i
Zdroj: Riot Games
Patch 13.21 přinesl úpravy Seraphine a návrat Nexus Blitz
Seznam kapitol
Nejnovější aktualizace konečně přináší Nexus Blitz. Kromě tohoto herního módu jsme se dočkali také balančních úprav Seraphine, Branda a dalších šampionů.
Šampioni
Aurelion Sol
- Q - Breath of Light
- Poškození za sekundu: 15/25/35/45/55 + 30-80 podle úrovně + 60% AP → 45/60/75/90/105 + 55% AP
- Základní poškození výbuchem: 40/50/60/70/80 + 20-30 podle úrovně → 60/70/80/90/100
Bel'Veth
- E - Royal Maelstrom
- Cooldown: 24/22,5/21/19,5/18 sekund → 20/19/18/17/16 sekund
Brand
- Základní HP: 590 → 570
- Růst HP za úroveň: 102 → 105
- Základní armor: 22 → 27
- Armor za úroveň: 4,7 → 4,2
- Základní attack speed: 0,625 → 0,681
- Růst attack speedu za úroveň: 1,36% → 2%
- P - Blaze
- Poškození do monster: 120% → 220%
- E - Conflagration
- Základní poškození: 70/95/120/145/170 → 65/90/115/140/165
Briar
- Růst Attack speedu za úroveň: 2,3% → 2%
- P - Crimson Curse
- Léčení z efektu krvácení: 100% → 125%
- W - Blood Frenzy / Snack Attack
- Poškození z chybějících HP cíle: 10% + 4% za 100 bonusového AD → 10% + 3,5% za 100 bonusového AD
Caitlyn
- P - Headshot
- Ratio šance na kritický zásah: 81,25% → 85%
- R - Ace in the Hole
- Cooldown: 90/75/60 sekund → 90 sekund
- Poškození: 300/525/750 + 200% bonusového AD → 300/500/700 + 170% bonusového AD
- Bonusové poškození z šance na kritický zásah: 0-35% → 0-50%
Dr. Mundo
- E - Blunt Force Trauma
- Bonusové AD: 2/2,5/3/3,5/4% maximálních HP → 2/2,25/2,5/2,75/3% maximálních HP
- Bonusové AD podle z chybějících HP: 0-60% → 0-40%
Hecarim
- Růst AD za úroveň: 3,2 → 3,7
- W - Spirit of Dread
- Trvání: 4 sekundy → 5 sekund
Jinx
- P - Get Excited!
- Nyní má maximum 5 stacků
- Attack speed se nově stackuje pouze při killech a asistencích, obnovení trvání buffu nebo první stack lze ale stále získat i z epických monster a budov.
K'Sante
- P - Dauntless Instinct
- Bonusové poškození z efektu All Out: 35% → 45/60/75 (na úrovních 6/11/16)
- Q - Ntofo Strikes
- Bonusové HP potřebné pro minimální čas použití: 1800 → 1200
- W - Path Maker
- Maximální doba nabíjení: 1 sekunda → 1,5 sekundy
- Schopnost už nepřeruší skok z E - Footwork.
- R - All Out
- Léčení se nyní počítá z veškerého poškození (dříve fyzické poškození a true damage).
- R+Q/E se resetuje po 0,1 sekundy → okamžitě
LeBlanc
- W - Distortion
- AP ratio: 65% → 75%
- E - Ethereal Chains
- E2 AP ratio: 70% → 80%
Master Yi
- E - Wuju Style
- Cooldown: 18 sekund → 14 sekund
Morgana
- W - Tormented Shadow
- Základní poškození: 12/22/32/42/52 → 12/23/34/45/56
- Poškození do monster: 165% → 170%
Rammus
- Q - Powerball
- Základní poškození: 100/125/150/175/200 → 80/110/140/170/200
- W - Defensive Ball Curl
- Bonusový armor: 35 + 40/50/60/70/80% celkového armoru → 30 + 35/45/55/65/75% celkového armoru
Seraphine
- Základní mana: 440 → 360
- Růst many za úroveň: 40 → 50
- Základní regenerace many: 8 → 11,5
- Růst regenerace many za úroveň: 1 → 0,4
- Základní armor: 19 → 26
- Růst HP za úroveň: 104 → 90
- Růst attack speedu za úroveň: 1% → 2%
- Q - High Note
- Cooldown: 10/8,75/7,5/6,25/5 sekund → 9/8/7/6/5 sekund
- Poškození: 55/70/85/100/115 + 45/50/55/60/65% AP → 55/80/105/130/155 + 50% AP
- W - Surround Sound
- Cooldown: 28/26/24/22/20 sekund → 28/25/22/19/16 sekund
- Cena: 50/60/70/80/90 many → 80/85/90/95/100 many
- Základní velikost štítu: 50/70/90/110/130 → 50/75/100/125/150
- Léčení chybějících HP: 5/5.5/6/6.5/7% + 0,4% za 100 AP → 3/3.5/4/4.5/5%
- E - Beat Drop
- Cena: 60/70/80/90/100 many → 60/65/70/75/80 many
- Základní poškození: 60/80/100/120/140 → 60/95/130/165/200
Tahm Kench
- P - An Acquired Taste
- Poškození: 8-60 + 3% bonusových HP → 6-48 + 5% bonusových HP
- W - Abyssal Dive
- Redukce cooldownu: 40% → 40/42,5/45/47,5/50%
Varus
- W - Blighted Quiver
- On-hit poškození: 7/12/17/22/27 → 7/13/19/25/31
- E - Hail of Arrows
- Zpomalení: 25/30/35/40/45% → 30/35/40/45/50%
Zyra
- Základní attack speed: 0,625 → 0,681
- P - Garden of Thorns
- Poškození rostlin: 20-100 + 15% AP → 20-88 + 18% AP
- Q - Deadly Spines
- Poškození: 60/95/130/165/200 + 60% AP → 60/100/140/180/220 + 65% AP
- E - Grasping Roots
- Poškození: 60/105/150/195/240 + 50% AP → 60/95/130/165/200 + 60% AP