Patch 25.5 hlásí návrat Arény a Hextech truhel
i Zdroj: Riot Games
League of Legends Článek Patch 25.5 hlásí návrat Arény a Hextech truhel

Patch 25.5 hlásí návrat Arény a Hextech truhel

Giry

Giry

Seznam kapitol

1. Summoner's Rift 2. ARAM, Swiftplay a Aréna 3. Hextech truhly a další změny

Vítejte v druhé polovině první letošní sezóny. V té se vrací Hextech truhly a také oblíbený herní mód Aréna.

Reklama

Summoner's Rift

Úpravy mapy

  • Mapa je nyní v určitých částech světlejší, převážně na linkách.

Šampioni

Alt Tag

Ambessa

  • E - Lacerate
    • Základní poškození při zásahu: 40/65/90/115/140 → 40/60/80/100/120
Alt Tag

Aphelios

  • Attack speed ratio: 0,640 → 0,658
Alt Tag

Ashe

  • R - Enchanted Crystal Arrow
    • Základní poškození: 250/450/650 → 200/400/600
Alt Tag

Aurora

  • E - The Weirding
    • Poškození: 70/110/150/190/230 + 80% AP → 65/105/145/185/225 + 70% AP
  • R - Between Worlds
    • Zpomalení při kolizi s okrajem: 75% → 80%
Alt Tag

Cho'Gath

  • Q - Rupture
    • Základní poškození: 80/145/210/275/340 → 80/140/200/260/320
  • W - Feral Scream
    • Základní poškození: 80/135/190/245/300 → 80/130/180/230/280
  • E - Vorpal Spike
    • Poškození: 20/40/60/80/100 +3% (+0.5% za stack) maximálních HP cíle → 20/40/60/80/100 +2,5/2,75/3/3,25/3,5% (+0,5% za stack) maximálních HP cíle
Alt Tag

Dr. Mundo

  • Základní HP: 613 → 640
Alt Tag

Elise

  • Q - Neurotoxin / Venomous Bite
    • (Lidská forma) Základní poškození 40/70/100/130/160 → 40/70/100/130/160
    • (Pavoučí forma) Základní poškození: 60/90/120/150/180 → 50/80/110/140/180
Alt Tag

K'Sante

  • P- Dauntless Instinct
    • Základní poškození z označení: 20 → 12
  • W - Path Maker
    • (R + W) True Damage: 10-100% → 10-80%
Alt Tag

Poppy

  • Růst HP za úroveň: 104 → 110
  • P - Iron Ambassador
    • Velikost šítu: 13/15,5/18% maximálních HP na úrovních 1/7/11 → 11-20% maximálních HP lineárně
  • E - Heroic Charge
    • Poškození: 100/140/180/220/260 + 100% bonusového AD → 80/120/160/200/240 + 120% bonusových HP
Alt Tag

Seraphine

  • Q - High Note
    • Maximální zvýšené poškození do šampionů: 60% → 75%
Alt Tag

Skarner

  • Q - Shattered Earth / Upheaval
    • Poškození do maximálních HP: 10% → 8%
    • Trvání zpomalení: 1,25 → 1 sekunda
  • E - Ixtal's Impact
    • Cooldown: 20/19/18/17/16 → 22/21/20/19/18 sekund
Alt Tag

Yorick

  • R - Eulogy of the Isles
    • Maximální poškození do monster: 100 → 50
Alt Tag

Zed

  • E - Shadow Slash
    • Poškození: 65/90/115/140/165 + 65% bonusového AD → 70/95/120/145/170 + 80% bonusového AD

Předměty

Alt Tag

Staff of Flowing Water

  • Trvání buffu: 4 → 6 sekund
Alt Tag

Yun Tal Wildarrows

  • Crit za stack: 0,2% → 0,4% pro melee/0,2% pro ranged

Runy

Alt Tag

Axiom Arcanist

  • Zvýšené poškození ultimátky: 14% → 12%
  • Zvýšené plošné poškození (AoE) ultimátky: 9% → 8%
Alt Tag

Unflinching

  • Armor a magic resist: 2-10 → 6-12
Alt Tag

Sixth Sense

  • Cooldown: 275/350 (melee/ranged) → 250 sekund

Systém

Lane Swapy

  • Pokud se dva hráči bez předmětu pro junglery objeví na horní nebo střední lince (zóna je velká o nepřátelského inhibitoru až ke spojenecké věži), vnější věže na té lince dostanou tyto bonusy:
    • 95% méně obdrženého poškození
    • Útoky věží zabíjí miniony na ránu
    • Věže a minioni předávají zlato a zkušenosti ze svých killů nejbližšímu obránci na lince
    • Útočníci získávají pouze 50 % zkušeností a zlata z minionů
    • Pouze top:
      • Věž obránců zabíjí šampiony na ránu
      • Bránící šampion dostává pouze 50 % poškození pod svou věží
  • Tyto bonusy začínají platit v čase 1:30 a přestanou ve 3:30.
  • Pokud tým nemá junglera, tato mechanika se vůbec nespustí (pokud má tým dva nebo více junglerů, systém je počítá jakékoli dva šampiony do detekce).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama