i
Zdroj: Riot Games
Patch 25.4 mění honor systém a přináší nerfy Mel či Lulu
Seznam kapitol
První letošní sezóna se pomalu blíží ke své polovině, už brzy tak přijde nový battle pass. Ještě před tím však dostaneme několik balančních změn v dnešní aktualizaci.
Reklama
Šampioni
Ashe
- Q - Ranger's Focus
- Celkové poškození: 110/115/120/125/130% AD → 111/117/123/129/135% AD
- W - Volley
- Ratio bonusového AD: 100% → 110%
- R - Enchanted Crystal Arrow
- Základní poškození: 200/400/600 → 250/450/650
- Poškození do okolních cílů: 50% → 100%
Diana
- P - Moonsilver Blade
- Poškození do monster: 300% → 225%
- Q - Crescent Strike
- Základní poškození: 60/95/130/165/200 → 70/105/140/175/210
- W - Pale Cascade
- Základní maximální poškození: 54/90/126/162/198 → 60/96/132/168/204
Ekko
- Q - Timewinder
- Základní poškození: 70/85/100/115/130 → 80/95/110/125/140
Elise
- W - Volatile Spiderling / Skittering Frenzy
- (Lidská forma) Poškození: 60/105/150/195/240 + 95% AP → 60/100/140/180/220 + 75% AP
- (Pavoučí forma) Attack speed: 60/70/80/90/100% → 60/75/90/105/120%
- (Pavoučí forma) Cooldown: 10 → 6 sekund
- R - Spider Form
- Poškození pavoučků: 8/14/20/26 + 15% AP → 10/20/30/40 + 15% AP
Gangplank
- Růst AD za úroveň: 3,7 → 4,2
Hwei
- P - Signature of the Visionary
- AP ratio: 35% → 30%
- Q - Subject: Disaster
- QW - základní poškození: 80/100/120/140/160 → 60/85/110/135/160
- W - Subject: Serenity
- WE - poškození: 25/35/45/55/65 + 20% AP → 20/30/40/50/60 + 15% AP
Jayce
- W - Lightning Field / Hyper Charge
- Attack speed může nyní dosáhnout maxima 3.0 za sekundu.
Kalista
- W - Sentinel
- Poškození do maximálních HP: 14/15/16/17/18% → 10/12/14/16/18%
Kog'Maw
- Q - Caustic Spittle
- Poškození: 90/140/190/240/290 + 70% AP → 80/125/170/215/260 + 80% AP
Lulu
- W - Whimsy
- Attack speed: 25/27,5/30/32,5/35% → 20/22,5/25/27,5/30%
- Cooldown: 17/16,5/16/15,5/15 → 18/17,5/17/16,5/16 sekund
- E - Help, Pix!
- Základní poškození/štít: 80/125/170/215/260 → 80/120/160/200/240
Mel
- Q - Radiant Volley
- Rychlost střel: 5000 → 4500
- Dosah schopnosti: 1000 → 950
- W - Rebuttal
- Trvání štítu: 1 → 0,75 sekundy
- Odražené poškození: 40/47.5/55/62.5/70% → 40/45/50/55/60%
- Cena: 60/45/30/15/0 → 80/60/40/20/0 many
- E - Solar Snare
- Trvání znehybnění: 1,75/1,88/2/2,13/2,25 → 1,25/1,5/1,75/2/2,25 sekund
- Poškození: 60/100/140/180/220 + 50% AP → 60/105/150/195/240 + 60% AP
- R - Golden Eclipse
- AP ratio za stack: 2,5% → 3,5%
Nautilus
- Q - Dredge Line
- Základní poškození: 70/115/160/205/250 → 85/130/175/220/265
Sion
- Základní armor: 32 → 36
- Základní regenerace HP: 7,5 → 9
Teemo
- E - Toxic Shot
- Poškození do monster: 125% → 145%
Warwick
- Q - Jaws of the Beast
- Cena: 70/75/80/85/90 → 80/85/90/95/100 many
Yasuo
- P - Way of the Wanderer
- Poškození kritickým zásahem: 90% → 100%
Předměty
Abyssal Mask
- Magic resist: 50 → 45
Fimbulwinter
- Velikost štítu: 100-180 + 4,5% současné many → 100 + 4,5% současné many
Heartsteel
- Konverze poškození na maximální HP: 10% → 8%
Infinity Edge
- Cena: 3600 → 3450 zlata
- AD: 70 → 65
Mercury's Treads
- Cena: 1300 → 1250 zlata
Plated Steelcaps
- Redukce poškození: 12% → 10%
Symbiotic Soles
- Rychlost pohybu: 35 → 40
Unending Despair
- Poškození efektem Anguish: 8-15 + 3% bonusových HP → 0 + 3% bonusových HP
Systém
Atakhan
- V early game se body pro určení typu Atakhana počítají dvojnásobně, násobitel se do 14. minuty postupně snižuje.
- Několik prvních killů přidává mnohem více bodů než následující smrti.
- Killy pod věžemi přidávají mnohem více bodů.
- Upraven počet bodů rozdělující typy Atakhana
Reklama
Reklama