Nové masteries a další změny na PBE
S novou sezónou přichází také nové masteries.
Pokračujeme v obrovském PBE updatu, který se na nás dnes vynořil. V tomto článku se podíváme na
Rift Heralda,
nové masteries,
změny vize a support předmětůa
nový skin na wardy.
- Objevuje se v Baronově doupěti.
- Poprvé se objeví v čase 4:00.
- Po zabití se znovu objeví po 5 minutách.
- Zmizí v čase 19:45 pokud není v souboji. Pokud je v souboji, zmizí až v 19:55 (ať se děje cokoli).
- Melee útok. Má silné útoky - tankující šampion by měl dokázat přijmout pár ran.
- Čas od času se otevře jeho oko - útočník může zaútočit zezadu a zraní za 12% celkového HP Rift Heralda.
- Dostává 35% méně zranění z range autoattacků.
- 50 zlata gold všem spřáteleným šampionům.
- Přidá buff "Doom's Eve" tomu, kdo mu dá poslední ránu.
- +10% zvýšené zranění a +40 bonus k rychlosti pohybu.
- Rychlejší recall (jako u buffu z Barona)
- Přidá minionům poblíž ofenzivní sílu (podobně jako buff z Barona) a ještě vyšší attack speed. NEPŘIDÁVÁ defenzivní staty minionům.
Nyní Masteries fungujou tak, že se musíte rozhodnout mezi dvěma schopnostmi na stejné úrovni (tieru).
V tieru 1/3/5 je potřeba uplatnit 5 bodů (můžete je rozdělit mezi obě možnosti, ale maximálně můžete utratit 5 bodů). V tieru 2/4/6 stačí jeden - musíte si vybrat mezi dvěma možnostmi.
Resolve Tree
- první sloupecTier 1- Recovery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 HP regen za 5 sekund
- Unyielding: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% Bonusový Armor a Magic Resist
- Explorer: +12 Movement Speed v křovích a v řece
- Tough Skin: Dostáváte o 2 méně zranění ze základních útoků monster a šampionů
- Runic Armor: +1.6%/3.2%/4.8%/6.4%/8% bonus do všech štítů a healů (včetně lifestealu a regenu).
- Veteran's Scars: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% Bonus HP
- Insight: Vaše summoner spelly mají o 15% menší cooldown.
- Perseverance: +50% Health Regen, zvýšen na +200% pokud máte méně než 20% HP.
- Swiftness: +3%/6%/9%/12%/15% Tenacity a Slow Resist
- Legendary Guardian: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 Armor a Magic Resist za každého nepřátelského šampiona poblíž.
- Grasp of the Undying: Každé 4 sekundy v souboji váš následující útok proti nepřátelskému šampionovi vysaje HP (3% vašeho max HP, 50% pro ranged šampiony).
- Strength of the Ages: Velká monstra a cannon miniony které zabijete vy nebo spojenci poblíž vám přidají 25 (monstra) nebo 10 (cannon minioni) trvalých HP (maximum 300) po dosažení maxima vás zabití cannon miniona vyléčí za 100.
- Bond of Stone: +4% redukce příchozího zranění.Pokud jste poblíž spojence je tento bonus zdvojnásoben a 8% zranění, které by od šampionů dostali oni dostanete vy místo nich (nesníží vám HP na méně než 15%).
Cunning Tree
- druhý sloupecTier 1- Wanderer: +0.6%/1.2%/1.8%/2.4%/3% Movement Speed mimo boj
- Savagery: základní útoky a schopnosti na jeden cíl zraňují miniony a monstra o 1/2/3/4/5 více.
- Runic Affinity: Buffy jungle monster vydrží o 15% déle (včetně epických monster a fontánky v řece).
- Secret Stash: Vaše potiony a elixíry vydrží o 10% déle. Vaše HP potiony jsou vyměněny za sušenky, které přidávají 20 HP a 10 Many okamžitě při konzumaci.
- Merciless: Deal 1/2/3/4/5% increased damage to champions below 40% health
- Meditation: Once every 5 seconds, regenerate 0.3%/0.6%/0.9%/1.2%/1.5% of your missing Mana
- Bandit: Přidá 1 zlato za každého miniona poblíž zabitého spojeneckým šampionem. Přidá další 3 zlata (nebo 10 pokud jsi melee) pokud zasáhnete nepřátelského šampiona základními útoky (max jednou za 5 sekund).
- Dangerous Game: Kill nebo assist vám obnoví 5% chybějících HP a Many.
- Precision: Přidá 0.6/1.2/1.8/2.4/3 + 0.06/0.12/0.18/0.24/0.3 za úroveň Armor a Magic Penetration.
- Intelligence: Vaše CDR maximum je zvýšeno o 1%/2%/3%/4%/5%, přidá 1%/2%/3%/4%/5% CDR.
- Stormraider's Surge: Zranění 30% do nepřátelského max HP během 2 sekund vám přidá 35% rychlost pohybu během 3 sekud (10 sekund cooldown).
