Patch 25.22: výrazná změna run, úpravy pro ARAM Mayhem a skin zdarma na Viktora | Kapitola 3
Seznam kapitol
Lux s pandí tematikou, Viktor skin zdarma pro věrné hráče a první várka úprav v ARAM Mayhem — patch 25.22 přináší mix nových skinů, úprav run i vylepšení Areny.
ARAM Mayhem
ARAM Mayhem se vrací s dalším kolem úprav a pořádnou dávkou chaosu. Riot tentokrát ladí rovnováhu mezi posílenými a slabšími Augmenty – ty příliš silné dostanou drobný nerf, zatímco méně využívané dostanou trochu lásky navíc v podobě bonusové síly nebo nové funkce. Spolu s opravami bugů přichází i dlouho žádaná novinka: odteď si můžete vytvářet vlastní custom hry v režimu ARAM Mayhem a zažít tak ten pravý mostový chaos s přáteli.
Augmenty
Draw Your Sword
- Bonus k útočnému poškození: 35 % ⇒ 30 %
- Bonus k životům: 35 % ⇒ 30 %
- Bonus ke krádeži života: 25 % ⇒ 20 %
Dual Wield
- Celková rychlost útoků: 25 % ⇒ 20 %
Empyrean Promise
- Síla léčení a štítů: 10 % ⇒ 15 %
- Cooldown: 40 ⇒ 30
Glass Cannon
- Zvýšené poškození: 12 % ⇒ 15 %
Laser Heal
- Šířka paprsku: 175 ⇒ 215
- Léčení: 100–380 (podle úrovně) ⇒ 150–430 (podle úrovně) (poměry nezměněny)
- Poškození: 50–300 (podle úrovně) ⇒ 100–350 (podle úrovně) (poměry nezměněny)
Master of Duality
- Doba trvání posílení: 4 ⇒ 5
Ocean Soul
- Základní léčení: 150 ⇒ 100
Restless Restoration
- Léčení: 0.2–1.2 (podle úrovně) (+ 0.02 % maximálního zdraví) ⇒ 0.2–1.2 (podle úrovně) (+ 0.01 % maximálního zdraví)
Slow and Steady
- Získané AD: 0.75 AD za 1 % rychlosti útoků ⇒ 25 (+ 0.75 AD za 1 % rychlosti útoků)
Snowball Roulette
- NOVÉ: přidává 100 Ability haste na použití sněhové koule.
Tap Dancer
- Posílení se nyní může hromadit i po zásahu poskoků a nestvůr.
Swift and Safe
- Doba trvání štítu: 3 s ⇒ 2 s
- Hodnota štítu: 100–450 (podle úrovně) (+ 100 % bonusového AD) (+ 40 % AP) ⇒ 65–290 (podle úrovně) (+ 65 % AD) (+ 26 % AP)
Ultimate Awakening
- NOVÉ: Získáš 30 schopnostní zrychlení při použití ultimátní schopnosti.
Upgrade Collector
- Zvýšení prahu popravy: 0.25 % za každou popravu pomocí Collectoru ⇒ 0.5 %
Upgrade Cutlass
- Zesílení poškození: 15 % ⇒ 25 %
Upgrade Mikael’s Blessing
- Doba obnovení: 60 s ⇒ 45 s
- Namísto 1000 zlata nyní poskytne předmět Mikael’s Blessing.
- Pokud ho už vlastníš, získáš místo toho 2300 zlata.
- Pokud máš plný inventář, zobrazí se upozornění – po prodeji jednoho předmětu se pak Mikael’s Blessing přidá.
Veil of Warding
- Doba obnovení: 15 s ⇒ 30 s
ARAM – Quality of Life změny
Tyto změny přicházejí společně s ARAM Mayhem, ale platí i pro klasický ARAM – takže i ti, kdo dávají přednost původní verzi ARAMu, se mohou těšit na několik vítaných úprav.
Bilgewater Power Flowers nyní léčí o 6 % maximálního zdraví.
Bilgewater Cannon nově poskytne štít na 5 sekund po dopadu, jehož hodnota odpovídá 70–350 (podle úrovně) (+ 0,05 % maximálního zdraví).
Zároveň byla zkrácena doba vyhození do vzduchu pro uživatele i cíl o 0,25 s.
Na mapě Koeshin’s Crossing byly odstraněny některé vodní prvky v oblasti řeky, aby se předešlo zmatkům u hráčů Qiyany. Díky tomu by se už nemělo stávat, že nelze sebrat zemní element nebo že Ultimátka neudělí očekávané poškození typu „earth“.
Aréna
Riot tentokrát posílil několik slabších šampionů a přidal trochu jiskry do výběru Arena Augmentů. Po úspěchu systému v ARAM Mayhem tak dostává i samotná Arena své vlastní balance kolo, které má za cíl povzbudit kreativnější kombinace a zvýšit rozmanitost zápasů.
Šampioni
Janna
- Pasivní bonus k rychlosti spojenců: 6 % ⇒ 8 %
- Pasivní bonus k vlastní rychlosti pohybu: 30 % ⇒ 40 %
- Q – bonusové poškození za sekundu nabíjení: 10–30 ⇒ 20–40
- Q – poměr AP na bonusové poškození za sekundu nabíjení: 10 % ⇒ 20 %
LeBlanc
- Pasivní doba obnovení: 60 s ⇒ 10 s
- Q – vrácení doby obnovení po zabití: 30 % ⇒ 60 %
- Q – základní poškození: 75–175 ⇒ 85–185
- E – opožděné poškození: 80–240 ⇒ 100–260
Irelia
- Pasivní poškození při zásahu za úroveň: 10–61 ⇒ 15–100
- W – redukce magického poškození zvýšena z 50 % ⇒ 75 % fyzického poškození, které schopnost blokuje
Shaco
- W – maximální počet pastí: 6
- W – doba obnovení: 17 s ⇒ 15 s
- W – poškození na jeden cíl: 10 % ⇒ 12 % (nyní odpovídá SR)
- W – poměr AP u plošného poškození: 14 % ⇒ 18 % (odpovídá SR)
Varus
- Pasivní limit rychlosti útoků po zabití: 3.33 ⇒ 10
- Pasivní bonus AD a AP po zabití poskoka: 10 % ⇒ 15 % z bonusové rychlosti útoků
- Pasivní bonus AD a AP po zabití šampiona: 25 % ⇒ 30 % z bonusové rychlosti útoků
Augmenty
Earthwake
- Poškození: 140–200 (+1.0 bonusového AD + 0.3 AP) ⇒ 140–300 (+1.25 bonusového AD + 0.4 AP)
Spellwake
- Poškození: 100–250 (+1.65 bonusového AD + 0.3 AP) ⇒ 100–325 (+1.65 bonusového AD + 0.4 AP)
Gamba Anvil
- Snížení ceny Shardů: 100 ⇒ 150
Quest: Mad Hatter
- Brnění a odolnost vůči magii: 4 ⇒ 6
- Rychlost pohybu: 2 ⇒ 3
Augmented Power
- Základní poškození: 20 % ⇒ 25 %
Nesting Doll
- Zdraví po oživení: 60 % ⇒ 80 % předchozí hodnoty
Dashing
- Schopnostní zrychlení: 250 ⇒ 300
It’s Killing Time
- Poškození změněno z fyzického na pravé poškození, aby nebylo dvakrát redukováno brněním a lépe odpovídalo i mágům.
Jeweled Gauntlet
- Kritické poškození: 155 % ⇒ 165 %
Quest: Urf’s Champion
- Krádež života ⇒ všežravost
Raid Boss
- Zvýšení statistik a velikosti: 40 % ⇒ 50 % při maximální době trvání
Vulnerability
- Kritické poškození: 145 % ⇒ 155 %
Divine Intervention
- První seslání: 15 s ⇒ 12 s
Chauffeur
- Schopnostní zrychlení: 130 ⇒ 175
Dark Blessing
- Přeměna síly prokletí na schopnostní zrychlení: 33 % ⇒ 40 %
Critical Healing
- Kritická hodnota léčení/štítů: 40 % ⇒ 50 %
Frozen Foundations
- Doba obnovení: 17 s ⇒ 15 s
Lightning Strikes
- Práh aktivace při zásahu: 4 ⇒ 3 útoky za sekundu
Sonic Boom
- Poškození: 30–150 ⇒ 50–200
Guest of Honor
Mordekaiser
- Doba trvání Death Realmu: 28 s ⇒ 15 s