i
Zdroj: Riot Games
Patch 14.11 přinesl balanční změny a zpřístupní obchod s modrou esencí | Kapitola 3
Seznam kapitol
Další patch plný balančních úprav na Summoner's Riftu, Howling Abyss i v aréně je tady. Kromě balančních úprav se dočkáme i oblíbeného obchodu s modrou esencí.
Reklama
Balanční změny v této kapitole se týkají pouze herního módu Aréna.
Augmenty
All for You
- Zvýšená efektivita léčení a štítů: 40% → 30%
Courage of the Colossus
- Štít: 100-400 (+6% maximálních HP) → 100-300 (+5% maximálních HP)
Critical Healing
- Zvýšená efektivita léčení: 50% → 40%
- Šance na kritický zásah: 20% → 25%
Earthwake
- Fyzické poškození: 140-2000 (+80% AP) (+150% bonusového AD) → 80-2000 (+40% AP) (+135% bonusového AD)
First Aid Kit
- Síla léčení a štítů: 25% → 20%
Guilty Pleasure
- Léčení: 10-180 (+2% maximálních HP) → 10-150 (+1,5% maximálních HP)
Holy Fire
- Maximální poškození: 5% → 4%
Minionmancer
- Zvýšené poškození, velikost a HP pomocníka: 50% → 45%
Ocean Soul
- Léčení: 150 (+26% bonusového AD) (+17% AP) (+7% bonusových HP) ⇒ 100 (+26% bonusového AD) (+17% AP) (+7% bonusových HP)
Šampioni
Aatrox
- E – léčení: 20/23/26/29/32% uděleného poškození po započítání odolností → 18/19,5/21/22,5/24%
- E – zvýšené léčení během R: 24/29/34/39/44% → 20/24/28/32/36%
- R – zvýšené léčení: 30/45/60% → 25/35/45%
Akshan
- Q – snižující se bonus k rychlosti pohybu: 20% → 40%
- E – cooldown: 18/16,5/15/13,5/12 → 15/14/13/12/11
- R – cooldown: 100/85/70 → 40
Briar
- P – zvýšení léčení: 0–40% (podle chybějících HP) → 0–35% (podle chybějících HP)
- Q – snížení armoru a magic resistu: 10/12,5/15/17,5/20% → 8/10/12/14/16%
- W – léčení: 36/39/42/45/48% uděleného poškození → 24/28/32/36/40% uděleného poškození
- W – bonus k attack speedu: 60/70/80/90/100% → 50/60/70/80/90%
Corki
- W – cooldown: 23/22/21/20/19 sekund → 20/18/16/14/12 sekund
- E – cooldown: 20 sekund → 12 sekund
Darius
- Q – léčení za zasaženého šampiona: 15% → 10%
- Q – fyzické poškození: 50/80/110/140/170 (+ 100/110/120/130/140% AD) → 50/80/110/140/170 (+ 80/90/100/110/120% AD)
- Q – cooldown: 9/8/7/6/5 sekund → 10/9/8/7/6 sekund
- W – cooldown: 5 sekund → 7 sekund
Ekko
- Růst HP za úroveň: 99 → 121
- Q – poškození: 70–130 (+ 30% AP) → 90–150 (+ 30% AP)
- W – cooldown: 22/20/18/16/14 sekund → 14/13/12/11/10 sekund
Fizz
- Růst HP za úroveň: 106 → 125
- W – magické poškození aktivní části: 50/70/90/110/130 (+ 40% AP) → 70/90/110/130/150 (+ 40% AP)
- E – cooldown: 16/14/12/10/8 sekund → 13/11,75/10,5/9,25/8 sekund
- E – zpomalení: 40/45/50/55/60% → 50/55/60/65/70%
- R – cooldown: 100/85/70 sekund → 50 sekund
Garen
- W – snížení poškození: 30% → 20%
- W – trvání snížení poškození: 4 sekundy → 3 sekundy
- E – AD ratio otočky: 36/37/38/39/40% AD → 33/34/35/36/37% AD
Gragas
- P – léčení maximálního zdraví: 6,5% → 3,5%
Kayn
- P (darkin) – léčení: 25% (+ 0,5% za 100 bonusových HP) poškození po započítání odolností → 15% (+ 0,5% za 100 bonusových HP) poškození po započítání odolností
