Patch 3.12
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 3.12

Patch 3.12

derk

derk

1. 10. 2013 02:58

Máme tu další patch a sním i změny a nerfy šampionů, předmětů a možná i nějakou tu novinku.

Reklama

V tomto patchi je poměrně velké množství novinek a změn.

1)

Řada šampionů dostala buff (Ryze, Cassiopeia).

2)

Někteří také nerf (Shen).

3)

Garen si prošel kompletním vizuálním updatem.

4)

Olaf zase naopak reworkem.

5)

Phage a Trinity Force přináší značné nerfy pro ranged šampiony.

6)

Wardky mají nový kabát - vypadají lépe.

7)

Ranged minioni mají novou animaci útoků.

8)

Místo smart castů máme quick casty a jejich nastavení je mnohem jednoduší.

9)

A to stále není všechno...

Klasicky vám přinášíme seznam všech změn kompletně v češtině. Tak hurá do toho!

ŠAMPIONI (CHAMPIONS)

 Jinx

Jinx, the Loose Cannon, se v tomto patchi nachází, ale již klasicky se zpřístupní až za několik dní.

 Cassiopeia

Kontext: Mana cost ultimátky byl nastaven moc vysoko. Abychom to napravili, snížili jsme jeji cenu na všech úrovních, stejně jako je to u ostatních šampionů.Petrifying Gaze (R)

- Mana cost snížen na 100 na všech úrovních (dříve 120/160/200).  Garen Garen (i se všemi svými skiny) si prošel kompletním vizuálním upgradem, o kterém už jsme psali dříve. Všechny důležité informace i obrázky najdete v tomto článku .

 KatarinaKontext: Chtěli jsme dát Katarině a její ultimátce větší sílu. Myslíme si, že hraní Katariny je mnohem zábavnější, když se vy i vaši protivníci zaměříte na použití/přerušení její ultimátky. Protáhli jsme dobu trvání této schopnosti a zvedli jí poškození, může to vypadat jako nerf, když se přeruší velmi brzy, to jsme kompenzovali tím, že poškození nyní dává okamžitě a ne až po 0.25 sec, jako tomu bylo dříve. Death Lotus (R)

- Nyní poškozuje soupeře ihned po použití a ne až po prodlevě 0.25 sec.

- Celkové poškození zvýšeno na 400/575/750 (+2.5 AP; +3.75 bonus AD) (dříve 400/500/600 (+2.0 AP; +3.0 bonus AD)).

- Doba trvání prodloužena na 2.5 sec (dříve 2 sec).

- Cooldown snížen na 60/52.5/45 sec (dříve 60/55/50 sec).

 Lucian

Kontext: Lucianova ultimátka byla velmi obtížná k použití v určitých situacích. Nyní bude jednoduší tuto schopnost použít, ale stejně tak bude pro soupeře jednoduší se jí správně vyhnout, pokud si budou dávat pozor. Další problém byl s jeho pasivkou - která se někdy omylem aplikovala na ostatní cíle. Z tohoto bugu jsme se poučili a nechali se jím inspirovat.

- Upraveny doporučené předměty v nabídce obchodu.

- Základní mana regen zvýšen na 7 (dříve 6).

- Mana regen / level zvýšen na 0.7 (dříve 0.65).

Lightslinger (P)

- Pasivka si najde nový cíl, pokud ji Lucian nestihl použít na předešlý cíl před tím než zemřell.

Piercing Light (R)

- Šíře hitboxu snížena na 100 jednotek (dříve 120).

- Nyní "sleduje" cíl až do 80 jednotek, pokud jde o nepřátelského šampiona.

 Olaf

Kontext: Olaf si prochází velkou změnou - téměř reworkem - a hlavním důvodem, který nás k ní vedl bylo to, že pokud se Olaf dostal do výhody, dokázal velmi dobře trestat soupeře a nedat mu šanci vrátit se do hry a naopak pokud se dostal do nevýhody, byl prakticky nepoužitelný do konce hry. Rework pomůže jak jemu tak jeho nepřátelům, pokud budou hrát chytře. Vzhledem k tomu, že jde o drastické změny, tak budeme Olafa pečlivě sledovat a dost možná se v dalším patchi nějakých změn a úprav ještě dočká.

