i
Zdroj: Riot Games
Odhaleny všechny změny pro příští patch | Kapitola 2
Seznam kapitol
Dočkáme se oslabení Jayce úpravy bonusů za Chemtech draka a Cloud draka a také se zvýší maximální hranice attack speedu.
Reklama
Swiftplay
Šampioni
Fiddlesticks
- W - Bountiful Harvest
- Léčení z šampionů: 25/32,5/40/47,5/55% → 35/42,5/50/57,5/65%
- E - Reap
- Zpomalení: 30/35/40/45/50% → 40/45/50/55/60%
Ivern
- E - Triggerseed
- AP ratio štítu: 50% → 60%
- Základní poškození: 70/90/110/130/150 → 70/100/130/160/190
Nidalee
- Růst HP za úroveň: 109 → 117
- Růst magic resistu za úroveň: 1,45 → 1,75
- Q - Javelin Toss / Takedown
- Minimální poškození oštěpu: 70/90/110/130/150 + 50% AP → 70/95/120/145/170 + 55%
Yorick
- Redukce poškození vyvolaných monster (ghůlové a maiden) do věží: 50% → 70%
Zoe
- E - Sleepy Trouble Bubble
- Základní poškození: 70/110/150/190/230 → 85/125/165/205/245
- Cooldown: 16/15/14/13/12 → 14/13,5/13/12,5/12 sekund
Systém
Rychlost hry
- Interval upgradu minionů: každých 90 sekund → každých 60 sekund
- AD Melee a Ranged minionů je nyní stejné jako na klasickém Summoner's Riftu.
- Respawn draka: každé 4,5 minut → každých 5 minut
- Čas spawnu Rift Heralda: 10:00 → 11:30
- Nyní je zapnutá náhlá smrt.
- Od 25. minuty ztrácí budovy 35% svých resistů každou minutu
- Od 30. ztrácí budovy, které lze ničit, 3,3% maximálních HP za sekundu.
URF
Attack speed
- Maximální hodnota attack speedu: 2,5 za sekundu → 10 za sekundu
Reklama
Reklama