Nový patch pro Wild Rift přinesl rework Rengara
i Zdroj: Riot Games
LoL:WR novinky Wild Rift Článek Nový patch pro Wild Rift přinesl rework Rengara

Nový patch pro Wild Rift přinesl rework Rengara

Giry

Giry

Hráči mobilního League of Legends se mohou těšit na nového Rengara, který prošel reworkem. Kromě něj se upravují i další šampioni a předměty.

Reklama

Šampioni

Alt Tag

Akshan

  • Růst armoru za úroveň: 3,9 → 4,3
  • Magic resistance za úroveň: 0,8 → 1
  • Avengerang
    • Poškození: 5/30/55/80 + 80% AD → 5/35/65/95 + 80% AD
    • Poškození do minionů: 60/70/80/90% → 55/70/85/100%
  • Heroic Swing
    • Poškození kritickými zásahy: 125% → 150%
    • Poškození kritickými zásahy s předmětem Infinity Edge: 155% → 180%
Alt Tag

Kayn

  • Základní armor: 37 → 40
  • The Darkin Scythe
    • Energie získaná z poškození melee šampionů: 12 → 15
    • Energie získaná za zabití melee šampiona: 60 → 75
    • Regenerace HP ve formě Darkina: 20-35% → 24-38%
  • Reaping Slash
    • Poškození ve formě Darkina: 60/65/70/75% AD + (6 + 0,06% bonusového AD)% maximálních HP cíle → 60/65/70/75% AD + (7% + 0.06% bonusového AD)% maximálních HP cíle
  • Umbral Trespass
    • Regenerace HP ve formě Darkina: (10% + 0,1% bonusového AD) maximálních HP cíle → (12% + 0,1% bonusového AD) maximálních HP cíle
Alt Tag

Rengar

  • Základní AD: 58 → 62
  • Růst AD za úroveň: 3,6 → 4
  • Růst HP za úroveň: 105 → 112
  • Růst Armoru za úroveň: 3,9 → 4,3
  • Unseen Predator
    • [Nové] Pokud Rengar nezíská svými základními útoky Ferocity a má méně než 4 stacky, získá jeden stack okamžitě.
    • [Nové] Rengar získá 30-50% (podle úrovně) bonus k rychlosti pohybu po použití vylepšených schopností.
    • Všechny stacky Ferocity zmizí, pokud Rengar není 8 sekund v souboji.
    • Bonusové AD za zabití šampionů: 1/4/9/16/25% → 4/8/12/16/20%
  • Savagery
    • [Nové] První útok po použití schopnosti vždy zasáhne kriticky, poškození se zvyšuje s šancí na kritický zásah.
    • [Nové] Uděluje 60% poškození do věží.
    • Poškození vylepšeného základního útoku: 40/80/120/160 + 5/10/15/20% AD → 50/90/130/170 + 5/10/15/20% AD
    • Poškození vylepšeného základního útoku s Ferocity: 25 + 15 za úroveň + 140% AD→ 35 + 15 za úroveň + 140% AD
  • Battle Roar
    • Pokud uděluje poškození do Rengara monstrum v jungli, obnoví si Rengar 100% poškození, které obdržel v posledních 2 sekundách.
    • [Odstraněno] Nyní už neuděluje bonusovou rychlost pohybu.
  • Bola Strike
    • Nyní odhalí oblast kolem cíle na 2 sekundy.
    • Nyní lze schopnost použít během skoku.
    • Poškození: 60/120/180/240 + 80% bonusového AD → 70/130/190/250 + 80% bonusového AD
    • Poškození s Ferocity: 47,5 + 17,5 za úroveň + 80% bonusového AD→ 57,5 + 17,5 za úroveň + 80% bonusového AD
  • Thrill of the Hunt
    • Cooldown: 90/75/60 → 76/65/55 sekund
    • Bonusová rychlost pohybu: 30/40/50% → 40/50/60%
Alt Tag

Seraphine

  • Surround Sound
    • Cooldown: 22/19/16/13 → 22/20/18/16 sekund
    • Léčení: (7,5% + 0,01% AP) ztracených HP → (5% + 0,01% AP) ztracených HP
Alt Tag

Urgot

  • Purge
    • Poškození: 12 + 20/25/30/35% AD → 6 + 20/25/30/35% AD
Alt Tag

Viego

  • Růst armoru za úroveň: 5,5 → 5
  • Blade of the Ruined King
    • Pasivní poškození základního útoku: 4/5/6/7% současných HP cíle → 3/4/5/6% současných HP cíle
    • Poškození druhého zásahu: 20% AD + 15% AP → 15% AD + 15% AP
    • Poškození aktivního efektu: (25/45/65/85 + 80% AD) (1 + 75% šance na kritický zásah) → (25/45/65/85 + 80% AD) (1 + 50% šance na kritický zásah)
  • Heartbreaker
    • Cooldown: 80/70/60 → 90/75/60 sekund
    • Základní poškození: (1 + 75% šance na kritický zásah) * 120% AD → (1 +  50% šance na kritický zásah) * 120% AD
Alt Tag

Wukong

  • Růst HP za úroveň: 105 → 112
  • Golden Staff
    • Poškození: 60/80/100/120 + 35/40/45/50% AD → 60/90/120/150 + 35/40/45/50% AD
Alt Tag

Zyra

  • Garden of Thorns
    • Poškození rostlin Thorn Spitters: 5-75 + 10% AP → 10-80 + 13% AP
  • Deadly Spines
    • Poškození: 70/125/180/235 + 50% AP → 70/125/180/235 + 60% AP

Předměty

Mortal Reminder

  • Armor penetration: 16-30%  → 16-33%

Serylda's Grudge

  • Armor penetration: 16-30%  → 16-33%

Redemption

  • [Odstraněno] Redeeming Enchant
  • Celková cena: 2600 zlata
  • Maximální HP: 400
  • Maximální mana: 300
  • Ability Haste: 20
  • Recept: Catalyst of Aeons + Kindlegem + 500 zlata
  • Salvation: Vyléčí spojenecké jednotky v dosahu 350 jednotek za 50 + 6% bonusových HP každých 8 sekund. Pokud v okolí nejsou spojenci, efekt se nespustí.
  • Eternity: Obnovuje manu o hodně 15% obdrženého poškození od šampionů. Při používání many, obnovuje HP o hodnotě 20% spotřebované many. Každá schopnost obnoví maximálně 15 HP.

Ardent Censer

  • AP: 60 → 55
  • Ability haste: 10 → 20
  • Recept: Aether Wisp + Kindlegem + Ring of Revelation + 450 zlata
  • Censer[Odstraněno] Pokud vyléčíte nebo přidáte štít spojeneckému šampionovi, oba získáte 10-30% attack speed a 16-30 bonusového poškození na základních útocích na 6 sekund.
  • Censer: [Nové] Pokud vyléčíte nebo přidáte štít spojeneckému šampionovi, získá 15-40% attack speed a 20-40 bonusového poškození na základních útocích.

Immortal Shieldbow

  • Celková cena: 3200 → 3000 zlata
  • Štít z efektu Lifeline: 300 + 3 za každé 1% šance na kritický zásah → 250-550 (podle úrovně)

Runy

Giant Slayer

  • Bonusové poškození: až 14% → až 16%
  • Hranice bonusových HP nepřítele: 700 → 1600

Lethal Tempo

  • Zvýšený attack speed pro melee/ranged: 7-13%/4-10% → 10-18%/7-15%
  • Na maximálních stacích: +40% attack speed → +50/70 (melee/ranged) dosah útoků

Systémové změny

T-HEX Mecha

  • Vylepšené manévrování základních útoků.
  • Lehce zvětšen hitbox
  • Minimapa nyní ukazuje, když je T-HEX vyvolaný, ale dlouho nebyl aktivován.
  • Minimapa nyní ukazuje efekt na lince, po které T-HEX jde.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama