i
Zdroj: Tryhard.cz
Nový patch 1.10 pro Overwatch
První z větších patchů pro PC verzi Overwatch.
Reklama
HLEDÁTE SPOLUHRÁČE? CHCETE VĚDĚT O NOVINKÁCH ZE HRY NEBO SE POCHLUBIT SE SVÝM VÝKONEM? PŘIDEJTE SE DO NAŠÍ OFICIÁLNÍ OVERWATCH CZ/SK SKUPINY NA FACEBOOKU ↓↓↓
Do Overwatch se včera dostal první velký patch s číslem 1.10 (pouze pro PC). Pojďme se podívat, které změny přinesl na servery.
Nová hrdinka Ana
Do hry se dostala nová hrdinka zastávající pozici support. Více informací se dočtete v tomto článku .
Obecné úpravy
Obecné hraní - Pokud se hra dostane do prodloužení (overtime) delšího než 20 sekund, časovací lišta začne ubíhat rychleji.
- Hrdinové se v prodloužení oživují pomaleji (čas oživení prodloužen o dvě sekundy.
- V týmu nyní může být každý hrdina pouze jednou.
- Nová hrdinka Ana přidána mezi AI.
- Časování u achievementu Zenyatty "Rapid Discord" je nyní tolerantnější.
- Na hlášku "group up" nyní zacílení spoluhráči odpoví "I'm with you".
- Pět sprayů přejmenováno, aby se některé nejmenovaly stejně.
Balanční změny
Obecné
- Sebe-léčící schopnosti nyní nabíjejí ultimátky. Nabíjení ultimátek některých hrdinů tak bylo prodlouženo (viz níže)
Bastion
- Configuration: Tank (Q)
- Nabíjení prodlouženo o 10%
- Defence Matrix (RMB)
- Schopnost přesunuta z E na pravé tlačítko myši.
- Do options přidána možnost "Toggle Defense Matrix".
- Cooldown snížen na 1 sekundu z 10
- Přidána nová lišta se zdrojem. Pokud je schopnost používána, lišta se snižuje a poté nabíjí, když se schopnost nepoužívá.
- Plné nabití trvá 10 sekund.
- Při plném nabití trvá schopnost až 4 sekundy.
- Schopnost zůstává aktivní, dokud držíte tlačítko.
- Schopnost přesunuta z E na pravé tlačítko myši.
- Self-Destruct (Q)
- Nabíjení ultimátky zkráceno o 15%
- Čas do vybuchnutí po použití zkrácen na 3 sekundy ze 4.
- Exploze již nezraňuje D.Vu (která schopnost použila).
Lúcio
- Sound Barrier (Q)
- Nabíjení ultimátky prodlouženo o 10%
McCree
- Peacekeeper (LMB/RMB)
- Nyní plně zraňuje i na velké vzdálenosti, ale ztrácí poškození na extrémní vzdálenosti
Mercy
- Caduceus Staff - Damage Boost (RMB)
- Efekt se již nestackuje, pokud schopnost používá na stejný cíl i další Mercy.
- Resurrect (Q)
- Nabíjení ultimátky prodlouženo o 30%
- Mercy se už nemusí při použití schopnosti zastavit.
- Cooldown u schopnosti Guardian Angel (Shift) se nyní automaticky resetuje po použití Resurrect (Q).
Roadhog
- Whole Hog (Q)
- Nabíjení ultimátky prodlouženo o 45%
Soldier: 76
- Heavy Pulse Rifle (LMB)
- Rozptyl střel se nyní obnovuje po krátké době (dříve ihned)
- Tactical Visor (Q)
- Nabíjení ultimátky prodlouženo o 10%
Zenyatta
- Základní štít zvýšen na 150 (nyní 50 HP + 150 štít)
- Orb of Discord (E) + Orb of Harmony (Shift)
- Rychlost projektilu zvýšena na 120 z 30.
- Transcendence (Q)
- Rychlost pohybu je během trvání schopnosti zdvojnásobena.
- Rychlost léčení zvýšena na 300 za sekundu z 200.
Úpravy UI
Herní možnosti - Hráči nyní mohou vložit přesná čísla do možností, které mají také slider (hlasitost, senzitivita...)
- Hráči nyní mohou skrýt chat ve hře pomocí tlačítek CTRL +SHIFT + C nebo napsat do chatu /hidechat.
- Controls
- Senzitivita myši lze nyní nastavit s přesností na dvě desetinná místa.
- Gameplay
- Tipy během hry se nyní dají vypnout
- Social
- Vyskakující žádosti o přátelství se nyní dají vypnout
- Oznámení o aktivitách přátel se nyní dají vypnout
- Whisper (soukromá zpráva) se nyní dá vypnout
- Video
- Přidáno rozlišení v poměru 21:9
- Nyní lze zobrazit reálný čas zaškrtnutím možnosti "Display System Clock".
- Některé možnosti při hlasování na konci zápasu se nyní budou zobrazovat méně často (např. Transcendence Healing od Zenyatty nebo Project Barriers Applied od Zaryi)
Opravené chyby
Obecné - Galerie hrdinů si nyní pamatuje, kterého hrdinu jste navštívili naposled a při návratu do galerie ho zvýrazní.
- Opraven bug, kdy hudba, která se zapne, pokud se payload blíží do cíle, nepřestala hrát ani po konci zápasu.
- Opraven bug, kdy UI mizelo, když byla hra donucena přejít do "Windowed mode" kvůli externí aplikaci.
- Opraven bug, kdy se vizuální efekt léčení objevil na špatném hrdinovi, když se více hrdinů najednou pokusilo sebrat health pack.
- Opraven bug, kdy se některé vítězné pózy hrdinů prolínaly do sebe.
- Opraveno několik chyb se světlem během opakování záběru smrti.
- Opravena chyba, ky některé větší projektyly (Hanzův šíp, orby Zenyatty mohli zasáhnout cíl za rohem.
- Payload na mapě "King's Row" již nezajede zpět do své startovací lokace, pokud ho útočící tým nedokáže potlačit dál.
- Na mapě Watchpoint: Gibraltar byla upravena hlasitost při výběru hrdinů pro útočící tým.
- Přidána kolize kamer Spectatorů na většinu map.
- Opraveny kolize hráčů na několika mapách.
- Opraveny chyby světel a stínů na několika mapách.
- Opraven bug, kdy D.Va ignorovala kolizi s jinými hráči při vyvolávání svého stroje.
- Opravena chyba, kdy spojencecký dialog nebyl slyšet, pokud byl moc daleko od spojenců.
- Opravena chyba, kdy ledová zeď Mei zůstala ve hře, i když hráč změnil hrdinu nebo se odpojil.
- Opraveny lokace, kde mohl Reaper pomocí Shadow Step (E) nechtěně skončit.
- Opravena chyba, kdy se Reinhardtova bariera zasekla zapnutá, pokud hráč používal nastavení "Toggle Barier".
- Opraven bug, kdy Roadhog nechtěně zasáhl svým hákem cíle, které stály za ním.
- Opraven bug, kdy Winstonova schopnost Barrier Projector (E) ignorovala nastavení hlasitosti zvuků.
- Opravena chyba, kdy se hráči občas nemobli znovu připojit do hry.
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
Reklama
Reklama