i
Zdroj: Riot Games
Patch 14.21 přináší malý rework Swaina a změny Bounties | Kapitola 2
Seznam kapitol
Bounties - bonusové odměny proti týmu, který vede - se výrazně mění, Swain prochází malým reworkem a do hry míří nové Dark Star skiny.
Reklama
Předměty
Blade of The Ruined King
- On-hit poškození: 10/6% současných HP cíle → 8/5% současných HP cíle
Sorcerer's Shoes
- Magic penetration: 15 → 12
Runy
Lethal Tempo
- Attack speed za stack: 5% → 6%
- Maximální attack speed: 30% → 36%
Bounties
Přehled
- Bounties za šampiony jsou nyní založené na získaném a ztraceném zlatě oproti sériím killů/smrtí a relativnímu množství zabitých minionů.
- Zlato ze zdrojů specifických pro šampiony (např. pasivka Dravena nebo Twisted Fatea) k bounties za šampiony nikdy přispívat nebudou.
- Bounties za šampiony se nyní získávají postupně. Například je nyní možné mít vypsanou odměnu ve výši +1 zlata.
- Bounties se nebudou zobrazovat na výsledkové tabulce (TAB), dokud nebudou mít hodnotu minimálně 150 zlata, a dále se budou aktualizovat po 50 zlata.
- Upozornění na 'shut downu' se nyní bude zobrazovat pro každého zabitého šampiona, který měl na sobě bounty alespoň 150 zlata.
Pozitivní Bounties
- Pozitivní bounty je bonusové zlato udělené tomu, kdo zabil šampiona (beze změny).
- Pozitivní bounties už nejsou založené na sériích killů.
- Pozitivní bounties už nejsou založené na zabitých minionech a monstrech oproti průměrnému počtu zabitých minionů a monster protivníků.
- Šampioni nyní získávají 1 zlato bounty 4 zlata získ získaná z killů a asistencí. Zlato za shut down nezvyšuje tomu, kdo šampiona zabil, pozitivní bounties.
- Potenciální zlato bounties se nyní snižují o 1 za každé 4 zlata udělená šampionům, kteří získali po zabití šampiona kill nebo asistenci.
- Během pozitivního stavu šampioni nyní získají 1 zlato bounties za každých 20 zlata získaných za miniony a monstra.
- Když je šampionovi překažena série, bounties za daného šampiona se zruší.
- Výjimkou je, že šampion, který má na sobě bounties vyšší než 700 zlaťáků, si zbývající bounties přenese do dalšího života.
- Prvních 100 zlata bounties se neaplikuje. Například killy a asistence v hodnotě 400 zlata vám nedají bounty , ale příštích 400 zlata vaši bounty nastaví na +100 zlata.
- Když budou bounties za objectivy aktivní, nyní budou devalvovat pozitivní bounties pro prohrávající tým. Tento modifikátor začíná na 10% snížení a v nejextrémnějších scénářích může dosáhnout až 80% snížení.
Negativní Bounties
- Negativní bounty je základní devalvace zlata za zabití šampiona. Na rozdíl od pozitivních odměn se tato snížená hodnota rovněž počítá do zlata za asistenci (beze změny).
- Negativní bounties už nejsou založené na sériích smrtí.
- Negativní bounties se už neresetují po získání jednoho killu.
- Negativní bounties už „neruší“ jedno úmrtí za asistenci.
- Během negativního stavu se základní hodnota zlata snižuje o 1 za každé 4 zlata udělené šampionům, co získali kill nebo asistenci.
- Během negativního stavu se základní hodnota zlata zvyšuje o 1 za každé 4 zlata získané z killůa asistencí. Zlato ze shut downu se aplikuje na negativní odměny.
- Během negativního stavu se základní hodnota zlata zvyšuje o 1 za každých 10 zlata získaných z minionů a monster.
- Prvních 50 zlata negativní odměny se neaplikuje. Například smrt za 300 zlata nastaví váš základní počet zlata za zářez na -25, nikoliv -75.
Bounties za objectivy
- Void Grubs se nyní započítávají.
- Rozdíly v XP přispívají o 40 % méně.
- Rozdíly ve zlatě přispívají o 25 % méně.
- Rozdíly ve věžích a dracích mají mírně vyšší pravděpodobnost, že budou přispívat.
- Objective bounties se deaktivují rychleji, když prohrávající tým dožene své protihráče.
- Časový limit deaktivace objective bounties: 60 sekund → 30 sekund.
- Objective bounties jsou o 20–40 % nižší v situacích, kdy už prohrávající tým dohání své protihráče.
- Základní odměna za barona Nashora: 500 zlata → 300 zlata.
Reklama
Reklama