i
Zdroj: Riot Games
Odhaleny všechny balanční změny pro nadcházející patch
V nadcházející aktualizaci dojde na další úpravy Skarnera, velkou změnu ultimátky Mordekaisera a Baron dostane silnější útoky.
Šampioni
Akali
- Základní HP: 570 → 600
Azir
- Regenerace HP: 5 → 3,5
- W - Arise!
- Základní poškození: 50/67/84/101/118 → 50/65/80/95/110
Briar
- Růst HP za úroveň: 100 → 95
- Q - Head Rush
- Dosah schopnosti: 400 → 425
- W - Blood Frenzy / Snack Attack
- Attack speed: 54/68/82/96/110% → 55/65/75/85/95%
Draven
- Q - Spinning Axe
- Poškození: 40/45/50/55/60 → 45/50/55/60/65
Galio
- Základní rychlost pohybu: 335 → 340
- Q - Winds of War
- 12/10,75/9,5/8,25/7 sekund → 12/11/10/9/8 sekund
Graves
- Efektivita konverze attack speedu z předmětů a run na rychlost nabíjení zvýšena o 35%
- Ratio kritického zásahu za střelu: 40% → 45%
Hwei
- P - Signature of the Visionary
- AP ratio: 30% → 35%
- Q - Subject: Disaster
- (QQ) AP ratio: 75% → 80%
Jarvan IV
- P - Martial Cadence
- Poškození do současných HP: 6% → 7%
Jhin
- P - Whisper
- Bonusová rychlost pohybu při kritickém zásahu: 10% → 14%
- Q - Dancing Grenade
- AD ratio: 35/42,5/50/57,5/65% → 44/51,5/59/66,5/74%
Kai'Sa
- Q - Icathian Rain
- Ratio bonusového AD: 50% → 55%
LeBlanc
- Passive - Mirror Image
- Q - Sigil of Malice
- Základní poškození: 65/90/115/140/165 → 70/95/120/145/170
- W - Distortion
- Cooldown: 18/16/14/12/10 sekund → 15/13,75/12,5/11,25/10 sekund
Mordekaiser
- Q - Obliterate
- Cooldown: 9/7,75/6,5/5,25/4 sekundy → 9/8/7/6/5 sekund
- E - Death's Grasp
- 80/95/110/125/140 → 70/85/100/115/130
- R - Realm of Death
- Schopnosti už se nelze vyhnout pomocí Cleanse efektu.
Olaf
- Q - Undertow
- Poškození do monster: 5/10/15/20/25 → 5/15/25/35/45
Ryze
- W - Rune Prison
- Cooldown: 13/12/11/10/9 sekund → 11/10,5/10/9,5/9 sekund
- Zpomalení: 35% → 50%
Skarner
- Růst many za úroveň: 45 → 40
- Růst regenerace many za úroveň: 0,45 → 0,6
- Q - Shattered Earth / Upheaval
- (Q1) čas vytrhnutí kamene: 0,5 sekundy → 0,35 sekundy
- (Q1) Trvání buffu: 3,5 sekundy → 5 sekund
- Poškození: 10/20/30/40/50 + 40% bonusového AD → 10/25/40/55/70 + 60% bonusového AD
- Cena: 40/45/50/55/60 many → 30/35/40/45/50 many
- (Q2) Znehybnění při použití: 0,75 sekund → 0,5 sekundy
- W - Seismic Bastion
- Cena: 50/55/60/65/70 many → 60/65/70/75/80 many
- Základní poškození: 60/90/120/150/180 → 50/75/100/125/150
Sylas
- Q - Chain Lash
- Poškození do monster: 70% → 100%
Thresh
- Základní armor: 31 → 33
- Růst Magic resistu za úroveň: 1,3 → 1,55
Zac
- Základní regenerace HP: 8 → 5
Zeri
- Základní HP: 630 → 600
Jungle
Baron
- Zvýšeno poškození mnoha ptokům Barona.
Voidgrubs
- První zrození: 5:00 → 6:00
- True damage za sekundu za stack: 6 → 8
- Počet stacků nutných na zrození termitů: 5 → 4