i
Zdroj: Riot Games
Odhaleny všechny balanční změny pro nadcházející patch, chystají se velké úpravy Janny
V příští aktualizaci se bude měnit Janna, Seraphine, Nilah a mnoho dalších. Všichni mágové navíc dostanou posílené základní útoky.
Šampioni
Mágové
Těmto mágům se posilují základní útoky:
- Timing (prodleva mezi začátkem animace a vypuštěním útoku):
- Rumble, Singed, Heimerdinger, Ziggs, Xerath, Ivern, Neeko, Ahri, Twisted Fate, Teemo
- Rychlost projektilu:
- Karthus, Cassiopeia, Annie, Veigar, Teemo, Orianna
- Attack speed:
- Singed, Heimerdinger, Annie, Vel'Koz, Xerath, Lissandra, Zilean, Anivia, Zoe, Ryze, Syndra, Taliyah, Ahri, LeBlanc
Brand
- E - Conflagration
- Poškození: 65/90/115/140/165 + 50% AP → 60/90/120/150/180 + 60% AP
Briar
- Q - Head Rush
- Základní poškození: 60/100/140/180/220 → 60/95/130/165/200
- Snižování armoru: 10/14/18/22/26% → 10/12,5/15/17,5/20%
- R - Certain Death
- Poškození: 150/325/500 + 110% bonusového AD → 150/300/450 + 75% bonusového AD
Dr. Mundo
- E - Blunt Force Trauma
- Bonusové AD: 2-3% maximálních HP → 2-3,4% maximálních HP
Gragas
- E - Body Slam
- Obnova cooldownu: 3 sekundy → 40% času
- R - Explosive Cask
- Doba letu sudu: 0,55 sekundy → 0,5 sekundy
Graves
- E - Quickdraw
- Bonusový armor: 4/7/10/13/16 → 2/5/8/11/14
Janna
- Dosah základních útoků: 500 → 550
- Timing základních útoků: 22% → 20%
- Došlo i na další změny základních parametrů, zatím nejsou nespecifikovány
- P - Tailwind
- [Nové] Nyní uděluje 20/25/30/35% své rychlosti jako on-hit poškození a poškození na W.
- [Odstraněno] Už nepřidává 6% rychlosti pohybu směrem ke spojencům.
- Q - Howling Gale
- Cooldown: 12 sekund → 14 sekund
- Cena: 60/70/80/90/100 many → 90/95/100/105/110 many
- Poškození: 60/85/110/135/160 + 35% AP → 55/90/125/165/195 + 50% AP
- Poškození z nabití: 45/60/75/90/105 + 30% AP → 30/45/60/75/90 + 30% AP
- W - Zephyr
- Cooldown: 12 sekund → 8/7,5/7/6,5/6 sekund
- Cena: 50/60/70/80/90 many → 50/55/60/65/70 many
- Poškození: 80/110/140/170/200 + 60% AP → 55/90/125/165/195 + 60% AP (+ nově poškození z pasivní schopnosti)
- Trvání zpomalení: 3 sekundy → 2 sekundy
- [Nové] pasivní část schopnosti už se nedeaktivuje, když je schopnost na cooldownu.
- E - Eye Of The Storm
- Cooldown: 15/13,5/12/10,5/9 sekund → 16/15/14/13/12 sekund
- [Nové] Cooldown se nyní snižuje při zásahu CC efektem z Q/W/R
- Veliokst štítu: 75/100/125/150/175 + 55% AP → 80/115/150/185/220 + 55% AP
- Trvání štítu: 5 sekund → 4 sekundy
- [Nové] Štít už postupně neklesá.
- [Odstraněno] Už nepřidává zvýšenou sílu léčení a štítů při zásahu CC efektem z Q/W/R
- Cena: 70/80/90/100/110 many → 70/75/80/85/90 many
Kassadin
- E - Force Pulse
- AP ratio: 85% → 80%
- R - Riftwalk
- AP ratio: 60% → 50%
Nilah
- Q - Formless Blade
- Bonusový attack speed: 10-60% → 10-50%
- R - Apotheosis
- Ratio DoT poškození: 112% bonusového AD → 80% bonusového AD
Rammus
- W - Defensive Ball Curl
- Bonusový armor: 30 → 40
Senna
- Q - Piercing Darkness
- Základní poškození: 30/65/100/135/170
- Základní léčení: 40/55/70/85/100 → 40/50/60/70/80
Seraphine
- P - Stage Presence
- Poškození: 4/8/14/25 + 7% AP → 5/10/18/30 + 5% AP (na hranicích 50/100/200/250 AP)
- Q - High Note
- Hranice pro zvýšené poškození: 75% chybějících HP → 85% chybějících HP
- W - Surround Sound
- AP ratio štítu: 25% → 20%
Tahm Kench
- P - An Acquired Taste
- Ratio bonusových HP: 5% → 4%
Ziggs
- Základní armor: 22 → 18