Nový patch 3.8 - velké jungle změny
Je tu nový patch. Velká změna Kha'Zixe, Hecarima, jungle a mnoho dalšího. Více uvnitř.
AATROX:
již klasicky - nový šampion v tomto patchi je, ve hře se ale objeví až později. Mělo by to být během dneška nebo zítřka. Až se tak stane, určitě vám dáme vědět na facebooku!
Teď už ale pojďme na jednotlivé změny. Jako vždy zde představíme ty nejdůležitější. VELKÉ JUNGLE ZMĚNY - NEW Změn v jungli se událo poměrně dost. První a největší je určitě posunutí počátečního spawntimu menších kempů (čili golemové, vlci, wraithi) až na 1:55. Zároveň s touto změnou dávají oba buffy více zkušeností - jungleři na tom tedy budou stejně, jako před změnou. Riot také upravil junglerské předměty a omezit tzv. Random Number Generator (RNG) faktor. Všechny změny najdete v tomto článku , který se stává se spuštěním tohoto patche aktuálním přímo ve hře!
1) ŠAMPIONIANNIE - BUFF
Summon: Tibbers (R)
- nyní 1200/2100/3000 životů (dříve 1200/1600/2000)
- magic Resist zvýšen na 30/50/70 (dříve 25/45/65)
- mana cost snížen na 100 (dříve 125/175/225)
HECARIM - ZMĚNA
Devastating Charge (E)
- pokud je nyní mezi Hecarimem a cílem drobná překážka, Hecarim ji přeskočí (např. menší zeď) Onslaught of Shadows (R) - již nedává zranění v místě dopadu
- zranění z duchů zvýšeno na 150/250/350 (+1.0 Ability Power) (dříve 100/200/300 (+0.4 Ability Power))
KARMA - ZMĚNA
Inner Flame (Q)
- mana Cost snížen na 50/55/60/65/70
- rozsah exploze zvýšen na 250 (dříve 230) Renewal (W) - nyní instantně vyléčí Karmu za 20% (+1% za každých 100 Ability Power) chybějících životů a o dalších 20% (+1% za každých 100 Ability Power) pokud je paprsek nepřerušen
KHA'ZIX - ZMĚNA
Taste Their Fear (Q)
- bonusové zranění do izolovaného cíle zvýšeno na 45%
- Evoluce přidává zranění v hodnotě 8% chybějících životů Void Spikes (W) - nyní zpomalí cíl o 20% na 2 sec
- mana cost snížen na 55/60/65/70/75 (dříve 60/70/80/90/100)
- bonus AD ratio zvýšeno na 1.0 (dříve 0.9)
- Evoluce - již nedává bonusové zranění z pasivky
- již se nedá kouzlit ve skoku (Leap) Void Assault (R) - snížení zranění ve stealthu o 50% (dříve 40%)
LISSANDRA - ZMĚNA
Ring of Frost (W)
- cooldown snížen na 14/13/12/11/10 (dříve 18/16/14/12/10)
- mana cost snížen na 50 (dříve 70) Glacial Path (E) - cooldown nyní začíná v momentě zakouzlení, nikoliv až po reaktivaci nebo skončení schopnosti Frozen Tomb (R) - trvání zakouzlení na sebe zvýšeno na 2.5 sec (dříve 1.5)
- zpomalený zvýšeno na 20/30/40% (dříve 20/20/20%)
- zranění sníženo na 150/250/350 (dříve 150/300/450)
NAUTILUS - ZMĚNA
Titan's Wrath (W)
- zranění změněno na 40/55/70/85/100 (dříve 30/55/80/105/130)
SEJUANI - NERF
Northern Winds (W)
- ratio z max. životů sníženo na 10% (dříve 16%) Permafrost (E) - doba trvání zpomalení snížena na 1.5/1.75/2/2.25/2.5 sec (dříve 2/2.25/2.5/2.75/3) Glacial Prison (R) - doba trvání stunu a zpomalení snížena na 1.25/1.5/1.75 sec (dříve 1.5/1.75/2)
SONA - ZMĚNA- základní životy zvýšeny na 450 (dříve 410)
- základní Armor zvýšen na 11.3 (dříve 9.3) Power Chord (pasivka) - základní zranění změněno na 13/20/27/35/43/52/62/72/82/92/102/112/122/132/147/162/177/192 (dříve 8 + (10 x level)) Aria of Perseverance (W) - doba trvání Perseverance's Power Chord: Diminuendo snížena na 3 sec (dříve 4)
- bonusový Armor a Magic Resist pro Sonu a vyléčeného šampiona snížen na 6/7/8/9/10 (dříve 8/11/14/17/20)
- aura Armor a Magic Resist nyní změněna na 6/7/8/9/10 (dříve 3/6/9/12/15) 2) PŘEDMĚTY A teď se podíváme na předměty. Změn je tu poměrně hodně. Změny jungle předmětů jsou popsány v článku o změnách jungle . My se podíváme na všechny ostatní.
POČÁTEČNÍ PŘEDMĚTY - ZLEVNĚNY
Boots of Speed
- cena snížena na 325 (dříve 350)
- všechny upgrady teď stojí o 25 goldů více Doran's Ring - cena snížena na 400 (dříve 475)
- životy sníženy na 60 (dříve 80)
- regenerace many za zabitou jednotku snížena na 4 (dříve 5) Doran's Shield - cena snížena na 440 (dříve 475)
- nyní nedává Armor
- regenerace životů zvýšena na 10 (dříve 8)
UNIQUE Passive: nyní blokuje 8 zranění od šampionů (dříve 6)
ATTACK SPEED PŘEDMĚTY - ZMĚNA
Recurve Bow
- cena snížena na 900 (dříve 950) Malady - tento předmět ODSTRANĚN ze hry Nashor's Tooth - cena receptu zvýšena na 920 (dříve 500)
- AP snížena na 60 (dříve 65)
- přibývá ještě jedna nová pasivka - "Základní útoky dávají 15 (+15% AP) jako bonusové magické zranění" Wit's End - nový recept: Recurve Bow + Null Magic Mantle + Dagger + 700 gold = 2400 gold
- attack speed zvýšen na 42% (dříve 40%)
- změna pasivky - "Základní útoky nyní ukradnou cíli 5 Magic Resistu, stackuje se 5x"
---------------------------------------------------------------
To je nejspíše vše podstatné. Celé oficiální patch notes najdete na webu League of Legends .
Jak se vám změny líbí?