- Základní mana snížena na 235 (dříve 270).

Undertow (Q)

- Základní poškození sníženo na 70/115/160/205/250 (dříve 80/125/170/215/260).

- Zpomalení zvýšeno na 35/40/45/50/55% (dříve 24/28/32/36/40%).

- Doba zpomalení snížena na 1-2 sec (podle toho z jaké dálky Olaf házel; dříve vždy 2.5 sec).

- Sekera nyní vždy doletí alespoň do minimální vzdálenosti 400.

- Sekera se nyní zasekne do zdi nebo jiné překážky pouze pokud by skončila na neprůchodném terénu.

- Sekera nyní ignoruje kolizi s jungle monstry, aby ji mohl Olaf lépe zvedat.

Vicious Strikes (W)

- Mana cost snížen na 30 (dříve 40/45/50/55/60).

- Nyní dává 20/35/50/65/80% attack speed.

- Nyní dává 1% extra healing za každé 2.5% Olafových chybějících životů.

- Již nedává Attack damage a spellvamp.

- Nyní dává lifesteal.

Reckless Swing (E)

- Cooldown zvýšen na 12/11/10/9/8 sec (dříve 9/8/7/6/5 sec).

- Poškození sníženo na 70/115/160/205/250 (dříve 100/160/220/280/340).

- Přidáno 0.4 total attack damage ratio.

- Cena životů se nyní vrátí, pokud Olaf touto schopností zabije svůj cíl.

- Základní útoky snižují cooldown o 1 sec.

Ragnarok (R)

- Cooldown změněn na 120/100/80 sec (dříve 100 sec).

- Nyní nestojí žádnou manu.

- Nyní dává pasivně 10/20/30 armoru a magic resistu.

- Nová aktivka: Odstraní pasivní bonus armoru a magic resistu a přidá 40/60/80 bonus AD. Olaf získá červenou barvu po celou dobu trvání. Imunita na CC ponechána.

 Ryze

Kontext: Líbí se nám Ryze tak, jak v současnou chvíli je, proto jsme sáhli jen po menších změnách. Ryze získává více movement speed a základní útoky jsou nyní více citlivé a příjemnější na používání.

- Změněny doporučené předměty - nyní Spirit Visage místo Banshee's Veil.

- Základní movement speed zvýšen na 340 (dříve 335).

- Základní útok vylepšen, aby byl více citlivý a intuitivní.

Desperate Power (R)

- Movement speed zvýšen na 80 na všech úrovních (dříve 60/70/80).

 Shen

Kontext: Jde o velmi malou změnu - dříve Shen svým tauntem redukoval veškeré fyzické poškození od zasaženého nepřítele. Nyní redukuje pouze poškození ze základních útoků.Shadow Dash (E)

- Nyní redukuje pouze poškození ze základních útoků.

 Thresh

Kontext: Thresh je velmi silným oponentem na lajně, hlavně pokud je zahrán dobře. Změna na jeho hooku by měla potrestat hráče, kteří se netrefují, ale zase naopak nepoškodit hráče, kteří mají dobrou mušku.Death Sentence (Q)

- Cooldown zvýšen na 20/18/16/14/12 sec (dříve 18/16.5/15/13.5/12 sec).

- Cooldown se nyní sníží o 3 sec, pokud zasáhne nepřítele. 

PŘEDMĚTY (ITEMS)

Patch 3.12
 

Phage

- Cena kombinace zvýšena na 475 goldů (dříve 375).

- Celková cena zvýšena na 1350 goldů (dříve 1250).

- Bonus movement speed po zasažení/zabití nepřítele je nyní poloviční pro všechny ranged šampiony.

Patch 3.12
 

Trinity Force

- Celková cena zvýšena na 3728 goldů (dříve 3628).

- Bonus movement speed po zasažení/zabití nepřítele je nyní poloviční pro všechny ranged šampiony.

Patch 3.12
 

Spirit of the Elder Lizard

- Opraven bug, díky kterému tento předmět dával méně poškození než bylo plánováno. OBECNÉ (GENERAL) - Wardky prošly vizuálním updatem, fungují naprosto stejně jako doposud, ale vypadají mnohem lépe. 

- Ranged minioni mají novou animaci útoků. Nyní je o dost jednoduší zjistit, na koho minion útočí podle směru letu projektilu.

- Skillshoty vystřeleny z Fog of War se nyní objeví dříve těm, kteří stojí v dráze letu projektilu.

- Smart Cast se nyní nazývá Quick Cast a dá se velmi jednoduše nastavit přímo ve hře (a stejně tak přepínat mezi Quick Castem a defaultním nastavením).

- V klientovi byly přidány ikonky, které značí kolik her ještě musíte odehrát, abyste dostali na konci sezóny odměny z ranked premade týmu.

MAPY A HERNÍ MÓDY (MAPS & GAME MODS)

Summoner's Rift

- Věže mají velmi zajímavé mechanismy a protože hráči přesně neví jaké, rozhodli jsme se dát každé věži do inventáře předměty, na které si může každý hráč najet kurzorem a zjistit, co tak "speciálního" vlastně věže nabízí a jaké bonusové staty získávají.

!!! Následující změny platí pouze pro mapy Twisted Treeline a Crystal Scar !!!
 

Kayle

Kontext: Kayle již od základu staví cooldown reduction, který se vyskytuje na pro ni doporučených předmětech a proto měla v důsledku velmi nízký cooldown na své ultimátce. Což je hlavně na těchto mapách - TT a Dominion - velmi silnou věcí.Intervention (R)

- Cooldown zvýšen na 100/90/80 sec (dříve 90/75/60 sec).

 

Cassiopeia

Kontext: Na Twisted Treeline a Dominionu byla Cassiopeia velmi silnou díky své schopnosti kitovat a také velkému sustain poškození. Následující změny by ji měly udělat více vybalancovanou.Noxious Blast (Q)

Movement speed buff, který získává po zasažení šampiona snížen na 16/17/18/19/20% (dříve 15/17.5/20/22.5/25%).

Twin Fang (E)

AP ratio sníženo na 45% (dříve 55%).

 

Lulu

Kontext: V minulém patchi jsme zvýšili cooldown ultimátky na mapě Crystal Scar a jelikož se tato změna osvědčila, rozhodli jsme se ji uplatnit i na mapě Twisted Treeline.Wild Growth (R)

Cooldown zvýšen na 120/110/100 sec (dříve 110/95/80 sec).

 

Tryndamere

Kontext: Tryndamere je na obou mapách velmi mobilním, dokáže překonat zdi i jiné překážky a celkově je velmi silným duelistou. Rozhodli jsme se na mapách Twisted Treeline a Crystal Scar zvýšit cooldown na jeho E a ultimátku.Spinning Slash (E)

Cooldown zvýšen na 15/14/13/12/11 sec (dříve 13/12/11/10/9 sec).

Undying Rage (R)

Cooldown zvýšen na 120/110/100 sec (dříve 110/100/90 sec).

 

Wukong

Kontext: Podobně jako u Lulu se nám změny z minulého patche osvědčily na mapě Crystal Scar a proto je zavádíme i na mapu Twisted Treeline. Stoneskin (P)

Armor a magic resist snížen na 2/4/6 (dříve 4/6/8).

Cyclone (R)

Cooldown zvýšen na 120/110/100 sec (dříve 120/105/90 sec).

Seznam všech změn najdete na oficiálním webu

Co na nový patch říkáte? Jsou změny opodstatněné?
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama