Patch 14.11 přinesl balanční změny a zpřístupní obchod s modrou esencí
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Patch 14.11 přinesl balanční změny a zpřístupní obchod s modrou esencí

Patch 14.11 přinesl balanční změny a zpřístupní obchod s modrou esencí | Kapitola 3

Giry

Giry

Seznam kapitol

1. Šampioni 2. Předměty, runy a věže 3. Aréna 4. ARAM a další změny

Další patch plný balančních úprav na Summoner's Riftu, Howling Abyss i v aréně je tady. Kromě balančních úprav se dočkáme i oblíbeného obchodu s modrou esencí.

Reklama

Balanční změny v této kapitole se týkají pouze herního módu Aréna.

Augmenty

All for You

  • Zvýšená efektivita léčení a štítů: 40% → 30%

Courage of the Colossus

  • Štít: 100-400 (+6% maximálních HP) → 100-300 (+5% maximálních HP)

Critical Healing

  • Zvýšená efektivita léčení: 50% → 40%
  • Šance na kritický zásah: 20% → 25%

Earthwake

  • Fyzické poškození: 140-2000 (+80% AP) (+150% bonusového AD) → 80-2000 (+40% AP) (+135% bonusového AD)

First Aid Kit

  • Síla léčení a štítů: 25% → 20%

Guilty Pleasure

  • Léčení: 10-180 (+2% maximálních HP) → 10-150 (+1,5% maximálních HP)

Holy Fire

  • Maximální poškození: 5% → 4%

Minionmancer

  • Zvýšené poškození, velikost a HP pomocníka: 50% → 45%

Ocean Soul

  • Léčení:  150 (+26% bonusového AD) (+17% AP) (+7% bonusových HP) ⇒ 100 (+26% bonusového AD) (+17% AP) (+7% bonusových HP)

Šampioni

Aatrox

  • E – léčení: 20/23/26/29/32% uděleného poškození po započítání odolností → 18/19,5/21/22,5/24%
  • E – zvýšené léčení během R: 24/29/34/39/44% → 20/24/28/32/36%
  • R – zvýšené léčení: 30/45/60% → 25/35/45%

Akshan

  • Q – snižující se bonus k rychlosti pohybu: 20% → 40%
  • E – cooldown: 18/16,5/15/13,5/12 → 15/14/13/12/11
  • R – cooldown: 100/85/70 → 40

Briar

  • P – zvýšení léčení: 0–40% (podle chybějících HP) → 0–35% (podle chybějících HP)
  • Q – snížení armoru a magic resistu: 10/12,5/15/17,5/20% → 8/10/12/14/16%
  • W – léčení: 36/39/42/45/48% uděleného poškození → 24/28/32/36/40% uděleného poškození
  • W – bonus k attack speedu: 60/70/80/90/100% → 50/60/70/80/90%

Corki

  • W – cooldown: 23/22/21/20/19 sekund → 20/18/16/14/12 sekund
  • E – cooldown: 20 sekund → 12 sekund

Darius

  • Q – léčení za zasaženého šampiona: 15% → 10%
  • Q – fyzické poškození: 50/80/110/140/170 (+ 100/110/120/130/140% AD) → 50/80/110/140/170 (+ 80/90/100/110/120% AD)
  • Q – cooldown: 9/8/7/6/5 sekund  → 10/9/8/7/6 sekund 
  • W – cooldown: 5 sekund → 7 sekund

Ekko

  • Růst HP za úroveň: 99 → 121
  • Q – poškození: 70–130 (+ 30% AP) → 90–150 (+ 30% AP)
  • W – cooldown: 22/20/18/16/14 sekund → 14/13/12/11/10 sekund

Fizz

  • Růst HP za úroveň: 106 → 125
  • W – magické poškození aktivní části: 50/70/90/110/130 (+ 40% AP) → 70/90/110/130/150 (+ 40% AP)
  • E – cooldown: 16/14/12/10/8 sekund → 13/11,75/10,5/9,25/8 sekund
  • E – zpomalení: 40/45/50/55/60% → 50/55/60/65/70%
  • R – cooldown: 100/85/70 sekund → 50 sekund

Garen

  • W – snížení poškození: 30% → 20%
  • W – trvání snížení poškození: 4 sekundy → 3 sekundy
  • E – AD ratio otočky: 36/37/38/39/40% AD → 33/34/35/36/37% AD

Gragas

  • P – léčení maximálního zdraví: 6,5% → 3,5%

Kayn

  • P (darkin) – léčení: 25% (+ 0,5% za 100 bonusových HP) poškození po započítání odolností → 15% (+ 0,5% za 100 bonusových HP) poškození po započítání odolností
  • R (darkin) – léčení: 75%; poškození z R → 50%

LeBlanc

  • Růst HP za úroveň: 121 → 130
  • W – cooldown: 16/14/12/10/8 sekund → 12/11/10/9/8 sekund
  • W – magické poškození: 75/115/155/195/235 (+ 70% AP) → 75/115/155/195/235 (+ 80% AP)
  • Q – magické poškození: 75/100/125/150/175 (+ 45% AP) → 85/110/135/160/185 (+ 45% AP)

Trundle

  • Q – poškození: 10–90 (+ 115–155% AD) → 10–90 (+ 105–145% AD)
  • R – celkové magické poškození: 20/25/30% maximálních HP cíle → 10/15/20%

Vi

  • E – fyzické poškození: 0/15/30/45/60 (+ 120% AD) → 0/15/30/45/60 (+ 100% AD)
  • R – fyzické poškození: 150/275/400 (+ 90% bonusového AD) → 150/200/250 (+ 70% bonusového AD)

Viktor

  • E – magické poškození: 70/110/150/190/230 (+ 40% AP) → 80/120/160/200/240 (+ 50% AP)
  • E – cooldown: 13/12/11/10/9 sekund → 12/11/10/9/8 sekund
  • R – magické poškození při seslání: 75/125/175 (+ 50% AP) → 100/175/250 (+ 50% AP)

Vladimir

  • Q – cooldown: 9/7,9/6,8/5,7/4,6 sekund → 10/9/8/7/6 sekund
  • Q – léčení: 20/25/30/35/40 (+ 35% AP) → 20/25/30/35/40 (+ 20% AP)

Ziggs

  • P – magické poškození: 20–160 (podle úrovně) (+ 65 % AP) → 20–160 (podle úrovně) (+ 75 % AP)
  • Q – magické poškození: 125/175/225/275/325 (+ 75 % AP) → 125/175/225/275/325 (+ 80 % AP)
  • W – cooldown 12/11/10/9/8 ⇒ 10 / 9,5 / 9 / 8,5 / 8
  • R – cooldown: 120/95/70 ⇒ 30

Předměty

Atma's Reckoning

  • Šance na kritický zásah: 15 → 20%

Darksteel Talons

  • Attack speed: 60% → 50%
  • Armor: 65 → 55

Demonic Embrace

  • AP: 70 → 80

Divine Sunderer

  • Léčení z efektu spellblade: 55% poškození po započítání odolností → 40% poškození po započítání odolností

Eclipse

  • AD: 60 → 50

Eleisa's Miracle

  • Maximální léčení a štíty: 40% → 35%
  • Armor: 70 → 65
  • Magic resist: 70 → 65

Everfrost

  • Ability haste: 20 → 25
  • Poškození: 100 (+30% AP) (+50% bonusového AD) → 150 (+50% AP) (+50% bonusového AD)
  • Zpomalení: 65% → 70%

Force of Entropy

  • Šance na kritický zásah: 30% → 25%

Galeforce

  • AD: 60 → 65
  • Ratio bonusového AD aktivky: 60% → 80%

Guardian's Amulet

  • Síla léčení a štítů: 20% → 15%

Guardian's Hammer

  • Life steal: 8% → 5%

Hellfire Hatchet

  • Léčení: 2% současných HP cíle → 1,5% současných HP cíle
  • Omnivamp: 12% → 10%

Hemomancer's Helm

  • Léčení: 12% poškození obdrženého okolními nepřáteli → 10% poškození obdrženého okolními nepřáteli

Hextech Gunblade

  • Cooldown aktivky: 30 sekund → 20 sekund

Immortal Shieldbow

  • Šance na kritický zásah: 20% → 25%

Liandry's Torment

  • AP: 60 → 50
  • HP: 300 → 250

Luden's Companion

  • Passive Cooldown: 12s → 8s

Mirage Blade

  • Rychlost pohybu: 10% → 12%
  • Adaptivní síla: 55 → 65

Radiant Virtue

  • Celkové léčení sebe a spojence: 16% maximálních HP → 10% maximálních HP

Reality Fracture

  • Cooldown: 5 sekund → 8 sekund
  • Poškození voidgruba: 8 (+8% AP) (+4% AD) → 6 (+8% AP) (+4% AD)

Sundered Sky

  • Léčení chybějících HP: 6% → 5%
  • AD ratio léčení: 110% → 100%

Sword of the Divine

  • Adaptivní síla: 100 → 110

Voltaic Cyclosword

  • AD: 45 → 50
  • Ability Haste: 15 → 20

Youmuu's Ghostblade

  • Cooldown aktivky: 45 sekund → 20 sekund
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama