i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 12.4 - změny ve hře
Nové skiny a hlavně šampionka Renata Glasc míří do hry.
Reklama
Do hry přichází nový patch a sním i šampionka Renata Glasc. Nenechte se ovšem touto elegantní dámou omámit. Na balanční změny se také nezapomnělo. Pojďme se na nový patch podívat podrobně.
Obsah
Renata Glasc
Renatu jsme si přestavili také ve zvláštním článku s ukázkou schopností.
Nové Shockblade skiny
Všechny nové skiny si můžete prohlédnout v našem článku.
Herní změny
Odměny za objectivy
-
Ukončení odměny: 15 sekund → 5 sekund.
Úprava profilu
- Summoner ikonky půjde řadit a vyhledávat.
- Rámeček okolo profilu si nyní můžete vybrat. Nebudete nuceni si vzít váš nejvyšší dosažený. V načítací obrazovce se zatím změna neprojeví.
Tresty
- Nový systém detekce záměrného kažení her (intentional feeding) byl spuštěn již minulý měsíc. Nyní probíhají lehké úpravy.
Clash
- Ve dnech 19. a 20. února proběhne Ionia Cup. Druhý týden je naplánován na dny 5. a 6. března.
Balanční změny
Šampioni
Aatrox
- Darking Blade (Q)
- Poškození při trefení středu schopnosti zvýšeno: 150% → 160%.
Amumu
- Tantrum (E)
- Redukce poškození posílena: 2/4/6/8/10 (+3% bonusového armoru a MR) → 5/7/9/11/13 (+3% bonusového armoru a MR).
Ashe
- Enchanted Crystal Arrow (R)
- Rychlost šípu změněna: 1600 → [1500 + 200/s (maximálně 2100)].
Blitzcrank
- Regenerace zdraví za 5 vteřin snížena: 8,5 → 7,5 životů.
Dr. Mundo
- AD za úroveň sníženo: 4,2 → 3,5.
- Maximum Dosage (R)
- Cooldown změněn: 110/100/90 → 110 vteřin.
Illaoi
- Attack speed zvýšen: 0,571 → 0,625
- Harsh Lesson (W)
- Poškození podle maximálního zdraví cíle zvýšeno: [2% za 100 AD] → [4% za 100 AD].
Kalista
- Základní armor zvýšen: 21 → 24.
Lucian
- Piercing Light (Q)
- Cena schopnosti snížena: 50/60/70/80/90 → 48/56/64/72/80.
Nami
- Tidecaller’s Blessing (E)
- Magické poškození zvýšeno: 20/35/50/65/80 (+20% AP) → 25/40/55/70/85 (+20% AP).
Neeko
- Zmenšen hitbox postavy: 80 → 65.
- Blooming Burst (Q)
- Bonusové poškození při dalším výbuchu zvýšeno: 40/60/80/100/120 (+20% AP) → 40/65/90/115/140 (+20% AP).
- Shapesplitter (W)
- Cooldown snížen: 20/19/18/17/16 → 16/15/14/13/12 vteřin.
Nunu & Willump
- Zdraví za úroveň sníženo: 82 → 76 životů.
- Consume (Q)
- Léčení z šampionů sníženo: 60/88/116/144/172 (+72% AP) (+8% bonusového zdraví) → 45/66/87/108/129 (+54% AP) (+6% bonusového zdraví).
Qiyana
- Royal Privilege (pasivka)
- Bonusový AD přepočet snížen: 55% → 45%.
Rumble
- Základní armor zvýšen: 31 → 36.
Sett
- Zdraví za úroveň zvýšeno: 93 → 100.
Veigar
- Základní armor snížen: 23 → 21.
- Armor za úroveň zvýšen: 3,75 → 4.
- Event Horizon (E)
- Cooldown zvýšen: 18/16,5/15/13,5/12 → 20/18/16/14/12 vteřin.
Xayah
- Bladecaller (E)
- Násobení poškození při kritickém zásahu zvýšeno: [0,5% za 1% kritické šance] → [0,75% za 1% kritické šance].
Zeri
- Burst Fire (Q)
- Základní útok pravým tlačítkem bez nabití oslaben: [15-40 (+4% AP)] → [10-25 (+3% AP)] poškození.
- Násobitel poškození při útoku pravým tlačítkem při nízkém zdraví cíle zvýšen: 300% → 500%.
- Zpomalení při útoku pravým tlačítkem zkráceno: 1,5 → 1 vteřina.
- Zpomalení při útoku pravým tlačítkem upraveno: 20/25/30/35/40% → 14/23/32/41/50%
- Základní poškození sníženo: 10/15/20/25/30 (+110% AD) → 9/13/17/21/25 (+110% AD)
- Q nyní může udělit kritické poškození
- Převyšující attack speed se převádí na AD ve větší míře: 50% → 60%
- Ultrashock Laser (W)
- Cooldown změněn: 10 → 13/12/11/10/9 vteřin.
- Zpomalení změněno: 50/55/60/65/70% → 30/40/50/60/70%.
- Spark Surge (E)
- Cooldown změněn: 23/21,5/20/18,5/17 → 23/22/21/20/19 vteřin.
- Snížení cooldownu za trefeného šampiona pomocí schopnosti nebo útoku oslabeno: 1,5 → 1 vteřina.
- Lightning Crash (R)
- Attack speed změněn: 30-40% → 30%.
Předměty
Rejuvenation Bead
- Celková cena zvýšena: 150 → 300 zlata.
- Regenerace zdraví zvýšena: 50% → 100%.
- Po prodání zpět vrací menší poměr ceny: 70% (105 zlata) → 40% (120 zlata).
- Crystalline Bracer
- Cena zvýšena: 650 → 800 zlata.
- Regenerace zdraví zvýšena: 50% → 100%.
- Knight’s Vow
- Cena za dokončení snížena: 700 → 400 zlata (celková cena nezměněna).
- Regenerace zdraví zvýšena: 150% → 200%.
- Warmog’s Armor
- Cena za dokončení snížena: 650 → 500 zlata (celková cena nezměněna).
Support předměty
Spellthief's Edge, Relic Shield, Steel Shoulderguards a Spectral Sickle
- Odměny za zabíjení minionů nyní berou v potaz, kolik šampionů v týmu má předmět pro supporty.
- Pokud má tým dva a více support předmětů, je značně menší šance v úvodu hry, že získá odměny na objectivy.
- Příjem zlata se sníží, pokud šampion se support předmětem zabije: 4 minony za minutu → 2 miniony za minutu do 5. minuty, poté 4 miniony za minutu. Během prvních pěti minut je snížení zlata výraznější.
Opravy chyb
- Byla opravena chyba, kvůli které mohli šampioni sesílat některé summoner spelly (včetně Smite) během putování hextech branami.
- Byla opravena chyba, kvůli které mohla Ahřina pasivní schopnost – Essence Theft získávat esenci z klonů šampionů.
- Byla opravena chyba, kvůli které Janna nesprávně získávala bonus k účinnosti léčení a štítů z pasivní složky E – Eye of the Storm za zpomalení nepřátelských šampionů nebo jejich vyhození do vzduchu i v případech, kdy se tuto schopnost ještě nenaučila.
- Byla opravena chyba, kvůli které Sennino R – Dawning Shadow změnilo směr, pokud jste jej seslali s kurzorem umístěným na Senninu ikonu šampiona ve střední sekci rozhraní.
- Byla opravena chyba, kvůli které jste utrpěli část poškození uloženého efektem Ignore Pain z předmětu Death’s Dance, ačkoliv jste likvidací šampiona aktivovali efekt Defy.
- Byla opravena chyba, kvůli které se Yorickova Maiden of the Mist zasekávala v budovách, když procházela v jejich příliš těsné blízkosti. Maiden nyní získá efekt Ghost a bude procházet budovami i jednotkami jako skutečný přízrak.
- U Kai'Siny Living Weapon z pasivní schopnosti – Second Skin byly upraveny popisky schopnosti a ukazatelů evoluce. Nyní správně berou v potaz bonusové útočné poškození a rychlost útoků.
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že když Zed použil své W – Living Shadow a jeho opětovné seslání provedl během letu Q – Razor Shuriken, vyletěly oba šurikeny ze Zedovy nové pozice (místo aby z každého místa vyletěl jeden).
- Byla opravena chyba, kvůli které Gangplank získával stacky Tear of the Goddess sesíláním E – Powder Keg.
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že když Tahm Kench umístil na nepřátelského šampiona tři stupně pasivní schopnosti – An Acquired Taste, mohl na ně občas použít R – Devour i poté, co tyto stupně zmizely, pokud mezitím použil určité aktivovatelné efekty předmětů.
- Ikona Zoeina W – Spell Thief nyní uvádí správné poškození z ukradených kouzel Smite.
- Byla opravena vizuální chyba, kvůli které se po aktivaci W – Phase nezobrazovala správná animace Apheliova ukazatele sesílání.
- Byla opravena chyba, kvůli které se hráčům zobrazovalo nesprávné upozornění, pokud se pokusili změnit lobby během čekání ve frontě.
- Při vytvoření herního lobby se opět přehraje správný zvukový efekt.
- S ohledem na herní srozumitelnost byl upraven zvukový efekt W – Ghostwater Dive PsyOps Pykea, který se přehrává nepřátelům s nízkým zdravím (nižším než Pykeova hranice pro popravu ultimátkou).
- Kritickým zásahům PROJEKT: Jinx se opět přehrává jejich zvukový efekt.
- Vizuální efekt debuffu na nepřátelích zasažených Ahřiným E – Charm byl plně obnoven.
- Byly opraveny popisky Teleportu a Unleashed teleportu, nyní se na nich zobrazuje správný cooldown.
- Informace zobrazené ve výsledkové tabulce v popisku buffu dračí duše byly opraveny.
- Popisky předmětů Watchful a Vigilant Wardstone byly opraveny, nyní je v nich uvedený správný počet aktuálně umístěných ward.
- Smite má zpět svůj popisek ve výběru šampionů a v sekci Collection.
Reklama
Reklama