Patch 3.14 - Šampioni, supporti
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 3.14 - Šampioni, supporti

Patch 3.14 - Šampioni, supporti

derk

derk

21. 11. 2013 03:00

Kvůli mnoha změnám jsme patch rozdělili na dva články. V tomto najdete všechny změny u šampionů a také kompletní změny supportů.

Reklama
Patch 3.14 - Šampioni, supporti

Konečně jsme se dočkali a oficiálně od 09:00 by měl být na servery nahrán nový Patch 3.14, který změní spoustu věcí. Krom velkých balančních změn šampionů nás čeká nová jungle, buff junglerů a supportů, nové předměty, masteries, runy, úprava map, nový jungle kemp, změna health barů a mnoho dalších věcí. V tomto článku se podíváme na veškeré změny týkající se šampionů.

Podívejte se také na druhý článek o patchi 3.14 , ve kterém jsme podrobně rozebrali všechno kromě změn šampionů. Najdete tam změny klienta a UI ve hře, změny hlavní mapy Summoner's Rift, změny jungle, změnu vize a wardek, nové předměty a nové masteries.

 Corki

Q - Phosphorus Bomb 

- Mana cost snížen na 60 / 70 / 80 / 90 / 100 (dříve 80 / 90 / 100 / 110 / 120).

- Již není instantní, místo toho vyšle střelu vzduchem, která po dopadnutí na cílovou lokaci exploduje.

- Vzdálenost zvýšena na 825 (dříve 600).

- Projektil nyní dává vizi po dobu letu a dopadu.

E - Gatling Gun 

- Mana cost snížen na 50 na všech úrovních (dříve 60 / 65 / 70 / 75 / 80).

R - Missile Barrage

- Celkové AD ratio zvýšeno na 20 / 30 / 40% (dříve 20%).

 GragasQ - Barrel Roll

- Znovuaktivováním schopnosti se barel aktivuje již za letu a vybuchne přesně ve chvíli, kdy se dostane na cílovou pozici.

- Vzdálenost snížena na 950 (dříve 1100).

E - Body Slam

- Nyní dává plné poškození všem zasaženým cílům (dříve se poškození dělilo).

- Cooldown zvýšen na 12 sec (dříe 7).

- Cooldown se sníží na polovinu, pokud Gragas trefí nepřátelskou jednotku.

 Morgana

R - Soul Shackles

- Nyní zobrazuje rádius, který značí maximální dosah této schopnosti.

 Nasus

Pasivka - Soul Eater

- Lifesteal změněn na 10 / 15 / 20% na úrovních 1 / 7 / 14 (dříve 14 / 17 / 20% na úrovních 1 / 6 / 11).

Krom této změny si Nasus prošel kompletním vizuálním updatem, o kterém se můžete dočíst zde . V tomto článku možná vůbec naposledy vidíte jeho současnou ikonku.

 Nautilus

Pasivka - Staggering Blow

- Doba trvání rootu zvýšena na 0.5 / 0.75 / 1 / 1.25 / 1.5 sec na úrovních 1 / 6 / 11 / 16 / 18 (dříve 0.5 / 0.75 / 1 na úrovních 1 / 7 / 13).

 Nidalee

Q - Javelin Toss

- Poškození se nyní počítá na základě toho, kde Nidalee stála v místě použití schopnosti (dříve to bylo podle místa, kde Nidalee stála v době zasažení cíle - pokud jste tedy po hození oštěpu běželi směrem od nepřítele, poškození bylo vyšší).

- Nyní dává bonusové poškození odvozené od vzdálenosti až poté, co se oštěp dostane ze vzdálenosti autoattacku Nidalee v human formě (maximální poškození na maximální vzdálenost tedy zůstává nezměněno).

W - Bushwhack

- Debuff po stoupnutí na past má sníženou dobu trvání na 8 sec (dříve 12).

 Nunu

Q - Consume

- Cooldown na nižších úrovních snížen na 13 / 12 / 11 / 10 / 9 sec (dříve 17 / 15 / 13 / 11 / 9 sec).

- Poškození na nižších úrovních sníženo na 400 / 550 / 700 / 850 / 1000 (dříve 500 / 625 / 750 / 875 / 1000).

- Léčení na nižších úrovních sníženo na 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+0.75 AP) (dříve 90 / 130 / 170 / 210 / 250 (+.75 AP).

 Sivir

Q - Boomerang Blade

- Nyní scaluje s celkovým AD místo bonusového AD.

- Poškození změněno na 25 / 45 / 65 / 85 / 105 (+0.7 / 0.8 / 0.9 / 1.0 / 1.1 celkového AD) (dříve 60 / 105 / 150 / 195 / 240 (+1.1 bonusového AD).

- Redukce poškození sníženo na 10% za každý zasažený cíl (dříve 20%).

 Vayne

E - Condemn

- Již nefunguje "bug", při kterém mohla Vayne po použití této schopnosti zároveň zaútočit na vzdalujícího se šampiona.

- Opraven bug, při kterém se po zasažení touto schopností cíl nemohl na chvilku hýbat, i když nebyl přiražen na zeď.

- Condemn nyní dává plné poškození do cíle, pokud cíl narazí na zeď, zobrazuje se to nyní jako critical strike.

---------------------------------------------------
Patch 3.14 - Šampioni, supporti

Nyní nás čeká pohled na support šampiony, kterým jsme stejně jako Riot vyhradili vlastní sekci. Změny se týkají těchto šampionů: Janna, Leona, Lulu, Nami, Sona, Soraka, Taric. Změny supportů jsou důležité hlavně v tom ohledu, že se mění cela metahra. Supporti nyní budou o dost silnější a budou mít více goldů, právě z tohoto důvodu se počítá s tím, že budou více investovat do AP předmětů, které jim budou dávat další unikátní bonusy (např. větší zpomalení/speed buff, větší bonus AD na štítu, apod.).

Největší změnou si zcela jistě prošli Soraka a Taric , kteří mají zcela novou pasivku a přepracovány schopnosti, takže doporučujeme těmto dvěma šampionům věnovat speciální pozornost.

 Janna

Pasivka - Tailwind

- Již není globální, působí pouze ve vzdálenosti 800 okolo Janny.

- Movement speed buff zvýšen na 5% (dříve 3%).

Q - Howling Gale

- Nyní získává +0.1 AP ratio za každou sekundu, kterou se nabíjí před vypuštěním.

- AP ratio sníženo na 0.35 (dříve 0.75).

- Poškození nabitého tornáda sníženo na 15 / 20 / 25 / 30 / 35 (dříve 25 / 30 / 40 / 50 / 60).

W – Zephyr

- Pasivní movement speed buff pro Jannu se nyní zvyšuje v závislosti na AP. +1% za každých 50 AP (0.02 AP ratio).

- Pasivní movement speed buff pro Jannu změněn na 4 / 6 / 8 / 10 / 12% (+0.02 AP) (dříve 4 / 7 / 10 / 13 / 16%).

- Zpomalení je nyní vyšší o 3% za každých 50 AP (maximálně 80%).

- Základní zpomalení sníženo na 24 / 28 / 32 / 36 / 40% (dříve 24 / 30 / 36 / 42 / 48%).

- AP ratio sníženo na 0.5 (dříve 0.6).

E - Eye of the Storm

AD buff na šítu nyní dává o 1 AD víc za každých 10 AP (0.1 AP ratio).

AP ratio sníženo na 0.7 (dříve 0.9).

 Leona

W - Eclipse

Změněn základní bonusový Armor / Magic Resistance na 25 / 35 / 45 / 55 / 65 (dříve 30 / 40 / 50 / 60 / 70).

Tato schopnost nyní získává 20% bonusového Armoru a Magic Resistance, které má Leona.

 Lulu

Pasivka - Pix, Faerie Companion

- Přidáno 0.15 AP ratio.

- Základní poškození sníženo na 9 / 18 / 27 / 36 / 45 / 54 / 63 / 72 / 81 (+0.15 AP) (dříve 9 / 21 / 33 / 45 / 57 / 69 / 81 / 93 / 105).

Q – Glitterlance

- Zpomalení se již postupně nesnižuje na 0, ale snižuje se místo toho na minimální hranici, která je 1% za každých 7.5 AP, po celou dobu trvání efektu (dříve to bylo tak, že Lulu někoho zpomalila a ten se potom postupně celou dobu trvání efektu zrychloval až na svou původní rychlost, nyní se ale po dobu trvání efektu nebude zrychlovat na svou původní rychlost, ale na určitou hodnotu, kterou stanoví bonusové AP Lulu. Tldr; větší zpomalení podle AP).

W – Whimsy

- Bonusový movement speed je nyní o 1% větší za každých 10 AP (0.1 AP ratio).

- Odstraněn buff, který dával AP.

- Základní movement speed bonus snížen na 30% (dříve 35%).

E - Help Pix!

- AP ratio u ofensivního použití schopnosti sníženo na 0.4 (dříve 0.6).

 Nami

Pasivka - Surging Tides

- Bonusový movement speed je nyní o 1 větší za každých 10 AP (0.1 AP ratio).

Q - Aqua Prison

- AP ratio sníženo na 0.5 (dříve 0.65).

W - Ebb and Flow

- Každý další "skok" získává na síle. Konkrétně je o 0.75% silnější za každých 10 AP.

E - Tidecaller's Blessing

- Zpomalení je nyní o 1% vyšší za každých 20 AP (0.05 AP ratio).

R - Tidal Wave

- AP ratio sníženo na 0.6 (dříve 0.7).

 Sona

Passive - Power Chord

- Přidáno 0.2 AP ratio k poškození z Power Chord - Staccato.

