i
Zdroj: Riot Games
Odhaleny všechny balanční změny pro příští patch
Swain prochází malým reworkem, aktivní část jeho ultimátky bude nyní možné použít vícekrát během jednoho použití R. Patch 14.21 by se měl dostat do hry 23.10.
Reklama
Šampioni
Aurelion Sol
- Základní HP: 620 → 600
- E - Singularity
- AP ratio: 80% → 60%
Azir
- Základní regenerace HP: 5 → 7
- Základní AD: 52 → 56
Brand
- Základní regenerace many: 10,65 → 9
- P - Blaze
- Poškození výbuchu: 9-13% maximálních HP → 8-12% maximálních HP
- Q - Sear
- Cena: 50 many → 70 mamy
Camille
- Základní HP: 670 → 650
- W - Tactical Sweep
- Základní poškození: 70/100/130/160/190 → 50/75/100/125/150
- E - Hookshot
- Ratio bonusového AD: 90% → 75%
- R - The Hextech Ultimatum
- On-hit poškození: 5/10/15 + 4/6/8% současných HP → 0 + 4/6/8% současných HP
Corki
- P - Hextech Munitions
- Poškození: 15% → 20%
- W - Valkyrie
- Poškození: 150/225/300/375/450 + 150% bonusového AD → 200/275/350/425/500 + 200% bonusového AD
- 40% tohoto poškození je garantováno.
- Poškození: 150/225/300/375/450 + 150% bonusového AD → 200/275/350/425/500 + 200% bonusového AD
- R - Missile Barrage
- Poškození: 80/160/240 + 70% bonusového AD → 90/170/250 + 80% bonusového AD
Elise
- Růst armoru za úroveň: 5,2 → 4,5
Fiddlesticks
- Q - Terrify
- Bonusové poškození do současných HP: 6/7/8/9/10% → 5/6/7/8/9%
Galio
- Základní mana: 500 → 410
Gangplank
- Základní regenerace many: 7,5 → 8
- E - Powder Keg
- Cooldown sudu: 18/17/16/15/14 → 17/16/15/14/13 sekund
Gwen
- P - A Thousand Cuts
- Poškození: 1% + 0,72% za 100 AP → 1% + 0,6% za 100 AP
Hwei
- Q - Subject: Disaster
- (QQ) AP ratio: 75% → 70%
- E - Subject: Torment
- Cooldown: 12/11,5/11/10,5/10 → 13/12,5/12/11,5/11 sekund
Irelia
- Q - Bladesurge
- Cena: 20 many → 15 many
- Cooldown: 11/10/9/8/7 → 10/9/8/7/6 sekund
- AD ratio: 60% → 70%
- Bonusové poškození do minionů: 55-265 → 50-237
- R - Vanguard's Edge
- Už nesnižuje cooldown Q o 0,5/1/1,5 sekundy
Kai'Sa
- P - Second Skin
- Poškození prvního zásahu: 5-23 + 15% AP → 4-24 + 12% AP
- Poškození za stack: 1-12 + 2,5% AP → 1-6 + 3% AP
Karthus
- R - Requiem
- AP ratio: 75% → 70%
Kassadin
- Q - Null Sphere
- AP ratio: 70% → 60%
- E - Force Pulse
- AP ratio: 70% → 65%
Kayle
- W - Celestial Blessing
- Cena: 90/100/110/120/130 → 75/85/95/105/115 many
Malphite
- Základní HP: 644 → 665
Nasus
- P - Soul Eater
- Life Steal: 12-24% → 9-21%
- Q - Siphoning Strike
- Základní poškození: 40/60/80/100/120 → 35/55/75/95/115
Qiyana
- Základní regenerace HP: 6 → 8
- W - Terrashape
- Ratio bonusového AD: 10% → 20%
Senna
- Základní armor: 28 → 25
- Růst armoru za úroveň: 4,7 → 4
Sivir
- Základní AD: 58 → 60
- Q - Boomerang Blade
