i
Zdroj: Riot Games
Patch 14.19 přináší nový honor systém a interaktivní emote "moje chyba" | Kapitola 2
Upravují se téměř všechny předměty ve hře. Dočkali jsme se také nového interaktivního emotu a nového způsobu udělování Honoru.
Šampioni
Elise
- P - Spider Queen
- Pavouci si nyní vždy obnoví plné HP, když jsou znovu vyvolaní.
- Pavouci skočí už během vyvolání Q a nečekají, až Elise zasáhne svůj cíl.
- Q - Neurotoxin / Venomous Bite
- Cíl je nyní odhalen na krátkou dobu, než se k němu Elise dostane.
- E - Cocoon / Rappel
- Buff se nyní vždy aplikuje po dosednutí na zem.
- Po 1 sekundě ve vzduchu může Elise znovu použít E nebo zacílit zem, aby se vrátila zpět na svou lokaci.
- R - Spider Form
- Cooldown: 4 → 3 sekundy
K'Sante
- Dosah útoků: 175 → 150
- P - Dauntless Instinct
- Základní poškození: 5-20 (podle úrovně) → 20
- HP ratio: 1/1,33/1,66/2% (na úrovních 1/6/11/16) → 1-2% (na úrovních 1-18)
- [Odstraněno] Už nepřidává 25 k dosahu útoků proti označeným cílům.
- [Odstraněno] Poškození se už nemění na true damage během R.
- [Odstraněno] Poškození se už nezvyšuje během R
- [Nové] Během R základní útoky a schopnosti udělují bonusové fyzické poškozené o velikosti 1% maximálních HP cíle (+1% za 100 bonusového armoru) (+1% za 100 bonusového magic resistu).
- Q - Ntofo Strikes
- Šířka schopnosti: 150 → 100
- Základní poškození: 30/55/80/105/130 → 70/100/130/160/190
- Armor ratio poškození: 30% celkového armoru → 35% bonusového armoru
- Magic resist ratio poškození: 30% celkového magic resistu→ 35% bonusového magic resistu
- [Odstraněno] Už nemá 40% AD ratio
- Čas použití: 0,45-0,25 (podle bonusových HP) → 0,45-0,35 (podle bonusových resistů)
- Výpočet cooldownu změněn (nyní je potřeba asi dvojnásobek resistencí pro dosažení minimálního cooldownu).
- Redukce cooldownu během R: 25% → 33%
- Minimální cooldown během R: 1,33 → 1,17
- [Nové] Nyní zpomaluje nepřátele během R.
- W - Path Maker
- Minimální doba natažení: 0,66 → 0,4 sekundy
- Základní poškození: 20/40/60/80/100 → 40/60/80/100/120
- [Odstraněno] Už nemá 50% AD ratio, 30% armor ratio a 30% magic resist ratio.
- HP ratio poškození: 8% → 6/7/8/9/10% maximálních HP cíle.
- [Nové] Nyní uděluje 10-100% (podle doby natažení) poškození schopnosti jako bonusové true damage během R.
- [Odstraněno] K'Sante už nemůže změnit směr během natažení.
- Redukce poškození během R: 60% → 75%
- Maximální poškození do monster: 50-475 (podle úrovně) → 180/260/340/420/500
- E - Footwork
- Rychlost skoku: 900 → 550
- Rychlost skoku během R: 1450 → 950
- [Odstraněno] Skok na spojence se už nezvyšuje s rychlostí pohybu.
- Rychlost skoku na spojence během R: 1100 → 1400
- Cooldown: 10,5/10/9,5/9/8,5 → 10/9,5/9/8,5/8 sekund
- [Nové] Cooldown je nyní o 50% nižší během R.
- [Odstraněno] Skokem na místo už nelze překonat terén během R (skokem na spojence stále ano).
- [Odstraněno] Skok na místo už se neprodlužuje o 400 během R.
- R - All Out
- Poškození změněno z magického na fyzické.
- Základní poškození: 70/110/150 → 80/115/150
- Maximální základní poškození: 140/220/300 → 160/230/300
- [Odstraněno] Už nemá 65% AP ratio.
- [Nové] Poškození z proskočení terénu se nyní zvyšuje o 5% bonusových HP.
- Doba trvání: 20 → 15 sekund
- [Odstraněno] Už nelze použít znovu k předčasnému ukončení efektu.
- [Odstraněno] Už nepřidává 10/25/40 (+25 bonusového armoru) (+25% bonusového magic resistu) AD
- Bonusový attack speed: 25/35/45% → 40/60/80%
- [Odstraněno] Už neléčí K'Santeho za 14/20/25% poškození uděleného šampionům.
- [Nové] Nyní přidává 20% Omnivamp.
- [Nové] Nyní přidává 50% armor penetration (pouze do bonusového armoru).
Tristana
- Dosah útoků: 525 → 550
- Základní AD: 59 → 60
- Růst AD za úroveň: 3,7 → 2,5
- Růst regenerace HP za úroveň: 0,65 → 0,5
- Růst armoru za úroveň: 4,5 → 4
- Attack speed ratio: 0,679 → 0,694
- P - Draw a Bead
- Bonusový dosah útoků: 0-136 → 0-125
- Q - Rapid Fire
- Attack speed: 50/65/80/95/110% → 60/75/90/105/120%
- W - Rocket Jump
- Zpomalení: 60% → 40%
- Trvání zpomalení: 1/1,5/2/2,5/3 sekundy → 2 sekundy
- Poškození: 95/145/195/245/295 +50% AP → 70/105/140/175/210 +75% bonusového AD +50% AP
- E - Explosive Charge
- Pasivní poškození exploze: 55/80/105/130/155 → 45/60/75/90/105
- Poškození exploze bomby: 70/80/90/100/110 +50/75/100/125/150% bonusového AD +50% AP → 60/70/80/90/100 +100/110/120/130/140% bonusového AD +50% AP
- Modifikátor šance na kritický zásah: Poškození se zvyšuje 1-1,33× podle šance na kritický zásah (33% více poškození při 100% šance na kritický zásah → Poškození se zvyšuje 1-2,15× podle šance na kritický zásah a poškození kritickým zásahem (75% více poškození při 100% šanci na kritický zásah, 115% více poškození při 100% šanci na kritický zásah + Infinity Edge)
- R - Buster Shot
- [Nové] Nyní uděluje omráčení na 0,4/0,55/0,7 sekund
- Cooldown: 120/110/100 → 100 sekund
- Poškození: 300/400/500 → 275/325/375 + 70% bonusového AD
Vladimir
- W - Sanguine Pool
- Léčení z minionů je nyní efektivní pouze na 60%
Runy
Lethal Tempo (návrat)
- Tempo Change: Útoky do nepřátelských šampionů přidávají stacky Lethal Tempo na 6 sekund (maximálně 6 stacků), Každý stack přidává 5%/4% (melee/ranged) attack speed. Po dosažení maximálních stacků útoky udělují navíc 9-30/6-24 adaptivního poškození, které se zvyšuje o 1% za 1% bonusového attack speedu.
Biscuit Delivery
- [Nové] léčení při konzumaci: 12% chybějících HP
- [Nové] bonus k maximálním HP za konzumaci: 30
- [Odstraněno] Už nobnovuje manu a nepřidává maximální manu.
Nimbus Cloak
- Rychlost pohybu: 5-25% (podle cooldownu Summoner Spellu) na 2 skeundy → 12-35% (podle cooldownu Summoner Spellu) postupně upadající během 2 sekund
Presence of Mind
- Obnova many/energie: 1,5-11/1,2-8,8 many (melee/ranged) (podle úrovně) nebo 1,5 energie za sekundu na 4 sekundy → 6-50/4,8-40 many (melee/ranged) (podle úrovně) nebo 6 energie okamžitě (8 sekund cooldown)
Shield Bash
- [Odstraněno] Pasivní resistence se štítem
- Ratio bonusových HP: 1,5% → 2,5%
- Ratio štítů: 8,5% → 15%
Systém
Zkušenosti za Wardy
- Zkušenosti za Stealth Ward: 40 → 0
- Zkušenosti za Farsight Alteration: 20 → 0
Obchod
- Legendární (dokončené) předměty si nyní můžete zařadit do fronty nákupu. Po kliknutí na předmět pravým tlačítkem se objeví vedle vašeho zlata a ukazatel bude zobrazovat, kolik zlata vám ještě chybí do koupě předmětu. Kliknutí pravým tlačítkem na předmět se předmět z fronty odstraní, kliknutí levým tlačítkem se otevře okno v obchodě s tímto předmětem.
- Pokus o koupi předmětu, na který nemáte dostatek zlata, vám do inventáře přidá komponenty, které na předmět potřebujete a máte na ně dostatek zlata.
Připomínka koupení předmětů
- Pokud odejdete z báze na začátku hry bez předmětů, hra vás upozorní, že jste si zapomněli nakoupit.
Souboje ve vlastní jungli
- Pokud před 14. minutou bude váš spoluhráč bojovat s nepřátelským šampionem ve vaší jungli, hra vás upozorní hlasitým signálem (20 sekund cooldown).
Epická monstra
- Hráčům se nyní objeví na obrazovce upozornění, když se Baron, Draci, Void Grubbs a Rift Herald objeví na mapě.
Věže
- Vizuální efekt střel věží byl vylepšen. S každou střelou se nyní střela zvětšuje, aby ukázala zvyšující se poškození.
- Pro získání zlata za zničení plátů nebo samotných věží je nutné
- Udělit poškození do plátu/věže v posledních 10 sekundách a být ve vzdálenost maximálně 2500 jednotek NEBO
- Vámi vyvolaný Rift Herald udělí poškození (platí pouze u plátů) NEBO
- Jste ve vzdálenosti maximálně 1200 jednotek od věže NEBO
- Vy a nebo váš vyvolaný pomocník jste do věže udělili poškození v posledních 10 sekundách