i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 12.19 - změny ve hře
Rework schopností Syndry a posílení AP přepočtů u řady schopností.
Reklama
Přichází nový patch, který kromě Spirit Blossom skinů přináší rework schopností Syndry. Větších balančních změn se dočkal také Blitzcrank. Trochu netypicky Riot také posiluje AP přepočty u řady postav a posiluje tak potenciál pro různé buildy. Pojďme se na změny podívat podrobně.
Obsah
Spirit Blossom skiny
Na nové skiny se můžete podívat ve zvláštním článku.
Event Pass
Nový Event Pass přinese upravenou záložku v klientovi. Zde lze prohlížet obchod, mise, tokeny a další informace. Změní se lehce i proces získávání tokenů. Nově jich dostaneme o 100 více zcela zdarma.
Rework Syndry
- Základní zdraví sníženo: 593 → 563
- Transcendent (pasivka)
- Syndra může nasbírat až 120 Splinters pomocí útoků do nepřátelských šampionů a také zvyšováním úrovně. Splinters of Wrath vylepšují Syndře schopnosti.
- Syndra si obnoví 20-215 many (podle úrovně), když získá Splinter z nepřítele.
- Získaní Splinters probíhá následovně.
- Poškození do nepřátel se 2 schopnostmi během 4 sekund přidá (1/2/3 na úrovních 1/11/18) Splinters. Cooldown 8 vteřin na jeden cíl.
- Zvýšení úrovně přidá 5 Splinters of Wrath
- Zabití kanón miniona přidá 1 Splinters of Wrath.
- Při 120 Splinters získá Syndra 15% celkového AP navíc.
- Ikonky schopností se změní po vylepšení.
- Dark Sphere (Q)
- Cooldown zvýšen: 4 → 7 vteřin.
- Cena snížena: 40/50/60/70/80 → 40/45/50/55/60 many.
- AP přepočet zvýšen: 65% → 70%
- Při 40 Splinters of Wrath dojde k vylepšení schopnosti.
- Dark Sphere uchovává až dvě vykouzlení s cooldownem 1,25 vteřiny mezi jednotlivými použitími.
- Force of Will (W)
- Dosah pro sebrání koule zvýšen: 400 → 500 jednotek.
- Nově zabrání, aby zvednutý cíl (živá jednotka) umřela hned při sebrání.
- Při 60 Splinters of Wrath dojde k vylepšení schopnosti.
- Nově uděluje 15% (+1,5% za 100 AP) true damage.
- Scatter the Weak (E)
- Magické poškození sníženo: 85/130/175/220/265 (+60% AP) → 75/115/155/195/235 (+55% AP)
- Úhel schopnosti zvýšen: 34° → 56°
- Cooldown změněn: 18/17/16/15/14 → 15 vteřin
- Trvání stunu zkráceno: 1,5 → 1,25 vteřiny.
- Zvýšena šance pro seslání E-Q komba při krátké vzdálenosti.
- Při 80 Splinters of Wrath dojde k vylepšení schopnosti.
- Úhel schopnosti zvýšen: 56° → 84°
- Zpomalí nepřítele po konci stunu o 70% na dobu 1,25 vteřiny.
- Unleashed Power (R)
- Přidává Grand Sphere (Q) dalších 10/20/30 Ability Haste.
- Poškození za kouli sníženo: 90/140/190 (+20% AP) → 90/130/170 (+17% AP)
- Při 100 Splinters of Wrath dojde k vylepšení schopnosti.
- Okamžitě usmrtí cíl, pokud šampion při obdržení schopnosti klesne s životy pod 15 % maximálního zdraví.
- Nové ikonky schopností
|
|
|
|
|
Balanční změny
Šampioni
Blitzcrank
- Základní attack speed zvýšen: 0,625 → 0,65
- Attack speed přepočet zvýšen: 0,625 → 0,7
- Overdrive (W)
- Attack speed zvýšen: 30/38/46/56/62% → 40/53/66/79/92%
- Cena zvýšena: 75 → 85 many
- [Nové]: nyní uděluje 1% maximálního zdraví cíle jako magické poškození on-hit při aktivaci.
- Do cílů co nejsou šampioni je poškození zvýšeno o 60-180.
- Power Fist (E)
- Cena zvýšena: 25 → 40 many
- Doba vyhození cíle do vzduchu prodloužena: 0,9 → 1 vteřina.
- [Nové]: přepočet 25% AP a 150% + 125% AP proti cílům co nejsou šampioni.
- Static Field (R)
- AP přepočet pasivky zvýšen: 30% → 30/40/50%
- AP přepočet aktivní části zvýšen: 100% → 125%
- [Odstraněno]: pasivka již nemá maximálně 3 stacky.
Ekko
- Z Drive Resonance (pasivka)
- AP přepočet zvýšen: 80% → 90%
- Chronobreak (R)
- Poškození zvýšeno: 150/300/450 + 150% AP → 150/325/500 + 175% AP
Fizz
- Playful / Trickster (E)
- Magické poškození zvýšeno: 70/120/170/220/270(+ 75% AP) → 70/120/170/220/270 (+ 90% AP)
Garen
- Judgement (E)
- Poškození podle kritické šance sníženo: 58% (+1% za 1% kritického poškození) → 75% (+1% za 1% kritického poškození)
Jinx
- Základní AD zvýšeno: 57 → 59
- Super Mega Death Rocket (R)
- Základní poškození zvýšeno: 250/400/550 → 300/450/600
Malphine
- Thunderclap (W)
- AP přepočet fyzického poškození do okolí zvýšen: 20% → 30%
- Unstoppable Force (R)
- AP přepočet zvýšen: 80% → 90%
Master Yi
- Růst AD za úroveň snížen: 2,5 → 2,2
- Wuju Style (E)
- Bonusový AD přepočet snížen: 35% → 30%
Nasus
- Siphoning Strike (Q)
- Bonusový dosah zvýšen: 25 → 50 jednotek
- Wither (W)
- Zpomalení posíleno: 50% → 75%
- Fury of the Sands (R)
- Průběžné poškození změněno z každou vteřinu na každou půl vteřinu (celkové poškození nezměněno).
- Bonusové zvětšení zvýšeno: 30% → 30/35/40%
- Dosah nyní škáluje s velikostí šampiona.
Nunu
- Absolute Zero (R)
- AP přepočet zvýšen: 250% → 300%
Rakan
- Fey Feather (P)
- AP přepočet štítu zvýšen: 80% → 95%
- Gleaming Quill (Q)
- AP přepočet poškození zvýšen: 60% → 70%
Rek’Sai
- Základní AD sníženo: 64 → 61
Ryze
- Overload (Q)
- AP přepočet zvýšen: 50% → 55%
- Rune Prism (W)
- AP přepočet zvýšen: 60% → 70%
Shyvana
- Burnout (W)
- AD přepočet průběžného poškození zvýšen: 10% → 15%
- AD přepočet bonusového on-hit poškození zvýšen: 5% → 7,5%
- Flame Breath (E)
- On-hit poškození sníženo: 3,75% → 3,5% maximálního zdraví.
- AD přepočet poškození zvýšen: 30% → 40%
- AP přepočet poškození zvýšen: 70% → 90%
- Základní poškození dračí formy sníženo: 100-160 → 75-135
Sona
- Hymn of Valor (Q)
- Základní poškození zvýšeno: 40/70/100/130/160 → 50/80/110/140/170
- Song of Celerity (E)
- Zpomalení zvýšeno: 40% → 50%
Tahm Kench
- Tongue Lash (Q)
- AP přepočet zvýšen: 70% → 90%
- Abyssal Dive (W)
- AP přepočet za stack zvýšen: 100% → 125%
Twitch
- Deadly Venom (P)
- AP přepočet poškození za stack zvýšen: 2,5% → 3%
- Contaminate (E)
- AP přepočet poškození za stack zvýšen: 33% → 35%
Udyr
- Wilding Claw (Q)
- [Nové]: Minimální poškození do minionů 40-160
Předměty
Eclipse
- Lethality sníženo: 18 → 12
- AD zvýšeno: 55 → 60
Reklama
Reklama