i
Zdroj: Tryhard.cz
Nové splash arty pro Karmu a další změny na PBE
Karma dostane nové splash arty, God Fist warda a pár balančních změn.
V dnešním patchi se podíváme na nové splash arty pro Karmu, God Fist wardu a balanční změny.
Splash arty
Nové splashy dostanou Sun Goddess Karma, Sakura Karma a Traditional Karma + splash art Order of the Lotus Karmy dostal drobné úpravy.
Sun Goddess Karma
Sakura Karma
Traditional Karma
Order of the Lotus Karma
Nový ward skin
K novému skinu na Lee Sina vychází i warda.
God Fist ward [640 RP]
Ostatní
Chroma packy pro Brolafa, které nám nedávno byly ukázány, byly nakonec zrušeny.
Balanční změny
Šampioni
Alistar
- Triumphant Roar (Passive)
- nyní léčí všechny okolní spojence místo jen jednoho
- Trample (E)
- Cooldown snížen z 16/15.5/15/14.5/14 na 12/11.5/11/10.5/10
- Poškození založeno na úrovni zvýšeno z [40+ 10 za úroveň] na [40+15 za úroveň]
Bard
- Traveler's Call (Passive)
- Bard získá 15 poškození na svůj základní útok vylepšený meepem na každé nové úrovni sesbíraných Chimes.
- Vysvětlivka: meep = panáček následující Barda, který vylepšuje útok, Chimes = ozdůbky na zemi, které Bard sbírá.
- 5 chimes: nezměněno (25% zpomalení)
- 10 chimes: +1 meep (dříve +25 poškození)
- 15 chimes: +plošný útok (dříve plošný útok)
- 20 chimes: +rychlejší nabíjení meepů (dříve +25 poškození)
- 25 chimes: +20% zpomalení, 45% celkově (dříve plošný útok)
- 30 chimes: +1 meep (dříve +30 poškození)
- 35 chimes: +velikost oblasti plošného útoku (dříve rychlejší nabíjení meepů)
- 40 chimes: +rychlejší nabíjení meepů (dříve +30 poškození)
- 45 chimes: +5% zpomalení, 60% celkově (dříve + 20% zpomalení, 45% celkově)
- 50 chimes: +1 meep (dříve +35 poškození)
- 55 chimes: +rychlejší nabíjení meepů (dříve +1 meep)
- 60 chimes: +10% zpomalení - 70% celkově (dříve +35 poškození)
- 65 chimes: +1 meep (dříve + velikost oblasti plošného útoku)
- 70 chimes: +rychlejší nabíjení meepů (dříve +35 poškození)
- 75 chimes: +1 meep (dříve rychlejší nabíjení meepů)
- 80 chimes: +5% zpomalení, 75% celkově (dříve +35 poškození)
- 85 chimes: +1 meep (dříve + 15% zpomalení, 60% celkově)
- 90 chimes: +5% zpomalení, 80% celkově (dříve +30 poškození)
- 95 chimes: +1 meep (nezměněno)
- 100 chimes: +1 meep → maximum 9 meepů - toto odpovídá 42 minut dlouhé hře, kde by Bard nevynechal ani jeden chime (dříve +30 poškození)
- 105 chimes: +10 poškození (dříve rychlejší nabíjení meepů)
- 110 chimes: +10 poškození (dříve +30 poškození)
- 115 chimes: +10 poškození (dříve +10% zpomalení, 70% celkově)
- 120 chimes: +10 poškození (dříve +25 poškození)
- 125 chimes: +10 poškození (dříve rychlejší nabíjení meepů)
- 130 chimes: +10 poškození (dříve +25 poškození)
- 135 chimes: +10 poškození (dříve +5% zpomalení, 75% celkově)
- 140 chimes: +10 poškození (dříve +20 poškození)
- 145 chimes: +10 poškození (dříve +5% zpomalení, 80% celkově)
- 150 chimes: +10 poškození (dříve +20 poškození)
- 150 a více chimes: +10 poškození (dříve +20 poškození)
Jarvan IV
- Golden Aegis (W)
- Základní štít změněn z 50/80/110/140/170 na 65/90/115/140/165
- Scaling štítu změněn z [20/40/60/80/100 flat] na [2/2.5/3/3.5/4% z Jarvanových maximálních HP]
Jinx
- Zap! (W)
- nový efekt - nyní může critnout
Kassadin
- Nether Blade (W)
- Odstraněn bug, při kterém vylepšené útoky z W mohly být přerušeny, když se nepřítel posunul z dosahu.
- Force Pulse (E)
- Cooldown snížen ze 6 sekund na 4
- Riftwalk (R)
- Ap ratio zvýšeno z 20% na 30%
Katarina
- Death Lotus (R)
- Cooldown změněn z 90/60/45 na 135/75/15
Lissandra
- Ice Shard (Q)
- Ap ratio zvýšeno z 65% na 70%
- Frozen Tomb (R)
- nový efekt - seslání schopnosti na sebe nyní Lissandře vrátí 15% many
Lux
- Final Spark (R)
- nový efekt - pokud Lux zabije touto schopností šampiona, bude jí navráceno 30/40/50% cooldownu
Talon
- Noxian Diplomacy (Q)
- poškození změněno z 80/100/120/140/160 na 60/85/110/135/160
Volibear
- Thunder Claws (R)
- Počet zasažených šampionů v řetězu zvýšen na 8 ze 4
- Logika odrazu vylepšena
Zdroj - surrenderat20.net