Patch 14.18 přináší řadu balančních změn před Worlds
i Zdroj: Riot Games
LoL novinky League of Legends Článek Patch 14.18 přináší řadu balančních změn před Worlds

Patch 14.18 přináší řadu balančních změn před Worlds

Reibl

Reibl

Seznam kapitol

1. Šampioni 2. Předměty a runy 3. Aréna 4. Další změny

Worlds patch je tu a s ním řada balančních změn. Oslaben byl třeba Azir nebo Corki, buff si užívají Jax, Jinx nebo Shen. Poslední várku změn obdržela Aréna a začátečníci budou hrát víc her proti botům.

Reklama

Šampioni

Ahri

  • E - Charm
    • Poškození: 80/110/140/170/200 + 60% AP → 80/120/160/200/240 + 75% AP

Aurora

  • R - Between Worlds
    • Maximální délka skoku: 450 → 250
    • Trvání: 3/3,5/4 sekund → 2/2,5/3 sekund
    • Maximální vzdálenost od konce terénu pro úspěšný skok přes něj: 700 → 450
      • Už nelze přeskočit většinu širokých terénů.

Azir

  • W - Arise!
    • Poškození: 0-77 bonusového poškození podle úrovně + 55% AP → 0-45 bonusového poškození podle úrovně + +35/40/45/50/55% AP

Corki

  • Q - Phosphorus Bomb
    • Základní poškození: 70/120/170/220/270 → 70/115/160/205/250
  • R - Missile Barrage
    • Poškození podle bonusového AD: +80% → +70%

Gnar

  • Základní AD: 57 → 60

Hwei

  • WW - Subject: Serenity
    • (WW) Velikost štítu pro spojence: 50% → 75%

Ivern

  • E - Triggerseed
    • Velikost štítu: 85/125/165/205/245 → 75/115/155/195/235
    • Zpomalení: 45/50/55/60/65% → 40/45/50/55/60%

Jarvan IV

  • P - Martial Cadence
    • Poškození: 7% → 8%

Jax

  • R - Grandmaster-at-Arms
    • Bonusové poškození: 60/110/160 → 60/120/180
    • Bonusový armor za zasaženého nepřítele: 15/20/25 → 20/25/30
    • Magic resist: 9/24/39 → 15/30/45
    • Armor: 15/40/65 → 25/50/75

Jayce

  • Q - To the Skies! / Shock Blast
    • (Melee) Zpomalení: 30/35/40/45/50/55% → 35/40/45/50/55/60%
  • E - Thundering Blow / Acceleration Gate
    • (Ranged) Zrychlení: 30/35/40/45/50/55% → 35/40/45/50/55/60%

Jinx

  • Růst attack speedu za úroveň: 1→ 1,4

Leona

  • Základní armor: 47 → 43

Lillia

  • P - Dream-Laden Bough
    • Maximální poškození do monster: 70-100 → 65
  • R - Lilting Lullaby
    • Trvání uspání: 2/2,25/2,5 → 2 sekundy

Lissandra

  • Q - Ice Shard
    • AP ratio: 85% → 75%

Lulu

  • P - Pix, Faerie Companion
    • Poškození projektilů: 3-37 → 5-39

Malphite

  • P - Granite Shield
    • Velikost štítu: 9% → 10% maximálních HP

Maokai

  • Q - Bramble Smash
    • Poškození: 65/115/165/215/265 → 65/110/155/200/245
  • E - Sapling Toss
    • Cooldown: 16/15/14/13/12 → 18/17/16/15/14 sekund
    • Trvání semínek v křoví: 30 (+ 2,5% bonusových HP) sekund → 30 + (1,5% bonusových HP) sekund

Miss Fortune

  • Základní AD: 55 → 53

Nasus

  • E - Spirit Fire
    • Prvotní poškození: 55/95/135/175/215 → 50/80/110/140/170
    • Poškození za sekundu: 11/19/27/35/43 → 10/16/22/28/34
    • Maximální poškození: 110-430 → 100-350

Rell

  • E - Full Tilt
    • Prvotní rychlost pohybu: 9-15% → 9-12%
    • Maximální rychlost pohybu: 24-40% → 24-32%

Rumble

  • Q - Flamespitter
    • Poškození: 80/105/130/155/180 + 110% AP → 60/90/120/150/180 + 100% AP
  • E - Electro Harpoon
    • Základní poškození: 60/85/110/135/160 → 50/75/100/125/150

Samira

  • Q - Flair
    • AD ratio: 65/95/105/115/125% → 95/102,5/110/117,5/125%

Shen

  • P - Ki Barrier
    • Velikost štítu: 47-101 + 12% bonusových HP → 47-120 + 13% bonusových HP

Smolder

  • Zdraví: 605 → 575 HP
  • Q - Super Scorcher Breath
    • Poškození: 20/30/40/50/60 + 100% celkového AD + 15% AP → 15/25/35/45/55 + 100% celkového AD (AP ratio odstraněno)
  • W - Achooo!
    • Základní poškození: 50/80/110/140/170 → 45/75/105/135/165
    • Poškození do monster: 70/112/154/196/238 → 63/105/147/189/231

Varus

  • Q - Piercing Arrow
    • AD ratio: 150/160/170/180/190% → 130/140/150/160/170%
  • E - Hail of Arrows
    • AD ratio: 110% → 100%

Vi

  • Q - Vault Breaker
    • Minimální poškození: 50/75/100/125/150 → 45/70/95/120/145
    • Maximální poškození: 100/150/200/250/300 → 90/140/190/240/290

Viego

  • Základní AD: 57 → 60
  • Q - Blade of the Ruined King
    • Bonusové poškození do monster: 20 → 15

Xin Zhao

  • Růst armoru za úroveň: 4,7 → 5
  • Q - Three Talon Strike
    • Bonusové poškození při zásahu: 16/25/34/43/52 → 16/29/42/55/68

Zeri

  • P - Living Battery
    • Poškození: 90-200 + 1-15% maximálních HP cíle → 76-160 + 1-11% maximálních HP cíle

Ziggs

  • P - Short Fuse
    • Poškození do budov: 250% → 175%
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama