Patch 4.11 - velké změny ve hře
Je tu nový patch a s ním i spoustu změn ve hře. Pojďme se na ně podívat.
OBECNÉ
Odměny za zabití
Zabití v začátku hry nyní dává 75% celkových goldů (dříve 60%).
First Blood v prvních dvou minutách hry nyní dává 325 goldů (dříve 280).
Při kill streaku se zvyšuje odměna za zabití o 16.5% za kill (dříve 20%).
Odměna za zabití cíle s kill streakem má nyní strop na stejné hodnotě jako dříve - 500 goldů - ale tato hodnota je dosažena až po kill streaku 5 killů (dříve 4). Věže Věže nyní získávají o 37,5% více poškození každou střelou (dříve 25%).
Věže nyní dosáhnou svého maximálního poškození po dvou střelách (75%). Dříve k tomu bylo třeba 3 střel (stejně 75%).
Věže nyní vybírají cíle trochu rychleji. Zkušenosti Minioni na lajně nyní dávají zkušenosti až do vzdálenosti 1400 (dříve 1250). Ranked Duo Queue Hráči nyní mohou hrát duo Q pouze v případě, že je nedělí více než jeden tier. Například Silver III hráč může hrát duo Q pouze s lidmi v rozmezí Bronze V - Gold I.
Hráči, kteří ještě nemají odehrány ranked hry v této sezóně, budou souzeni podle ratingu z minulé sezóny.
Hráči, kteří ještě nikdy nehráli rankedy, mohou hrát duo Q s lidmi v rozmezí Bronze - Silver - Gold.
ŠAMPIONI
Poškození sníženo na 50 + 12 / úroveň (dříve 70 + 10).
Trvání debuffu na nepříteli sníženo na dobu 4 sekund (dříve 5 sek).
W - Stand Behind MeOpraven bug, při kterém se občas Braum zasekl před stěnou a neskočil ke spoluhráči.
Přidány nové "Turret Aggro" a "Turret Focus Aggro" částice pro hráče, kteří jsou poškozování turretami Heimera.
Základní životy sníženy na 535 (dříve 561).
Životy / úroveň sníženy na 85 (dříve 98).
Armor / úroveň snížen na 3 (dříve 3.5).
Opraven bug, při kterém se občas u ikony Karthuse zobrazoval zelený indikátor, i když ultima nebyla připravena k použití.
Attack speed / úroveň snížen na 2,2 (dříve 2,5).
E - Righteous FuryBonusové AP ratio sníženo na 0,2 (dříve 0,4).
R - InterventionCooldown zvýšen na 110/95/80 sekund (dříve 90/75/60 sek).
Lucian stále zůstává velmi silným.
(Velmi vtipné pojetí od Riotu - Lucian se nedočkává žádného nerfu v tomto patchi, Riot se ale nechává slyšet, že ví o tom, že je Lucian zřejmě nejsilnějším AD Carry vůbec a že se jej chystá nerfnout. Je ale třeba si pořádně rozmyslet, co se bude nerfovat a jak moc. Očekávejte nerf v dalším patchi.)
Stromovous se dočkal kompletního reworku, o kterém si můžete přečíst v tomto článku .
Nyní je zřetelně vidět indikátor, který značí kdy můžete znovu použít pasivku na daný cíl.
Nautilus nyní může použít pasivku vždy jednou nejdříve za 9/8/7/6 sekund (na úrovních 1/6/11/16) - dříve 9 sekund na všech úrovních.
Základní životy zvýšeny na 390 (dříve 370).
Základní armor zvýšen na 17 (dříve 15).
Pasivka - ProwlNidalee nyní získává 10% movement speed do všech směrů, které se zvýší až na 30%, pokud pronásleduje
Huntedcíl.
Nidalee nemůže nikdy získat více než 30% movement speed buff (k lovení
Huntedcílů se tedy nepřipočítá pasivka za pohyb v křoví).
Q - Javelin TossŠířka projektilu nyní 40 (dříve 30).
W - BushwhackCíle jsou označeny jako
Huntedjen pokud je Nidalee v okruhu 3000 jednotek.