- Přidáno 0.2 AP ratio k redukci poškození z Power Chord - Diminuendo.

- Přidáno 0.04 AP ratio ke zpomalení z Power Chord - Tempo.

Q - Hymn of Valor

- AP ratio sníženo na 0.5 (dříve 0.7).

W - Aria of Perseverance

- Základní hodnota léčení snížena na vyšších úrovních na 40 / 55 / 70 / 85 / 100 (dříve 40 / 60 / 80 / 100 / 120).

E - Song of Celerity

- Aktivní movement speed buff je nyní o 1% větší za každých 50 AP (0.02 AP ratio).

- Aktivní movement speed buff změněn na 4 / 6 / 8 / 10 / 12% (+0.02 AP) (dříve 6 / 8 / 10 / 12 / 14%).

R - Crescendo

- AP ratio sníženo na 0.5 (dříve 0.8).  Soraka - Základní životy zvýšeny na 405 (dříve 375).

- Životy / level zvýšeny na 76 (dříve 71).

- Základní Armor zvýšen na 9.4 (dříve 7.4).

Pasivka - Salvation NEW!

- Schopnosti Soraky, které přidávají životy anebo manu jsou efektivnější o 1% za každé 2% životů anebo many, které cíli chybí.

Q- Starcall

- Magic Resistance debuff je nyní o 1 větší za každých 100 AP (0.01 AP ratio).

- Magic Resistance redukce změněna na 6 na všech úrovních (+0.01 AP) (dříve 8 / 9 / 10 / 11 / 12).

- Pokud tato schopnost zasáhne alespoň jednoho nepřátelského šampiona, tak se Sorace sníží cooldown na Astral Blessing o 5% / 6.25% / 7.5% / 8.75% / 10%.

- Mana cost změněn na 30 / 40 / 50 / 60 / 70 (dříve 20 / 35 / 50 / 65 / 80).

W - Astral Blessing

- Bonusový Armor je nyní o 3 větší za každých 20 AP (0.15 AP ratio).

- Bonusový Armor změněn na 50 / 65 / 80 / 95 / 110 (+0.15 AP) (dříve 25 / 45 / 65 / 85 / 105).

- Doba trvání Armor buffu snížena na 2 sec (dříve 3 sec).

- Léčení sníženo na 70 / 130 / 180 / 230 / 270 (+0.35 AP) (dříve 70 / 140 / 210 / 280 / 350 (+0.45 AP)).

- Mana cost snížen na 80 / 100 / 120 / 140 / 160 (dříve 80 / 110 / 140 / 170 / 200).

E - Infuse

- Zakouzelní na spoluhráče nyní dává 20 / 40 / 60 / 80 / 100 many + 5% maximální many Soraky (dříve 40 / 80 / 120 / 160 / 200).

- Zakouzlení na nepřítele poškodí cíl za 40 / 70 / 100 / 130 / 160 + 5% maximální many Soraky (+0.4 AP) (dříve 50 / 100 / 150 / 200 / 250 (+0.6 AP)).

- Již nelze zakouzlit na spoluhráče, kteří manu nepoužívají anebo ji mají plnou.

R – Wish

- Nyní působí i na spoluhráče, kteří jsou v danou chvíli nezacílitelní.

- Léčení sníženo na 150 / 250 / 350 (+0.55 AP) (dříve 200 / 320 / 440 (+0.7 AP)).

 

Taric

Pasivka - Gemcraft NEW!

- Po použití jakékoliv schopnosti získává Taric buff - jeho další autoattack dává bonusové magické zranění v hodnotě 30% Taricova celkového Armoru.

- Tyto "buffnuté" autoattacky snižují cooldown všech schopností o 2 sec.

Q - Imbue

- Cooldown redukce z autoattacků odstraněna (přesunuta do pasivky).

- Základní cooldown snížen na 18 / 17 / 16 / 15 / 14 sec (dříve 20 / 19 / 18 / 17 / 16).

- AP ratio sníženo na 0.3 (dříve 0.6).

- Přidáno scalování z bonusových životů Tarica (5%).

W - Shatter

- Základní poškození sníženo na 40 / 80 / 120 / 160 / 200 (+30% celkového Armoru) (dříve 50 / 90 / 130 / 170 / 210 (+20% celkového Armoru, +0.6 AP).

- Armor redukce nyní scaluje s Taricovým Armorem (10% celkového Armoru).

E - Dazzle

- AP ratio sníženo na 0.2 / 0.4 AP (dříve 0.4 / 0.8 AP).

- Cooldown zvýšen na 18 / 17 / 16 / 15 / 14 sec (dříve 14 / 13 / 12 / 11 / 10 sec). 

R - Radiance

- AP ratio sníženo na 0.5 AP (dříve 0.7 AP).

- Cooldown zvýšen na 75 sec (dříve 60 sec).

Pokračujte na další článek o patchi 3.14, kde jsou všechny ostatní změny.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama