
i
Zdroj: Riot Games
Patch 13.22 přinesl velké úpravy Janny, Quickplay a další změny
Seznam kapitol
Kromě klasických balančních změn se dočkali šampioni využívající převážně AP změn základních útoků. Upravoval se také herní mód Nexus Blitz.
Šampioni

Brand
- P - Blaze
- Poškození do monster v jungli: 220% → 230%
- E - Conflagration
- Poškození: 65/90/115/140/165 + 50% AP → 60/90/120/150/180 + 60% AP

Briar
- Q - Head Rush
- Základní poškození: 60/100/140/180/220 → 60/95/130/165/200
- Snižování armoru: 10/14/18/22/26% → 10/12,5/15/17,5/20%
- R - Certain Death
- Poškození: 150/325/500 + 110% bonusového AD → 150/300/450 + 75% bonusového AD

Dr. Mundo
- E - Blunt Force Trauma
- Bonusové AD: 2/2,25/2,5/2,75/3% maximálních HP → 2/2,35/2,7/3,05/3,4% maximálních HP

Gragas
- E - Body Slam
- Obnova cooldownu: 3 sekundy → 40% zbývajícího času
- R - Explosive Cask
- Doba letu sudu: 0,55 sekundy → 0,5 sekundy

Graves
- E - Quickdraw
- Bonusový armor: 4/7/10/13/16 → 2/5/8/11/14

Janna
- Dosah základních útoků: 500 → 550
- Základní mana: 350 → 360
- Růst many za úroveň: 64 → 50
Růst HP za úroveň: 84 → 90
Růst armoru za úroveň: 5 → 4,5
Základní AD: 52 → 47
Růst AD za úroveň: 3 → 2,5 - Timing základních útoků: 22% → 20%
- P - Tailwind
- [Nové] Nyní uděluje 20/25/30/35% své rychlosti na úrovních 1/6/11/16 jako on-hit poškození a poškození na W.
- [Odstraněno] Už nepřidává 6% rychlosti pohybu směrem ke spojencům.
- Q - Howling Gale
- Cooldown: 12 sekund → 14 sekund
- Cena: 60/70/80/90/100 many → 90/95/100/105/110 many
- Poškození: 60/85/110/135/160 + 35% AP → 55/90/125/165/195 + 50% AP
- Poškození z nabití: 45/60/75/90/105 + 30% AP → 30/45/60/75/90 + 30% AP
- W - Zephyr
- Cooldown: 12 sekund → 9/8,5/8/7,5/7 sekund
- Cena: 50/60/70/80/90 many → 50/55/60/65/70 many
- Poškození: 80/110/140/170/200 + 60% AP → 55/90/125/165/195 + 60% AP (+ nově poškození z pasivní schopnosti)
- Trvání zpomalení: 3 sekundy → 2 sekundy
- [Nové] pasivní rychlost pohybu se už nedeaktivuje, když je schopnost na cooldownu.
- E - Eye Of The Storm
- Cooldown: 15/13,5/12/10,5/9 sekund → 16/15/14/13/12 sekund
- [Nové] Cooldown se nyní snižuje o 20% při zásahu CC efektem z Q/W/R
- Velikost štítu: 75/100/125/150/175 + 55% AP → 80/115/150/185/220 + 55% AP
- Trvání štítu: 5 sekund → 4 sekundy
- [Nové] Štít už postupně neklesá.
- [Odstraněno] Už nepřidává zvýšenou sílu léčení a štítů při zásahu CC efektem.
- Cena: 70/80/90/100/110 many → 70/75/80/85/90 many

Kassadin
- E - Force Pulse
- AP ratio: 85% → 80%
- R - Riftwalk
- AP ratio: 60% → 50%

Nilah
- Q - Formless Blade
- Bonusový attack speed: 10-60% → 10-50%
- R - Apotheosis
- AD ratio DoT poškození: 112% bonusového AD → 80% bonusového AD

Rammus
- W - Defensive Ball Curl
- Bonusový armor: 30 → 40

Senna
- Q - Piercing Darkness
- Základní poškození: 30/65/100/135/170 → 30/60/90/120/150
- Základní léčení: 40/55/70/85/100 → 40/50/60/70/80

Seraphine
- P - Stage Presence
- Poškození: 4/8/14/25 + 7% AP → 5/10/18/30 + 5% AP
- Q - High Note
- Cooldown : 9/8/7/6/5 sekund → 10/8,75/7,5/6,25/5 sekund
- W - Surround Sound
- AP ratio štítu: 25% → 20%

Tahm Kench
- P - An Acquired Taste
- Ratio bonusových HP: 5% → 4%

Ziggs
- Základní armor: 22 → 18