Nový patch 3.8 - velké jungle změny
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Nový patch 3.8 - velké jungle změny

Nový patch 3.8 - velké jungle změny

derk

derk

Je tu nový patch. Velká změna Kha'Zixe, Hecarima, jungle a mnoho dalšího. Více uvnitř.

Reklama

AATROX:

již klasicky - nový šampion v tomto patchi je, ve hře se ale objeví až později. Mělo by to být během dneška nebo zítřka. Až se tak stane, určitě vám dáme vědět na facebooku!

--------------------------------------------------------------------
JEŠTĚ POZOR! Patch zatím není ve hře. Podívejte se na oficiální vyjádření Riotu:
"Zatímco patch notes i patch preview jsou již zveřejněny, patch se neobjeví ve hře dnes, ale až pozdějí tento týden. Děkujeme za shovívavost!"
--------------------------------------------------------------------

Teď už ale pojďme na jednotlivé změny. Jako vždy zde představíme ty nejdůležitější. VELKÉ JUNGLE ZMĚNY - NEW Změn v jungli se událo poměrně dost. První a největší je určitě posunutí počátečního spawntimu menších kempů (čili golemové, vlci, wraithi) až na 1:55. Zároveň s touto změnou dávají oba buffy více zkušeností - jungleři na tom tedy budou stejně, jako před změnou. Riot také upravil junglerské předměty a omezit tzv. Random Number Generator (RNG) faktor. Všechny změny najdete v tomto článku , který se stává se spuštěním tohoto patche aktuálním přímo ve hře!

1) ŠAMPIONI

ANNIE - BUFF 

Summon: Tibbers (R)

- nyní 1200/2100/3000 životů (dříve 1200/1600/2000)

- magic Resist zvýšen na 30/50/70 (dříve 25/45/65)

- mana cost snížen na 100 (dříve 125/175/225)

HECARIM - ZMĚNA

Devastating Charge (E)

- pokud je nyní mezi Hecarimem a cílem drobná překážka, Hecarim ji přeskočí (např. menší zeď) Onslaught of Shadows (R) - již nedává zranění v místě dopadu

- zranění z duchů zvýšeno na 150/250/350 (+1.0 Ability Power) (dříve 100/200/300 (+0.4 Ability Power))

KARMA - ZMĚNA

Inner Flame (Q)

- mana Cost snížen na 50/55/60/65/70

- rozsah exploze zvýšen na 250 (dříve 230) Renewal (W) - nyní instantně vyléčí Karmu za 20% (+1% za každých 100 Ability Power) chybějících životů a o dalších 20% (+1% za každých 100 Ability Power) pokud je paprsek nepřerušen

KHA'ZIX - ZMĚNA

Taste Their Fear (Q)

- bonusové zranění do izolovaného cíle zvýšeno na 45%

- Evoluce přidává zranění v hodnotě 8% chybějících životů  Void Spikes (W) - nyní zpomalí cíl o 20% na 2 sec

- mana cost snížen na 55/60/65/70/75 (dříve 60/70/80/90/100)

- bonus AD ratio zvýšeno na 1.0 (dříve 0.9)

- Evoluce - již nedává bonusové zranění z pasivky

- již se nedá kouzlit ve skoku (Leap) Void Assault (R) - snížení zranění ve stealthu o 50% (dříve 40%)

LISSANDRA - ZMĚNA

Ring of Frost (W)

- cooldown snížen na 14/13/12/11/10 (dříve 18/16/14/12/10)

- mana cost snížen na 50 (dříve 70) Glacial Path (E) - cooldown nyní začíná v momentě zakouzlení, nikoliv až po reaktivaci nebo skončení schopnosti  Frozen Tomb (R) - trvání zakouzlení na sebe zvýšeno na 2.5 sec (dříve 1.5)

- zpomalený zvýšeno na 20/30/40% (dříve 20/20/20%)

- zranění sníženo na 150/250/350 (dříve 150/300/450)

NAUTILUS - ZMĚNA

Titan's Wrath (W)

- zranění změněno na 40/55/70/85/100 (dříve 30/55/80/105/130)

SEJUANI - NERF

Northern Winds (W)

- ratio z max. životů sníženo na 10% (dříve 16%) Permafrost (E) - doba trvání zpomalení snížena na 1.5/1.75/2/2.25/2.5 sec (dříve 2/2.25/2.5/2.75/3) Glacial Prison (R) - doba trvání stunu a zpomalení snížena na 1.25/1.5/1.75 sec (dříve 1.5/1.75/2)

SONA - ZMĚNA

- základní životy zvýšeny na 450 (dříve 410)

- základní Armor zvýšen na 11.3 (dříve 9.3) Power Chord (pasivka) - základní zranění změněno na 13/20/27/35/43/52/62/72/82/92/102/112/122/132/147/162/177/192 (dříve 8 + (10 x level)) Aria of Perseverance (W) - doba trvání Perseverance's Power Chord: Diminuendo snížena na 3 sec (dříve 4)

- bonusový Armor a Magic Resist pro Sonu a vyléčeného šampiona snížen na 6/7/8/9/10 (dříve 8/11/14/17/20)

- aura Armor a Magic Resist nyní změněna na 6/7/8/9/10 (dříve 3/6/9/12/15) 2) PŘEDMĚTY A teď se podíváme na předměty. Změn je tu poměrně hodně. Změny jungle předmětů jsou popsány v článku o změnách jungle . My se podíváme na všechny ostatní.

POČÁTEČNÍ PŘEDMĚTY - ZLEVNĚNY

Boots of Speed

- cena snížena na 325 (dříve 350)

- všechny upgrady teď stojí o 25 goldů více Doran's Ring - cena snížena na 400 (dříve 475)

- životy sníženy na 60 (dříve 80)

- regenerace many za zabitou jednotku snížena na 4 (dříve 5) Doran's Shield - cena snížena na 440 (dříve 475)

- nyní nedává Armor 

- regenerace životů zvýšena na 10 (dříve 8)

UNIQUE Passive: nyní blokuje 8 zranění od šampionů (dříve 6)

ATTACK SPEED PŘEDMĚTY - ZMĚNA

Recurve Bow

- cena snížena na 900 (dříve 950) Malady - tento předmět ODSTRANĚN ze hry Nashor's Tooth - cena receptu zvýšena na 920 (dříve 500)

- AP snížena na 60 (dříve 65)

- přibývá ještě jedna nová pasivka - "Základní útoky dávají 15 (+15% AP)  jako bonusové magické zranění" Wit's End - nový recept: Recurve Bow + Null Magic Mantle + Dagger + 700 gold = 2400 gold

- attack speed zvýšen na 42% (dříve 40%)

- změna pasivky - "Základní útoky nyní ukradnou cíli 5 Magic Resistu, stackuje se 5x"

---------------------------------------------------------------

To je nejspíše vše podstatné. Celé oficiální patch notes najdete na webu League of Legends .

Jak se vám změny líbí?
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama