Nové odměny za champion mastery pro příští sezónu
Systém odměn za champion mastery se trochu rozšíří.
Když systém champion mastery startoval odměnou za dosažení vysoké úrovně byly animované štítky ve hře a znaky u multikillu a u rámečku v loading screenu. Komunitě to ale nestačí a proto Riot spouští nový systém, který bude platný od příští sezóny.
Nový systém odměn
Hextech Craftingmá za cíl dvě věci:
- Přinést hráčům nový způsob zakoupení náhodné odměny s garantovanou výhodnou cenou.
- Dovolit hráčům získat šampiony nebo skiny za jejich dovednosti ve hře.
Stále se ještě pracuje na detailech, ale máme tu nástin, jak bude systém fungovat:
V průběhu nové sezóny se systém spustí a vy budete moci sbírat
Mastery truhlya
klíčenebo jejich fragmenty. Poté co získáte (nebo poskládáte) jednu truhlu a jeden klíč, budete moci truhlu odemknout a otevře se vám náhodná odměna - od
sedmidenního vypůjčení do trvalého získání šampiona nebo skinu.
Po každém vítězství budete mít šanci
získat klíč nebo jeho fragment. Za výhru s přáteli dostanete větší odměnu. Pokud získáte dostatek fragmentů, budete je moct složit do celého klíče na
"pracovním stole".
Mastery truhlyjsou spojené s vaši
známkou- tedy za váš osobní a týmový výkon. Počt truhel bude omezen pro každou sezónu, Riot ještě nerozhodl, kolik truhel to bude.
Pro ty, co si rozhodnou odměnu koupit, zajistí systém takovou cenu, aby byla opravdu výhodná. Pokud se vám odměna nebude líbit můžete ji na "pracovním stole" "
vyměnit za jinou.
Vaše odměny budou možné vrátit nebo upravit na pracovním stole:
- Odměny které nechcete lze "rozložit" do esencí. Tyto esence poté lze použít k vylepšení dočasné odměny na trvalou.
- Také můžete vaši odměnu vrátit a získat místo toho jinou - toto lze použít třikrát. Dostanete pak dočasnou nebo trvalou odměnu stejného typu (šampion nebo skin).
Tento systém se nejprve objeví na PBE. Více detailů zveřejníme později, až se objeví konkrétní novinky o sezóně 2016.
Zdroje:- surrenderat20.net
- oficiální web: anglicky; česky