- R (darkin) – léčení: 75%; poškození z R → 50%
LeBlanc
- Růst HP za úroveň: 121 → 130
- W – cooldown: 16/14/12/10/8 sekund → 12/11/10/9/8 sekund
- W – magické poškození: 75/115/155/195/235 (+ 70% AP) → 75/115/155/195/235 (+ 80% AP)
- Q – magické poškození: 75/100/125/150/175 (+ 45% AP) → 85/110/135/160/185 (+ 45% AP)
Trundle
- Q – poškození: 10–90 (+ 115–155% AD) → 10–90 (+ 105–145% AD)
- R – celkové magické poškození: 20/25/30% maximálních HP cíle → 10/15/20%
Vi
- E – fyzické poškození: 0/15/30/45/60 (+ 120% AD) → 0/15/30/45/60 (+ 100% AD)
- R – fyzické poškození: 150/275/400 (+ 90% bonusového AD) → 150/200/250 (+ 70% bonusového AD)
Viktor
- E – magické poškození: 70/110/150/190/230 (+ 40% AP) → 80/120/160/200/240 (+ 50% AP)
- E – cooldown: 13/12/11/10/9 sekund → 12/11/10/9/8 sekund
- R – magické poškození při seslání: 75/125/175 (+ 50% AP) → 100/175/250 (+ 50% AP)
Vladimir
- Q – cooldown: 9/7,9/6,8/5,7/4,6 sekund → 10/9/8/7/6 sekund
- Q – léčení: 20/25/30/35/40 (+ 35% AP) → 20/25/30/35/40 (+ 20% AP)
Ziggs
- P – magické poškození: 20–160 (podle úrovně) (+ 65 % AP) → 20–160 (podle úrovně) (+ 75 % AP)
- Q – magické poškození: 125/175/225/275/325 (+ 75 % AP) → 125/175/225/275/325 (+ 80 % AP)
- W – cooldown 12/11/10/9/8 ⇒ 10 / 9,5 / 9 / 8,5 / 8
- R – cooldown: 120/95/70 ⇒ 30
Předměty
Atma's Reckoning
- Šance na kritický zásah: 15 → 20%
Darksteel Talons
- Attack speed: 60% → 50%
- Armor: 65 → 55
Demonic Embrace
- AP: 70 → 80
Divine Sunderer
- Léčení z efektu spellblade: 55% poškození po započítání odolností → 40% poškození po započítání odolností
Eclipse
- AD: 60 → 50
Eleisa's Miracle
- Maximální léčení a štíty: 40% → 35%
- Armor: 70 → 65
- Magic resist: 70 → 65
Everfrost
- Ability haste: 20 → 25
- Poškození: 100 (+30% AP) (+50% bonusového AD) → 150 (+50% AP) (+50% bonusového AD)
- Zpomalení: 65% → 70%
Force of Entropy
- Šance na kritický zásah: 30% → 25%
Galeforce
- AD: 60 → 65
- Ratio bonusového AD aktivky: 60% → 80%
Guardian's Amulet
- Síla léčení a štítů: 20% → 15%
Guardian's Hammer
- Life steal: 8% → 5%
Hellfire Hatchet
- Léčení: 2% současných HP cíle → 1,5% současných HP cíle
- Omnivamp: 12% → 10%
Hemomancer's Helm
- Léčení: 12% poškození obdrženého okolními nepřáteli → 10% poškození obdrženého okolními nepřáteli
Hextech Gunblade
- Cooldown aktivky: 30 sekund → 20 sekund
Immortal Shieldbow
- Šance na kritický zásah: 20% → 25%
Liandry's Torment
- AP: 60 → 50
- HP: 300 → 250
Luden's Companion
- Passive Cooldown: 12s → 8s
Mirage Blade
- Rychlost pohybu: 10% → 12%
- Adaptivní síla: 55 → 65
Radiant Virtue
- Celkové léčení sebe a spojence: 16% maximálních HP → 10% maximálních HP
Reality Fracture
- Cooldown: 5 sekund → 8 sekund
- Poškození voidgruba: 8 (+8% AP) (+4% AD) → 6 (+8% AP) (+4% AD)
Sundered Sky
- Léčení chybějících HP: 6% → 5%
- AD ratio léčení: 110% → 100%
Sword of the Divine
- Adaptivní síla: 100 → 110
Voltaic Cyclosword
- AD: 45 → 50
- Ability Haste: 15 → 20
Youmuu's Ghostblade
- Cooldown aktivky: 45 sekund → 20 sekund
Reklama
Reklama