i
Zdroj: Riot Games
Patch 13.8 - Janna a Kog'Maw jsou silnější, nově můžeme reportovat hráče i v historii zápasů
Seznam kapitol
V nové aktualizaci došlo na několik drobných balančních úprav, vylepšení reportování a mnoho dalších změn. Pro lepší orientaci jsme patch rozdělili do kapitol.
Šampioni
Aurelion Sol
- Růst HP za úroveň: 95 → 90
- Růst armoru za úroveň: 4,3 → 4
Ezreal
- Základní AD: 60 → 62
Garen
- Základní AD: 66 → 69
- Základní armor: 36 → 38
Janna
- W - Zephyr
- Poškození: 70/100/130/160/190 + 50% AP → 80/110/140/170/200 + 60% AP
- E - Eye of the Storm
- Čas postupného opadávání štítu: 1,25 sekund → 2,5 sekund
Jarvan IV
- Růst AD za úroveň: 3,4 → 3
- Q - Dragon Strike
- Poškození: 90/130/170/210/250 → 80/120/160/200/240
Kayn
- E - Shadow Step
- Cooldown: 8 sekund → 10 sekund
- Bonusová rychlost pohybu: 80% → 70%
Kha'Zix
- Q - Taste Their Fear
- Základní poškození: 60/85/110/135/160 → 70/95/120/145/170
Kog'Maw
- P - Icathian Surprise
- Poškození zvýšeno: 125-550 → 140-650
- Kog'Maw během pasivky může nově procházet skrze jednotky.
- Q - Caustic Spittle
- Cooldown: 8 sekunnd → 7 sekund
- E - Void Ooze
- Cena: 60/70/80/90/100 many → 40/55/70/85/100 many
- Zpomalení: 20/28/36/44/52% → 30/35/40/45/50%
Leona
- W - Eclipse
- Bonusový armor: 15/20/25/30/35 → 20/25/30/35/40
- Bonusová magic resistance: 15/20/25/30/35 → 20/25/30/35/40
- Základní poškození: 45/80/115/150/185 → 55/90/125/160/195
Lillia
- P - Dream-Laden Bough
- Maximální poškození: 50-150 → 70-150
- Léčení z monster: 24-75 +5,4% AP → 39-54 +15% AP
- Léčení z šampionů: 6-120 +18% AP → 6-90 +30%AP
Malphite
- W - Thunderclap
- Poškození útoku: 30/45/60/75/90 → 30/40/50/60/70
- Armor ratio poškození v oblasti před Malphitem: 20% → 15%
Nidalee
- Základní armor: 28 → 32
- Růst armoru za úroveň: 4,7 → 5
Poppy
- Q - Hammer Shock
- Poškození z nepřátelských maximálních HP: 8% → 9%
- W - Steadfast Presence
- Bonusové resistence: 10% → 12%
Rakan
- Základní Armor: 32 → 30
- Růst armoru za úroveň: 5,1 → 4,9
Předměty
Cosmic Drive
- AP: 80 → 100
- Nová pasivka: Udělení poškození (kromě DoT - průběžného poškození) generuje stacky, které přidávají 2,5% bonus k rychlosti pohybu každé 1,5 sekundy (maximálně 4 stacky, 10% bonus) na následujících 5 sekund. Při dosažení maximálních stacků získáte navíc 10% bonus k rychlosti pohybu (dohromady 20%). Udělování poškození tento efekt obnoví.