Cooldown snížen na 13/12/11/10/9 sekund (dříve 17/15/13/11/9 sek).
Poškození sníženo na 10/12/14/16/18% (dříve 12/14/16/18/20%).
W - PounceDosah skoku na
Huntedcíle zvýšen na 750 (dříve 700).
E - Primal SurgeMana cost snížen na 60/75/90/105/120 many (dříve 60/80/100/120/140).
R - Aspect of the CougarZapnutí pasivky (
Hunted) resetuje cooldown Aspect of the Cougar, pokud je Nidalee v lidské formě.
Opraven bug, bola nyní krom stunu také správně zpomaluje.
Fyzické poškození sníženo na 18/28/38/48/58 (dříve 20/32/44/56/68).
Bonusové magické poškození sníženo na 18/28/38/48/58 (dříve 20/32/44/56/68).
Bonusový movement speed snížen na +2/3/4/5/6% za stack (dříve 3/4/5/6/7%).
R - ImpaleOpraven bug, při kterém mohl Skarner útočit během ultimátky.
Vladimir nyní může používat summoner spelly a předměty, když je v poolu.
Bonusové poškození je nyní maximálně 50% po dvou stacích (dříve 100% po 4).
Zvednutí "blobu" snižuje cooldown této schopnosti o 1 sekundu.
Cooldown zvýšen na 5 sekund (dříve 4 sek).
Pokaždé když touto schopností zasáhne Zac monstrum, může se skrze něj pohybovat.
Movement speed snížen na 325 (dříve 330).
Q - Bouncing BombNyní exploduje v okruhu 150 jednotek (dříve 180). Shyvana + Thresh + Vi Tito tři šampioni se "dočkali"
zvětšení jejich hitboxu. Pokud vás to zajímá, tak jejich hitbox byl zvětšen zhruba o 27,3% jednoho Teema. Nyní bude snazší zasáhnout je skillshoty. Caitlyn + Urgot Tito dva šampioni se dočkali
nových splash artů, ikon ve hře a v loading screenu. Podrobně se na všechny obrázky můžete podívat v tomto článku .
PŘEDMĚTY
Quill Coat NOVÝCena:700g
Recept:Hunter's Machette + Cloth Armor + 75g
Předmět se dá vylepšit v Spirit of the Ancient Golem.
Pasivka:Nositel získá 40 regenerace životů a 30 regenerace many / 5 sekund pokaždé, když je zraněn monstrem. Útočící monstra jsou navíc zraněna za 5% jejich celkových životů během 3 sekund.
Aktivka:Můžeteu místit wardu, která trvá 180 sekund.
Pasivka předmětu vypadá podobně jako Thornmail, vidět ji můžete na následujícím obrázku.
Pasivka monstra NEzabije, vždy jim zůstaně alespoň 1 život (protože jde o % poškození). Na následujícím obrázku můžete vidět range wardy.
Spirit of the Ancient Golem
Předělán tak, aby bral v potaz existenci nového předmětu Quill Coat.
Hunter's Machette
Cena zvýšena na 325 (dříve 300).
Nyní dává +10 AD proti monstrům.
Nyní dává +5 redukce poškození proti monstrům.
Pasivky odstraněny. Essence Reaver Attack Damage zvýšen na 60 (dříve 50). Madred's Razor Cena zvýšena na 775 goldů (dříve 750). Spirit Stone Cena kombinace snížena na 15 goldů (dříve 40 - celková cena zůstává stejná). Wriggle's Lantern Cena kombinace snížena na 215 goldů (dříve 240 - celková cena zůstává stejná).
NOVÉ SKINY
Ve hře se také objeví tři nové skiny. Zatím není jasné kdy přesně, zpravidla to ale bývá několik dní po spuštění patche. Očekávejte je tedy brzy. !!! Jak všechny nové skiny vypadají ve hře najdete v tomto článku (obrázky + video).
Hazmat Heimerdinger
Soulstealer Vladimir
O Headhunter Caitlyn zatím není v oficiálních patch notes žádná zmínka, dost možná se tedy ve hře objeví až za delší dobu.