Nový Skarner díky mini-aktualizaci posílil v jungli, jako topař je naopak slabší
Skarner se po reworku dostal poprvé do rukou hráčů před pár dny a vývojáři už musí reagovat s několika balančními úpravami. Informoval o tom vývojář Phroxzon na svém Twitteru.
Podle něj je převážně v nižších divizích Skaner jako topař mnohem silnější než jako jungler. Proto balanční tým připravil několik úprav, které by měly pomoct tuto statistiku vyrovnat.
Skarner
- Růst many za úroveň: 60 → 45
- P - Threads of Vibration
- Maximální poškození do monster: 75-250 → 100-300
- Q - Shattered Earth / Upheaval
- Maximální poškození do monster: 100/175/250/325/400 → 150/225/300/375/450
- W - Seismic Bastion
- Cena: 40/45/50/55/60 many → 50/55/60/65/70 many
- E - Ixtal's Impact
- Cooldown: 24/22/20/18/16 sekund → 20/19/18/17/16 sekund
Phroxzon také oznámil, že vývojáři pracují se zpětnou vazbou hráčů, kterým se nelíbí těžkopádnost vytahování a odhazování kamenů pomocí Skarnerova Q. V nadcházející aktualizaci 14.8 máme tedy očekávat další Skarnerovy úpravy (aktualizace by měla vyjít 17.4.).
Podle statistik webu u.gg má nový Skarner windrate v jungli pouhých 39,9 %, na topu pak 45,83 %. Lze však předpokládat, že se tyto statistiky opět zvednou, jakmile si hráči přepracovaného šampiona v průběhu času osvojí a najdou s ním ten správný způsob hraní.