i
Zdroj: Riot Games
Odhaleny všechny balanční změny pro patch 25.5
Čekají nás velké úpravy systému, který má zabránit lane-swapům. Zároveň si vývojáři přichystali mnoho úprav, které pomohou vybalancovat hru pro profesionální hráče.
Reklama
Šampioni
Ambessa
- E - Lacerate
- Základní poškození při zásahu: 40/65/90/115/140 → 40/60/80/100/120
Aphelios
- Attack speed ratio: 0,640 → 0,658 (základní attack speed nezměněn).
Ashe
- R - Enchanted Crystal Arrow
- Základní poškození: 250/450/650 → 200/400/600
Aurora
- E - The Weirding
- Poškození: 70/110/150/190/230 + 80% AP → 65/105/145/185/225 + 70% AP
Dr. Mundo
- Základní HP: 613 → 640
Elise
- Q - Neurotoxin / Venomous Bite
- (Lidská forma) Základní poškození 40/70/100/130/160 → 40/65/90/115/140
- (Pavoučí forma) Základní poškození: 60/90/120/150/180 → 60/80/110/140/170
Cho'Gath
- Q - Rupture
- Základní poškození: 80/145/210/275/340 → 80/140/200/260/320
- W - Feral Scream
- Poškození: 80/135/190/245/300 + 3% maximálních HP → 80/130/180/230/280 +2,5-3,5% maximálních HP
K'Sante
- P- Dauntless Instinct
- Základní poškození z označení: 20 → 12
- W - Path Maker
- Bonusové True Damage z R: 10-100% → 10-80%
Poppy
- Růst HP za úroveň: 104 → 110
- P - Iron Ambassador
- Velikost šítu: 13/15,5/18% maximálních HP na úrovních 1/7/11 → 11-20% maximálních HP lineárně
- E - Heroic Charge
- Poškození: 100/140/180/220/260 + 100% bonusového AD → 80/120/160/200/240 + 120% bonusových HP
Seraphine
- Q - High Note
- Maximální zvýšené poškození do šampionů: 60% → 75%
Skarner
- Q - Shattered Earth / Upheaval
- Poškození do maximálních HP: 10% → 8%
- Trvání zpomalení: 1,25 → 1 sekunda
- E - Ixtal's Impact
- Cooldown: 20/19/18/17/16 → 22/21/20/19/18 sekund
Yorick
- R - Eulogy of the Isles
- Maximální poškození do monster: 100 → 50
Zed
- E - Shadow Slash
- Poškození: 65/90/115/140/165 + 65% bonusového AD → 70/95/120/145/170 + 80% bonusového AD
Předměty
Staff of Flowing Water
- Trvání buffu: 4 → 6 sekund
Yun Tal Wildarrows
- Crit za stack: 0,2% → 0,4% pro melee/0,2% pro ranged
Runy
Axiom Arcanist
- Zvýšené poškození ultimátky: 14% → 12%
- Zvýšené plošné poškození (AoE): 9% → 8%
Sixth Sense
- Cooldown: 275/350 → 250 sekund
Unflinching
- Armor a magic resist: 2-10 → 6-12
Systém
Lane Swapy
- Pokud se dva hráči bez předmětu pro junglery objeví na horní nebo střední lince (zóna je velká o nepřátelského inhibitoru až ke spojenecké věži), vnější věže na té lince dostanou tyto bonusy:
- 95% méně obdrženého poškození
- Útoky věží zabíjí miniony na ránu
- Věže a minioni předávají zlato a zkušenosti ze svých killů nejbližšímu obránci na lince
- Útočníci získávají pouze 50 % zkušeností a zlata z minionů
- Pouze top:
- Věž obránců zabíjí šampiony na ránu
- Bránící šampion dostává pouze 50 % poškození pod svou věží
- Tyto bonusy začínají platit v čase 1:30 a přestanou ve 3:30.
- Pokud tým nemá junglera, tato mechanika se vůbec nespustí (pokud má tým dva nebo více junglerů, systém je počítá jakékoli dva šampiony do detekce).
Reklama
Reklama