Nový Patch 3.6 - Freljord OP
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Nový Patch 3.6 - Freljord OP

Nový Patch 3.6 - Freljord OP

derk

derk

1. 1. 1970 00:00

A konečně tu máme dlouho očekávaný patch, řada změn, novinek, zkrátka všechno. Uvnitř najdete vše podstatné.

Reklama

Co všechno nás čeká? Tak v první řadě změna Sejuani a Trundla. Následně vydání nového šampiona, nový oficiální herní mód ARAM (All Random All Mid) se zbrusu novou mapou. Z dalších můžeme uvést nerf Nasuse a změnu Quinn. Tak pojďme na to! HOWLINB ABYSS - NEW  Ve hře je zcela nová mapa, která vypadá naprosto skvěle. Jde o předělání původní mapy Proving Grounds a zasazení této lokace do Freljordu. Spolu s novou mapou vzniká také oficiální herní mód ARAM (All Random All Mid), do kterého se ode dneška můžete přihlásit pomocí klasického queue - stejně jako do normalu nebo rankedu. Všechny změny a obrázky k této mapě najdete zde .

LISSANDRA - NEW

Spotlight, popis schopností a další najdete v

tomto článkuTRUNDLE + SEJUANI - REWORK

Spotlight, popis schopností a další najdete v tomto článku Změn je opravdu hodně a proto je nechceme vypisovat do tohoto článku, když už napsány byly. Proto najdete ve dvou článcích všechny podstatné a důležité informace, popis schopností, změn a šampion spotlighty. Ještě doplníme, že Lissandra se přidá do hry až později, zatím se koupit a hrát nedá. Očekává se, že by to mělo být během zítřka.

KARMA - BUFF

Inner Flame (Q)

Zranění zvýšeno na 80/125/170/215/260 (dříve 60/110/160/210/260) Focused Resolve (W) Cooldown snížen na 16/15/14/13/12 (dříve 16/15.5/15/14.5/14)

Inspire (E)

Cooldown snížen na 10 (dříve 12)

Movement speed bonus zvýšen na 40/45/50/55/60% (dříve 20/30/40/50/60%)

Mantra (R)

Cooldown snížen na 45/42/39/36 (dříve 45) LULU - NERF/ZMĚNA Mana per level zvýšena na 55 (dříve 50) Glitterlance (Q) Mana cost zvýšen na 60/65/70/75/80 (dříve 40/50/60/70/80)

NASUS - NERF

Wither (W)

Attack speed debuff zmenšen o polovinu. 

QUINN - BUFF

Blinding Assault (Q)

Nyní má 0.5 AP ratio Heightened Senses (W) Pasivka dává nyní Quinn ještě 20/30/40/50/60 (dříve to byl jen attack speed) Vault (E) Now briefly interrupts the target Tag Team (R) Maximum movement speed bonus zvýšen na 80/90/100% (dříve 80%)

Základní movement speed bonus zvýšen na 20/30/40% (dříve 20%)

Cooldown snížen na 140/110/80 (dříve 140/120/100)

Skystrike se dá nyní použít hned po jedné vteřině (dříve 2.5)

THRESH - ZMĚNA

Death Sentence (Q)

Zranění zvýšeno na 80/120/160/200/240 (dříve 80/110/140/170/200)

Pasivka přesunuta na schopnost Flay (E) Flay (E) Zranění sníženo na 65/95/125/155/185 (dříve 65/105/145/185/225)

Přesunuta pasivka z Q

Opraveny bugy, kdy Thresh dával více zranění než měl a kdy se jeho bonusový autoattack vyplácal na wardku

UDYR - ZMĚNA

Tiger Stance (Q)

Aktivní zranění změněno na fyzické

Aktivní zranění změněno na 30/80/130/180/230 (+1.2/1.3/1.4/1.5/1.6 attack damage) (dříve 30/80/130/180/230 (+1.5 total attack damage))

Aktivní attack speed zvýšen na 30/40/50/60/70% (dříve 15/20/25/30/35%)

Nedává pasivně attack speed

Nový efekt: Základní útoky dávají 15% celkového AD jako bonus fyzické zranění  Bear Stance (E) Udyr nyní "poskočí" (dash) dopředu, jen když dává šampionům stun

ZED - ZMĚNA

Living Shadow (W)

Cooldown snížen na 18/17/16/15/14 (dříve 22/20.5/19/17.5/16) Shadow Slash (E) Útoky na creepy již nesnižují cooldown, útok na šampiony snižuje cooldown o 2 (dříve 1) EARLY GAME - NERF Riot si také hodně pohrál se startovacími předměty. Skoro všichni si na začátku kupovali Elixir of Fortitude / maximum health potů, aby na lajně vydrželi co nejdéle a mohli vesele farmit. Což hlavně u šampionů, kteří mají jinak slabou lane fázi bylo hodně silné. Riot se rozhodl udělat řadu změn, která tomu předejde. Elixir of Fortitude Nyní stojí 350 goldů (dříve 250) Health Potion Každý hráč u sebe může mít maximálně pět těchto lektvarů Mana Potion Každý hráč u sebe může mít maximálně pět těchto lektvarů

DALŠÍ PŘEDMĚTY - ZMĚNA

Ionian Boots of Lucidity

Cena receptu snížena na 650 gold (dříve 700) Tiamat Cena receptu snížena na 265 (dříve 665)

Attack damage sníženo na 40 (dříve 50) Ravenous Hydra Cena receptu snížena na 600 (dříve 200 - celková cena se ale nemění kvůli Tiamatu)

Všechny změny najdete na oficiálních stránkách, klasicky jsme se snažili vypsat ty nejzákladnější a nejdůležitější, ale celkově jich je samozřejmě více. Většinou jde o opravy bugů, změnu vizualizaci a další podobné kosmetické věci.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama