Patch 4.15 - změny ve hře
Do hry se dostává Patch 4.15 a my se tradičně podíváme na všechny změny, které se udály.
Nový patch 4.15 bude nahrán na servery během dopoledních hodin 27. 8. 2014. Změn šampionů je nyní méně než obvykle, protože se blíží World Championship a Riot nechává balance stranou.
Dočkali jsme se hned několika novinek - ve hře se objevil
master tier,
tři nové skiny včetně jednoho legendárního,
nové splash artya samozřejmě také několik změn
u šampionů a předmětů. V tomto patchi také došlo k
opravě řady bugů.
NOVÝ KLIENT
Ve hře se také objevily první větší změny klienta. Konkrétně jde o update patcheru a landing page.
VYLEPŠENÍ FRAMERATE
Všichni hráči by měli od patche 4.15 zaznamenat hladší průběh hry. Framerate byl vylepšeon o 5-10%.
MASTER TIER
Jde o nový tier, který se bude nacházet mezi Diamondem a Challengerem. Měl by být jakousi ochranou před koncem sezóny, aby nedošlo k hromadnému kicknutí lidí z Challengeru den před koncem. Podrobnosti najdete v tomto článku .
Master Tier se ve hře objeví rovněž během následujících dní. Bude záležet na tom, jak dopadne testování.
FINAL BOSS VEIGAR
Ve hře se po dlouhé době objeví také nový legendární skin - Final Boss Veigar. To jak vypadá ve hře, jaký byl teaser a všechno ostatní najdete
v tomto článku.POZOR!!! Všechny tři nové skiny jsou součástí tohoto patche, ale ještě nejsou ve hře! Do hry se dostanou během následujících dní!
SKINY NA YASUA A CAITLYN
Veigar není sám - spolu s ním se v tomto patchi objeví nový skin na Yasua, který nese název PROJECT: Yasuo a Headhunter Caitlyn. Podrobnosti o obou skinech můžete najít v tomto článku .
2 NOVÉ SPLASH ARTY
Vizuálních změn není nikdy dost a proto se Riot rozhodl upravit také dva splash arty. Konkrétně jde o Shyvanu a Vayne a nutno dodat, že oba splashe vypadají parádně.
ŠAMPIONI
AlistarW - HeadbuttAlistar již nemůže použít "bonusový" autoattack ve vzduchu na cíl, který odhodil headbuttem. CaitlynObecnéOpraven bug, při kterém schopnosti odhalující nepřátele občas odhalily také stealth wardy.FiddlesticksW - DrainPaprsek má nyní range 800 (dříve 750).Paprsek nyní poškozuje nepřítele a léči Fiddla každých 0.25 sekund (dříve 0.5 sek).Podle všeho jde o technický buff, který by měl Fiddlestickse vrátit do stavu, ve kterém byl před patchem 4.13.Celkové poškození zůstává nezměněno.Gnar
ObecnéZákladní regenerace životů zvýšena na 0.9 (dříve 0.5).
Update doporučených předmětů.
Q - Boomerang ThrowRychlost projektilu zvýšena na 1400 (dříve 1000).
Šířka projektilu zvýšena na 60 (dříve 45).
Šířka vracejícího se projektilu zvýšena na 75 (dříve 70).
Q - Boulder TossRychlost projektilu zvýšena na 2100 (dříve 2000).
Šířka projektilu zvýšena na 90 (dříve 80).
Gnarovi trvá vzít kamen a hodit jej 0.3 sekundy (dříve 0.5 sek).
R - GNAR!Nyní má 0.5 AP ratio (dříve 0).
Gnar nyní rychleji vstupuje do MEGA formy - 0,4 sek (dříve 0,5 sek).
Lee Sin
ObecnéOpraven bug, při kterém schopnosti odhalující nepřátele občas odhalily také stealth wardy.
Rumble
ObecnéOpraveno hned několik bugů, které způsobovala hlavně změna fáze (heat) a přechod mezi nimi.
Shyvana
E - Flame BreathOpraven bug, kdy tato schopnost dávala o 20 více poškození na první úrovni.
Sivir
Q - Boomerang BladeDosah zvýšen na 1250 (dříve 1175).
Twisted Fate
ObecnéOpraven bug, při kterém schopnosti odhalující nepřátele občas odhalily také stealth wardy.
Urgot
ObecnéRychlost projektilu autoattacku zvýšena na 1600 (1300).
Q - Acid HunterNyní vrací polovinu many, když zabije jednotku.
Nové částice.
R - Hyper-Kinetic Position ReverserCooldown snížen na 120/110/100 sekund (dříve 120 sek).
Mana cost snížen na 100 (dříve 120).
Urgot nyní ignoruje kolizi jednotek po dobu 1 sekundy po použití.
Xerath
W - Eye of DestructionSpellthief předměty se již neaktivují dvakrát, když Xerath zasáhne cíl středem této schopnosti.
PŘEDMĚTY
Essence Reaver
Cena snížena na 3200 goldů (dříve 3400).
Banner of Command
Opraven bug, kdy tento předmět nedával bonusové poškození Tibbersovi. Iceborn Gauntlet Opraven bug při poškození, když jste měli koupený tento předmět a spolu s ním také Trinity Force. Twin Shadows Opraven bug, kdy duchové občas nepokračovali v cestě za nepříteli do křoví. POZOR!!! Přestože malá, tak poměrně důležitá změna při nakupování. Od patche 4.15 totiž nepřátelé nevidí, co za předměty si koupíte po smrti (když mají vizi vašeho těla).
Oficiální patch notes najdete na oficiálním webu.