- Thunderlord's Decree: Váš třetí útok nebo schopnost na nepřátelského šampiona zelektrizuje oblast kolem něj, zraní za 10 + 20% bonusového AD + 10% AP všechny nepřátele v oblasti.
- Windspeaker's Blessing: Vaše healy a štíty jsou o 10% silnější. Vaše healy a štíty zvyšují resistence cíle o 15% na 3 sekundy (při použití na spojence nebo na sebe).
- Fury: +0.8/1.6/2.4/3.2/4% Attack Speed
- Sorcery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0% zvýšené zranění ze schopností a kouzel
- Double Edged Sword: Melee - zraňuje za 3% víc, dostává zranění o 1,5% větší. Ranged - zraňuje a dostává zranění o 2% větší.
- Feast: Zabití jednotky obnoví 20 HP (20 sekund cooldown).
- Vampirism: +0.5/1.0/1.5/2.0/2.5% Lifesteal a Spell Vamp
- Natural Talent: +2/4/6/8/10 AD a +3/6/9/12/15 APna úrovni 18 (0.11 až 0.55 AD/lvl a 0.16 až 0.83 AP/lvl)
- Bounty Hunter: Rozdáváte o 1% vyšší zranění za každého unikátního šampiona, kterého zabijete.
- Oppressor: Rozdáváte o 2,5% vyšší zranění do cílů s omezeným pohybem (zpomalení, stun, taunt...)
- Battering Blows: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% Armor Penetration
- Piercing Thoughts: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% Magic Penetration
- Warlord's Bloodlust: Critical striky léčí za 15% rozdaného zranění a přidají 20% attack speed na 4 sekundy (2 sekundy cooldown).
- Fervor of Battle : Vaše základní útoky a schopnosti vám přidají stack Fervor na 5 sekund (maximálne 10 stacků). Každý stack přidá 1-8 fyzického zranění do vašich základních útoků proti šampionům (zvyšuje se s úrovní).
- Deathfire Touch: Vaše zraňující schopnosti způsobují, že nepřátele dostanou 6 + 50% vašeho bonusového AD + 20% vaší AP jako magic damage během 3 sekund (AoE a DoT schopnosti pouze poloviční zranění během 1,5 sekundy)
Neviditelné (zelené) wardy odstraněny z obchodu, stále je možné je pokládat díky trinketům a sightstonu.
Cena pink wardek snížena na 75 ze 100.
Trinekty
Modrý trinket odstraněn - žlutý a červený trinket se na deváté urovni sám vylepší.
Nyní si můžete od deváté úrovně změnit trinket na "Aleternation"
- Červený trinket může být vyměněn za Oracle alteration, které má nižší range ale vyšší radius detekce a efekt vás bude následovat.
- Žlutý trinked může být vyměněn za Farsight Alteration. Ztratí pak možnost skladovat více wardek a udělá je viditelnými, zranitelnými a nezacílitelnými od spojenců, ale zvýší se range, cooldown a warda nevyprchá sama od sebe.
Sightstone
Ruby Sightstonemá novou pasivku: +10% CDR pro aktivky předmětů.
Sightstone lze nyní vylepšit do tří dalších předmětů:
Eye of the Watchers- 2200 zlata
- Recept: Sightstone + Frostfang + 550 zlata
- +200 Health
- +25 Ability Power
- +2 zlata za 10 sekund
- +150% Base Mana Regen
- Pasivka - Tribute: Stejná jako u Frost Queen's Claim.
- Aktivka - Warding: Stejná jako u Sightstone.
- 2200 zlata
- Recept: Sightstone + Nomad's Medallion + 550 zlata
- +200 Health
- +150% základní Health Regen
- +150% základní Mana Regen
- Pasivka - Favor: Stejná jako u Talisman of Ascension.
- Aktivka - Warding: Stejná jako u Sightstone.
- 2200 zlata
- Build Path: Sightstone + Targon's Brace + 550 zlata
- +500 Health
- +100% základní Health Regen
- Pasivka - Favor: Stejná jako u Face of the Mountain.
- Aktivka - Warding: Stejná jako u Sightstone.
Předměty supportů mají změněné recepty pro první vylepšení:
Frostfang- Celková cena snížena na 850 z 865.
- Nyní se staví ze Spellthief's Edge + Faerie Charm + 375 zlata
- Mana regen zvýšen na 100% z 50%.
- AP zvýšeno na 15 z 10.
- Zlato za zásah kouzlem nebo útokem zvýšeno na 15 z 10.
- Celková cena snížena na 850 z 865
- Nyní se staví z Ancient Coin + F. Charm + Rejuv. bead + 225 zlata
- Již nepřidává 10 k rychlosti pohybu
- Již nepřidává 2 zlata za 10 sekund
- Mana regen zvýšen na 50% z 25%.
- Pasivka: FAVOR zlato zvýšeno na 6 ze 4.
- Celková cena snížena na 850g z 865
- Nyní se staví z Relic Shield + Rejuv. Bead + 350 zlata
- +2 zlata za 10 sekund
Pokud jste nasbírali dostatek bodů ve vašem ranked týmu, dostanete jeden z těchto skinů na wardy: