i
Zdroj: Riot Games
Patch 14.9 hlásí návrat Arény a přináší anticheatový systém Vanguard | Kapitola 2
Seznam kapitol
V nové aktualizaci se do hry dostane několik dlouho očekávaných novinek jako Vanguard, Aréna nebo vizuální rework Lee Sina.
Reklama
Předměty
Death's Dance
- Nový recept: Steel Sigil + Caulfield’s Warhammer + 1000 zlata → Steel Sigil + Caulfield’s Warhammer + Pickaxe + 125 zlata
- AD: 55 → 60
- Léčení za kill: 50% bonusového AD → 75% bonusového AD
Eclipse
- Poškození do maximálních HP pro melee šampiony: 8% → 6%
- Ornnovo vylepšení nezměněno.
Hexdrinker
- Nový recept: Long Sword + Null-Magic Mantle + 500 zlata → Long Sword + Long Sword + Null-Magic Mantle + 150 zlata
- Magic resist: 35 → 30
Maw of Malmortius
- Cena 2800 zlata → 3100 zlata
- Ability Haste: 0 → 15
- AD: 65 → 70
- Magic resist: 50 → 40
- Efekt Lifeline: 12% lifesteal → 10% Omnivamp
- Trvání štítu: 2,5 sekundy → 3 sekundy
Sundered Sky
- Cooldown: 6 sekund → 8 sekund
- Léčení: 140% základního AD + 6% chybějících HP → 120% základního AD + 6% chybějících HP
- Ornnovo vylepšení nezměněno.
Sterak's Gage
- Cena: 3000 zlata → 3200 zlata
- Cooldown efektu Lifeline: 60 sekund → 90 sekund
Aréna
Herní režim Aréna se vrací s mnoha vylepšeními. O všech si můžete přečíst v našem starším článku:
i
Zdroj: Riot Games
Aréna zůstane v LoL 4 měsíce, Riot ukázal nové předměty a mapu
Aréna se chystá na svůj třetí vstup mezi rotující herní módy. Od začátku roku, kdy byla dostupná naposledy, se však výrazně změní. Riot chce předejít několika negativním vlastnostem tohoto režimu.
Speciálně v Aréně dojde také na tyto balanční úpravy několika šampionů:
Ahri
- W - Fox-Fire
- Bonusová rychlost pohybu: 40% → 50%
- Základní poškození: 50/75/100/125/150 → 70/95/120/145/170
- E - Charm
- Cooldoěn: 12 sekund → 10 sekund
- R - Spirit Rush
- Počet skoků za kill: 1 → 2
Azir
- Bonusové HP: 0 → 0-187 (na úrovních 1-18)
- Q - Conquering Sands
- Cooldown: 14/12/10/8/6 sekund → 12/10,5/9/7,5/6 sekund
- W - Arise!
- Poškození podle úrovně schopnosti: 50/67/84/101/118 → 55/72/89/106/123
- E - Shifting Sands
- Cooldown: 22/20,5/19/17,5/16 sekund → 18/17/16/15/14 sekund
Gnar
- Bonusové HP: 0 → 0-357 (na úrovních 1-18)
- P - Rage Gene
- Trvání “vyčerpání”: 15 sekund → 8 sekund
- Q - Boomerang Throw / Boulder Toss
- Cooldown: 20/17,5/15/12,5/10 sekund → 18/16/14/12/10 sekund
- Základní poškození: 5/45/85/125/165 → 20/65/110/155/200
- W - Hyper / Wallop
- Trvání bonusové rychlosti: 3 sekundy → 4 sekundy
Karthus
- Bonusové HP: 0 → 0-314 (na úrovních 1-18)
- Q - Lay Waste
- Poškození: 45/65/85/105/125 +35% AP → 60/80/100/120/140 +45% AP
- W - Wall of Pain
- Cooldown: 15 sekund → 12 sekund
- R - Requiem
- Cooldown: 200/180/160 sekund → 60 sekund
Lux
- P - Illumination
- AP ratio: 45% → 50%
- E - Lucent Singularity
- Zpomalení: 25/30/35/40/45% → 40/45/50/55/60%
- R - Final Spark
- Cooldown: 200/180/160 → 60 seconds
Shen
- Bonusové HP: 0 → 0-187 (na úrovních 1-18)
- R - Stand United
- Cooldown: 200/180/160 sekund → 60 sekund
Vex
- Bonusové HP: 0 → 0-612 (na úrovních 1-18)
- W - Personal Space
- Poškození: 70/115/160/205/250 +70% AP → 90/135/180/225/270 +80% AP
- Cooldown: 16/15/14/13/12 sekund → 13/12,5/12/11,5/11 sekund
- E - Looming Darkness
- Cooldown: 13 sekund → 10 sekund
- Zpomalení: 30/35/40/45/50% → 40/45/50/55/60%
Xerath
- Bonusové HP: 0-255 → 0-493 (na úrovních 1-18)
- W- Eye of Destruction
- Poškození: 60/95/130/165/200 +60% AP → 90/125/160/195/230 +60% AP
- Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund → 10 sekund
- R - Rite of the Arcane
- 130/115/100 sekund → 50 sekund
Ziggs
- Bonusové HP: 0-255 → 0-493 (na úrovních 1-18)
- Q - Bouncing Bomb
- Cooldown: 6/5,5/5/4,5/4 sekund → 4 sekund
- W - Satchel Charge
- Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund → 12/11/10/9/8 sekund
- R - Mega Inferno Bomb
- Základní poškození: 250/400/550 → 300/450/600
Reklama
Reklama