Patch 25.17 přináší začátek 3. sezóny, Rework Xin Zhaa a Doom Bots | Kapitola 2
Seznam kapitol
Patch 25.17 startuje Season 3 s návratem Doom Bots, VU pro Xin Zhaa, novým Battle Passem, ARAM a Arena úpravami, QoL změnami i bugfixy.
Doom Bots jsou zpět!
S patchem 25.17 se na live servery vrací legendární mód Doom Bots. Tentokrát ale nejde jen o nostalgii – mód dostal pořádnou dávku novinek a vylepšení. Čeká vás souboj vás a čtyř spoluhráčů proti samotnému Veigarovi a jeho armádě přepálených botů. Vaším cílem je vydržet 15 minut pekla a následně ubránit Nexus před samotným malým velkým bossem.
Pokud jste Doom Bots nehráli naposledy, připravte se: noví bossové, nové kletby, noví boti a dokonce i úplně nová obtížnost.
Trials of Doom
Novinkou letošní verze jsou Trials of Doom – speciální varianty módu, kde Riot mění základní pravidla hry a nutí vás čelit unikátním výzvám. Každý z prvních tří patchů přinese jednu novou Trial. V posledním patchi budou všechny spuštěny najednou, takže dostanete poslední šanci je pokořit. Kdo zvládne všechny, odemkne si titul „Definitely Not a Bot“.
Po téměř deseti letech se vrací herní mód Doom bots
Do League of Legends se vrací jeden z nejoblíbenějších herních módů Doom bots. Tentokrát ale přichází ještě silnější a šílenější.
Veigar’s Evil
První Trial se jmenuje Veigar’s Evil. V téhle variantě mají všichni Doom Boti Veigarovu pasivku Phenomenal Evil, což znamená, že pokaždé, když vás trefí schopností, dostanou Adaptive Force.
A to není všechno. Kletby, které normálně během hry mizí a zase se vrací, tentokrát nikdy nezmizí. Do 15. minuty budete mít aktivních 10 kleteb najednou. Good luck, have fun.
Aby to ale nebylo úplně beznadějné, Riot přihodil extra dávku Ability Haste a do obchodu přidal nový prismatický item Demon King’s Crown. Teď už jen zbývá sehnat dobrou partu, vymyslet taktiku a zkusit přelstít samotné ztělesnění zla – Veigara.
Vylepšení herních informací
League má za sebou víc než dekádu a s tím vyrostl i celý ekosystém aplikací třetích stran. Ty dokázaly nabídnout spoustu užitečných věcí – od buildů a run, přes statistiky výkonu až po nástroje jako jungle timery nebo trackování summoner spellů. Problém je, že tyto informace měl jen někdo, což působilo neférově. Riot proto mění přístup – některé funkce z appkám zakáže, ale jiné přímo zabuduje do hry, aby je měli k dispozici všichni.
Jungle timery na minimapě
Pamatujete časy, kdy se drak trackoval jen podle toho, že jste zrovna náhodou stáli u jeho pitu? Dnes už máme globální oznámení i tab screen, ale Riot šel ještě dál – od teď budou timery přímo na minimapě.
Základní zobrazení: plné timery jen pro epické campy (draci, baron), běžné campy se ukážou ikonou přesýpacích hodin 30 a 10 sekund před spawnem. Pokud stisknete TAB, uvidíte kompletní přehled všech campů.
Pokročilé zobrazení: trvalé timery pro všechny campy, zapnete si ho v nastavení v sekci rozhraní.
Ikony se navíc zviditelní čím blíž je spawn, aby šlo okamžitě poznat, na co se soustředit. Cílem je, aby jungle nebyla jen o hlídání respawnů, ale spíš o plánování pathingu, koordinaci s týmem a fighty o objektivy.
League of Legends přidá jungle časovače a zpřísní postihy za smurfing
Riot Games v Sezóně 3 zavádí individuální časovače campů a nové nástroje proti smurfingu, boostingu i prodeji účtů, podpořené vylepšenou detekcí Vanguardu.
Death Recap a trackování spellů
Další novinka se týká death recap obrazovky. Riot už dřív stopl třetím stranám možnost zobrazovat cooldowny ultimátek a summoner spellů, protože to má být skill – poznat, jestli soupeř má ještě Flash nebo ult. Teď ale přidává férovější způsob, jak to sledovat přímo ve hře.
- V death recap se nově ukážou všechny spelly, kterými vás soupeř zabil – a to i ty, co nedávají dmg, jako Flash nebo Teleport.
- Spelly půjde rovnou pingnout do chatu („Diana použila Flash“) – a pokud pingnete 3×, třeba si toho jungler fakt všimne.
- Stejná možnost funguje i přes scoreboard – pokud někdo ve vašem týmu vidí použitý spell, vy ho do 15 vteřin pingnete a objeví se hláška v chatu.
- Death recap se navíc přesunul na stranu obrazovky, má show/hide funkci a ukazuje i váš přínos k fightu – damage, crowd control nebo získané zlato.