- 15/30/45/60/75 + 80/85/90/95/100% celkového AD → 60/85/110/135/160 + 100% bonusového AD
Swain
- Základní regenerace HP: 7 → 3
- Růst regenerace HP za úroveň: 0,65 → 0,5
- Základní mana: 468 → 400
- Základní regenerace many: 8 → 10
- P - Ravenous Flock
- Léčení: 3/4/5/6% na úrovních 1/6/11/16 → 3-6% lineárně na úrovních 1-18
- Q - Death's Hand
- Cena: 45/50/55/60/65 → 42/44/46/48/50 many
- Základní poškození: 65/85/105/125/145 → 60/85/110/135/160
- Bonusové magické poškození za paprsek: 15/25/35/45/55 → 15/21,25/27,5/33,75/40
- AP ratio: 40% → 45%
- Bonusové AP ratio za paprsek: 10% → 11,25%
- W - Vision of Empire
- Základní poškození: 80/115/150/185/220 → 70/105/140/175/175
- AP ratio: 55% → 60%
- Zpomalení: 25/35/45/55/65% → 50/55/60/65/70%
- Trvání zpomalení: 2,5 → 1,5 sekundy
- Trvání odhalení: 4/5/6/7/8 → 6 sekund
- E - Nevermove
- Cooldown: 10 → 14/13/12/11/10 sekund
- Cena: 50 → 60/65/70/75/80 many
- Už neuděluje poškození při návratu
- Základní poškození: 35/45/55/65/75 → 80/120/160/200/240
- AP ratio: 25% → 60%
- Šířka projektilu při návratu: 170 → 180
- Rychlost projektilu při použití: 935/1235/1735/2735 → 1125-1800
- Rychlost projektilu při návratu: 500/1400/2200 → 2000-2800
- R - Demonic Ascension
- Cooldown: 100/80/60 → 120 sekund
- Začátek cooldownu: po skončení efektu → při použití
- Základní poškození: 20/40/60 → 15/25/35
- AP ratio: 10% → 5%
- Základní léčení: 15/27,5/40 → 15/30/45
- Základní léčení z ne-šampionů: 1,5/2,75/4 → 1,5/3/4,5
- AP ratio léčení: 18% → 5%
- AP ratio léčení z ne-šampionů: 1,8% → 0,5%
- Nyní má 1,25% bonusových HP ratio, 0,125% bonusových HP do ne-šampionů.
- R - Demonflare (aktivní část schopnosti)
- Nyní lze použít vícekrát během trvání efektu R
- Nyní má cooldown 8 sekund mezi jednotlivými použitími, nesnižuje se s Ability Haste
- Základní poškození: 150/225/300 → 150/250/350
- AP ratio: 60% → 50%
- Zpomalení: 60% → 75%
Talon
- W - Rake
- Poškození při návratu: 50/80/110/140/170 + 80% bonusového AD → 60/90/120/150/180 + 90% bonusového AD
Taric
- W - Bastion
- Bonusový armor: 9/10/11/12/13% → 6/7/8/9/10%
Teemo
- W - Move Quick
- Pasivní rychlost: 10/14/18/22/26% → 12/16/20/24/28%
- Aktivní rychlost: 20/28/36/44/52% → 24/32/40/48/56%
Viego
- Růst armoru za úroveň: 5,2 → 4,6
Volibear
- W - Frenzied Maul
- Cooldown: 12 → 14 sekund
Xayah
- W - Deadly Plumage
- Bonusové poškození: 20% → 25%
Yone
- W - Spirit Cleave
- HP ratio: 11/12/13/14/15% → 10/11/12/13/14%
Yorick
- P - Shepherd of Souls
- Poškození: 2-88 + 25% AD → 4-90 + 20% AD
Předměty
Blade of The Ruined King
- On-hit poškození: 10/6% současných HP → 8/5% současných HP
Sorcerer's Shoes
- Magic penetration: 15 → 12
Lethal Tempo
- Attack speed za stack: 5% → 6%
- Maximální attack speed: 30% → 36%
Reklama
Reklama