i
Zdroj: Riot Games
Patch 25.12 přináší velké úpravy Rammuse a vylepšení týdenních misí
Seznam kapitol
Nový patch přináší balanční změny pro Summoner's Rift, Brawl i ARAM. Kromě toho bude nově jednodušší plnit týdenní mise, budeme na ně mít více času.
Reklama
Šampioni
Aatrox
- P - Deathbringer Stance
- Léčení z šampionů: 80 % → 100 %
- Léčení z minionů: 20% → 25%
- E - Umbral Dash
- Omnivamp: 16 % + 0,9% za 100 HP → 16 % + 1,1% za 100 HP
Ahri
- E - Charm
- Trvání: 1,2/1,4/1,6/1,8/2 → 1,2/1,35/1,5/1,65/1,8 sekundy
- R - Spirit Rush
- Cooldown 130/115/100 → 140/120/100 sekund
Aphelios
- Základní attack speed: 0,64 → 0,665
- Calibrum
- Základní poškození: 60-160 → 70-160
- Severum
- Bonus k pohybu 20 % → 25 %
Aurora
- Magic resist 30 → 32
- R - Between Worlds
- AP ratio 60 % → 70 %
Azir
- Rychlost pohybu: 335 → 330
- Bonus attack speed za úroveň: 6 % → 5,5 %
Bard
- Rychlost pohybu: 330 → 335
Bel'Veth
- R - Endless Banquet
- Dosah při aktivaci 275 → 450 (jako základní útok)
Garen
- E - Judgment
- Poškožení 4-20 + 36-44 % AD → 4-16 + 36-48% AD
Gwen
- Základní zdraví 620 → 600
- W - Hallowed Mist
- Cooldown: 22/21/20/19/18 → 24/22,5/21/19,5/18 vteřin
Jax
- P - Relentless Assault
- Bonusový attack speed za stack 3,5-11 % → 5-12,5 %
Kalista
- Základní zdraví: 580 → 560
- Q - Pierce
- Cooldown: 8 → 9 vteřin
LeBlanc
- E - Ethereal Chains
- AP ratio druhé části poškození: 80 % → 85 %
- R - Mimic
- Cooldown: 50/40/30 → 45/35/25
Lee Sin
- E - Tempest / Cripple
- Cooldown: 9 → 8 sekund
- Zpomalení: 20/35/50/65/80 % → 35/45/55/65/75 %
Mordekaiser
- Q - Obliterate
- Poškození 80-200 → 80-220
Neeko
- Q - Blooming Burst
- Poškození: 80-260 + 50 % AP → 60-260 + 60 % AP
- W - Shapesplitter
- On hit poškození: 40-180 → 30-170
Nidalee
- E - PrimalSurge - Swipe
- AP přepočet 40 % → 55 %
Rammus
- Základní armor: 40 → 35
- Růst armoru za úroveň: 5,5 → 4,5
- Základní attack speed: 0,656 → 0,7
- Základní AD: 55 → 65
- P - Spiked Shell
- Už nepřidává magické poškození k základním útokům.
- Nyní přidává 15% celkového armoru a magic resistu jako bonusové AD.
- Q - Powerball
- Základní poškození: 80/110/140/170/200 → 80/120/160/200/240
- W - Defensive Ball Curl
- Trvání: 6 → 7 sekund
- Trvání se už nezvyšuje základními útoky.
- Bonusový armor: 40 + 35/45/55/65/75% armoru → 27 + 30/37,5/45/52,5/60% armoru
- Bonusový magic resist: 10 + 30/35/40/45/50% magic resistu → 27 + 30/37,5/45/52,5/60% magic resistu
- Odražené poškození: 15 + 15% armoru → 15 + 10% armoru + 10% magic resistu
- Rammusovo W nyní správně odráží poškození od draka.
- E - Frenzying Taunt
- Už nepřidává bonusový attack speed.
- Nyní udělí 80/100/120/140/160 + 70% AP poškození do monster při aktivaci.
- R - Roaring Slam
- Cooldown: 90 → 120/105/90 sekund
- Základní poškození: 100/175/250 → 150/250/350
- Poškození v centru už neuděluje o 50% vyšší poškození.
- Už neuděluje poškození z otřesů.
- Zpomalení: 15/17,5/20% za stack (až 60/70/80%) → 30/40/50% a už se nestackuje.
Rumble
- Q - Flamespitter
- Poškození podle % maximálního zdraví 6-10 % → 6-8 %
- E - Electro Harpoon
- Zpomalení 15/20/25/30/35% → 10/15/20/25/30%
Samira
- P - Daredevil Impulse
- Rychlost pohybu za stack 2-3,5 % → 2,75-3,5 %
- Q - Flair
- Základní poškození 0-20 → 5-25
Senna
- P - Absolution
- Šance na získání duše při zabití miniona: 14% → 10%
Shen
- E - Shadow Dash
- HP ratio: 15% → 11%
Taliyah
- Magic Resist: 30 → 28
- Q - Threaded Volley
- Zvýšené poškození velkého kamene 190% → 180%
Twisted Fate
- E - Stacked Deck
- Bonusový attack speed: 10/20/30/40/50% → 15/25/35/45/55%
- R - Destiny
- Cooldown 180/150/120 → 160/130/100
Varus
- Armor: 27 → 24
Vi
- W - Denting Blows
- Poškození 4-10 % + 2,857 % bonusového AD → 4-8 % + 3,5 % bonusového AD
- Attack speed 30-60 % → 30-50 %
- E - Relentless Force
- Poškození 0-60 + 120 % celkového AD → 10-90 + 110 % celkového AD
Yorick
- P - Shepherd of Souls
- Attack speed Ghúlů: 0,5 × 100% Yorickova attack speedu → 0,5 × 8-80% Yorickova attack speedu
- Q - Last Rites
- Bonusové poškození: 30-130 → 30-110
Zeri
- R - Lightning Crash
- Poškození 175/275/375 (+ 85% bonusového AD) → 200/300/400 (+ 100 bonusového AD)
- AD ratio poškození blesků 30 % → 40 %
Runy
Grasp of the Undying
- Efektivita pro ranged šampiony: 60% → 40%
Jungle
Atakhan
- Citlivost na poškození na topu zvýšena o 20 - 25 %
- Atakhan se tím pádem bude častěji objevovat na topu.
Reklama
Reklama