i
Zdroj: Riot Games
Patch 14.23 přináší úpravy ARAM mapy a obchod s modrou esencí
Seznam kapitol
jeden z posledních patchů tohoto roku míří do hry. Najdeme v něm velké změny šampionů jako Aurora, Rell nebo Smolder a mnoho dalších (nejen balančních) úprav.
Reklama
Šampioni
Ambessa
- P - Drakehound's Step
- Už nelze přeskočit terén vytvořený hráčem
- Q - Cunning Sweep / Sundering Slam
- (Q2) čas na seslání: 3,5 → 4 sekundy
- R - Public Execution
- Hráčův příkaz k pohybu před použitím schopnosti bude po úspěšném zásahu schopnosti ignorován.
Aurora
- P - Spirit Abjuration
- Už nepřidává rychlost pohybu.
- Q - Twofold Hex
- Cooldown: 8/7,5/7/6,5/6 sekund → 9/8,5/8/7,5/7 sekund
- Dosah schopnosti: 850 → 900
- Základní poškození: 40/65/90/115/140 → 45/70/95/120/145
- Nyní se automaticky použije znovu po skončení intervalu, během kterého lze schopnost použít znovu (recast).
- W - Across the Veil
- Nyní přidává 20/25/30/35/40% k rychlosti pohybu
- E - The Weirding
- Dosah schopnosti: 800 → 825
- R - Between Worlds
- Trvání magické zóny: 1,5/2/2,5 → 2/3/4 sekundy
- Buff k rychlosti pohybu: dvojnásobek pasivky → stejná jako z W
- Nepřátelé mohou z magické zóny odejít, ale jsou zpomaleni o 75% na 1,5-2 sekundy
Azir
- W - Arise!
- AP ratio: 35/40/45/50/55% → 40/45/50/55/60%
Caitlyn
- R - Ace in the Hole
- Ratio bonusového AD: 150% → 100%
Jinx
- Růst AD za úroveň: 2,9 → 3,15
- W - Zap!
- AD ratio: 160% → 140%
Kha'Zix
- Základní armor: 36 → 32
- W - Void Spike
- (Evolved) zpomalení izolovaných cílů: 75% → 60%
Kog'Maw
- Q - Caustic Spittle
- Snížení resistů: 23/25/27/29/31% → 16/20/24/28/32%
- E - Void Ooze
- Poškození: 75/120/165/210/255 + 70% AP → 70/110/150/190/230 + 65%
Master Yi
- R - Highlander
- Attack speed: 25/35/45% → 25/45/65%
Miss Fortune
- Q - Double Up
- Cena: 43/46/49/52/55 → 40 many
Rammus
- Q - Powerball
- Cooldown: 16/13,5/11/8,5/6 → 12/10,5/9/7,5/6 sekund
Rell
- Základní armor: 36 → 30
- Růst armoru za úroveň: 4,2 → 4,3
- Základní magic resist: 30 → 28
- Růst magic resistu za úroveň: 2,05 → 1,8
- Regenerace many: 6 → 7
- Růst regenerace many za úroveň: 0,35 → 0,7
- Rychlost pohybu: 330 → 315
- Růst attack speedu za úroveň: 1,5% → 2%
- Animace základního útoku je nyní rychlejší.
- P - Break the Mold
- Ukradené resisty: 0,8-2 → 1-2
- Nyní uděluje magické poškození o velikosti 5% resistů (armor a magic resist) při zásahu.
- Q - Shattering Strike
- Trvání omráčení: 0,75 → 0,65 sekundy
- W - Ferromancy
- Ferromancy: Crash Down
- [Nové] Nyní omráčí nepřátele na 0,8 sekundy.
- [Odstraněno] Už nezpomaluje o 10%
- Cooldown: 11 → 10 sekund
- Trvání vyhození do vzduchu: 1 → 0,4 sekundy
- Armor a magic resist při chůzi pěšky: 12% → 15%
- Attack speed při chuzi pěšky: 30% → 20%
- Feromancy: Mount Up
- Cooldown: 11 → 10 sekund
- Trvání omráčení: 1 → 0,6 sekundy
- Rychlost pohybu na koni: 335-380 mimo souboj, 332,5-355 v souboji (na úrovních 1-13) → 330/335/340/345/350/355 (podle úrovně schopnosti).
- Ferromancy: Crash Down
- E - Full Tilt
- [Odstraněno] Rychlost pohybu už postupněn nenarůstá z 75% na 100% během 2 sekund
- Cooldown: 15 → 14/13/12/11/10 sekund
- Poškození: 25/35/45/55/65 + 50% AP + 3% maximálních HP cíle → 5/5,5/6/6,5/7% maximálních HP cíle + 3% za 100 AP
- Maximální poškození 150 → 150-300 (na úrovních 1-18)
- Úvodní rychlost pohybu směrem od nepřátel: 18/19,5/21/22,5/24% → 25%
- Úvodní rychlost pohybu směrem k nepřátelům: 9/9,75/10,5/11,25/12% → 10%
- Maximální rychlost pohybu směrem od nepřátel: 24/26/28/30/32% → 25%
- Maximální rychlost pohybu směrem k nepřátelům: 12/13/14/15/16% → 10%
Rengar
- R - Thrill of the Hunt
- Bonusové poškození: 50% AD → 100% AD
- Snížení armoru: 12/18/24 → 15/20/25
Shyvana
- Růst magic resistu za úroveň: 2,05 → 1,5
- E - Flame Breath
- AP ratio: 80% → 70%
Skarner
- Q - Shattered Earth / Upheaval
- Ratio bonusových HP: 4% → 3%
Smolder
- Q - Super Scorcher Breath
- Poškození: 15/25/35/45/55 + 100% celkového AD + 40% stacků → 65/80/95/110/125 + 130% bonusového AD + 30% stacků
- Nyní obnovuje 15 many za zabití jednotky (maximálně jednou za použití schopnosti).
- Poškození do minionů a monster: 110% → 100%
- (Tier 2 - 125 stacků) Poškození odražených střel: 75% → 50%
- (Tier 2 - 125 stacků) Počet projektilů: 1 + 1 za 67 stacků → 2 + 1 za 125 stacků
- (Tier 3 - 225 stacků) Poškození hořením: 0,8% za 100 stacků + 2% za 100 bonusového AD + 1% za 100 AP → 0,4% za 100 stacků + 2,5% za 100 bonusového AD
- W - Achooo!
- Cena: 60 → 50/55/60/65/70 many
- Poškození střely: 45/75/105/135/165 + 25% bonusového AD + 20% AP → 30/50/70/90/110 + 60% bonusového AD
- Poškození exploze: 25/40/55/70/85 + 25% bonusového AD + 80% AP→ 30/50/70/90/110 + 60% bonusového AD + 80% AP
- Poškození do minionů: 140% → 100%
- E - Flap, Flap, Flap
- Poškození: 15/20/25/30/35 + 10% AD + 20% stacků → 5/10/15/20/25 + 25% AD + 10% stacků
- Počet střel: 5 + 1 za 150 stacků → 5 + 1 za 100 stacků
- R - MMOOOMMMM!
- [Nové] Nyní uděluje 50%
- Cooldown: 140/130/120 → 120 sekund
Tahm Kench
- P - An Acquired Taste
- AP ratio: 2% za 100 bonusových HP → 1,5% za 100 bonusových HP
- R - Devour
- AP ratio štítu: 150% → 100%
Teemo
- E - Toxic Shot
- Poškození do monster: 150% → 125%
Zac
- Q - Stretching Strikes
- Ratio maximálních HP: 4% → 3%
Reklama
Reklama