Novinky o rotating queue
Zaměstananec Riotu "L4R3NCY", oznámil novinky ohledně nového systému rotačních herních modu.
Riot pocítil potřebu informovat veřejnost o tom kdy, kde, jak budou spuštěny nové rotační módy. Odpovídal Riot "L4T3NCY"
Budeme se snažit o to, aby nový herní mód vycházel každý víkend. Obvykle by měl začínat v pátek odpoledne a končit v brzkých ranních hodinách v pondělí. Vše bude samozřejmě probíhat v místních časech daného serveru. Naší hlavní snahou je vyvolat u hráčů reakci : "Je víkend, NOVÝ HERNÍ MOD". Chceme aby si hráči užily čas strávený při hrách v tomto módu.
To záleží na tom, kolik módů bude ve stabilní rotaci. Mody se nejspíše budou opakovat co 1.5~2 měsíce. Ještě se ale uvidí, které módy se osvědčí a které odstraníme. Možná to zní jako dlouhá doba, ale stále lepší než jako obvykle čekat celý rok. Umožní vám to zažít více zážitků ve více herních módech a rychleji.
Padání bedniček bude fungovat podobně jako doposud. Budou zde dvě cesty jak získat truhličku :
- Dostat jakýkoli druh známky S
- Hrát s kamarádem, který dostane jakýkoli druh známky S
Bude ovšem jako doposud fungovat normální dropovací systém truhel a klíčů. (Musíte mít alespon jednu volnou truhličku na šampiona)
Champion mastery bude také upravena pro každý z těchto módů, takže bude nutné aby jste hráli dobře ve všech módech. V tom se tento mód samozřejmě liší od současných her, kde sbíráte body na svého hrdinu a pro mnoho hráčů bude těžké se tomuto přizpůsobit. Vývoj budeme bedlivě sledovat a pokusíme se jej doladit.
Budeme se snažit o to promísit různé typy hry. Ať už nové herní mody nebo staré. Chceme také zařadit mody, které se staly velmi oblíbené u samotných hráčů.
Na PBE serverech se již nachází herní mód Poro King, který nám pomáhá testovat nový algorytmus na získávání champion pointů. Tento týden by se měl na PBE objevit také herní mód Ascension, později jich ještě několik přibyde, abychom byly připraveni vypustit tyto mody na Live Servery.
Co si o rotaci modů myslíte vy ? Podělte se o to s námi v komentářích.
Zdroj: