i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 10.3 - změny ve hře
Jankos se dočkal buffu Sejuani!
Reklama
Do třetice všeho dobrého! Třetí patch letošního roku se nese ve znamení valentýnských skinů a očekávaných i překvapivých balančních úprav.
Nové skiny
Do hry se dostanou tři nové skiny pro Jinx, Yuumi a Sennu.
True Damage Senna Prestige Edition
Hearthseeker Jinx, Heartseeker Yuumi
Nové chroma balíčky
S novými skiny tradičně přibudou také nové chroma balíčky.
Heartseeker Jinx
Heartseeker Yuumi
Balanční změny
Šampioni
Akali
- Five Point Strike (Q)
- Cena zvýšena ze 100/95/90/85/80 energie na 120/115/110/105/100.
- Twilight Shroud (W)
- Rychlost pohybu v kouři změněna z [20/25/30/35/40% pokud je v kouři] na [30/35/40/45/50% postupně upadající rychlost pohybu na 2 sekundy po vyvolání]
- Perfect Execution (R)
- R1 Cílení změněno z [Volně označeno] na [označen nepřátelský šampion]
- R1 Dosah označení: 625
- R1 Vzdálenost skoku: 675-825 závisející na vzdálenosti od nepřítele.
Aphelios
- Calibrum
- Dosah označení snížen z [nekonečný] na [1800 maximální dosah]
Azir
- Základní mana zvýšena z 438 na 480.
- Emperor's Divide (R)
- Počet vojáků (šířka) zvýšen z 5/6/7 na 6/7/8.
Corki
- Valkyrie (W)
- Poškození za sekundu změněno z [7,5/25 (+37,5% bonusového AD)(+5% AP)] na [7,5/25 (+50% bonusového AD)(+6% AP)].
- Doba trvání DoT (damage over time), když odhodíte nepřítele na stranu, zvýšena z 1 sekundy na 1,5.
- Nyní na 1,5 sekundy zpomalí odhozené nepřátele.
Diana
- Základní mana snížena ze 420 na 375.
- Pale Cascade (W)
- Poškození sníženo z 22/34/46/58/70 na 18/30/42/54/66.
Ekko
- Z-Drive Resonance (Passivka)
- Poškození stacky do monster sníženo z 200% na 150%.
Ezreal
- Mana za úroveň zvýšena ze 42 na 50.
- Rychlost útoku za úroveň zvýšena z 1,5% na 2,5%
Galio
- Winds of War (Q)
- Doba trvání tornáda zvýšena z 1,5 sekundy na 2.
- Počet šlehů tornáda zvýšen ze 3 na 4.
Leona
- Eclipse (W)
- Poškození sníženo z 60/100/140/180/220 na 60/95/130/165/200.
- Zenith Blade (E)
- Poškození sníženo z 60/100/140/180/220 na 50/90/130/170/210.
Miss Fortune
- Rychlost útoku za úroveň snížena ze 3 na 2,25%.
Rumble
- Základní AD sníženo z 61,036 na 61.
- Základní Armor zvýšen z 30,88 na 31.
- Scrap Shield (W)
- Rychlost útoku snížena ze [20/25/30/35/40% (30/37,5/45/52,5/60% vylepšení)] na [15/20/25/30/35% (22,5/30/37,5/45/52,5% vylepšení)]
- Hodnota štítu snížena z 80/110/140/170/200 na 60/95/130/165/200.
Sejuani
- Rychlost útoku na první úrovni zvýšena z 0% na 10%.
- Fury of the North (P)
- Frost Armor nyní zmizí i po poškození od malých monster.
Senna
- Absolution (P)
- Šance padnutí duší z minionů, které Senna nezabila, zvýšena z 20 na 25%.
- Šance padnutí duše z kanónů, které Senna zabije, snížena ze 100% na 1,67%.
- Curse of the Black Mist (E)
- Oprava chyby: Senniny přátelé v mlze se již krátce nestanou neviditelnými, pokud Senna během svého E zemře.
Sett
- Základní obnova HP snížena z 9,25 na 8.
- Haymaker (W)
- Cooldown zvýšen z 16/14/12/10/8 sekund na 18/16,5/15/13,5/12.
- Základní poškození sníženo z 90/125/160/195/230 na 90/120/150/180/210.
Sona
- Song of Celerity (E)
- Vlastní rychlost pohybu snížena z [25% (+4% za 100 AP)] na [20% (+3% za 100 AP)].
Yuumi
- Prowling Projectile (Q)
- Cena změněna z 85/90/95/100/105/110 many na 90 na všech úrovních.
- Posílené poškození sníženo z 50/95/140/185/230/275 na 45/80/115/150/185/220.
- [Nové] Nyní přidává +2-8% současných životů cíle jako poškození.
- You and Me! (W)
- Silence se již nepočítá jako přerušení CC.
- Zoomies! (E)
- Obnova životů změněna ze [70/110/150/190/230 (+30% AP)] na [70/100/130/160/190 (+40% AP)].
Jungle zkušenosti
Monster hunter buff
- Velká monstra: Zvýšeny z 50 zkušeností na 60.
- Bonus z prvního zabitého velkého monstra: Sníženy ze 165 zkušeností na 150.
- Trest za nadměrné farmení minionů:
- Po dokončení jungle předmětu byla odstraněna penalizace -10 zlata za miniony
- Ve 14. minutě byla odstraněna penalizace -13 zlata za miniony.
Krugs
- Zkušenosti z celého kempu zvýšeny ze 160 na 175.
- Zlato z celého kempu zvýšeno ze 125 na 135.
- Zkušenosti a zlato za jednotlivé monstra v kempu
- Velký Krug
- Zkušenosti sníženy z 55 na 37
- Zlato sníženo z 65 na 42.
- Střední Krug
- Zkušenosti zvýšeny z 15 na 18
- Zlato zvýšeno z 10 na 13.
- Malý Krug
- Zkušenosti zvýšeny z 10 na 14
- Zlato zvýšeno z 5 na 9.
- Velký Krug
Blue buff a Red buff
- Zkušenosti sníženy ze 115 na 110.
Scalování zkušeností s úrovní monster
- Na úrovních 1-3 nezměněno.
- Na úrovni 4 zvýšeno z 1,036x na 1,075x.
- Na úrovních 5-6 zvýšeno z 1,1x na 1,15x.
- Na úrovni 7 nezměněno.
ARAM
Nerfy
- Janna
- +10% obdrženého poškození, -8% hodnoty štítů změněno na +10% obdrženého poškození, -10% hodnoty štítů, -10% léčení.
- Maokai
- -12% udělovaného poškození a +12% obdrženého poškození změněno na -15% udělovaného poškození a +12% obdrženého poškození.
- Nami
- +5% obdrženého poškození změněno na +5% obdrženého poškození a -10% léčení.
- Singed
- Bez úprav změněno na -5% udělovaného poškození.
- Sylas
- +5% udělovaného poškození změněno na bez úprav.
- Teemo
- -12% udělovaného poškození změněno na -10% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
- Trundle
- Bez úprav změněno na -10% léčení.
- Ziggs
- -15% udělovaného poškození a +8% obdrženého poškození změněno na -15% udělovaného poškození a +10% obdrženého poškození.
Buffy
- Aatrox
- Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození.
- Azir
- +5% udělovaného poškození změněno na +10% udělovaného poškození.
- Bard
- +8% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození.
- Elise
- +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
- Evelynn
- +15% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +15% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození.
- Jax
- Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození.
- Kassadin
- Bez úprav změněno na -10% obdrženého poškození.
- LeBlanc
- +12% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +15% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození.
- Leona
- +5% obdrženého poškození změněno na bez úprav.
- Poppy
- Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození.
- Qiyana
- +8% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
- Tryndamere
- +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
- Urgot
- -5% udělovaného poškození změněno na bez úprav.
Ostatní
Změny vizuálních efektů
- Kromě Annie a Nautiluse, o jejichž změnách jsme vás již informovali, se úpravy vizuálních efektů dočká i Malphite.
Malphite
- Byly upraveny efekty základních útoků, passivky a všech schopností pro všechny skiny.
- Glacial Malphite má nový efekt seslání W, působení W a minutí R.
- Mecha Malphite má nový efekt Passivky, působení W a minutí R.
- Ironside Malphite má nový efekt Passivky a působení W.
- Odyssey Malphite má nový efekt Passivky a zásahů W.
Opravy chyb
- Bylo minimalizováno natahování krku Nightbringer Lee Sin Prestige Edition během různých animací (nečinnosti a běh).
- Passivka Ornnova vylepšeného Might of the Ruined King se již nestackuje s passivkou Blade of the Ruined King.
- Cooldown Jaycova R - Mercury Cannon/Mercury Hammer se nyní správně snižuje o 10%, pokud má Cloud Drake buff.
- Vizuální a zvukové efekty Infernal Soul již nejsou nepřátelským týmem zachytitelné mimo vizi.
- Trvání stunu Braumovy Passivky - Concussive Blows se nyní správně snižuje kvůli Tenacity,
- Pokud Sett nemá investované žádné body do W - Haymaker, Illaoino E - Test of Spirit nyní správně nezahrne jeho vessel.
- Zvukové efekty PROJECT: Jinx již nejsou hlasitější, než zvukové efekty ostatních skinů.
- Settovo R - The Show Stopper již není schopno potlačit Mordekaisera během sesílání R - Realm of Death.
- Indikátory dosahu Guardian of the Sands Rengarovy Passivky - Unseen Predator a R - The Thrill of the Hunt již nepulzují způsobem, který mění jejich velikost.
- Yuumi již nezůstane uvězněná ve spojenecké Mordekaiserově R - Realm of Death, pokud na sešle W - You and Me! při jeho oživení díky Zileanově R - Chronoshift.
- Luxino E - Lucent Singularity již neodhaluje oblasti mimo svůj dosah.
- Šampioni již nemohou spustit Grasp of Undying z Prototype: Omnistone v jedné rotaci vícekrát.
- Dýky z Katarininy Passivky - Sinister Steel již neposkytnou 2 stacky Conquerora za zásah, nyní správně poskytnou 2 stacky za seslání.
- Katarina se již nepokouší provést základní útok na její poslední cíl po seslání E - Shunpo, pokud cíl není v dosahu útoku.
- Garenovo Q - Decisive Strike se již nezruší v polovině útoku, pokud se cíl teleportuje daleko.
- Slepé místo v blízkosti severní zdi poblíž vchodu do spodní jungle na červené straně byla opravena tak, že pasti, společníci, šampioni, atd. jsou viditelní hráčům v řecet.
- On-hit schopnosti šampionů nyní správně přidávají stacky energie z itemů a run s UNIQUE Passive - Energized.
- Šampioni s dvojitými útoky nyní získávají správný (dvojnásobný) počet stacků energie UNIQUE: Passive - Energized.
- Mrtví šampioni již nebudou přitahovat pozornost věží.
- Šampioni oslepeni Teemovým Q - Blinding Dart nyní již nemohou zasáhnout nepřítele kriticky nebo se zvýšeným poškozením.
- Mordekaiserovo Passive - Darkness Rise nyní správně uděluje poškození nepřátelům jen pokud je schopnost aktivní.
- Baron Nashor již nepoškozuje a neodhaluje pro hráče za jeho doupětem, kteří jej původně odhaleného neměli.
- Zničení věže nebo turret plate nyní poskytne hráčům správné množství zlata i pokud jsou od věže dále.
Reklama
Reklama