Patch 25.4 mění honor systém a přináší nerfy Mel či Lulu
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Patch 25.4 mění honor systém a přináší nerfy Mel či Lulu

Patch 25.4 mění honor systém a přináší nerfy Mel či Lulu

Giry

Giry

Seznam kapitol

1. Summoner's Rift 2. Další herní módy 3. Honor systém a další změny

První letošní sezóna se pomalu blíží ke své polovině, už brzy tak přijde nový battle pass. Ještě před tím však dostaneme několik balančních změn v dnešní aktualizaci.

Reklama

Šampioni

Alt Tag

Ashe

  • Q - Ranger's Focus
    • Celkové poškození: 110/115/120/125/130% AD → 111/117/123/129/135% AD
  • W - Volley
    • Ratio bonusového AD: 100% → 110%
  • R - Enchanted Crystal Arrow
    • Základní poškození: 200/400/600 → 250/450/650
    • Poškození do okolních cílů: 50% → 100%
Alt Tag

Diana

  • P - Moonsilver Blade
    • Poškození do monster: 300% → 225%
  • Q - Crescent Strike
    • Základní poškození: 60/95/130/165/200 → 70/105/140/175/210
  • W - Pale Cascade
    • Základní maximální poškození: 54/90/126/162/198 → 60/96/132/168/204
Alt Tag

Ekko

  • Q - Timewinder
    • Základní poškození: 70/85/100/115/130 → 80/95/110/125/140
Alt Tag

Elise

  • W - Volatile Spiderling / Skittering Frenzy
    • (Lidská forma) Poškození: 60/105/150/195/240 + 95% AP → 60/100/140/180/220 + 75% AP
    • (Pavoučí forma) Attack speed: 60/70/80/90/100% → 60/75/90/105/120%
    • (Pavoučí forma) Cooldown: 10 → 6 sekund
  • R - Spider Form
    • Poškození pavoučků: 8/14/20/26 + 15% AP → 10/20/30/40 + 15% AP
Alt Tag

Gangplank

  • Růst AD za úroveň: 3,7 → 4,2
Alt Tag

Hwei

  • P - Signature of the Visionary
    • AP ratio: 35% → 30%
  • Q - Subject: Disaster
    • QW - základní poškození: 80/100/120/140/160 → 60/85/110/135/160
  • W - Subject: Serenity
    • WE - poškození: 25/35/45/55/65 + 20% AP → 20/30/40/50/60 + 15% AP
Alt Tag

Jayce

  • W  - Lightning Field / Hyper Charge
    • Attack speed může nyní dosáhnout maxima 3.0 za sekundu.
Alt Tag

Kalista

  • W - Sentinel
    • Poškození do maximálních HP: 14/15/16/17/18% → 10/12/14/16/18%
Alt Tag

Kog'Maw

  • Q - Caustic Spittle
    • Poškození: 90/140/190/240/290 + 70% AP → 80/125/170/215/260 + 80% AP
Alt Tag

Lulu

  • W - Whimsy
    • Attack speed: 25/27,5/30/32,5/35% → 20/22,5/25/27,5/30%
    • Cooldown: 17/16,5/16/15,5/15 → 18/17,5/17/16,5/16 sekund
  • E - Help, Pix!
    • Základní poškození/štít: 80/125/170/215/260 → 80/120/160/200/240
Alt Tag

Mel

  • Q - Radiant Volley
    • Rychlost střel: 5000 → 4500
    • Dosah schopnosti: 1000 → 950
  • W - Rebuttal
    • Trvání štítu: 1 → 0,75 sekundy
    • Odražené poškození: 40/47.5/55/62.5/70% → 40/45/50/55/60%
    • Cena: 60/45/30/15/0 → 80/60/40/20/0 many
  • E - Solar Snare
    • Trvání znehybnění: 1,75/1,88/2/2,13/2,25 → 1,25/1,5/1,75/2/2,25 sekund
    • Poškození: 60/100/140/180/220 + 50% AP → 60/105/150/195/240 + 60% AP
  • R - Golden Eclipse
    •  AP ratio za stack: 2,5% → 3,5%
Alt Tag

Nautilus

  • Q - Dredge Line
    • Základní poškození: 70/115/160/205/250 → 85/130/175/220/265
Alt Tag

Sion

  • Základní armor: 32 → 36
  • Základní regenerace HP: 7,5 → 9
Alt Tag

Teemo

  • E - Toxic Shot
    • Poškození do monster: 125% → 145%
Alt Tag

Warwick

  • Q - Jaws of the Beast
    • Cena: 70/75/80/85/90 → 80/85/90/95/100 many
Alt Tag

Yasuo

  • P - Way of the Wanderer
    • Poškození kritickým zásahem: 90% → 100%

Předměty

Alt Tag

Abyssal Mask

  • Magic resist: 50 → 45
Alt Tag

Fimbulwinter

  • Velikost štítu: 100-180 + 4,5% současné many → 100 + 4,5% současné many
Alt Tag

Heartsteel

  • Konverze poškození na maximální HP: 10% → 8%
Alt Tag

Infinity Edge

  • Cena: 3600 → 3450 zlata
  • AD: 70 → 65
Alt Tag

Mercury's Treads

  • Cena: 1300 → 1250 zlata
Alt Tag

Plated Steelcaps

  • Redukce poškození: 12% → 10%
Alt Tag

Symbiotic Soles

  • Rychlost pohybu: 35 → 40
Alt Tag

Unending Despair

  • Poškození efektem Anguish: 8-15 + 3% bonusových HP → 0 + 3% bonusových HP

Systém

Atakhan

  • V early game se body pro určení typu Atakhana počítají dvojnásobně, násobitel se do 14. minuty postupně snižuje.
    • Několik prvních killů přidává mnohem více bodů než následující smrti.
    • Killy pod věžemi přidávají mnohem více bodů.
  • Upraven počet bodů rozdělující typy Atakhana

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama