sekundy (dříve .5/.4/.33 sek).
Lucian
Lightslinger (Pasivka)Poškození druhé střely sníženo na 30/40/50% (na úrovních 1/7/13) (dříve 50% na všech úrovních).
Doba trvání snížena na 3 sekundy (dříve 6).
Nocturne
Unspeakable Horror (E)V popisku se nyní objevuje "Pasivka: Nocturne získává značný bonus k movement speedu, když se pohybuje směrem k nepříteli postihnutému fearem." Pantheon Základní attack speed snížen na 0.625 (dříve 0.679).
Došlo ještě k upravení rychlosti útoků. Animace je rychlejší, ale Pantheon ve skutečnosti rychleji neútočí. Podívejte se na oficiální patch notes, kde je vše vysvětleno dlouhým textem.
Rengar
Bonetooth NecklaceJiž nebenefituje z cooldown reduction. Sejuani Základní mana zvýšena na 400 (dříve 287.2).
Arctic Assault (Q)Poškození změněno na 80/125/170/215/260 (+.4 AP) (dříve 40/70/100/130/160 (+.4 AP)(+4/6/8/10/12% maximálního zdraví nepřítele))
Flail of the Northern Winds (W)Mana cost snížen na 40/35/30/25/20 (dříve 40).
Počáteční poškození změněno na 4/6/8/10/12% (+3% za každých 100 AP) maximálního zdraví cíle (dříve 40/60/80/100/120 (+.3 AP)).
AoE poškození změněno na 40/70/100/130/160 (+.6 AP) (+4/6/8/10/12% svého celkového zdraví) (dříve 80/120/160/200/240 (+.6 AP) (+10% bonusového zdraví)).
Permafrost (E)Cooldown snížen na 10/9/8/7/6 sekund (dříve 11).
Poškození sníženo na 60/90/120/150/180 (+.5 AP) (dříve 60/110/160/210/260 (.5 AP)).
Doba trvání zpomalení změnana na 1.5 sekundy (dříve 1.5/1.75/2/2.25/2.5 sek).
Shen
Shadow Dash (E)Cena energie snížena na 100 (dříve 120).
Shyvana
Twin Bite (Q)Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 sekund (dříve 10/9/8/7/6).
Burnout (W)Nyní dává 20% bonusového poškození monstrům. Soraka Základní regenerace zdraví snížena na 2.5 (dříve 4.675).
Regenerace zdraví / úroveň snížena na 0.5 (dříve 0.7).
Astral Infusion (W)AP ratio k vlastnímu vyléčení po úspěšném zásahu Qčkem zvýšeno na 0.4-0.8 (dříve 0.2-0.4). Varus Regenerace many / úroveň je nyní 0.8 (dříve 0.5).
Warwick
Hunter's Call (W)Doba trvání snížena na 6 sekund (dříve 10 sek).
Infinite Duress (R)Poškození sníženo na 150/250/350 (dříve 250/335/420). Yasuo Movement Speed zvýšen na 345 (dříve 340).
Steel Tempest (Q)Cooldown je nyní 4 sekundy (dříve 5/4.75/4.5/4 sek).
Zac
Elastic Slingshot (E)Poškození zvýšeno na 80/130/180/230/280 (dříve 80/120/160/200/240).
Popisek nyní říká: "Pokud Zac zasáhne více nepřátelských šampionů, na zemi se objeví více kousků, které bude moci následně zvednout a vyléčit se tak."
Let's Bounce (R)Šampioni jsou nyní odhozeni do vzdálenosti 400 jednotek (dříve 250). Doba trvání cc je stejná.
OBECNÉ
Ve hře se objevuje hned několik obecných změn, které se týkají hlavně věží, minionů, monster a odměn za jejich zabití či zničení. Goldy za věže Zničení outer turret nyní dává 125 goldů (dříve 100).
Zničení inner turret nyní dává 150 goldů (dříve 125). Štíty věží Inner turret nyní "hledá" zdá přátelští šampioni nebyli poškození každých 1,5 sekundy (dříve 1 sek) - aby se zamezilo tomu, že věž bude dávat štít šampionům, na kterých "tiká" damage-over-time. Death timery Minimální časovač respawnu po smrti je 10 sekund (dříve 7,5 sek).
Maximální časovač respawnu po smrti je 52,5 sekund (dříve 50 sek). Zkušenosti za zabití šampionů Za zabití šampiona nyní dostáváte 50% zkušeností (dříve 55). Goldy za miniony Za zabití melee miniona získáte 20 goldů (dříve 19).
Za zabití ranged miniona získáte 15 goldů (dříve 14). Zdraví minionů Došlo k upravení počtu zdraví minionů. Složité vysvětlení najdete v oficiálních patch notes (nejde o žádné zásadní změny).
SUMMONER'S RIFT
- Nová hudba
- Pokračuje optimalizace mapy
- Upravena konzistence řeky a bočních linek, když je několik šampionů u křoví
Baron
Baron již neztrácí regenraci zdraví, když na něj útočí hráči, na které nedosáhneBaron má nový zimní klobouk!
Baron buff nyní trvá jen 180 sekund (dříve 240 sek). Dragon Fireball se nyní chová jako kouzlo a ne autoattack (lze použít spellshieldy).
Drak vždy dokončí svůj útok, než změní cíl.
Dragon již nezůstane zaseknutý vně svého pitu, když je zasažen schopností narušující terén (Aniviina zeď).
Pokud je poblíž Thresh, Dragon po smrti zanechá duši.
Došlo k drobným změnám buffu:
- 1. stack: Dává 6% AD a AP (dříve 8%).
- 2. stack: Nyní dává +15% poškození do věží.
- 3. stack: Nyní dává +15% poškození do minionů a monster.
Gift of Heavy Hands
Nyní stunuje každým 6 útokem (dříve 5). Gift of the Toadstool Nyní dává 4 + (8 x úroveň) magického poškození (dříve 6 + (6 x úroveň)). Jungle goldy Všechny kempy nyní dávaji o 10 goldů méně.
Hunter's Machette nyní dává +10 goldů za zabití velkého monstra.
Všechny vylepšené jungle předměty nyní dávají +20 goldů za zabití velkého monstra.
PŘEDMĚTY
Negatron Cloak
"I am back, bitch!"Recept: Null Magic Mantle + 350 goldů (850 goldů celkem).
Magic resist 45. Guardian Angel Mění se recept: Nyní opět Negatron cloak + Chain Vest + 1250 goldů
Celková cena je nyní 2850 goldů (dříve 2750).
Nyní Magic resist 50 (dříve 45). Abyssal Scepter Recept se mění na Negatron + Blasting Wand. Targon's Brace "Dorážecí" poškození do minionů zvětšeno na 240 (dříve 200). Face of the Mountain "Dorážecí" poškození do minionů zvětšeno na 400 (dříve 200). Ranger's Trailblazer Již nesnižuje cooldown Smitu o 15 sekund. Skirmisher's Sabre Základní útok proti Challenger cíli dává 60-162 true poškození
během 3 sekund(dříve 17-51 instantně). Enchantment - Devourer Magické poškození je nyní 25 (dříve 40). Chalice of Harmony Regenerace je nyní 2% chybějící many (dříve 1,5%). Athene's Unholy Grail Regenerace je nyní 2% chybějící many (dříve 1,5%). Mikael's Crucible Regenerace je nyní 2% chybějící many (dříve 1,5%). Forbidden Idol Regenerace many nyní 50 (dříve 60).
TEXTUROVÉ ZMĚNY
Celkem pět šampionů se dočkává nového kabátu. Konkrétně jde o texture rebalance pro následující šampiony:
Malphite, Malzahar, Shen, Wukong, Xin Zhao. Stačí kliknout na název šampiona a můžete se sami podívat na to, jak bude vypadat.
5 NOVÝCH SKINŮ
Dočkali jsme se tři nových skinů se zimní tematikou:
Winter Wonder Orianna, Snow Day Malzahar a Poro Rider Sejuani.
Všechno o 3 zimních skinech v tomto článku!
A také dvou nových Blood Moon skinů. Konkrétně jde o: Blood Moon Elise a Blood Moon Threshe.
Všechno o 2 Blood Moon skinech v tomto článku!Podívejte se na oficiální patch notes: čeština; angličtina