Nové runy pro finální fázi hry
Riot Wrekz se podělil o 2 nové runy. Ty se zaměřují na sílu šampiona hlavně v posledních fázích hry.
Na oficiálním fóru se Riot Wrekz rozpovídal o dvou nových runách. Ty budou ideální zejména pro šampiony, kteří vynikají v závěrečných fázích delších her.
Ahoj všichni,
jmenuji se Wrekz a jsem v týmu, který pro vás připravuje nové runy. Nechám vás nahlédnout na dvě úplně nové runy, které budou slabé v počátku hry, ale ohromně silné k jejímu konci. Vzhledem k tomu, že je nyní velkou součástí hry zvyšování náskoku (tzv. snowball), bude vaše počáteční slabá fáze hry velikou obětí. Nicméně za odměnu dostanete velikou sílu ke konci hry. Ukážeme si to přímo na pár příkladech run a jejich vlastností.
Gathering Storm
- Každých 10 minut hráč získá 8 AP nebo 6 AD a to i zpětně za každých 10 minut odehraných v dané hře
Co to znamená:
| Uplynulý čas | Bonusové AP | Bonusové AD |
|---|---|---|
| 10:00 | 8 | 6 |
| 20:00 | 24 | 18 |
| 30:00 | 48 | 36 |
| 40:00 | 80 | 60 |
Dovysvětlení:
- Ve 20. minutě dostanete 24 AP, protože už máte 8 AP z prvních deseti minut, navíc dostanete 16 AP za 2x uběhnutých 10 minut.
Gathering Storm je silně zaměřený na sílu v posledních fázích hry. Jeho výběrem podstupujete riziko v počátku hry, ale získáte velkou odměnu ke konci. Tato runa totiž nepřidává statistiky rovnoměrně.
Tento přepočet umožní hráčům ovlivnit zejména poslední fázi hry. Budete moct být silní i s šampioném, který po 30. minutě ve hře nevyniká, nebo naopak ještě více vyzvihnout sílu postavy, která si libuje v závěrečných soubojích. Celkově jsou tyro runy těžké na vyvážení. Budeme je proto bedlivě sledovat.
Ultimore
- Hráč získá 5% CDR a maximální cooldown reduction na ultimátce. Tato redukce se zvýší o 1,5% pokaždé, když použijete svojí ultimátní schopnost. Sčítá se až desetkrát.
Hráli jste někdy postavu a přáli si, aby měla ultimátku častěji? V tom případě je runa Ultimore přesně pro vás. Místo toho, abyste nakupovali množství předmětu s CDR jen kvůli častějšímu zmáčknutí Rka, můžete vzít tuto runu. Bude pro vás vhodná, ať už chcete mít k vaší schopnosti přístup co nejdříve, nebo ji chcete použít dvakrát za teamfight. Doufáme, že tímto umožníme této runě celkově větší možnosti použití a vy budete moct kupovat různější předměty, které CDR nemusí nutně obsahovat.
Zároveň se snažíme tyto nové schopnosti run zachovat v rovnováze. Vyvážení jejich sil je těžké a tyto runy samy o sobě jsou velice silné. Lux, co použije ultimátku 3x za boj proti sobě opravdu mít nechcete. Proto jsme je přesunuly do klíčových pozic a můžete si vždy vybrat jen jednu z nich. Svoji hru tak budete muset postavit právě na jejich síle.