Galerie 8
Patch 25.22: výrazná změna run, úpravy pro ARAM Mayhem a skin zdarma na Viktora
i Zdroj: Riot Games
LoL novinky League of Legends Článek Patch 25.22: výrazná změna run, úpravy pro ARAM Mayhem a skin zdarma na Viktora

Patch 25.22: výrazná změna run, úpravy pro ARAM Mayhem a skin zdarma na Viktora | Kapitola 3

Veare

Veare

Seznam kapitol

1. Novinky 2. Balanční změny 3. ARAM a Aréna 4. Skiny

Lux s pandí tematikou, Viktor skin zdarma pro věrné hráče a první várka úprav v ARAM Mayhem — patch 25.22 přináší mix nových skinů, úprav run i vylepšení Areny.

Reklama

ARAM Mayhem

ARAM Mayhem se vrací s dalším kolem úprav a pořádnou dávkou chaosu. Riot tentokrát ladí rovnováhu mezi posílenými a slabšími Augmenty – ty příliš silné dostanou drobný nerf, zatímco méně využívané dostanou trochu lásky navíc v podobě bonusové síly nebo nové funkce. Spolu s opravami bugů přichází i dlouho žádaná novinka: odteď si můžete vytvářet vlastní custom hry v režimu ARAM Mayhem a zažít tak ten pravý mostový chaos s přáteli.

Augmenty

Draw Your Sword

  • Bonus k útočnému poškození: 35 % ⇒ 30 %
  • Bonus k životům: 35 % ⇒ 30 %
  • Bonus ke krádeži života: 25 % ⇒ 20 %

Dual Wield

  • Celková rychlost útoků: 25 % ⇒ 20 %

Empyrean Promise

  • Síla léčení a štítů: 10 % ⇒ 15 %
  • Cooldown: 40 ⇒ 30

Glass Cannon

  • Zvýšené poškození: 12 % ⇒ 15 %

Laser Heal

  • Šířka paprsku: 175 ⇒ 215
  • Léčení: 100–380 (podle úrovně) ⇒ 150–430 (podle úrovně) (poměry nezměněny)
  • Poškození: 50–300 (podle úrovně) ⇒ 100–350 (podle úrovně) (poměry nezměněny)

Master of Duality

  • Doba trvání posílení: 4 ⇒ 5

Ocean Soul

  • Základní léčení: 150 ⇒ 100

Restless Restoration

  • Léčení: 0.2–1.2 (podle úrovně) (+ 0.02 % maximálního zdraví) ⇒ 0.2–1.2 (podle úrovně) (+ 0.01 % maximálního zdraví)

Slow and Steady

  • Získané AD: 0.75 AD za 1 % rychlosti útoků ⇒ 25 (+ 0.75 AD za 1 % rychlosti útoků)

Snowball Roulette

  • NOVÉ: přidává 100 Ability haste na použití sněhové koule.

Tap Dancer

  • Posílení se nyní může hromadit i po zásahu poskoků a nestvůr.

Swift and Safe

  • Doba trvání štítu: 3 s ⇒ 2 s
  • Hodnota štítu: 100–450 (podle úrovně) (+ 100 % bonusového AD) (+ 40 % AP) ⇒ 65–290 (podle úrovně) (+ 65 % AD) (+ 26 % AP)

Ultimate Awakening

  • NOVÉ: Získáš 30 schopnostní zrychlení při použití ultimátní schopnosti.

Upgrade Collector

  • Zvýšení prahu popravy: 0.25 % za každou popravu pomocí Collectoru ⇒ 0.5 %

Upgrade Cutlass

  • Zesílení poškození: 15 % ⇒ 25 %

Upgrade Mikael’s Blessing

  • Doba obnovení: 60 s ⇒ 45 s
  • Namísto 1000 zlata nyní poskytne předmět Mikael’s Blessing.
  • Pokud ho už vlastníš, získáš místo toho 2300 zlata.
  • Pokud máš plný inventář, zobrazí se upozornění – po prodeji jednoho předmětu se pak Mikael’s Blessing přidá.

Veil of Warding

  • Doba obnovení: 15 s ⇒ 30 s

ARAM – Quality of Life změny

Tyto změny přicházejí společně s ARAM Mayhem, ale platí i pro klasický ARAM – takže i ti, kdo dávají přednost původní verzi ARAMu, se mohou těšit na několik vítaných úprav.

Bilgewater Power Flowers nyní léčí o 6 % maximálního zdraví.
Bilgewater Cannon nově poskytne štít na 5 sekund po dopadu, jehož hodnota odpovídá 70–350 (podle úrovně) (+ 0,05 % maximálního zdraví).
Zároveň byla zkrácena doba vyhození do vzduchu pro uživatele i cíl o 0,25 s.

Na mapě Koeshin’s Crossing byly odstraněny některé vodní prvky v oblasti řeky, aby se předešlo zmatkům u hráčů Qiyany. Díky tomu by se už nemělo stávat, že nelze sebrat zemní element nebo že Ultimátka neudělí očekávané poškození typu „earth“.


Aréna

Riot tentokrát posílil několik slabších šampionů a přidal trochu jiskry do výběru Arena Augmentů. Po úspěchu systému v ARAM Mayhem tak dostává i samotná Arena své vlastní balance kolo, které má za cíl povzbudit kreativnější kombinace a zvýšit rozmanitost zápasů.

Šampioni

Janna

  • Pasivní bonus k rychlosti spojenců: 6 % ⇒ 8 %
  • Pasivní bonus k vlastní rychlosti pohybu: 30 % ⇒ 40 %
  • Q – bonusové poškození za sekundu nabíjení: 10–30 ⇒ 20–40
  • Q – poměr AP na bonusové poškození za sekundu nabíjení: 10 % ⇒ 20 %

LeBlanc

  • Pasivní doba obnovení: 60 s ⇒ 10 s
  • Q – vrácení doby obnovení po zabití: 30 % ⇒ 60 %
  • Q – základní poškození: 75–175 ⇒ 85–185
  • E – opožděné poškození: 80–240 ⇒ 100–260

Irelia

  • Pasivní poškození při zásahu za úroveň: 10–61 ⇒ 15–100
  • W – redukce magického poškození zvýšena z 50 % ⇒ 75 % fyzického poškození, které schopnost blokuje

Shaco

  • W – maximální počet pastí: 6
  • W – doba obnovení: 17 s ⇒ 15 s
  • W – poškození na jeden cíl: 10 % ⇒ 12 % (nyní odpovídá SR)
  • W – poměr AP u plošného poškození: 14 % ⇒ 18 % (odpovídá SR)

Varus

  • Pasivní limit rychlosti útoků po zabití: 3.33 ⇒ 10
  • Pasivní bonus AD a AP po zabití poskoka: 10 % ⇒ 15 % z bonusové rychlosti útoků
  • Pasivní bonus AD a AP po zabití šampiona: 25 % ⇒ 30 % z bonusové rychlosti útoků

Augmenty

Earthwake

  • Poškození: 140–200 (+1.0 bonusového AD + 0.3 AP) ⇒ 140–300 (+1.25 bonusového AD + 0.4 AP)

Spellwake

  • Poškození: 100–250 (+1.65 bonusového AD + 0.3 AP) ⇒ 100–325 (+1.65 bonusového AD + 0.4 AP)

Gamba Anvil

  • Snížení ceny Shardů: 100 ⇒ 150

Quest: Mad Hatter

  • Brnění a odolnost vůči magii: 4 ⇒ 6
  • Rychlost pohybu: 2 ⇒ 3

Augmented Power

  • Základní poškození: 20 % ⇒ 25 %

Nesting Doll

  • Zdraví po oživení: 60 % ⇒ 80 % předchozí hodnoty

Dashing

  • Schopnostní zrychlení: 250 ⇒ 300

It’s Killing Time

  • Poškození změněno z fyzického na pravé poškození, aby nebylo dvakrát redukováno brněním a lépe odpovídalo i mágům.

Jeweled Gauntlet

  • Kritické poškození: 155 % ⇒ 165 %

Quest: Urf’s Champion

  • Krádež života ⇒ všežravost

Raid Boss

  • Zvýšení statistik a velikosti: 40 % ⇒ 50 % při maximální době trvání

Vulnerability

  • Kritické poškození: 145 % ⇒ 155 %

Divine Intervention

  • První seslání: 15 s ⇒ 12 s

Chauffeur

  • Schopnostní zrychlení: 130 ⇒ 175

Dark Blessing

  • Přeměna síly prokletí na schopnostní zrychlení: 33 % ⇒ 40 %

Critical Healing

  • Kritická hodnota léčení/štítů: 40 % ⇒ 50 %

Frozen Foundations

  • Doba obnovení: 17 s ⇒ 15 s

Lightning Strikes

  • Práh aktivace při zásahu: 4 ⇒ 3 útoky za sekundu

Sonic Boom

  • Poškození: 30–150 ⇒ 50–200

Guest of Honor

Mordekaiser

  • Doba trvání Death Realmu: 28 s ⇒ 15 s

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Související články

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama